Gjest Bruker115236 Skrevet 5. august 2016 #6381 Skrevet 5. august 2016 27 minutter siden, Enhjørning skrev: @ElizabethTaylor Ja jeg kommer! Skal stalke deg hele helgen Det kan jeg like 😙 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Kan strekke meg til å si at jeg synes han opprinnelig var en sjarmerende liten gutt med et stort talent, og at jeg fint kan lytte til og danse til en del av låtene hans uten å gjespe, men jeg har null interesse av pubertale unggutter som har et stort behov for å leke "bad-boys", hverken utseendemessig eller på noen som helst annen måte som gjør meg til en blodfan. Hadde sikkert fnist og danset og tøyset på konserten hans om jeg var der likevel, det hører jo liksom med. Har du planer om å møte opp tidlig for å komme nærmest mulig scenen, @ElizabethTaylor? Amen to that! Vi har faste plasser, heldigvis. Hadde ikke hatt lyst å dytte meg igjennom 1000ner av gærne tenåringsjenter. @Zumo de Melocotón Hvor gammel er du?
kisskissbangbang Skrevet 5. august 2016 #6382 Skrevet 5. august 2016 17 minutter siden, Teriyaki skrev: Ja sist hadde du bukse, men det var jo sånn pynta-bukse. Du er nok minst like hot i en søppelsekk. I morgen skal jeg pynte meg så jeg føler meg sexy (ikke at jeg planlegger å ta med meg noen hjem :ler:) så tror nok ikke jeg kan innfri det altså. Men er jo det samme gamle da. Blir neppe noe shopping i morgen! Kunne du dratt på byeni kosedressen? Neii, trukke det. Liker å føle meg fin jeg! Teriyaki: Når skal du begynne å ta med deg folk hjem?
Teriyaki Skrevet 5. august 2016 #6383 Skrevet 5. august 2016 18 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Neii, trukke det. Liker å føle meg fin jeg! Teriyaki: Når skal du begynne å ta med deg folk hjem? Jeg og! Og nettopp derfor må jeg kanskje på shopping i morgen. Hadde nesten ingenting som passet meg. Den 20 august! Eller mer seriøst svart: Aner ikke! Jeg får ikke tagget noen, mobilversjonen har klikket helt! Så da får jeg ikke vært med mer
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. august 2016 #6384 Skrevet 5. august 2016 @frk91 Favoritt Kardashian? @toothfairyHeter på Instagram?
chouette Skrevet 5. august 2016 #6385 Skrevet 5. august 2016 Den 3. august 2016 at 23.28, EpleDrue skrev: Hehe, stor fare for det ja.. Har faktisk bare gått opp 1 kilo! Må gjøre noe siden været ikke er noe å skryte over. @toothfairy Hva er ditt partytriks? Klarer faktisk å åpne champisflaske med sabel Hvilken farge har mammaen din på øynene?
chouette Skrevet 5. august 2016 #6386 Skrevet 5. august 2016 Den 3. august 2016 at 23.45, Pjokkeline skrev: @toothfairy Aller helst.. Hmmm, det må bli Carlsberg Har jeg lyst til å dra det litt lenger ut og kose meg, så blir det tilfeldige drinker på menyen. Beste foreløpig er appletini Hva liker tannfeen å kose seg med ute på byen da? Corona eller tequilashots vanligvis. Prosecco om settingen er litt mer formell. Er ikke så veldig drink og cocktailmenneske egentlig. Med unntak av syden. Da er Tequila Sunrise og Mojito obligatorisk Tenker du ofte pris når du handler mat?
chouette Skrevet 5. august 2016 #6387 Skrevet 5. august 2016 32 minutter siden, Fox Mulder skrev: @toothfairyHeter på Instagram? @detskulleduliktåvisst, men du kan også finne meg på min andre konto @sendenpm Hvilken avis leste du sist?
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. august 2016 #6388 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, toothfairy skrev: @detskulleduliktåvisst, men du kan også finne meg på min andre konto @sendenpm Hvilken avis leste du sist? @jadetskullejeg! @skalgjøredet Rolling Stones Magazine
Gjest EpleDrue Skrevet 5. august 2016 #6389 Skrevet 5. august 2016 Den Wednesday, August 03, 2016 at 1.00, Pjokkeline skrev: ?Har du Nei, men jeg hadde en periode langt hår som dekket øynene mine. Det ga meg så mange kviser i panna at jeg trodde jeg en dag skulle slippe å ha et barnefjes resten av livet. @Pjokkeline Har du noen gang blokkert noen pga sjalusi? Den Wednesday, August 03, 2016 at 1.01, minister-mio skrev: @EpleDrue Liker du nøtter? Jaa, chillinøtter er min favoritt. Akkurat nå tester jeg ut pistasjnøtter. @minister-mio Ville du blitt sluppet ned i fritt fall 60M i 80 km/t, eller bli sendt opp 60M i 80 km/t? Den Wednesday, August 03, 2016 at 1.21, Moonwalker skrev: @EpleDrue paradise hotel eller geordie shore? Kunne tenkt meg en blanding av begge om jeg først må flaue meg ut. Kanskje Geordie Shore, for mye taktikk og spilling i Paradise Hotel. @Moonwalker Hva var det siste du hadde i munnen din? Den Thursday, August 04, 2016 at 10.42, Mysticgirl skrev: @EpleDrue, hvor blir det av sydenbilde? Tror du jeg er utro mot deg i syden eller? Tinder ville ikke virke her nede.. *sender bilde asap* sorry. @Mysticgirl Hvor er mitt bilde? 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @EpleDrue Hvis du datet noen og skulle ta daten din med på en tur/sightseeing et sted du er kjent i Norge, hvor ville dere dra og hva ville du ønsket å vise henne? Å stille slike spørsmål til en som ikke har datet på mange år, er som å spørre en blind mann hvordan utsikten er.. Ville nok tatt daten med til Preikestolen, da turen er akkurat utfordrende nok til at vi enda kunne hatt en fin samtale uten å dø pga utrolig dårlig kondis (vet aldri hvilket menneske jeg kunne endt opp å date). Pluss det er den perfekte mulighet til å vise seg fra sin mannlige, trygge side når en står 604 moh. Utsikten er bra, regner med det er det jeg ville ønsket å vise daten. Men på en annen side så finnes det et museum midt i byen også.. @Zumo de Melocotón 6 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue hva hadde du følt deg mest vel i av skjørt eller kjole? Tror faktisk jeg må gå for skjørt da dette allerede er noe jeg har gått i, og jeg lever enda den dag i dag. kanskje miniskjørt slik at folk ville trodd det egentlig var en shorts. Ganske hendig når en må tisse egentlig. Hvorfor er det ikke sosial akseptert med skjørt for menn? @Moonwalker Ranger følgende klesplagg i stigende rekkefølge; One piece, crocs, vaffeljakke, gul regnjakke og bukse med leopardmønster. 1 er det styggeste du har sett og 5 er noe du kan gå med det til nøds. 4 timer siden, Cyrus skrev: @EpleDrue Følger du med på nyheter, og bryr du deg om hva som blir formidlet? Følger ikke så mye med på nyhetene, er ofte den som får vite "det store nye" via venner og familien. Synes nyhetene fokuserer alt for mye på å skape frykt og gjøre mennesker redde. Samt Pokemon Go nyheter. Seriøst folkens, skjerp dere. @Cyrus Tror du verden hadde vært et bedre sted hvis vi alle hadde samme religion? 27 minutter siden, toothfairy skrev: Hvilken farge har mammaen din på øynene? Min mors øyenfarge er blå. Hvor mange glass med vann drikker du i løpet av en dag @toothfairy?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6390 Skrevet 5. august 2016 16 minutter siden, EpleDrue skrev: @Cyrus Tror du verden hadde vært et bedre sted hvis vi alle hadde samme religion? Nei. Verden ville vært et bedre sted om alle bare hadde tatt seg sammen og sluttet å være rasshøl. @EpleDrue Favorittdama di fra Baywatch?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. august 2016 #6391 Skrevet 5. august 2016 (endret) 3 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Zumo de Melocotón Hvor gammel er du? Gammel nok til å få halvveis panikk av å skrive tallet... Eldre enn jeg ser ut og yngre enn min mor. (og født en gang på 80-tallet) 32 minutter siden, EpleDrue skrev: Å stille slike spørsmål til en som ikke har datet på mange år, er som å spørre en blind mann hvordan utsikten er.. Ville nok tatt daten med til Preikestolen, da turen er akkurat utfordrende nok til at vi enda kunne hatt en fin samtale uten å dø pga utrolig dårlig kondis (vet aldri hvilket menneske jeg kunne endt opp å date). Pluss det er den perfekte mulighet til å vise seg fra sin mannlige, trygge side når en står 604 moh. Utsikten er bra, regner med det er det jeg ville ønsket å vise daten. Men på en annen side så finnes det et museum midt i byen også.. @Zumo de Melocotón Jeg fikk ikke noe spørsmål, @EpleDrue Hvordan skal jeg tolke det? Har du ikke noe å si til meg? Eller vil du kanskje be meg på date på Preikestolen (awesome choice btw, destinasjonen altså), men tør ikke spørre? Endret 5. august 2016 av Zumo de Melocotón
Gjest EpleDrue Skrevet 5. august 2016 #6392 Skrevet 5. august 2016 10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg fikk ikke noe spørsmål Hvordan skal jeg tolke det? Har du ikke noe å si til meg? Eller vil du kanskje be meg på date på Preikestolen (awesome choice btw, destinasjonen altså), men tør ikke spørre? Jeg tenker fri tolkning. Her har du spørsmålet: Hvordan ønsker du å tolke det @Zumo de Melocotón? 11 minutter siden, Cyrus skrev: @EpleDrue Favorittdama di fra Baywatch? Carmen Electra. Hva med deg @Cyrus?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. august 2016 #6393 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Jeg tenker fri tolkning. Her har du spørsmålet: Hvordan ønsker du å tolke det @Zumo de Melocotón? Det spørs..... Er du hot?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6394 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Carmen Electra. Hva med deg @Cyrus? Enig! Skal vi ringe henne og høre om vi kan kjøre tog?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. august 2016 #6395 Skrevet 5. august 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det spørs..... Er du hot? Nei, har vifta på. Høhøhø. Må drikke litt vann, det ble så tørt. @Zumo de Melocotón Er det sosialt akseptert å legge seg nå? På en fredagskveld liksom. Spørsmål nr#2 Hvordan ser en hot mann ut? Gi gjerne eksempler
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. august 2016 #6396 Skrevet 5. august 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, har vifta på. Høhøhø. Må drikke litt vann, det ble så tørt. @Zumo de Melocotón Er det sosialt akseptert å legge seg nå? På en fredagskveld liksom. Spørsmål nr#2 Hvordan ser en hot mann ut? Gi gjerne eksempler Nei, det er helt uakseptabelt, @EpleDrue! Send meg et bilde så jeg kan tilpasse svaret til det som passer på deg!
