Gjest PetterPanne Skrevet 8. august 2016 #6501 Skrevet 8. august 2016 (endret) snip Endret 22. november 2016 av PetterPanne
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6502 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du en KG-crush, @Coronas? Nei, men er jo noen her som har litt morsom og pirrende personlighet bak nicket og avatar'n @Zumo de Melocotón har du falt for noen og nesten ikke kommet over han?
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6503 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvor lenge har du vært på KG, @Silfen? Siden forumet ble opprettet, nesten. Det er vel siden 1999 eller noe, @Yvonne eller noen vet nøyaktig når bedre enn meg. Jeg er medlem nummer 210 og før Silfen het jeg Stjernefisken, så kun hatt en navneendring. Har dog hatt lange pauser på mange år innimellom, men siden jeg liker at ting er som de er så driver jeg ikke på med sletting og nyoppretting, men er meg på godt og vondt hele veien. Så får folk syns hva de syns. Hva med deg, @Zumo de Melocotón, har du vært her før denne brukeren din?
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6504 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Bare en sånn liten digresjon: jeg så på det aktuelle programmet dette bildet er fra. Og siden gutter på KåGe har en tendens til å tro at muskler er alt: duden til høyre var sammen med en modell. Just saying. Jeg ville bare vise hva jeg syns er en "vanlig" kropp. Så han lengst til venstre. Men jeg har ikke noe i mot noen av de 4 kroppene for å ha sagt det. Liker han som er vanlig med litt mer fett på også Gutter er deilig
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6505 Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, Coronas skrev: Jeg ville bare vise hva jeg syns er en "vanlig" kropp. Så han lengst til venstre. Men jeg har ikke noe i mot noen av de 4 kroppene for å ha sagt det. Liker han som er vanlig med litt mer fett på også Gutter er deilig Jada, som sagt, bare en digresjon, husker jeg bet meg merke i det da jeg så programmet og tenkte på enkelte kågere som tror at å bygge kropp er hva som gir de damer. 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. august 2016 #6506 Skrevet 8. august 2016 11 minutter siden, Rossin skrev: @Freakingawesome tror du at du noen gang vil kunne klare å spille Teen town på bass? Pastorius sin eller er det en annen sang jeg ikke har hørt om under samme navn? Om du mener Pastorius sin så er det en av de sangene jeg jobber med om dagen. De aller fleste linjene han har kommet på er noe helt spesielt å definitivt noe enhver bassist burde prøve seg på.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6507 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón hva synes du om at navn på de voldtektssiktede OG meddommere i Andrea-saken er offentliggjort? Jeg har ikke fulgt den saken og har ikke fått tid til å gjøre meg opp så mange tanker om det, men på generelt grunnlag synes jeg det er OK at det settes fokus på et rettssystem som har åpenbare svakheter og som bør gjennomgås og endres på. Det betyr likevel ikke at jeg nødvendigvis synes det er OK at de involverte, spesielt meddommere, blir uthengt i offentligheten. Måtte satt meg ordentlig inn i saken for å ha et klart svar i forhold til den konkrete saken. PMer du med KG-crushet ditt, @Rossin?
Gjest Rossin Skrevet 8. august 2016 #6508 Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Freakingawesome skrev: Pastorius sin eller er det en annen sang jeg ikke har hørt om under samme navn? Om du mener Pastorius sin så er det en av de sangene jeg jobber med om dagen. De aller fleste linjene han har kommet på er noe helt spesielt å definitivt noe enhver bassist burde prøve seg på. Seff Pastorious (Weather Report, altså). Legg ut da @Zumo de Melocotón jeg prøvde å overbevise fjott (bruker som nå har sletta seg) om at truse på menn var hot. Jeg klarte det dessverre ikke. Så...hvordan forholder du deg til det? Her har du litt inspo.
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6509 Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, Silfen skrev: Jada, som sagt, bare en digresjon, husker jeg bet meg merke i det da jeg så programmet og tenkte på enkelte kågere som tror at å bygge kropp er hva som gir de damer. Bedre om de bygger litt mer personlighet og innputt i topplokket.... det andre hodet
Gjest Rossin Skrevet 8. august 2016 #6510 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: PMer du med KG-crushet ditt, @Rossin? Det kan jeg ikke uttale meg om. Har litt crush i deg, da. Men du er ikke THE kg-crush, lissom.
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6511 Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Coronas skrev: Bedre om de bygger litt mer personlighet og innputt i topplokket.... det andre hodet Helt enig. Personlighet og sjarme er RAWR. 1
Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #6512 Skrevet 8. august 2016 21 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Kunne du ha droppet trening 2-3 uker i strekk om du ble utfordret til det, @Uchiha Madbrah, @Cyrus, @Yme? Nei
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. august 2016 #6513 Skrevet 8. august 2016 (endret) @Rossin Hehe, blir like overrasket hver gang jeg treffer på noen som liker Jaco, føler det er mest en greie for bassnerder å jazzhoder Er ikke helt komfortabel med sangen enda, er en del slop jeg må øve bort, men kanskje når jeg føler meg klar en dag Endret 8. august 2016 av Freakingawesome
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6514 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón jeg prøvde å overbevise fjott (bruker som nå har sletta seg) om at truse på menn var hot. Jeg klarte det dessverre ikke. Så...hvordan forholder du deg til det? Her har du litt inspo. Hahaha... Kjenner jeg er litt ambivalent der, altså. Muligens fordi pappa bruker truser istedenfor boxershorts og jeg forbinder det med eldre menn?! 2 minutter siden, Rossin skrev: Det kan jeg ikke uttale meg om. Har litt crush i deg, da. Men du er ikke THE kg-crush, lissom. PM? Danser du rundt sånn i trusa hjemme, @Rossin?
Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #6515 Skrevet 8. august 2016 49 minutter siden, Rossin skrev: @Cyrus legger du ut film av deg selv når du spiller og synger denne? Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket. LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳
kisskissbangbang Skrevet 8. august 2016 #6516 Skrevet 8. august 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket. LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6517 Skrevet 8. august 2016 10 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket. LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳 Flink!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6518 Skrevet 8. august 2016 44 minutter siden, Coronas skrev: Nei, men er jo noen her som har litt morsom og pirrende personlighet bak nicket og avatar'n @Zumo de Melocotón har du falt for noen og nesten ikke kommet over han? Ja. Falt for en og han falt for meg, men jeg var veldig opptatt og han er kompisen til han jeg var sammen med, så vi gjorde ingenting, lot ikke noe utvikle seg videre og lot det bli med mange usagte ord mellom oss. Fikk det likevel til å fungere og vi er fremdeles venner idag. Er fremdeles en slags spenning mellom oss når vi treffes, men begge later som ingenting og går videre med livet. Nesten blitt en vanesak som jeg ikke tenker over. Han er gift med en annen dame nå og hun har blitt en god venninne av meg. Glad for at det endte som det gjorde. @Coronas Hva er dine aldersbegrensninger på menn du kunne tenke deg å date? 43 minutter siden, Silfen skrev: Hva med deg, @Zumo de Melocotón, har du vært her før denne brukeren din? Ja, jeg var innom en kortere periode for en god del år siden. Leste mest, skravlet litt og husker såvidt igjen noen av brukernavnene. Var her såpass kort tid og det er så lenge siden at jeg tviler på at jeg blir husket eller gjenkjent. Har glemt hvilket brukernavn jeg hadde også. Planlegger du å hive deg på deg nye videotrenden i bildetråden, @Silfen? Gjør dere, @Cyrus, @Uchiha Madbrah, @Yme, @Pjokkeline, @kisskissbangbang, @Katten.2.0?
Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #6519 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Gjør dere, @Cyrus Nå har jeg nettopp stemplet inn på jobb og har avløsningsmøte med avtroppende skift. Hva gjør du da?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6520 Skrevet 8. august 2016 22 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket. LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳 Wow! Singel?? Synes du så ut til å være i ditt rette element, jeg. F* komfortsoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå