Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
3 timer siden, Yme skrev:

@Zumo de Melocotón Hva er den aller kuleste frisyren du noen gang har lagd?

Hmm... Jeg har laget så enormt mange frisyrer opp igjennom, så det vet jeg ikke. Men jeg var veldig fornøyd med en slags elsaflette (fra Frozen) som ble ordentlig fin en gang. Selv har jeg absolutt følt meg kulest med en rufsete partyfrisyre-dutt, en bed-head variant av laaaangt hår med naturlig fall/krøller og kreppe-frisyrene vi digget på 90-tallet! :fnise:

Har du fått dreisen på flettingen nå, @Yme?

1 time siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón har du noen merkelige uvaner du kan/vil dele med meg/oss?

Hehe, tror ikke jeg skal dele for mange av uvanene mine, da blir det nok mange skrå blikk :ler2:

Men jeg synes det er ekkelt å drikke vann fra glasset uten å skylle det et par ganger før jeg fyller opp vann, og jeg får helt noia av å ha liggende usette episoder av TV-serier, så jeg må enten se ferdig alle sesongene eller slette hele serien. :ph34r:

1 time siden, EpleDrue skrev:

Skal dra rett ned på stranda nå og teste ut din teori! Har på følelsen at det ikke fungerer like bra for en mann som for dere kvinner, men hvem vet. 

Tja, nå får jeg kun PMer fra brukere som spør om jeg er en gay mann, eller spør om penisbilder. Det er liksom ikke helt grunnlaget for noe dating fra min side. :fnise:

Nei, det har jeg ikke tid til as. :ph34r: OL startet akkurat jo. 

@Zumo de Melocotón Hvilken film så du sist på kino?

Ja, bare prøv. Det funker hver gang. Men kanskje du bør oppnå øyekontakt med noen FØR du gjør det, sånn siden du er mann, liksom. :fnise:

Ja, når var sist jeg var på kino, tro? Tror det var i desember og da så jeg vel sikkert siste Hobbiten-filmen. 

Hva er det for et svar, egentlig @EpleDrue? Du har ikke tid til å ha crush på noen, fordi OL startet? :huh: Hva er det som skjer med menn når disse sportsmaratonene går på TV-egentlig? :kari:

:fnise:

55 minutter siden, applestories skrev:

Nei, er stort sett fornøyd om vi holder oss på veien. Men prøver å bli fli kere til å gi folk komplimenter, kanskje jeg skulle begynne med kjøringen deres :ler:

Det er jo enkelte man legger bedre merke til enn andre, men vil ikke si at jeg har en crush. Når man velger å være anonym og ikke legge ut bilde gjør det jo også at man sellv blir mindre interessant, selv om jeg ikke føler at andre blir mindre interessante uten bilde.

@Zumo de Melocotón Er det noe du prøver å forbedre ved deg selv, eller er du stort sett perfekt som du er? :nigo:

Ja, gjør det! God plan! Man kan aldri gi for mange komplimenter. :strix:

Hmm.. jeg har motsatt erfaring som deg, i grunn. Jeg valgte også å ikke legge ut bilde og være anonym, men det har ikke manglet på interesse av den grunn. Så bare fortsett sånn, @applestories, så kan du heller evt. dele bilde med de få utvalgte som du velger selv. Du er jo SÅ super på alle måter, så fyr avgårde en PM til eventuelle crusher og la det stå til. :Knegg:

Jeg er helt perfekt, selvfølgelig, så det er ikke mye å forbedre. :tanpuss: Men alle må jo ha et eller annet unntak som bekrefter regelen, og for tiden er mitt mission å finne ut hvordan jeg skal bli bedre på å ikke prokrastinere når jeg har viktige ting jeg egentlig MÅ gjøre. Og så funderer jeg på om jeg skal skifte hårfarge igjen. :ler:

Ville du datet en av KG-mennene du har lagt ekstra merke til om du fikk muligheten til det, @applestories?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har dere en KG-crush,? (Jeg har spurt deg tidligere, Cyrus. Noen som føler seg glemt? Svar gjerne likevel, jeg er litt :a034:på å huske navn).