calavi Skrevet 5. august 2016 #6397 Skrevet 5. august 2016 Den 2.8.2016 at 3.06, Cyrus skrev: Hvilken Disney-film synes du er den beste? Robin Hood! Den 2.8.2016 at 13.15, Byjenta! skrev: @calavi Fortell om en ekkel opplevelse du har vært borti. En dag i fjor sommer var jeg på vei til jobb med bussen. Bor et lite stykke utenfor sentrum og bussen kjører en lite trafikkert rute helt i starten.. Jeg hadde satt meg helt foran i bussen og hadde god sikt til det meste. Bussen hadde kanskje kjørt i et par minutter da jeg plutselig ser noe oransje falle fra broen 50 meter unna bussen. Jeg forstår fort at det er person som har hoppet... Bussjåføren stanset bussen og ringte ambulansen mens jeg løp så fort jeg kunne for å se hvordan det gikk med personen. På det tidspunktet var det ingen andre på bussen som hadde fått med seg hva som hadde skjedd, og jeg følte og tenkte så enormt mye på de få meterne. Jeg kommer aldri til å glemme den følelsen da jeg kjente den unge jente som lå fremfor meg hadde puls. Helt forferdelig ekkel opplevelse, og jeg håper virkelig jenta har bedre meg seg selv den dag i dag. Den 3.8.2016 at 12.55, Zumo de Melocotón skrev: J Hmmm... Det kan jeg ikke dele offentlig, da blir jeg nesten garantert gjenkjent om noen her kjenner meg IRL. Hva er ditt forhold til, og syn på, risikosport, @calavi? Forholdet mitt til risikosport er ikke-eksisterende. Jeg er en skikkelig pyse Men jeg synes absolutt folk må få gjøre som en selv vil, bare jeg ikke trenger å være med Den 3.8.2016 at 16.54, Strikkagenser skrev: @calavi hvordan har dagen din vært? Jeg velger å svare på hvordan dagen i dag har vært jeg, etter som jeg ikke klarer å komme på hva som skjedde den 3. Men dagen har vært ganske så ålreit Høydepunktet for dagen var da jeg fant stikkelsbær på butikken. Har savnet det noe helt enorm, og ikke spist det på sikkert ti år. Felte et par tårer etter det første bæret - tok meg rett tilbake til barndommen. Ellers har jeg kost med med matfestival på dagen, samt taco og The Wire i kveld. Finfin dag Den 3.8.2016 at 20.52, Pjokkeline skrev: @calavi Er det Tornerose du bruker som profilbildet ditt? Ah, det hørtes ut som et ordentlig koselig - og ikke minst personlig frieri <3 Det stemmer Hayden Williams som har tegnet, og jeg elsker spesielt denne av Tornerose da hun var min favoritt-prinsesse som liten. @Cyrus Favorittgodteri/snacks? @byjenta Hva spiser du aller helst til frokost? @Zumo de Melocotón Er du flink til smalltalk? @Strikkagenser Din dårligste egenskap? @PjokkelineVakreste språket? @ElizabethTaylor Hvor mange enheter alkohol kan du drikke før du blir full?
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #6398 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, calavi skrev: @Cyrus Favorittgodteri/snacks? Dumle! Donuts! Tortillachips! The trifecta 😄
Strikkagenser Skrevet 6. august 2016 #6399 Skrevet 6. august 2016 1 time siden, calavi skrev: @Strikkagenser Din dårligste egenskap? Det må nok være at jeg er ganske sta og konfliktsky. Begge deler kan være positive, men det er gjerne de egenskapene som fører til problemer for meg. @Pjokkeline hva er det beste du kan bli servert til middag? @calavi hvorfor valgte du du det nicket du har?
ViljaH Skrevet 6. august 2016 #6400 Skrevet 6. august 2016 @WubWub var ikke du kvinnehater på KG for et par år siden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå