Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
44 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Silfen Hvor ofte drar du ut på byen?

For ofte. 2-3 ganger i måneden. Som jo ikke er mye i og for seg. Men har kanskje vært litt mye denne våren/sommeren i forhold til normalt. Men treffer jo mange rare folk så det er jo gøy. :nigo:

@skruf Dersom du måtte valgt mellom skuespillerbikkjen og katt, hvilken ville du hatt igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
43 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Strikkagenser Hvilke matbutikk er din nærbutikk? 

Har Kiwi og Rema 1000 like i nærheten. Handler mest på Kiwi for å samle trumf-poeng.

19 minutter siden, Pjokkeline skrev:

IMAG4100.jpg

@Strikkagenser Da syns jeg du er mye flinkere enn meg. Jeg husker ikke engang hvordan man legger opp masker engang :fnise: Har du gjort noe spennende i sommer? 

Nydelig ring!! Så heldig du er :) Jeg har hatt ganske kort ferie i sommer, skal på lengre tur i høst. Men har fått litt storbyferie og litt hyttetid sammen med familie og venner, så er fornøyd med det. 

5 minutter siden, Sukkerbit skrev:

@Strikkagenser Strikker du sokker og? :) 

Har aldri prøvd. Har fått for meg at det skal være så vanskelig? :vetikke:

@Sukkerbit Hva er ditt favorittgodteri? 

@EpleDrue Hvor i verden vil du helst reise?

@Cyrus Hva er din favoritt ryggøvelse?

Gjest EpleDrue
Skrevet
15 minutter siden, Sukkerbit skrev:

@EpleDrue liker du å fiske?

Ja, men jeg slipper fisken fri igjen. :P@Sukkerbit Hva spiste dere i bursdager da du var barn? 

4 minutter siden, Strikkagenser skrev:

@EpleDrue Hvor i verden vil du helst reise?

Det må bli Hawaii! :) @Strikkagenser Har du holdt en levende slange før? 

Gjest Sukkerbit
Skrevet
15 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er ikke noe som heter å "kanskje" trene. Enten gjør jeg det eller ikke!!!

Og nei ingen av dem.

@Sukkerbit Hva er dine beste trenings-/kostholdstips?

:fnise: 
Mitt beste tips er at jevn mosjon er best for helsa. Ser at en del liksom skal være så flinke etter jula og sånn og så reiser de på treningssenteret, men de trener faktisk ikke! De bare sitter og tulletrener mens de plaprer. Da blir det ikke noe god helse. 
Spis variert. Kosthold er ikke svart/hvitt. Vi trenger karbohydrater og fett selv om en del tror det er farlig, men det handler om hvilken type karbohydrater og fett en velger. :) 

Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev:

Ja, men jeg slipper fisken fri igjen. :P@Sukkerbit Hva spiste dere i bursdager da du var barn? 

Det må bli Hawaii! :) @Strikkagenser Har du holdt en levende slange før? 

Vet ikke jeg. Pizza, pølser, kaker? Huska vi hadde sånn "snekre egen pizza"-greie, og så likte jeg ikke den pizzaen jeg hadde laget selv, så jeg fikk mamma sin :fnise: 

@Cyrus Er du veldig glad i trening? 

@EpleDrue Liker du å gå i fjellet?

Skrevet
12 minutter siden, Strikkagenser skrev:

@Cyrus Hva er din favoritt ryggøvelse?

Dem wide grip pull ups!!!

@Strikkagenser Hva smaker best av seigmenn og seigdamer?

Skrevet
3 minutter siden, Sukkerbit skrev:

@Cyrus Er du veldig glad i trening? 

Sånn passe. Du kan sjekke mat- og treningsloggen min på KG. "Cyrus skipper skjeggday" 😄

Skrevet
8 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Strikkagenser Har du holdt en levende slange før? 

Nei, og kan ikke si at det frister heller.. har holdt en løve da 😀

4 minutter siden, Cyrus skrev:

Dem wide grip pull ups!!!

@Strikkagenser Hva smaker best av seigmenn og seigdamer?

Definitivt seigmenn, de oransje og lysegrønne er aller best. 

@Cyrus hva er din favorittblomst? 

@Silfen hvor mange land har du besøkt?

@EpleDrue hvit, mørk eller "vanlig/gull" toblerone?

Skrevet
22 minutter siden, Silfen skrev:

For ofte. 2-3 ganger i måneden. Som jo ikke er mye i og for seg. Men har kanskje vært litt mye denne våren/sommeren i forhold til normalt. Men treffer jo mange rare folk så det er jo gøy. :nigo:

@skruf Dersom du måtte valgt mellom skuespillerbikkjen og katt, hvilken ville du hatt igjen?

Jeg tror jeg ville ha valgt bikkja.... Dessuten har kattene vært drittsure på meg i flere måneder nå. Aner ikke hvorfor. 

@Cyrus Hvis du ikke tenker diett, hva er det av mat eller søtsaker du kunne ha stappet innpå i uante mengder?

@Silfen En hemmelig beundrer sender deg flybilletter og opphold på et ekslusivt hotell. Du kan bare ta med deg 5 tinger på turen. Hva ville du valgt (pass og penger ikke medregnet)?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Strikkagenser skrev:

@Cyrus hva er din favorittblomst? 

Tobakksblomst... prøver desperat å jage bort nikotintrollet om dagen. Uke nr 7 er påbegynt 💪

@Strikkagenser Når på døgnet er du mest produktiv?

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Husket navnet ditt og @applestories @Lady Har du jukset på en prøve før?

Ikke som jeg kommer på.

@EpleDrue Hvir høy er du? 

48 minutter siden, Pjokkeline skrev:

IMAG4100.jpg

Heldigvis ikke, og det er jeg svært takknemlig for. 

@Lady Når skal du begynne å planlegge julen, nå som sommeren er over :bond:

Nydelig ring 💍 Gratulerer 💕

Ånei, ikke si det! Kanskje jeg heller skal reise til Thailand og droppe julen?!

@Pjokkeline Hva er det mest overraskende du har fått høre om deg selv?

Skrevet
1 minutt siden, Strikkagenser skrev:

@Silfen hvor mange land har du besøkt?

Ikke så mange i det hele tatt. Mtp hvor mange globetrottere det er her, så kan jeg ikke si det for da vil folk bare le av meg. :Knegg:

@Sukkerbit Pleide du å samle på slike sukkerbiter i topakninger da du var liten? Slike som man grabbet med seg fra ferger og sånt?

Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

@Cyrus Hvis du ikke tenker diett, hva er det av mat eller søtsaker du kunne ha stappet innpå i uante mengder?

Smultringer med sjokoladeglasur på toppen, delt i to som en bagel, med bacon og marshmallow fluff imellom. Anbefales på det sterkeste 😆

@skruf Hvorfor måtte akkurat DU tagge meg når jeg nettopp informerte om at jeg prøver å kutte ut snus? 😂

Gjest Sukkerbit
Skrevet
5 minutter siden, Silfen skrev:

Ikke så mange i det hele tatt. Mtp hvor mange globetrottere det er her, så kan jeg ikke si det for da vil folk bare le av meg. :Knegg:

@Sukkerbit Pleide du å samle på slike sukkerbiter i topakninger da du var liten? Slike som man grabbet med seg fra ferger og sånt?

Ja, da jeg var liten tok jeg sånne sukkerbiter i topakning og spiste dem :P Nå er jeg mer glad i sånne brune sukkergreier som ser ut som steiner :) 

@Silfen Har du brunt hår?

Gjest EpleDrue
Skrevet
16 minutter siden, Sukkerbit skrev:

:fnise:

@EpleDrue Liker du å gå i fjellet?

Ja, jeg liker den gode følelsen det gir, frisk luft og vakker omgivelse. :)@Sukkerbit Kunne du meldt deg på Farmen for oppmerksomhetens skyld? 

14 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@EpleDrue Hvorfor slipper du fisken fri igjen?

Jeg har alltid gjort det. Ble et problem som barn når vi skulle grille makrell og jeg slapp alle fri igjen.. :ph34r: Fisking er gøy, kanskje fanger jeg den samme igjen. :ler2: @Pjokkeline Har du noen gang kjørt/vært passasjer i en bil hvor farten ble såpass stor at du ble redd? 

6 minutter siden, Strikkagenser skrev:

@EpleDrue hvit, mørk eller "vanlig/gull" toblerone?

Jeg blir skikkelig dårlig av toblerone, men jeg velger vanlig/gull! @Strikkagenser Hadde du klart å gå en hel dag uten å smile? 

2 minutter siden, Lady skrev:

@EpleDrue Hvir høy er du? 

Jeg er 193 cm høy. :)@Lady Hvilket brettspill er favoritten?

@Moonwalker Har det skjedd noen forandringer i livet ditt den siste tiden? @Silfen Hva tenker du om Englands Brexit? @skruf Hvilken serie ville du anbefalt til en spenningsglad person? 

Skrevet
Den 7/26/2016 at 14.17, EpleDrue skrev:

@Moonwalker Hva synes du om Starbucks kontra Wayne's coffe?

Starbucks om jeg må velge, men klarer meg fint uten begge. Drikker bare kakao eller milkshake derfra uansett siden jeg ikke liker kaffe og te.

Den 7/29/2016 at 15.28, EpleDrue skrev:

@Moonwalker Har du danset pole dance før?

Altså :lur: jeg har nok svunget meg på en stang på en strippeklubb på tull, men har aldri prøvd noe skikkelig. Har ikke overkroppsstyrken :ninja:

Den 7/30/2016 at 21.54, Zumo de Melocotón skrev:

@Moonwalker Den største premien du har vunnet?

Om vi tenker materalistisk er det nok et fenalår eller en korg med greier oppi i fysisk størrelse. I pengeverdi har jeg vunnet betraktelig mer. Pleide ha ganske god flaks på bygdebingoer og åresalg :ler:

Den 7/31/2016 at 11.56, Zumo de Melocotón skrev:

@Moonwalker Har du sitatene fra månelandingen innrammet på veggen og ytterst på tungespissen?

Akkurat nå er jeg litt husløs, så har ikke noe å henge opp ting på. Men skulle jeg heng noe opp så hadde det nok heller vært litt mer særere bilder (pleide ha noen gamle vouge-plakater med bilder av menn i kvinneklær som var skikkelig fine, samt en dame som klippet av seg øyenvippene eller kartgreier (klisjé i forhold til det andre) på veggen). Men altså, ytterst på tungespissen kan det godt være de er!

@EpleDrue du med løvegapet; kan du stappe hele hånden din i munnen uten problem?

@Zumo de Melocotón hav legger du i utrykket "å slo seg til ro i livet"?

Skrevet
7 minutter siden, skruf skrev:

@Silfen En hemmelig beundrer sender deg flybilletter og opphold på et ekslusivt hotell. Du kan bare ta med deg 5 tinger på turen. Hva ville du valgt (pass og penger ikke medregnet)?

Teller klær? I så fall et sett pent undertøy, en fin kjole, pene sko, hårprodukt og kajal. Da skal jeg klare meg noenlunde på et bra hotell, tror jeg.

@Severus Hva har du gjort på i sommer?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Mysticgirl Har du barn?, i så fall hvor mange?

Anonymkode: 5bb7c...105

Ja, det har jeg :)

1 time siden, EpleDrue skrev:

@Mysticgirl Hvilke gaver setter du mest pris på? 

En klem ;)

@EpleDrue , har du barn. Ja, stjal spm over meg. Har sommerferie så er helt tom i hodet og  mye å tenke på. Skjer mye i livet mitt nå, så er så dårlig på spm selv :fnise:

Gjest Sukkerbit
Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Sukkerbit Kunne du meldt deg på Farmen for oppmerksomhetens skyld? 

Haha nei. Kunne ikke meldt meg på noe slags TV-program uansett jeg. Er for sjenert og har heller ikke tid til å sette av 10 uker på noe "tull" :P 

@EpleDrue Hvilke TV-programmer ser du på "i skjul"? 

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
Den 31.7.2016 at 20.28, Zumo de Melocotón skrev:

Det er selvfølgelig lov til å ta en time-out. Som sjef-for-en-dag (les: motivator) for denne tråden var det absolutt ikke meningen å svinge pisken over ansatte som hadde gyldig egenmelding eller sykemelding. :hug:

@Uchiha Madbrah (Når du orker igjen) Hva ville du finne på hvis du ble sittende værfast på en hytte i fjellheimen i en uke, uten å kunne bevege deg lenger enn maks 25 meter fra hytta pga manglende sikt?! Det er snakk om en selvbetjent turisthytte med et lager bokse- og posemat osv., men ellers veldig spartansk innredet. Ikke strøm eller varmtvann, kun ved og 10-litersdunker med vann.

Du er den beste sjefen noen kan spørre om. :hjerte:

Hvis jeg har internett tilgang er det nullllllll problem. Hadde bare binge-watched noen serier og voila, uken er ferdig.
Hvis jeg derimot er helt alene, uten interwebz og kun med det du beskrev ovenfor? Wow, tror jeg hadde blitt litt gæren i hodet. Det er jo som å være i fengsel det der. Får angst bare av tanken. :fnise: 

Hadde vel bare trøstespist så mye som mulig og sovet sånn at tiden kan gå fortere. Kanskje gått ut av og til av hytten og vise fingeren til himmelen (været altså) og skrike og rope, også gå inn igjen, trøstespise og gråte til jeg sovner. :fnise:

4 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Uchiha Madbrah Når du først drikker, drikker du deg generelt kanakas eller har du litt kontroll? 

Hahahahah. Jeg liker å ha litt kontroll så vil nok si brisen +. Men det har vært tilfeller hvor jeg selv tror at jeg er edru, men egentlig er heeeeeeeeeeeeelt borte (dette påpeker selvfølgelig vennene mine, men neida dem skal jeg ignorere. Round 10 here we go!). :fnise:

Nå er det endelig min tur til å stille noen spørsmål! vært lazy for too long. 

@Zumo de Melocotón Dette spørsmålet fant jeg på nettet og syntes det var så interessant. Hvis det var en knapp foran deg - og du fikk 100.000.000.- hver gang du trakk på knappen, men av å trykke på knappen så dør 5 helt tilfeldige mennesker. Hadde du gjort det? Hvis ja, hvor mange ganger?

@Pjokkeline: Hva vil du si at du er mest avhengig av og ikke kan leve uten (sminke osv. ikke tillatt å svare).

@Mysticgirl: Når er det sist du ble sjekket opp av en bruker på KG?

@Cyrus: Hvordan ble du interessert i kroppsbygging og fitness?

@rosin: Hva provoserer deg? 

@kisskissbangbang: Hva gjør deg glad?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...