Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6321 Skrevet 3. august 2016 25 minutter siden, EpleDrue skrev: Oi, en kommando! 1. The Beatles 2. Metallica 3. Westlife. (1 av 3 var seriøse. Jeg hører alt for sjeldent på band). Samme spørsmål til deg @Zumo de Melocotón Ja, nå er det slutt på silkehanskene, @EpleDrue. Jeg hadde mange favorittband innen blant annet rock og metal og sånt noe tidligere, men nå gidder jeg ikke annet enn spillelister på Tidal.. Likte godt f. eks Disturbed, Metallica, Rammstein, System of a Down og lignende, men også "softere" musikk. The Beatles er jo morsomt å høre på innimellom. Leilighet i sentrum eller hus utenfor sentrum, @EpleDrue?
Gjest anonym2233 Skrevet 3. august 2016 #6322 Skrevet 3. august 2016 @Fotballflue Er du fortsatt aktiv?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. august 2016 #6323 Skrevet 3. august 2016 9 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ja, nå er det slutt på silkehanskene, @EpleDrue. Jeg hadde mange favorittband innen blant annet rock og metal og sånt noe tidligere, men nå gidder jeg ikke annet enn spillelister på Tidal.. Likte godt f. eks Disturbed, Metallica, Rammstein, System of a Down og lignende, men også "softere" musikk. The Beatles er jo morsomt å høre på innimellom. Leilighet i sentrum eller hus utenfor sentrum, @EpleDrue? Hus utenfor sentrum. Har leilighet utenfor sentrum nå, men satser på en oppgradering en gang i fremtiden. @Zumo de Melocotón @Pjokkeline @minister-mio @Silfen @Moonwalker @applestories @Mysticgirl Har noen av dere hatt den typiske emo/scene style perioden i ungdommen?
Gjest anonym2233 Skrevet 3. august 2016 #6324 Skrevet 3. august 2016 Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: Hus utenfor sentrum. Har leilighet utenfor sentrum nå, men satser på en oppgradering en gang i fremtiden. @Pjokkeline Har noen av dere hatt den typiske emo/scene style perioden i ungdommen? Tenker du på bekledning, eller den type "oppførsel"? Nei til bekledning, men derimot vært i den depressive "emo" fasen =) ?Har du
minister-mio Skrevet 3. august 2016 #6325 Skrevet 3. august 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Hus utenfor sentrum. Har leilighet utenfor sentrum nå, men satser på en oppgradering en gang i fremtiden. @Zumo de Melocotón @Pjokkeline @minister-mio @Silfen @Moonwalker @applestories @Mysticgirl Har noen av dere hatt den typiske emo/scene style perioden i ungdommen? tjæi, litt kanskje. Litt enda også! @EpleDrue Liker du nøtter?
annebanane Skrevet 3. august 2016 #6326 Skrevet 3. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 3.8.2016 den 13.16): Endret 21. september 2025 av annebanane
applestories Skrevet 4. august 2016 #6327 Skrevet 4. august 2016 7 timer siden, EpleDrue skrev: @applestories Tror du det norske språket vil dø ut innen 2050? Hvilket språk ville blitt norges hovedspråk da? Nei, det tror jeg absolutt ikke. Man kunne jo tro at såmye som vi bruker engelsk så ville det vært et naturlig valg, men jeg blir fortsatt forbauset over at mange unge (og vi som ikke er så unge lenger) ikke liker å snakke engelsk.
applestories Skrevet 4. august 2016 #6328 Skrevet 4. august 2016 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg er egentlig ganske ofte i lykkerus over små ting, Pjokkeline. Hvor liten er bitteliten? Jeg var bortimot i ekstase når jeg (endelig) klarte å åpne korken på en flaske i dag. Vi snakker mestringsfølelse! Da hadde jeg styrt med det i over 20 minutter og fått en irriterende vannblemme inni hånden. Den satt skikkelig godt fast, men hadde jeg vært litt sterkere hadde det nok ikke vært et problem. Er du sterk nok til å åpne flaskene dine selv, @Pjokkeline? Kult at du tok utfordringen! Jeg lar den stå til imorgen kveld, så avslører jeg svaret! Hva er dine tanker om å ha ord eller sitater som dekorasjon på veggene eller andre synlige steder, @applestories? Ikke noe jeg dekorerer med selv. Jeg synes ofte det er litt rart dersom det virker som helt tilfeldige sitater eller ord plassert rundt omkring. Mange har nok en mening bak det, men det er nok mange som kjøper sitater på Nille og kanskje ikke helt skjønner hva som står på engelsk i det hele tatt. Men folk må få dekorere med hva de vil, og det plager meg ikke på noen som helst måte.
applestories Skrevet 4. august 2016 #6329 Skrevet 4. august 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: Hus utenfor sentrum. Har leilighet utenfor sentrum nå, men satser på en oppgradering en gang i fremtiden. @Zumo de Melocotón @Pjokkeline @minister-mio @Silfen @Moonwalker @applestories @Mysticgirl Har noen av dere hatt den typiske emo/scene style perioden i ungdommen? Nei, det tror jeg nok ikke. Vi er mer sunne, friske ungdommer der jeg kommer fra
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. august 2016 #6330 Skrevet 4. august 2016 11 timer siden, EpleDrue skrev: @Mysticgirl Hotellweekend i en storby eller telttur i ødemarka? Som nyforelsket, telttur i ødemarka. I et lengre forhold der hverdagen har innhentet oss, i en storby Nei har aldri hatt emostil @EpleDrue, hvor blir det av sydenbilde?
Fotballflue Skrevet 4. august 2016 #6331 Skrevet 4. august 2016 15 timer siden, Pjokkeline skrev: @Fotballflue Er du fortsatt aktiv? Jada, er her inne og lusker hatt en fin sommer, @Pjokkeline ?
Silfen Skrevet 4. august 2016 #6332 Skrevet 4. august 2016 15 timer siden, EpleDrue skrev: Hus utenfor sentrum. Har leilighet utenfor sentrum nå, men satser på en oppgradering en gang i fremtiden. @Silfen Har noen av dere hatt den typiske emo/scene style perioden i ungdommen? Haha, nope. Nærmeste jeg kom var at jeg hadde sånne skotskrutete bukser og docs. Ultraharry, ikke en stolt periode i mitt liv. @skruf Hvilket dyr assosierer du deg selv med?
applestories Skrevet 4. august 2016 #6334 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Jepp. Spør meg om hva som helst. 😛 Hvor mange dager i uken er du innom KG?
Jerry Lee Skrevet 4. august 2016 #6335 Skrevet 4. august 2016 5 minutter siden, applestories skrev: Hvor mange dager i uken er du innom KG? Hver dag. Nesten. Trur eg.
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. august 2016 #6336 Skrevet 5. august 2016 Den 31.7.2016 at 18.36, Cyrus skrev: @ElizabethTaylor Cola zero eller pepsi max? Cola Zero @Cyrus Chips eller smågodt? Den 31.7.2016 at 18.37, minister-mio skrev: Godt å høre! Jeg har hatt det bedre.. @ElizabethTaylor lyst til å dra en spøk i bildetråden igjen? åå Håper det ikke er alvorlig! Nei, haha. Har du?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6337 Skrevet 5. august 2016 29 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Cola Zero @Cyrus Chips eller smågodt? Sjokolade!! @ElizabethTaylor Stringsinglet eller hettegenser?
minister-mio Skrevet 5. august 2016 #6338 Skrevet 5. august 2016 43 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Cola Zero @Cyrus Chips eller smågodt? åå Håper det ikke er alvorlig! Nei, haha. Har du? Nei @elizabethtaylor hva skal du i helgen?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. august 2016 #6339 Skrevet 5. august 2016 Den 3. august 2016 at 21.58, applestories skrev: Begynner bakfra: 4) Synnøve er 23, Lindis 25 og Kristine 22. 3) Melissa+Jeffrey, softwarefyren, Abbey+Jack, selgeren, Lisa+Jason, regnskapsmannen. 2) Sekretæren er faren til den lille jenta. 1) Om jeg kan gjenbruke fly kan jeg få dem 3/4 av veien rundt ved å bruke to fly (eller tre flyvninger). Ved å bruke to til kan jeg få tre av dem hjem og et 5/6 vei hjem. Kan jo sende ut et for å hente ham også, men har på følelsen at det burde være enklere! Takk for hjernetrim! Håper flere prøver seg før du avslører svaret! De tre første var full pott! Her er svaret på den siste oppgaven, så får du se om svaret er godkjent, eller ikke! Svar: 3 fly. Ekvators lengde kaller vi E. Fly A, B og C starter samtidig med full tank. Ved 1/8 E gir fly C 1/4 tank til A og 1/4 tank til B, og C returnerer til basen. A og B har nå full tank og flyr til 2/8 E, her gir B 1/4 tank til A og returnerer. A flyr nå med full tank til 6/8 E, her møtes det av A som har fylt sin tank på basen og flyr motsatt retning. C gir A 1/4 tank, og begge fortsetter til 7/8 E der de møter B som gir begge 1/4 tank, og alle tre fortsetter sammen til basen. @applestories Er du KGs nøtteknekker? Den 3. august 2016 at 0.58, EpleDrue skrev: Hus utenfor sentrum. Har leilighet utenfor sentrum nå, men satser på en oppgradering en gang i fremtiden. @Zumo de Melocotón Har noen av dere hatt den typiske emo/scene style perioden i ungdommen? Nei, heldigvis ikke! Det tok min søster seg av.. Dvs, litt usikker på hvor langt hun dro den, tror kanskje det heller var et forsøk på å markere at hun var fan av Tokio Hotel, 30 seconds to mars og lignende.. @EpleDrue Hvis du datet noen og skulle ta daten din med på en tur/sightseeing et sted du er kjent i Norge, hvor ville dere dra og hva ville du ønsket å vise henne? Den 3. august 2016 at 1.21, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón Hva ville du helst deltatt på av farmen og anno? Og hvorfor? Anno!! Jeg har kun sett på første sesong som ble spilt inn i Bergen og forelsket meg helt i konseptet og plassen de bodde på. Er interessert i og fascinert av hvordan folk levde i gamle dager og ville gjerne testet ut hvordan jeg ville fungere i en verden med begrensede ressurser, null kontakt med omverden, ingen telefoni, internett og elektronikk osv. Nå har jeg veldig lite peiling på hvordan man løser alle disse utfordringene man får, men jeg føler meg sikker på at jeg ville få det til likevel. Om ikke, så hadde jeg ihvertfall forsøkt! @Moonwalker Bak kamera eller foran kamera, hvor trives du best?
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. august 2016 #6340 Skrevet 5. august 2016 (endret) 1 time siden, Cyrus skrev: Sjokolade!! @ElizabethTaylor Stringsinglet eller hettegenser? Stringsinglet @Cyrus Har du før og etter bilder av treningen? 54 minutter siden, minister-mio skrev: Nei @elizabethtaylor hva skal du i helgen? Jobbe og jentekveld. Har jobbet hver helg siden 1 juli @minister-mio Skal vi lage kg-treff i september? Jeg skal på Bieber-konserten på lørdagen, så hadde vært kjekt å gjøre noe fredag Endret 5. august 2016 av Bruker115236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå