Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet
16 minutter siden, Lady skrev:

Nydelig ring 💍 Gratulerer 💕

Ånei, ikke si det! Kanskje jeg heller skal reise til Thailand og droppe julen?!

@Pjokkeline Hva er det mest overraskende du har fått høre om deg selv?

Haha :fnise: For du skjønner at på jobben har vi allerede begynt å motta tilbud/ ordreforslag for julen xD 

Mest overraskede? Jøss... *tenke seg litt* Første jeg kommer er når jeg fikk høre rundt om, mens jeg holdt på litt som modell/hobbymodell, at jeg solgte kroppen min for noen tusen lapper for fotoshoot :) Japp... veldig hyggelig! 
Ellers må det ha vært en gang etter en operasjon jeg hadde, og var lam i halve ansiktet, og en kunde lurte på "om jeg var søsteren til hun ene som jobbet der" og "lefser du?"  Dette kommer jeg på farta. Så ingenting positivt akkurat :P

@EpleDrue Hvis du skal absolutt kose deg, hva hadde du tilrettelagt for deg selv med av mat og drikke+ dessert?

@Strikkagenser Hvilken favorittfilm har du sett på minst tre ganger ?

@Zumo de Melocotón Hvordan er en perfekt date kveld for deg?

@Cyrus Tror du at du kommer til å stille til konkurranse flere ganger, etter første gangen (som er til våren, om jeg ikke husker feil) ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja, det har jeg :)

Hvor mange?

Anonymkode: 5bb7c...105

Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

@Mysticgirl: Når er det sist du ble sjekket opp av en bruker på KG?

Det skjer ofte på innboksen at jeg får hyggelige komplimenter og koselige brev. Har fått forespørsel om date, men de fleste menn bor jo i Oslo eller Bergen her :fnise: Men at de sjekker meg opp er uviss. Synes det er kjempekoselig å taste med KG folk :kghjerte:

Skrevet
7 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Moonwalker Har det skjedd noen forandringer i livet ditt den siste tiden?

Svært mange siste tre månedene. Fullført mye stort, flyttet igjen, blitt boligløs, komt i kontakt med nye folk, blitt værsyk for første gang på år. Ja. Nesten til å få traumer av alt som skjer på en gang :ironi:

@EpleDrue om du skulle valgt for resten av livet her og nå, ville du slått deg ned på landet med en familie, hus og alt det der - eller ville du vært litt nomade som reiser overalt og prøver forskjellig?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange?

Anonymkode: 5bb7c...105

Om du spør meg med brukeren din, skal jeg svare ;)

Skrevet
23 minutter siden, Sukkerbit skrev:

@Silfen Har du brunt hår?

Har vel egentlig det, men nå farger jeg det siden jeg er så jævlig gammel at jeg er blitt så grå.

12 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Silfen Hva tenker du om Englands Brexit?

Jeg tenker ikke så mye. De brainy vennene mine i UK er mot. Så jeg sier bare at jeg later som jeg sier yay, bare for å se hva som skjer. *blånn*

@EpleDrue Hva syns du om at du har fått din egen fan?

@EpleDrueFan syns du at du er en smule creepy?

Skrevet
12 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

@Cyrus: Hvordan ble du interessert i kroppsbygging og fitness?

Jeg har alltid vært glad i kropp og opptatt av å se bra ut i badeshorts. Jeg begynte ikke å løfte før sånn smått for 4 år siden da det begynte en sommervikar på jobben min som løftet og brukte diverse preparater. Da tenkte jeg: "Sånn vil jeg bli" 😂

Skrevet
13 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Cyrus Tror du at du kommer til å stille til konkurranse flere ganger, etter første gangen (som er til våren, om jeg ikke husker feil) ?

Det spørs hvor knekt jeg kommer til å være etter å ha fått resultatet etter første konkurranse 😂

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Jeg har alltid vært glad i kropp og opptatt av å se bra ut i badeshorts. Jeg begynte ikke å løfte før sånn smått for 4 år siden da det begynte en sommervikar på jobben min som løftet og brukte diverse preparater. Da tenkte jeg: "Sånn vil jeg bli" 😂

Har du noen progress pictures fra 4 år siden sammenlignet med idag? Er veldig interessert i å se. :) 

10 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det skjer ofte på innboksen at jeg får hyggelige komplimenter og koselige brev. Har fått forespørsel om date, men de fleste menn bor jo i Oslo eller Bergen her :fnise: Men at de sjekker meg opp er uviss. Synes det er kjempekoselig å taste med KG folk :kghjerte:

Og vi KG-folk syns det er kjempekoselig å taste med deg. :hjerte: personligheten og den positive energien din bare stråler i hver eneste kommentar. you make this forum worth visiting. :kghjerte:

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

@Uchiha Madbrah

@Pjokkeline

Har dere blitt utsatt for åpenlys rasisme?

Hmmm. Ikke personlig, nei, men det er sikkert fordi jeg ser kjempeskummel ut (min resting face kan virke kjempegretten, hahaha). Men jeg har sett andre blitt utsatt for det og har blandet meg inn og da har rasisten/bøllen alltid holdt kjeft. De blir så redd når man caller dem ut. Typisk feige mennesker. 

Skrevet

Slenger meg med på leken igjen :)

@Cyrus Er du flink til å danse? 
@Mysticgirl Er det et skjønnhetsprodukt du har sverget til i flere år? Hvis ja, hvilket produkt? 
@Pjokkeline Gratulerer med forlovelse! :) Du har sikkert fått spørsmålet tidligere i tråden, men hvordan fridde kjæresten? Hadde han planlagt det lenge? :)

Skrevet
46 minutter siden, Cyrus skrev:

Tobakksblomst... prøver desperat å jage bort nikotintrollet om dagen. Uke nr 7 er påbegynt 💪

@Strikkagenser Når på døgnet er du mest produktiv?

Akkurat nå tror jeg. Oftest mest produktiv på kveldene etter ca kl 20 og fram mot midnatt. Kan også lett finne arbeidsro om jeg kommer tidlig på jobb etter en god natts søvn.

27 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg blir skikkelig dårlig av toblerone, men jeg velger vanlig/gull! @Strikkagenser Hadde du klart å gå en hel dag uten å smile? 

Kanskje dersom jeg ikke hadde hatt mennesker eller tv eller kg rundt meg den dagen. Tror ikke det hadde gått på en vanlig dag med jobb/aktiviteter osv.

20 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Strikkagenser Hvilken favorittfilm har du sett på minst tre ganger ?

Det må bli Harry Potter det, alle filmene. Blir aldri lei!

@Cyrus merker du forskjell på fysikk form etter du slutta med snus? 

@Pjokkeline har du badet i Norge i år?

Gjest EpleDrue
Skrevet
29 minutter siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue du med løvegapet; kan du stappe hele hånden din i munnen uten problem?

Ja, vil du se? ;)@Moonwalker Hvilken saus hører til en god laksemiddag?

28 minutter siden, Mysticgirl skrev:

;)

@EpleDrue , har du barn. Ja, stjal spm over meg. Har sommerferie så er helt tom i hodet og  mye å tenke på. Skjer mye i livet mitt nå, så er så dårlig på spm selv :fnise:

Tenker du på andre enn de barna vi har sammen? Nei. :P @Mysticgirl Hvordan kan jeg få deg til å smile i kveld? 

26 minutter siden, Sukkerbit skrev:

@EpleDrue Hvilke TV-programmer ser du på "i skjul"? 

Jeg har sett alle sesongene av Skam sammen med mine søstre. :ph34r:@Sukkerbit Hva synes du om norske tv programmer? 

23 minutter siden, Pjokkeline skrev:

:P

@EpleDrue Hvis du skal absolutt kose deg, hva hadde du tilrettelagt for deg selv med av mat og drikke+ dessert?

Hamburger, øl og iskrem! @Pjokkeline Samme spørsmål til deg! :)

19 minutter siden, Moonwalker skrev:

:ironi:

@EpleDrue om du skulle valgt for resten av livet her og nå, ville du slått deg ned på landet med en familie, hus og alt det der - eller ville du vært litt nomade som reiser overalt og prøver forskjellig?

Slått meg ned på bygda så lenge jeg ikke blir bonde. :ph34r:

@Moonwalker Hvordan ser du for deg ditt drømmebryllup? 

15 minutter siden, Silfen skrev:

Jo, kult det. Skal ha signering førstkommende lørdag på Arkaden i Stavanger. 

@Silfen Kunne du spist en hel pizza alene? 

Skrevet
7 minutter siden, calavi skrev:

Slenger meg med på leken igjen :)

@Cyrus Er du flink til å danse? 

Jeg har meget god rytme, men det skorter på moves 😔

@calavi kan du lære meg dans?

Gjest EpleDrueFan
Skrevet
25 minutter siden, Silfen skrev:

Har vel egentlig det, men nå farger jeg det siden jeg er så jævlig gammel at jeg er blitt så grå.

Jeg tenker ikke så mye. De brainy vennene mine i UK er mot. Så jeg sier bare at jeg later som jeg sier yay, bare for å se hva som skjer. *blånn*

@EpleDrueFan syns du at du er en smule creepy?

Nei :kyss:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Aww.... Det gleder meg å se at tråden lever igjen. Fine folket. :rodmer:

Skrevet
6 minutter siden, Strikkagenser skrev:

@Cyrus merker du forskjell på fysikk form etter du slutta med snus? 

Nei. 

@Strikkagenser Er du god i fotball?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

@Silfen Kunne du spist en hel pizza alene? 

En polarbrødpizza? Jepp.  En kjøpepizza? Suuuure, om jeg kan ta den i 2-3 omganger.  :Knegg:

Skrevet
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har meget god rytme, men det skorter på moves 😔

@calavi kan du lære meg dans?

Klart jeg kan! Jeg kan dog ikke flust av dansestiler, og jeg er mest trygg på salsa, så da får det bli det! ;)

@Cyrus Hva er det fineste en jente kan ikle seg? 
@Zumo de Melocotón Sprøeste du har gjort så langt i livet? 

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Nei. 

@Strikkagenser Er du god i fotball?

Har spilt aktivt, og var da ganske god, men slutta i tenårene. Har ikke gjort noe for å vedlikeholde ferdighetene, så tror ikke jeg er så god den dag i dag.

@Cyrus hvilket strø velger du helst på softis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...