Jeg er alltid glemt. :snurt:

Men ja. :nigo:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Jeg er alltid glemt. :snurt:

Men ja. :nigo:

Unnskyld...... :roser: Tilgir du meg?? Pretty pliiiis med sugar on top?

Vet crushen din om det, @Silfen:fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Unnskyld...... :roser: Tilgir du meg?? Pretty pliiiis med sugar on top?

Vet crushen din om det, @Silfen:fnise:

Tja, det er jo godt mulig det. Begge deler, både tilgivelse og at det vites om. :nigo:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Tja, det er jo godt mulig det. Begge deler, både tilgivelse og at det vites om. :nigo:

Yaaaaay! Gleder meg til et vaskeekte KG-bryllup, keep me posted! :bryllup:  Juhuuuu! :ler:

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ville du datet en av KG-mennene du har lagt ekstra merke til om du fikk muligheten til det, @applestories?

Kjenner jeg meg selv rett, ville jeg nok ikke gjort det. Men jeg håper at jeg ville gjort det, hoppet uti det med!

@Zumo de Melocotón Har du en crush her inne? Og vet han om det?

Skrevet
Den 6.8.2016 at 2.48, Strikkagenser skrev:

@calavi hvorfor valgte du du det nicket du har?

Det er veldig tilfeldig.. Hadde prøvd ut et par brukernavn som allerede var tatt, og det hadde nettopp vært et innslag på tv'en fra en Cavalli-visning, så da ble jeg inspirert. 

Den 6.8.2016 at 13.18, Zumo de Melocotón skrev:

Hvis jeg spurte dine venner om å beskrive deg, ville de sagt at du har litt "prinsessenykker", er en "diva" eller er en "drama queen", @calavi?

Jeg tror i utgangspunktet ikke dette er ord noen av mine venner ville brukt for å beskrive meg, men etter litt betenkningstid (og rådføring med samboeren) så må jeg svare at jeg muligens tror de kunne svart jeg har litt "prinsessenykker". Jeg stod mellom den eller "dramaqueen", da jeg opp gjennom tidene har vært den som desidert har sagt i fra oftest om jeg blir sint eller irritert for ting, men jeg tror ikke de ser på meg som noen dramaqueen av den grunn... Samboeren var raskt ute med å svare prinsessenykker, da jeg kan være litt sær, sta og egenrådig på ting, men jeg føler egentlig jeg er mye mildere når det kommer til venninne mine. Men ja, "prinsessenykker" får bli svaret mitt :)

@Strikkagenser Hvilke matvaner har du som er litt sære? 
@Zumo de Melocotón Har du noen gang mistet noen som stod deg veldig nær? 
@Mysticgirl Hva tar du på deg om du skal føle seg skikkelig fin en kveld? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har dere en KG-crush, @Mysticgirl 

Må bli @Uchiha Madbrah . Så fin og kjekk og bra personlighet :hjerter_rundt:

Hva med deg da?

4 minutter siden, calavi skrev:

@Mysticgirl Hva tar du på deg om du skal føle seg skikkelig fin en kveld? 

Liker å kle meg litt feminint, så gjerne skjørt eller kjole :)

@calavi Hva gjorde du i helgen?

Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

@calavi Hva gjorde du i helgen?

Vært en skikkelig rolig og avslappende helg, så jeg har gjort minimalt egentlig. Tuslet litt i byen, shoppet litt, spist god mat, sett på serier og fått ryddet litt. Hadde store planer om å male litt i dag, meen det får heller bli en annen dag :fnise: 

@Mysticgirl Liker du å lese bøker? Hvilken sjanger foretrekker du? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

Vært en skikkelig rolig og avslappende helg, så jeg har gjort minimalt egentlig. Tuslet litt i byen, shoppet litt, spist god mat, sett på serier og fått ryddet litt. Hadde store planer om å male litt i dag, meen det får heller bli en annen dag :fnise: 

@Mysticgirl Liker du å lese bøker? Hvilken sjanger foretrekker du? 

Har lest EN bok i hele mitt liv og det var fordi jeg måtte i forbindelsen med skolen :ler2: Har lest masse annet, men bøker er ikke helt min stil :laugh: Da er illustrert vitenskap bedre :P

Hvor høy er du @calavi ?

HVa gjorde du i helga da, @Zumo de Melocotón og @applestories ?

Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Har lest EN bok i hele mitt liv og det var fordi jeg måtte i forbindelsen med skolen :ler2: Har lest masse annet, men bøker er ikke helt min stil :laugh: Da er illustrert vitenskap bedre :P

Hvor høy er du @calavi ?

HVa gjorde du i helga da, @Zumo de Melocotón og @applestories ?

Jeg er rett i underkant av 180 :)

Hva med deg, @Mysticgirl?

@applestories Er du flink til å lage mat? 

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
28 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Må bli @Uchiha Madbrah . Så fin og kjekk og bra personlighet :hjerter_rundt:

Hva med deg da?

:rodmer::rodmer: :hjerte:

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue var du klassens klovn? Eller den smarte? eller den stille? Hvem var du i klassen?

Klassens klovn og klassens matematiker. :) God miks.

Hva med deg @Moonwalker?

5 timer siden, Silfen skrev:

Er du lett å overraske da, @EpleDrue?

Hehe, veldig :)

@Silfen Har du det fint om dagen?

4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hva er det for et svar, egentlig @EpleDrue? Du har ikke tid til å ha crush på noen, fordi OL startet? :huh: Hva er det som skjer med menn når disse sportsmaratonene går på TV-egentlig? :kari:

Unnskyld sent svar, OL og fotball. ;) Hmm, nei, crush kan dere andre ta dere av. :)

@Zumo de Melocotón Er du fornøyd med helgens tippeligaresultater? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
3 timer siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Har du en crush her inne? Og vet han om det?

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det er flere flotte menn her inne, ja. :hjerter: Og en av dem får sommerfuglene til å røre på seg hver gang jeg ser brukernavnet hans :rodmer:.

2 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

:hjerter::rodmer::rodmer:

1 time siden, calavi skrev:

@Zumo de Melocotón Har du noen gang mistet noen som stod deg veldig nær? 

Huff, denne type spørsmål freaker meg litt ut, redd for å jinxe det. Men nei. 

Siden jeg startet dette rosa temaet i dag og tror jeg glemte å nevne deg, har du et KG-crush, @calavi?

59 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hva gjorde du i helga da, @Zumo de Melocotón ?

Måtte nyte siste rest av ferien med fjellturer, lesing, gode venner, KG (åff kårs) og god mat. :spise:

Hvor høy er du, @Mysticgirl?

18 minutter siden, EpleDrue skrev:

Unnskyld sent svar, OL og fotball. ;) Hmm, nei, crush kan dere andre ta dere av. :)

@Zumo de Melocotón Er du fornøyd med helgens tippeligaresultater? 

Pingle! :fnise:

Ikke at jeg har fulgt med, men ja. Meget fornøyd. :tongue:

Hvor høy er du, @EpleDrue?

Endret av Zumo de Melocotón
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, calavi skrev:

Jeg er rett i underkant av 180 :)

Hva med deg, @Mysticgirl?

Jeg er 174 cm :)

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvor høy er du, @Mysticgirl?

174 cm :) Hvor høy er du da? :fnise:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev:

Jeg er 174 cm :)

174 cm :) Hvor høy er du da? :fnise:

Haha.... Jeg er også det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Haha.... Jeg er også det.

:laugh: Flott høyde det. Mamma brukte å si det da jeg var yngre, at det var flott å være høy og at modeller var høye, når jeg klagde på at jeg var så høy :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...