Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
16 timer siden, calavi skrev:

@EpleDrue Favorittgren under sommer-OL? Hva liker du best å se på? 

Favorittgren er helt klart friidrett. Mellomdistanse. :tommelsmil: Ellers har jeg følgt med på de fleste grener som har blitt vist på tv. Svømming er spennende, samt fotball og rugby! Blir imponert over utøverene som turner. Var litt ubehagelig med den ene skaden der, men enda en flott sportsgren. De norske håndballjentene får min fulle oppmerksomhet i kveld kl 19:40! Håper og tror de vil forsvare OL-gullet :)

@calavi Er det noen norske realityprogram du følger år etter år? 

15 timer siden, applestories skrev:

Siterer meg selv, og gir deg samme spørsmål som Mysticgirl som spurte rett før deg :)

Når høsten kommer liker jeg spillekvelder med gode venner, en god tv-serie og den norske naturen. :)

@applestories Har du besøkt Svalbard? 

15 timer siden, coffeegirl83 skrev:

Jeg har kjørt langtur :D Hos deg da?

Bading og soling her. Late dager på ferie med andre ord. :)

Hvor gikk turen @coffeegirl83?

15 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Blondiner vs brunetter, hva foretrekker du @EpleDrue

Jeg foretrekker mennesker som er seg selv. Samme hvilken hårfarge, hudfarge eller øyenfarge de har. :)

Hva med deg @Zumo de Melocotón

8 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrue Hvilken årstid liker du best og hvorfor?

Alle årstider har noe fint ved seg. Vinter tenker jeg familietid, hygge og hytteturer. Våren er den perfekte årstiden for å sette seg nye mål på banen, samt årets første utepils. Liker hvordan alle nyter vårsolen så snart den titter frem. Sommeren liker jeg bading og lange sommerkvelder. Høsten er tid for kakao (med krem) og tv-serier. Skal jeg velge en favoritt, hmm. Skillet mellom vår og sommer. :ler2:

Hvordan lager du nachos @Coronas?

5 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue Er du god i hoderegning, eller drar du raskt frem kalkulatoren?

Vil si jeg er ok+ i hoderegning. @Moonwalker Hvilket fag var ditt favorittfag når du gikk VGS? 

3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ville du sagt ja til å dra på en lengre ferietur med kjæresten/daten din et sted uten TV/Internett/mobildekning under OL, @EpleDrue?

Nei. Sommer-OL er én gang hvert fjerde år. Da finnes det 3 år og 11 måneder til annet vas. :fnise: Vinter-OL kunne jeg fint skippet. 

@Zumo de Melocotón Skal du se håndballkampen Norge - Spania i kveld? (Kl 19:40) :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, Cyrus skrev:

Boyzvoice er veldig godkjent. Westlife også forøvrig :)

Jeg er fra Østfold.

@Musaleem Hvilket plagg foretrekker du å ha på deg om morgenen, før du tar morgenstellet og kler på deg skikkelig?

Jeg kler på meg skikkelig med en gang, jeg orker ikke mellomløsninger. 

20 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det er faktisk en ganske umulig oppgave for meg, for jeg elsker å drømme om forskjellige hus og liker så mange forskjellige stiler og typer hus. Drømmehuset over alle drømmehus har jeg ikke funnet enda, tror jeg, for preferansene endrer seg hele tiden mens jeg kikker for inspirasjon. Tror det viktigste for meg er at det ligger på en flott solrik utsiktstomt og har en passelig stor hageer tilpasset terrenget huset ligger i og utsikten på en god måte, er praktisk i forhold til behovene mine/våre og enten er nytt eller relativt nyoppusset. Og at nabolaget er trygt og koselig. :) 

Er du over gjennomsnittet opptatt av interiør, @Musaleem?

Jeg er i hvert fall over gjennomsnittet opptatt av hvordan jeg har det rundt meg, og det har jeg alltid vært. Jeg er derimot ikke spesielt interessert i å lese interiørblader, og jeg driter i hvilket navn som står eller ikke står (selv om jeg blir ubevisst påvirket av alt som selges og til å like det som alle har, faen heller). 

@Rossin   - hvilken sang blir du aldri lei av? 

@Cyrus -hvis det ikke er l-en som avslører at du er fra Østfold, hva er det som avslører deg da? 

@Zumo de Melocotón - hva er planene for høstferien? 

Skrevet
1 minutt siden, Musaleem skrev:

@Cyrus -hvis det ikke er l-en som avslører at du er fra Østfold, hva er det som avslører deg da? 

Bilær, og guttær.

"Ente" istedet for "ikke"

"Om" istedet for "hvis".

Noen eksempler.

Gjest Freakingawesome
Skrevet

@Rossin Det er godt det! Trenger flere bassnerder å jazzhuer i verden! 

@Cyrus Kult mann, skulle nesten få tatt en jam en dag. Vi kan gjøre en sånn youtube collab video :D 

Gjest Rossin
Skrevet
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Bilær, og guttær.

"Ente" istedet for "ikke"

"Om" istedet for "hvis".

Noen eksempler.

Samt kanskje "røker" istedenfor "røyker", f.eks.?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Rossin skrev:

Samt kanskje "røker" istedenfor "røyker", f.eks.?

Nei. Jeg har tilbragt en del tid med folk fra nærmere Osloområdet så jeg har vendt meg av med en del av de klassiske tingene. 

Skrevet
2 minutter siden, Freakingawesome skrev:

@Cyrus Kult mann, skulle nesten få tatt en jam en dag. Vi kan gjøre en sånn youtube collab video :D 

Da må jeg vel få meg kamera til pc'en min først. Men utover det så er det ingenting som står i veien for noe slikt :)

Vi trenger trommis også da... anyone???

Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Planlegger du å hive deg på deg nye videotrenden i bildetråden, @Silfen?

Hadde jeg hatt noen som helst evner, så, men jeg er evneløs. Vel, bortsett fra til å hoppe i sølepytter, der er jeg ganske god nå om dagen.

@Zumo de Melocotón Har du noen kunsteriske egenskaper på noen som helst måte?

@strawberryjaw hva er best av markjordbær og norske vanlige jordbær?

@Snuppi og @Stjerner og planeter Vet dere om et sted man kan plukke bjørnebær her i området?

@EpleDrue og @applestories Hva er best å gjøre på inne i pissregnet?

Skrevet
2 timer siden, Coronas skrev:

@Silfen Hva frister mest, giftemål eller samboerskap?

Samboerskap. Men samtidig så kommer det jo an på hva ens bedre halvdel ville valgt. Om jeg skulle være så heldig å få en partner som syns det er viktig å gifte seg, så er det ikke så big deal for meg at jeg kommer til å nekte plent. Det er mer whatevs liksom.

Hva med deg, @Coronas?

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Da har jeg bare ett spørsmål til deg @Cyrus liker du funk? :D 

Skrevet
1 time siden, Musaleem skrev:

@Silfen- Kjenner barna dine til brukernavnet ditt her inne? 

Seff ikke. De eneste som gjør det er de som jeg kjenner herfra. At andre kanskje kjenner meg igjen er nå så, men jeg driver ikke og outer nettlivet mitt på privaten. Ikke til kidsa heller. Samtidig er det ikke hemmelig, så dersom eldste hadde spurt så hadde jeg sagt ja.

Hva med deg selv, @Musaleem, er du privat av deg når det gjelder hva du driver med på nett?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Freakingawesome skrev:

Da har jeg bare ett spørsmål til deg @Cyrus liker du funk? :D 

Funk er en sjanger jeg har holdt meg langt unna å spille mtp. senebetennelser i høyrearmen fra høyfrektvente strengslag, MEN jeg kan godt dra fram telecasteren og øve meg litt. Har ikke noe bedre å gjøre på kveldene denne uka likevel.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
18 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg foretrekker mennesker som er seg selv. Samme hvilken hårfarge, hudfarge eller øyenfarge de har. :)

Hva med deg @Zumo de Melocotón

@Zumo de Melocotón Skal du se håndballkampen Norge - Spania i kveld? (Kl 19:40) :laugh:

Synes du hørtes ut som meg der et øyeblikk, så jeg bare lar ditt svar være gjeldende. :)

Burde jeg? :fnise: Liker at du til og med skriver tidspunktet for kampen. Er du redd for å gå glipp av noen juicy spørsmål her mens du ser på, eller @EpleDrue:lur:

14 minutter siden, Musaleem skrev:

@Zumo de Melocotón - hva er planene for høstferien? 

Høstferien? Er ikke det for barn? :klo: Har ingen planer om høstferie, men hadde et par turer utenlands rundt påske og på våren.

Har du høstferie, @Musaleem?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
12 minutter siden, Silfen skrev:

Hadde jeg hatt noen som helst evner, så, men jeg er evneløs. Vel, bortsett fra til å hoppe i sølepytter, der er jeg ganske god nå om dagen.

@Zumo de Melocotón Har du noen kunsteriske egenskaper på noen som helst måte?

Jeg liker den litt tvilende måten du spør på, @Silfen:tongue:

Hvis det teller som kunstneriske evner så kan jeg synge rimelig bra, tegne ganske fint og lage kunstneriske måltider. :ler:

Bruker du høye støvler når du går ute i disse dager? Hvilken type, i så fall? @Silfen, @Moonwalker, @applestories?

Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg liker den litt tvilende måten du spør på, @Silfen:tongue:

Hvis det teller som kunstneriske evner så kan jeg synge rimelig bra, tegne ganske fint og lage kunstneriske måltider. :ler:

Bruker du høye støvler når du går ute i disse dager? Hvilken type, i så fall? @Silfen?

Haha, den tvilende måten var liksom ment å skulle inkludere alle områder. :nigo:

Bruker aldri støvler. Har ikke eid støvler siden jeg var barn. Kan virkelig ikke fordra støvler. Men jeg har seff goretexjoggiser, så jeg holder meg noenlunde tørr. Bortsett fra når jeg hopper i dammer for da skvetter det vann opp etter min råsa regnbukse.

@Zumo de Melocotón Er det noen farger på klær du absolutt ikke ville gått i?

@Raven Emerald Hva syns du om Caitlyn Jenner?

@EpleDrue Hva syns du om Shameless?

@kisskissbangbang Hva har vært best denne sommerferien?

Skrevet
13 minutter siden, Silfen skrev:

Seff ikke. De eneste som gjør det er de som jeg kjenner herfra. At andre kanskje kjenner meg igjen er nå så, men jeg driver ikke og outer nettlivet mitt på privaten. Ikke til kidsa heller. Samtidig er det ikke hemmelig, så dersom eldste hadde spurt så hadde jeg sagt ja.

Hva med deg selv, @Musaleem, er du privat av deg når det gjelder hva du driver med på nett?

Jeg er opptatt av anonymitet på nett, ja (selv om det er litt selvmotsigende at jeg skriver i denne tråden, da). Hvis du tenker på om jeg snakker mye om hva jeg gjør på nett til andre, er svaret nei. Jeg henviser derimot tidvis til ting jeg har lest her inne, så det er ikke hemmelig at jeg leser her. 

11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Høstferien? Er ikke det for barn? :klo: Har ingen planer om høstferie, men hadde et par turer utenlands rundt påske og på våren.

Har du høstferie, @Musaleem?

Selvfølgelig har jeg høstferie! Nedtellingen har allerede startet. 

@EpleDrue  - spiller du håndball? 

@Silfen  - farger du håret ditt? 

@Cyrus  - hva har du spist til middag? 

Skrevet
2 minutter siden, Musaleem skrev:

Jeg er opptatt av anonymitet på nett, ja (selv om det er litt selvmotsigende at jeg skriver i denne tråden, da). Hvis du tenker på om jeg snakker mye om hva jeg gjør på nett til andre, er svaret nei. Jeg henviser derimot tidvis til ting jeg har lest her inne, så det er ikke hemmelig at jeg leser her. 

@Silfen  - farger du håret ditt? 

Tenkte nå i retning om man villig vekk deler brukernavn og slike ting. Jeg henviser også til "jeg leste på nett" men ikke hvor og hvem jeg er.

Og jepp, farger håret mitt. Jeg begynte bli grå som 18åring. Har vært veldig, veldig kort lenge og da gjorde jeg ikke noe med det, men når jeg bestemte meg for å gå bort fra traktorlesbelooken så måtte det litt farge til. Men det er sånn omtrentlig i egen farge da, så det er liksom ikke de store endringene.

@Freakingawesome Har du noen andre kule  evner enn gitarspilling?

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Silfen skrev:

@Raven Emerald Hva syns du om Caitlyn Jenner?

Har vel strengt tatt ikke så sterke meninger om henne. Hun får nå herje på. =P

@Yvonne Hvor har du mest lyst å reise i hele verden, om du bare kunne velge ett land?

Skrevet
18 minutter siden, Musaleem skrev:

@Cyrus  - hva har du spist til middag? 

Kylling, potet, og brokkoli.

@Musaleem Ser du poenget med å ha en personlig trener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...