Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Nå har jeg nettopp stemplet inn på jobb og har avløsningsmøte med avtroppende skift.

Hva gjør du da?

Mente om dere også planla å hive dere på videotrenden, men du postet video før jeg postet innlegget :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Wow! Singel?? :lur: 

Synes du så ut til å være i ditt rette element, jeg. F* komfortsoner. :fnise:

Som en tibetansk munk med rosa crocs 😄

Er ikke helt den slags musikk jeg bruker å spille bare.

@Rossin Liker du svisker?

@Uchiha Madbrah Får du like mange blikk nå som du har droppet singleten på trening?

@kisskissbangbang Trenger bilen din nye vinduspussere?

@Pjokkeline Gleder du deg til neste ferie allerede?

Skrevet
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Mente om dere også planla å hive dere på videotrenden, men du postet video før jeg postet innlegget :ler:

Du svarte ikke på spørsmålet mitt

Skrevet
5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ja. Falt for en og han falt for meg, men jeg var veldig opptatt og han er kompisen til han jeg var sammen med, så vi gjorde ingenting, lot ikke noe utvikle seg videre og lot det bli med mange usagte ord mellom oss. Fikk det likevel til å fungere og vi er fremdeles venner idag. Er fremdeles en slags spenning mellom oss når vi treffes, men begge later som ingenting og går videre med livet. Nesten blitt en vanesak som jeg ikke tenker over. Han er gift med en annen dame nå og hun har blitt en god venninne av meg. Glad for at det endte som det gjorde. :biggrin:

@Coronas Hva er dine aldersbegrensninger på menn du kunne tenke deg å date?

Det er vanskelig å si, jeg har møtt menn som er langt yngre en meg, som jeg har mye felles med som virker eldre en de jeg har datet som er eldre en meg. Men et spenn på 4 år + eller - tror jeg kan gå. Men dukker det opp en mann jeg virkelig faller for, betyr ikke alder så mye. 

@Zumo de Melocotón @EpleDrue @Moonwalker @Yme@Silfen Hva frister mest, giftemål eller samboerskap?

Skrevet
1 time siden, Rossin skrev:

Hvorfor i all verden kommer @Rossin opp når jeg forsøker å sitere @Zumo de Melocotón? Det gir ingen mening, og jeg har til og med forsøkt fra PC! Jeg orker ikke mer. Hvor kan jeg finne en guide som kan fortelle meg litt om hvordan siteringen fungerer?

@Zumo de Melocotón (det var bare noe kjent, men nå har jeg utelukket, men ja til begge spørsmål).

Hm, ingenting slår isvann, men cola med isbiter er også nydelig!

@Uchiha Madbrah  - Liker du hunder? Hvis ja, hvilken rase er din favoritt? Hvis nei, hvorfor ikke?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Du svarte ikke på spørsmålet mitt

Oj.. :klaske: Sikkert fordi jeg var litt sånn :sjokkbla: etter videoen din. Er jeg tilgitt? 

Jeg har faktisk sittet dønn i ro på samme plassen de siste to timene og sett på TV-serie og KG'et. Sovnet i firetiden, var oppe i åttetiden og ute av huset fra 8.30 til for to timer siden, så kjente nå at jeg trengte 2 timer til å gjøre lite fornuftige ting. :tongue: Eller.. Sosialiserer jo samtidig da, så heeelt ufornuftig er det jo ikke.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
9 minutter siden, Coronas skrev:

@Zumo de Melocotón Hva frister mest, giftemål eller samboerskap?

I'm in it to win it, så det er like greit å formalisere det når det føles riktig for begge to. Pluss at det er greit med tanke på arveregler osv. Men trenger ikke "prinsessedelen" av bryllupet og det er heller ikke noe viktig for meg med et svært og dyrt bryllup med ørtifjørti gjester jeg knapt kjenner navnet på. Det viktigste er å markere at det er "oss for evigheten" og at dagen blir et romantisk og verdifullt minne vi kan mimre om når vi sitter i hver vår gyngestol med barn og barnebarn rundt oss. :rodmer: :fnise:

Der da, @Coronas?

8 minutter siden, Musaleem skrev:

@Zumo de Melocotón (det var bare noe kjent, men nå har jeg utelukket, men ja til begge spørsmål).

Hm, ingenting slår isvann, men cola med isbiter er også nydelig!

Enig med deg! Fikk plutselig lyst på en kald cola. :ler:

I hvilken del av vårt flotte land hører du til da, @Musaleem?

Skrevet
53 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Østlandet. 

@Zumo de Melocotón- Post er bilde eller en link til drømmehuset. 

@Cyrus- Har du silkeboxere i skapet eller kommoden, og er disse i bruk? 

@Silfen- Kjenner barna dine til brukernavnet ditt her inne? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Musaleem skrev:

@Cyrus- Har du silkeboxere i skapet eller kommoden, og er disse i bruk? 

Nei slike har jeg ikke hatt i skapet mitt siden rundtomkring årtusenskiftet 😄

@Musaleem Hva er favoritt-boybandet ditt?(ikke lov å si one direction)

Skrevet
11 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei slike har jeg ikke hatt i skapet mitt siden rundtomkring årtusenskiftet 😄

@Musaleem Hva er favoritt-boybandet ditt?(ikke lov å si one direction)

Boyzvoice, men det er kanskje ikke et godkjent svar? Hvis det ikke godkjennes, er svaret selvfølgelig Westlife. 

@Cyrus  - er du fra Østfold? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket.

LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳

Du har en vakker stemme :)

Anonymkode: 40286...dc4

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en vakker stemme :)

Anonymkode: 40286...dc4

Og du har et vakkert ansikt. Akkurat sånn gult og sirkulært og neseløst som jeg liker det :) 

Skrevet
7 minutter siden, Musaleem skrev:

Boyzvoice, men det er kanskje ikke et godkjent svar? Hvis det ikke godkjennes, er svaret selvfølgelig Westlife. 

@Cyrus  - er du fra Østfold? 

Boyzvoice er veldig godkjent. Westlife også forøvrig :)

Jeg er fra Østfold.

@Musaleem Hvilket plagg foretrekker du å ha på deg om morgenen, før du tar morgenstellet og kler på deg skikkelig?

Gjest Rossin
Skrevet
3 timer siden, Freakingawesome skrev:

@Rossin 

Hehe, blir like overrasket hver gang jeg treffer på noen som liker Jaco, føler det er mest en greie for bassnerder å jazzhoder :)

Er ikke helt komfortabel med sangen enda, er en del slop jeg må øve bort, men kanskje når jeg føler meg klar en dag :) 

Altså, jeg er både bassnerd og jazzhode, så det er jo ikke så rart :)

Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket.

LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳

Kult! Bra framført, og veldig tøft at du tør å legge ut. Tar av meg hatten :)

@Rossin Liker du svisker?

Svisker som i musikalske svisker, eller svisker-svisker? Jeg er ikke spesielt stor fan av svisker-svisker. Dessuten er det vel sånn man får løs mage av?

2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hahaha... Kjenner jeg er litt ambivalent der, altså. Muligens fordi pappa bruker truser istedenfor boxershorts og jeg forbinder det med eldre menn?! :ler:

:trist:PM? :ler:

Danser du rundt sånn i trusa hjemme, @Rossin?

Skal du forsøke å klatre opp på crushlista mi over PM? Du vil ikke PM'e med meg, altså. Jeg er mørk og skummel.

Men ja, det er klart jeg danser i trusa. Har både svarte og hvite truser. Har lagt ut bilde her back in the days. Fikk god respons for rumpa, men selve trusa høsta ikke så mye ros.

@Cyrus trener du rykk og støt?

@Freakingawesome favoritt jazz-blåser?

@Uchiha Madbrah hva synes du om pakistanere som kaller seg selv og hverandre for pakkis? Innafor? Hva med andre som ikke er pakistanere? Har jeg spurt om dette før, forresten?

@Zumo de Melocotón Pleier du å sitte i møter og tenke på hvordan møtedeltakerne ser ut nakne?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
37 minutter siden, Musaleem skrev:

@Zumo de Melocotón- Post er bilde eller en link til drømmehuset. 

Det er faktisk en ganske umulig oppgave for meg, for jeg elsker å drømme om forskjellige hus og liker så mange forskjellige stiler og typer hus. Drømmehuset over alle drømmehus har jeg ikke funnet enda, tror jeg, for preferansene endrer seg hele tiden mens jeg kikker for inspirasjon. Tror det viktigste for meg er at det ligger på en flott solrik utsiktstomt og har en passelig stor hageer tilpasset terrenget huset ligger i og utsikten på en god måte, er praktisk i forhold til behovene mine/våre og enten er nytt eller relativt nyoppusset. Og at nabolaget er trygt og koselig. :) 

Er du over gjennomsnittet opptatt av interiør, @Musaleem?

Skrevet
6 minutter siden, Rossin skrev:

Kult! Bra framført, og veldig tøft at du tør å legge ut. Tar av meg hatten :)

@Cyrus trener du rykk og støt?

Ta på deg hatten igjen, jeg kan bedre. Men takk for skryt da :)

Nei, jeg har en gammel ryggskade fra min tid som fotballspiller på lavt ungdomsnivå, så jeg prøver å unngå øvelser der straffen for dårlig teknikk er 4 uker sykemelding :)

@Rossin Bruker du noen form for tobakk?

Skrevet
6 minutter siden, Rossin skrev:

@Cyrus prekæru med østforl-L?

Nei. Man hører godt hvor jeg er fra, men jeg er langt ifra den verste hva gjelder østfolddialekt.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 minutter siden, Rossin skrev:

Skal du forsøke å klatre opp på crushlista mi over PM? Du vil ikke PM'e med meg, altså. Jeg er mørk og skummel.

@Zumo de Melocotón Pleier du å sitte i møter og tenke på hvordan møtedeltakerne ser ut nakne?

Tja.. Er det langt å klatre og er det verdt innsatsen? Er temmelig trøtt idag, så må bruke energien der det er høyest ROI. :fnise:

Det har hendt, ja. :ler: Men pleier er et litt for sterkt ord i den sammenheng.

Spiller du i band, @Rossin?

Gjest Rossin
Skrevet
10 minutter siden, Cyrus skrev:

Ta på deg hatten igjen, jeg kan bedre. Men takk for skryt da :)

Nei, jeg har en gammel ryggskade fra min tid som fotballspiller på lavt ungdomsnivå, så jeg prøver å unngå øvelser der straffen for dårlig teknikk er 4 uker sykemelding :)

@Rossin Bruker du noen form for tobakk?

Nei. 

7 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei. Man hører godt hvor jeg er fra, men jeg er langt ifra den verste hva gjelder østfolddialekt.

Verste? Du må være stolt av dialekta di, da! Jeg prøver å holde på dialekta mi, derav navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...