AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6281 Skrevet 3. august 2016 4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Tja.. Det spørs litt på hvordan man definerer det. Jeg har ikke opplevd noe som gir følelsen av at det finnes et liv etter døden, men jeg har vært nær døden flere ganger og har opplevd merkelige sanseinntrykk i den forbindelse. Det tror jeg handler mer om en kombinasjon av oksygenmangel og perioder med delvis bevissthet. Skremmende er det uansett.. Et mer useriøst svar: Jeg fikk en orgasme som var så sterk og langvarig en gang, at jeg så lysglimt og andre merkelige, intense greier, før jeg ble omsluttet av mørke. Trodde seriøst at jeg døde og hadde kommet til himmelen. Hva med deg, @Moonwalker? Tar jeg feil hvis jeg tror det skjedde ved kvelningssex? Anonymkode: dc976...f20
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6282 Skrevet 3. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar jeg feil hvis jeg tror det skjedde ved kvelningssex? Anonymkode: dc976...f20 Hvordan konkluderte du med dét? Anonymkode: 66355...063
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6283 Skrevet 3. august 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: 4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Drikker du kaffe, @EpleDrue? Hvor mange kopper om dagen, i så fall? Nei,drikke ikke kaffe. Svaret blir null kopper kaffe om dagen. (Siteringstullet klikket) Hadde du spist en levende tarantella for en million kroner @Zumo de Melocotón? Aldri i livet!! Ikke om jeg så fikk alle tilgjengelige penger i verden. Hadde DU, @EpleDrue??!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6284 Skrevet 3. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar jeg feil hvis jeg tror det skjedde ved kvelningssex? Anonymkode: dc976...f20 Da tar du feil. Det gjaldt alvorlige, livstruende og ikke-selvpåførte traumer/skade/sykdom. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan konkluderte du med dét? Anonymkode: 66355...063 Det lurer jeg også på.. Kanskje det ble sammenblandet med det mer useriøse svaret.
Gjest EpleDrue Skrevet 3. august 2016 #6285 Skrevet 3. august 2016 14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Aldri i livet!! Ikke om jeg så fikk alle tilgjengelige penger i verden. Hadde DU, @EpleDrue??! Såklart hadde jeg det? Det er en årlig tradisjon der jeg er oppvokst. Helt ærlig forstår jeg ikke hva du freaker ut av..? @Zumo de Melocotón Synes du jeg er slem som ignorerer en person helt når jeg får vite personen er forelsket i meg?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6286 Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Såklart hadde jeg det? Det er en årlig tradisjon der jeg er oppvokst. Helt ærlig forstår jeg ikke hva du freaker ut av..? @Zumo de Melocotón Synes du jeg er slem som ignorerer en person helt når jeg får vite personen er forelsket i meg? er det @toothfairy ????? Anonymkode: 09aee...865 1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6287 Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Såklart hadde jeg det? Det er en årlig tradisjon der jeg er oppvokst. Helt ærlig forstår jeg ikke hva du freaker ut av..? @Zumo de Melocotón Synes du jeg er slem som ignorerer en person helt når jeg får vite personen er forelsket i meg? Stikkord: Levende, edderkopp, araknofobi, potensielt giftig, galskap. Det kommer an på hvorfor du ignorerer personen, og for hvor lenge. Gjør du det grunnløst og med vilje, over lang tid eller for all fremtid, og uten å gi noen forklaring på det, så synes jeg du er litt slem. Har du en god grunn til å la være å kontakte henne over en kortere periode, f. eks spesielle hendelser, sykdom, angst, veldig opptatt med jobb eller lignende hvor man ikke kan bruke mobil eller PC, så synes jeg ikke du er slem. Men da bør du ta kontakt med henne når du er tilgjengelig igjen. Har du fått kjærlighetsbrev (les: PM) fra en ED-fan, @EpleDrue?
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. august 2016 #6288 Skrevet 3. august 2016 Den 1.8.2016 at 22.49, Uchiha Madbrah skrev: Og vi KG-folk syns det er kjempekoselig å taste med deg. personligheten og den positive energien din bare stråler i hver eneste kommentar. you make this forum worth visiting. Hmmm. Ikke personlig, nei, men det er sikkert fordi jeg ser kjempeskummel ut (min resting face kan virke kjempegretten, hahaha). Men jeg har sett andre blitt utsatt for det og har blandet meg inn og da har rasisten/bøllen alltid holdt kjeft. De blir så redd når man caller dem ut. Typisk feige mennesker. Åh, tuuusen takk Så glad jeg ble nå- Søøte du Vil forresten si det samme til deg, du er så søt og snill her inne Den 1.8.2016 at 22.59, EpleDrue skrev: Tenker du på andre enn de barna vi har sammen? Nei. @Mysticgirl Hvordan kan jeg få deg til å smile i kveld? Ja, tenkte på de du fikk med noen andre Du får meg til å smile hver kveld du
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6289 Skrevet 3. august 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det @toothfairy ????? Anonymkode: 09aee...865 @ Anonymbruker09aee...865 Er du en dramaqueen?
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. august 2016 #6290 Skrevet 3. august 2016 Den 1.8.2016 at 22.56, calavi skrev: @Mysticgirl Er det et skjønnhetsprodukt du har sverget til i flere år? Hvis ja, hvilket produkt? Nei, jeg bruker ikke skjønnhetsprodukter Den 1.8.2016 at 23.05, Zumo de Melocotón skrev: Aww.... Det gleder meg å se at tråden lever igjen. Fine folket. Og fine du
chouette Skrevet 3. august 2016 #6291 Skrevet 3. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det @toothfairy ????? Anonymkode: 09aee...865 Er vel naturlig å tenke mer i retning @EpleDrueFan
applestories Skrevet 3. august 2016 #6292 Skrevet 3. august 2016 (endret) 5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvordan likte du matte, @applestories? Hadde et helt greit forhold til matte. Skjønner man først fremgangsmåten på en oppgave skjønner man alle. Men jeg irritere meg ofte på at boken kun forklarte fremgangsmåten på den enkleste av de enkle oppgavene, og ikke de mer kompliserte. Der synes jeg mattebokforfatterne har blitt flinkere siden jeg gikk på ungdomsskolen (må legge til at jeg er veldig glad i hjernetrim av diverse slag, og matte blir nesten litt sånn. ihvertfall matte det er mulig å forstå, det er det ikke all matte som er) @Zumo de Melocotón Har du noe god hjernetrim til oss? Endret 3. august 2016 av applestories
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6293 Skrevet 3. august 2016 3 minutter siden, toothfairy skrev: Er vel naturlig å tenke mer i retning @EpleDrueFan hvorfor vil alle ha mannen din ? 15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @ Anonymbruker09aee...865 Er du en dramaqueen? ED og Toothfairy er sammen kanskje han igorerte hun ? Anonymkode: 09aee...865
chouette Skrevet 3. august 2016 #6294 Skrevet 3. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: hvorfor vil alle ha mannen din ? ED og Toothfairy er sammen kanskje han igorerte hun ? Anonymkode: 09aee...865 Spør du meg så spør jeg deg. Er jo du som gjør dette til en greie
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6295 Skrevet 3. august 2016 EpleDrue og toothfairy jeg tror vi alle har skjønt at det er dere som er anonyme brukere og som prøver å skape blest om dere selv. Den begynner å bli litt oppbrukt:) Anonymkode: 66355...063 2
Gjest EpleDrue Skrevet 3. august 2016 #6297 Skrevet 3. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ED og Toothfairy er sammen kanskje han igorerte hun ? Anonymkode: 09aee...865 Hvorfor skulle jeg ville ignorere min kjære? Greit nok hun ikke er så flink til å lage mat, men hun kan mye annet! Som å stryke boxerene mine.
chouette Skrevet 3. august 2016 #6298 Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: EpleDrue og toothfairy jeg tror vi alle har skjønt at det er dere som er anonyme brukere og som prøver å skape blest om dere selv. Den begynner å bli litt oppbrukt:) Anonymkode: 66355...063 Jeg vet i hvertfall at det ikke er meg bak AB. Det holder lenge.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6299 Skrevet 3. august 2016 @Anonymbruker09aee...865 Har du et ordentlig KG-crush på @EpleDrue? @toothfairy Er du sånn bittelitt lei av å bli linket til EpleDrue av alle disse ABene?
chouette Skrevet 3. august 2016 #6300 Skrevet 3. august 2016 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Anonymbruker09aee...865 Har du et ordentlig KG-crush på @EpleDrue? @toothfairy Er du sånn bittelitt lei av å bli linket til EpleDrue av alle disse ABene? Er i hvertfall lei av popcornemojiene til AB865
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå