minister-mio Skrevet 5. august 2016 #6361 Skrevet 5. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er dere Justin Bieber-fans, @minister-mio og @ElizabethTaylor? Jeg kan bare snakke for meg selv, men nei! @Zumo de Melocotón har du noengang sagt du har lest en bok du ikke har lest?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6362 Skrevet 5. august 2016 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Usj, jeg har fremdeles psykisk vondt i beina etter forrige forsøk på å stå på skøyter på isbanen, og jeg kan aldri tenke meg at rulleskøyter er noe bedre. Men det kan i teorien hende at jeg hadde latt meg overtale likevel. Siden det er deg, selvsagt. 1 katt er 1 for mye. Aaaaaaaatsjo! Men jeg har hørt om folk som har blitt kvitt allergi, så man skal aldri si aldri. Har du katt(er), @Cyrus? Ja jeg har tydeligvis en for mye 😹 @Zumo de Melocotón Er du pasifist?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. august 2016 #6363 Skrevet 5. august 2016 9 minutter siden, applestories skrev: Starte med tre fly.. og jeg syntes to var mange.. men der ser man - det skulle være enklere, om man bare hadde tenkt så langt Nøtteknekker? Tja.. knekte en hag med kirsebær steiner i går - de som ikke har smakt kirsebærkjerner før bør gjøre det, får seg gjerne en aha-opplevelse. @Zumo de Melocotón Dyrker du noe i sommer? Du er absolutt KGs nøtteknekker!! Gratulerer! Den siste oppgaven der var ikke så enkel, men innsatsen din + 3 riktige svar er absolutt nok til å fortjene tittelen! Jeg har noen små jordbærplanter, teller det? @applestories Har du noen husdyr? 7 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg kan bare snakke for meg selv, men nei! @Zumo de Melocotón har du noengang sagt du har lest en bok du ikke har lest? Ehe... ja. Et par pensumbøker @minister-mio Hvor mange dager med regn ville du holde ut uten at humøret surnet? 6 minutter siden, Cyrus skrev: Ja jeg har tydeligvis en for mye 😹 @Zumo de Melocotón Er du pasifist? Min mor ble kvitt sin allergi, og du vet... som mor, så datter. Er det sånn...... krig og fred og religion og politikk og sånn?? (Ja, jeg liker ikke krig og voldshandlinger og vil heller løse konflikter på andre måter). Er du, @Cyrus?
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. august 2016 #6364 Skrevet 5. august 2016 3 timer siden, Cyrus skrev: Stringsinglet ftw. Ja det har jeg, men jeg tror de fleste her inne begynner å bli lei kroppen min, og spesielt de underutviklede barnebeina mine, så jeg legger ikke ut fler. Dukker kanskje opp noen før/etterbilder på treningsloggen etterhvert. @ElizabethTaylor Pleier du å trene noe? Neida! Ingen som er lei, uten om et par anonyme surpomper 😄 Hadde vært gøy å se et skikkelig før og etter bilde! Nå skal du få et utfyllende svar! Ja, jeg trener. Men har de siste årene vært veldig opp og ned, samme med vekta. For flere år siden så drev jeg med dressurridning. Da trente jeg ofte 2 ganger til dagen, ridning og styrke. Så slutte jeg og ri, og trente kun styrke, uten at jeg følte jeg kom noen vei (loggførte ikke). Men så ble jeg litt opp og ned, og de siste 3 årene har jeg trent svært lite, utenom noen perioder der jeg nesten ikke spiste (lå kanskje på 900-1000kcal) og trent mye, som har ført til at jeg slutta helt og trene og bare spiste. Nå vår begynte jeg rolig med styrketreningen igjen, og har fått en god rutine nå med 5-6 økter i uken. Har begynt å se forskjell på kroppen, selv om det er en stund til jeg er der jeg var 😄 @Cyrus skal du se suicide squad? 42 minutter siden, minister-mio skrev: Lett! Hvilken helg er det snakk om? @ElizabethTaylor forventer du at jeg har turnedatoene til justin Bieber i hodet? @Pjokkeline er du med på treff da? Bli med Pjokkis! 23-25 September😄 Haha, ja! Neida, jeg huska det ikke sjæl og orka ikke å sjekke der og da. Reiser med venninner jeg møtte på kg faktisk, så tror de hadde vært gira på kg-treff 🙈🙌 @minister-mio Skal vi lage luretråd om nach med Bieber den helgen? @ClosedParadise, @Enhjørning, @kisskissbangbang osv. kommer dere? 35 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er dere Justin Bieber-fans, @minister-mio og @ElizabethTaylor? For å være helt ærlig: Nei. Jeg syns han er nokså ufordragelig på mange måter. Men jeg liker musikken hans, og syns absolutt han er talentfull. Så føler det er verd å dra på konstert 🙈 @Zumo de Melocotón Liker du bieber?
applestories Skrevet 5. august 2016 #6365 Skrevet 5. august 2016 23 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Du er absolutt KGs nøtteknekker!! Gratulerer! Den siste oppgaven der var ikke så enkel, men innsatsen din + 3 riktige svar er absolutt nok til å fortjene tittelen! Jeg har noen små jordbærplanter, teller det? @applestories Har du noen husdyr? Yay! Jeg er best til noe! (ikke at noen andre prøvde men det trenger vi ikke si høyt) Har en katt på snart 14. Rart du ikke har begynt å klo ennå, hun er veldig glad i å sitte på nettbrett og mobil, og skal alltid sitte i fanget, halvveis oppå PC-en. Er nesten så jeg begynner å nyse selv når hun røyter slik som nå
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. august 2016 #6366 Skrevet 5. august 2016 Siden det enda ikke går an å redigere innlegg på mobilen, så får jeg ikke rettet de grusomme skrivefeilene mine. Vær så snill å se bort fra de...
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6367 Skrevet 5. august 2016 25 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Cyrus skal du se suicide squad? Ja! Mest sannsynlig i morra, om det er ledige billetter.
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6368 Skrevet 5. august 2016 52 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du, @Cyrus? Nei. Knuser tryner så ofte jeg kan 😄
Teriyaki Skrevet 5. august 2016 #6369 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Cyrus skrev: @Yme Når var sist gang du spiste kjøtt? @Nordavind Hvilken ting (altså objekt) anser du som den viktigste i livet ditt? @Uchiha Madbrah Har du vært i slåsskamp noen gang? @Teriyaki Når var sist gang du spiste noe du ikke likte, bare for å være høflig. @Pjokkeline Savner du å være barn? @EpleDrue Følger du med på nyheter, og bryr du deg om hva som blir formidlet? @Fjott Vasker du opp for hånd, ellet har du maskin? @kisskissbangbang Hjemmebakte boller, eller kjøpt på bakeri? @Katten.2.0 Hmm si det. Klarer ikke huske når sist, men jeg takler ikke brød med store korn i, så har hatt MANGE fæle runder med akkurat det! Enn du da? (gikk ikke å fjerne de andre taggene. Forbaska kg på mobil).
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6370 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: Hmm si det. Klarer ikke huske når sist, men jeg takler ikke brød med store korn i, så har hatt MANGE fæle runder med akkurat det! Enn du da? (gikk ikke å fjerne de andre taggene. Forbaska kg på mobil). Jeg liker alt, så det må vel være en gang jeg var liten. @Teriyaki Har du drevet aktiv idrett?
Teriyaki Skrevet 5. august 2016 #6371 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg liker alt, så det må vel være en gang jeg var liten. @Teriyaki Har du drevet aktiv idrett? Nja, vil vel ikke si det. Drev på med jazz-balett i fire år, men det var bare to dager i uken. Men har trent regelmessig fra jeg var 17 år da. Mest jogging, noe styrketrening (lite i det siste) og spinning. Elsker å trene. @Cyrus Trener du bare styrke eller går det også i kondisjon? @kisskissbangbang Kjole eller bukse i morgen?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6372 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: @Cyrus Trener du bare styrke eller går det også i kondisjon? Jeg trener ikke målrettet kondisjon, men jeg har vanligvis en liten cardiorunde etter hver styrkeøkt. Da stort sett boksesekk eller hoppetau.
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. august 2016 #6373 Skrevet 5. august 2016 @Cyrus Dame med ''Sexbomb'' ( tom jones ) som ringetone på Iphone, turn off?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6374 Skrevet 5. august 2016 7 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Cyrus Dame med ''Sexbomb'' ( tom jones ) som ringetone på Iphone, turn off? Absolutt ikke. Mann (45) med P.I.M.P. (50 cent) som ringetone. Akseptabelt?
kisskissbangbang Skrevet 5. august 2016 #6375 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Absolutt ikke. Mann (45) med P.I.M.P. (50 cent) som ringetone. Akseptabelt? 1
kisskissbangbang Skrevet 5. august 2016 #6376 Skrevet 5. august 2016 20 minutter siden, Teriyaki skrev: Nja, vil vel ikke si det. Drev på med jazz-balett i fire år, men det var bare to dager i uken. Men har trent regelmessig fra jeg var 17 år da. Mest jogging, noe styrketrening (lite i det siste) og spinning. Elsker å trene. @Cyrus Trener du bare styrke eller går det også i kondisjon? @kisskissbangbang Kjole eller bukse i morgen? Skulle til å si at jeg aldri går ut i bukse, men så kom jeg på at jeg kanskje gjorde det sist vi var ute? Men ja, kjole! Eller søppelsekk. Spørs åssen jeg føler meg Uavhengig av hva jeg har på meg, orker du å kle på deg joggis?
Enhjørning Skrevet 5. august 2016 #6377 Skrevet 5. august 2016 @ElizabethTaylor Ja jeg kommer! Skal stalke deg hele helgen
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. august 2016 #6378 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Absolutt ikke. Mann (45) med P.I.M.P. (50 cent) som ringetone. Akseptabelt? Haha, måtte søke opp sangen på Spotify og høre. Såg plutselig for meg en mann med solbriller gående på stranden og hilse på en litt kul måte til kidsa (ungjentene) i bikini Men, nei
Teriyaki Skrevet 5. august 2016 #6379 Skrevet 5. august 2016 16 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Skulle til å si at jeg aldri går ut i bukse, men så kom jeg på at jeg kanskje gjorde det sist vi var ute? Men ja, kjole! Eller søppelsekk. Spørs åssen jeg føler meg Uavhengig av hva jeg har på meg, orker du å kle på deg joggis? Ja sist hadde du bukse, men det var jo sånn pynta-bukse. Du er nok minst like hot i en søppelsekk. I morgen skal jeg pynte meg så jeg føler meg sexy (ikke at jeg planlegger å ta med meg noen hjem :ler:) så tror nok ikke jeg kan innfri det altså. Men er jo det samme gamle da. Blir neppe noe shopping i morgen! Kunne du dratt på byeni kosedressen?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. august 2016 #6380 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: @Zumo de Melocotón Liker du bieber? Kan strekke meg til å si at jeg synes han opprinnelig var en sjarmerende liten gutt med et stort talent, og at jeg fint kan lytte til og danse til en del av låtene hans uten å gjespe, men jeg har null interesse av pubertale unggutter som har et stort behov for å leke "bad-boys", hverken utseendemessig eller på noen som helst annen måte som gjør meg til en blodfan. Hadde sikkert fnist og danset og tøyset på konserten hans om jeg var der likevel, det hører jo liksom med. Har du planer om å møte opp tidlig for å komme nærmest mulig scenen, @ElizabethTaylor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå