Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Strikkagenser skrev:

Alle: får jeg lov å være med på leken?

Har lest her inne en stund, men føler meg litt usynlig på kg fortsatt. Er det bare å stille spørsmål til hvem man vil? 

Bare om du forteller hvilken strikkegenser du liker best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Bare om du forteller hvilken strikkegenser du liker best.

Er veldig svak for kofter, drømmer om å strikke "stjerneruter"-kofts en dag, må bare lære å strikke mer enn skjerf først. 

@Silfen er du flink med strikkepinnene?

Skrevet

Jeg er flink med spisepinner, det er vel det eneste.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 29.7.2016 at 16.29, Pjokkeline skrev:

Nytt spørsmål ! Både

@Zumo de Melocotón  @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers  

Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? :nigo:

Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng

Jeg liker å være dominant i sengen, vil styre litt i sengen, innrømmer det :fnise:

Den 30.7.2016 at 21.44, Byjenta! skrev:

@Lady Storby eller sydentur? 

@Zumo de Melocotón : Den perfekte date? 

@Mysticgirl : 3 ting du vil gjøre før du dør? 

@FayFerner: En ting du ALDRI ville gjort? 

Være mest mulig med mine barn, nyte naturen, være med venner.

Den 30.7.2016 at 21.50, Zumo de Melocotón skrev:

Innimellom må jeg gni meg litt i øynene og dobbelsjekke hvilken del av forumet jeg er på, og her har vi nok et eksempel på det. :fnise: You know the answer, baby! :Hehe:

Over til noe annet! :regler:Jeg vet ikke helt om jeg skal ta frem gulerøtter eller :pisk:, men HVA SKJER med at dere lar denne tråden ligge brakk og kun klarer å produsere 2(!!) stusselige innlegg siden kl. 19.58 i går kveld??? Nå er det andre gangen jeg har tatt en pause herfra, og gledet meg som en unge til å oppdatere meg på siste nytt, men så er det jo niks og nada nyheter i tråden (Eple og Lady er delvis unnskyldte, siden de stod for de to innleggene). Prøver dere å gjøre meg innbilsk, slik at jeg skal tro at det er jeg som er Daglig Leder av tråden, eller? :nei: Vel, i så fall er sjefen tilbake på jobb og dere har å ta beina ned fra pultene og produsere nye innlegg! Ellers blir det ingen julebonus i år! :Knegg:

@Mysticgirl Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer idag?

@Rossin Hvor høy er du?

@Uchiha Madbrah Hvem ringte du sist?

@EpleDrue Hvem ringte deg sist?

@kisskissbangbang Når så du foreldrene dine sist?

@Katten.2.0 Hva skremte deg om natten som barn?

@Katten3.0 Vil du si at du er en nyere og bedre versjon enn 2.0 utgaven?

@Dr. A. Kula Hvilket youtube-klipp fikk deg til å le sist?

@Pjokkeline Hvor mange puter har du i senga?

@Yme Har du kommet noe lenger på din søken etter en kilt?

@applestories Kan du spille poker?

@Cyrus Sover du på en spesiell side?

Min venninne :)

AnonymBruker
Skrevet

@Mysticgirl Har du barn?, i så fall hvor mange?

Anonymkode: 5bb7c...105

AnonymBruker
Skrevet
Den 31.7.2016 at 14.33, EpleDrue skrev:

Liker begge deler, øl først og drinker på byen etterpå.

@minister-mio Har du svømt med delfiner? Hvis ikke, kunne du tenkt deg? @Coronas Er det en idrett/hobby som du angrer på i voksen alder at du ikke prøvde som barn? @Sukkerbit Hvordan har din sommer vært? 

Heihei. Min sommer har vært helt fantastisk til nå, men nå er min sommer blitt litt trist av litt sorg og savn. Akkurat nå er det veldig trist og jeg ser litt svart på alt, men det bedrer seg nok. Det er vel det negative ved å være en person som er så "der oppe" hele tiden, at når det først er tungt for meg så er det veldig tungt. 

@EpleDrue hvordan kom du på å spørre akkurat meg? Jeg er da vel ikke så synlig her inne vanligvis. 

Anonymkode: e2741...726

Gjest anonym2233
Skrevet
Den 31.7.2016 at 16.14, minister-mio skrev:

Jeg har hatt en del ting gående på privaten i sommer kan man si.. Så jeg har ikke vært noe særlig aktiv på forumet eller generelt.

Gratulerer så mye som forlovet! @Pjokkeline hvordan fridde kjæresten din?

På fjellet, vi har vært en uke på vestvidda, forbi Litlos og innover. Det var den andre dagen på teltplassen, hvor jeg sa jeg skulle gå og fiske litt mens han ville sitte og nyte en kopp kaffe. Så når jeg kom traskende tilbake uten en sprellende ørret, og gikk mot han,, så satt han der med kaffekoppen ved siden av, med ringen i hånden :)  Ble noen gledestårer og liten nervøs/gledeslatter.. Siden det  tok litt tid før det helt gikk opp for meg :fnise::strix:

21 timer siden, Teriyaki skrev:

Hmm da må der bli: søtt, salt, umami (har ikke helt taket på akkurat hva denne smaken er, men vet at jeg liker den :ler:), surt og bittert. Jeg er veldig sensitiv når det kommer til bitterhet. Det er derfor jeg feks ikke liker kaffe. 

(gikk ikke å fjerne de andre taggene. Mobilversjonen på kg er helt håpløs!) 

@Pjokkeline Hvis du kan velge å våkne i morgen ferdig utdannet til et hvilket som helst yrke, hva ville det vært?  

Det måtte ha vært regnskapsfører. Spennende yrke med veldig mye variert arbeid, men samtidig ikke. Det er liksom ikke bare å sitte å plotte inn tall, men hele prosessen faktura/lønnsutbetaling (og bare dette har mange under kategorier). I tillegg følge lover og regler. Du lærer mye og utfordrer dine evner på en helt annen måte. Svært krevende, men det er det jeg drømmer om :)

@Strikkagenser Hva er det mest kompliserte du har strikket av et plagg før? 

@Zumo de Melocotón Tordner det hos deg i dag ? :D 

@Uchiha Madbrah Når du først drikker, drikker du deg generelt kanakas eller har du litt kontroll? 

@Silfen Hvor mye strøm har du på tlf nå, og hva har du brukt strømmen mest på? 

Skrevet

97 %. Tror nok det er snapchat som drar mest, gitt. Merker det godt når de jeg snapper mest med er stille, for å si der slik. 

Hva med deg, pjokkis? Og hvilken farge har du på telefon /deksel?

Skrevet
2 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Strikkagenser Hva er det mest kompliserte du har strikket av et plagg før? 

Vet ikke hva som regnes som mest komplisert av skjerf og lue jeg? Lua var kanskje vaskeligst, måtte jo lære meg vrange masker og greier. 

@Pjokkeline hvordan ser ringen din ut? 

@kisskissbangbang er du flink til å bake kanelsnurrer? I så fall, hva er ditt hemmelige triks? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@EpleDrue hvordan kom du på å spørre akkurat meg? Jeg er da vel ikke så synlig her inne vanligvis. 

Anonymkode: e2741...726

Husket navnet ditt og ditt utfyllende svar i en tråd! Følte det var på tide med flere awesome mennesker her i tråden. Er jeg tilgitt? :fnise:

@Pjokkeline Har du brukket noen ben i kroppen før? @Zumo de Melocotón stekt eller kokt egg? @Sukkerbit Klarer du 50 armhevinger? @Silfen Hvor ofte drar du ut på byen? @minister-mio Hva hadde du sist i munnen? @toothfairy Kan du slå hjul? @Strikkagenser Hvilke matbutikk er din nærbutikk? @applestories Hvis du skal på en date, hva består håndvesken din av? @Lady Har du jukset på en prøve før? @Mysticgirl Hvilke gaver setter du mest pris på? 

Skrevet
19 minutter siden, EpleDrue skrev:

Husket navnet ditt og ditt utfyllende svar i en tråd! Følte det var på tide med flere awesome mennesker her i tråden. Er jeg tilgitt? :fnise:

@Pjokkeline Har du brukket noen ben i kroppen før? @Zumo de Melocotón stekt eller kokt egg? @Sukkerbit Klarer du 50 armhevinger? @Silfen Hvor ofte drar du ut på byen? @minister-mio Hva hadde du sist i munnen? @toothfairy Kan du slå hjul? @Strikkagenser Hvilke matbutikk er din nærbutikk? @applestories Hvis du skal på en date, hva består håndvesken din av? @Lady Har du jukset på en prøve før? @Mysticgirl Hvilke gaver setter du mest pris på? 

Melon

@EpleDrue liker du melon?

Gjest anonym2233
Skrevet
35 minutter siden, Strikkagenser skrev:

Vet ikke hva som regnes som mest komplisert av skjerf og lue jeg? Lua var kanskje vaskeligst, måtte jo lære meg vrange masker og greier. 

@Pjokkeline hvordan ser ringen din ut? 

Bildet ble litt stort, men slik ser den ut :) Fikk bestilt ny ring i dag, passende min finger :)

IMAG4100.jpg

16 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Pjokkeline Har du brukket noen ben i kroppen i kroppen før?

Heldigvis ikke, og det er jeg svært takknemlig for. 

@Lady Når skal du begynne å planlegge julen, nå som sommeren er over :bond:

@Strikkagenser Da syns jeg du er mye flinkere enn meg. Jeg husker ikke engang hvordan man legger opp masker engang :fnise: Har du gjort noe spennende i sommer? 

@Dr. A. Kula Hva var det du hadde til middag i dag?

@Cyrus Hvilken treningssenter bruker du? 

Skrevet
2 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Cyrus Hvilken treningssenter bruker du? 

Idag var det det det ABSOLUTT ALLE MENNESKER I HELE VERDEN skulle trene bryst.

Et lite et i sentrum av byen jeg bor i. Sier jeg navnet så avslører jeg for mye 😏

Gjest anonym2233
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Et lite et i sentrum av byen jeg bor i. Sier jeg navnet så avslører jeg for mye 😏

Men jeg tenkte jeg skulle stalke deg, og distrahere deg midt i en økt, mens du trener benkpress, og jeg stående foran der og tar dype knebøy i piiiiiiiiiiiiiiiiitteliiiiiiten shorts! :bond:

1 minutt siden, Cyrus skrev:

@Pjokkeline Mener du alvorlig talt at dine pupper er finere enn mine?

Ja, det gjør jeg. Mine er mykere :tongue:

@Cyrus Hvor full er innboksen din, etter at du la ut bilder av deg her på KG?

Gjest Sukkerbit
Skrevet
31 minutter siden, EpleDrue skrev:

Åja :P 
Jeg kan sjekke....

Sjekker nå..

Klarte 11 stk :sjenert: Ikke sånne jentearmhevinger altså! :P 

@EpleDrue liker du å fiske?
@Strikkagenser Strikker du sokker og? :) 

Gjest Sukkerbit
Skrevet
10 minutter siden, Cyrus skrev:

@Cyrus Trener du på Puls eller Stamina kanskje? :tongue:

Skrevet
2 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Men jeg tenkte jeg skulle stalke deg, og distrahere deg midt i en økt, mens du trener benkpress, og jeg stående foran der og tar dype knebøy i piiiiiiiiiiiiiiiiitteliiiiiiten shorts! :bond:

Ja, det gjør jeg. Mine er mykere :tongue:

@Cyrus Hvor full er innboksen din, etter at du la ut bilder av deg her på KG?

Når jeg er pumped up på pwo og carbs så er jeg så fokusert at du kunne tatt knebøy naken rett over trynet mitt, og jeg hadde ikke lagt merke til det 😂 Nice try though!👍

Det et bare en måte å finne ut hvem som har mykest pupper på.

Innboksen min er så tom at ekkoet kan høres 3 ganger dersom noen roper inn i den. 

Hadde kanskje gjort det bedre om jeg aldri hadde lagt ut noen bilder.

@Pjokkeline Hvor mye trener du med i knebøy?

Skrevet
1 minutt siden, Sukkerbit skrev:

@Cyrus Trener du på Puls eller Stamina kanskje? :tongue:

Det er ikke noe som heter å "kanskje" trene. Enten gjør jeg det eller ikke!!!

Og nei ingen av dem.

@Sukkerbit Hva er dine beste trenings-/kostholdstips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...