Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Stringsinglet

@Cyrus Har du før og etter bilder av treningen?

Stringsinglet ftw. 

Ja det har jeg, men jeg tror de fleste her inne begynner å bli lei kroppen min, og spesielt de underutviklede barnebeina mine, så jeg legger ikke ut fler. Dukker kanskje opp noen før/etterbilder på treningsloggen etterhvert.

@ElizabethTaylor Pleier du å trene noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Cyrus skrev:

Stringsinglet ftw. 

Nå har jeg sett det ordet der mange ganger det siste døgnet. Hva ER en stringsinglet? :vetikke:

Ser for meg en slags stringversjon av den cheezy transparente bodyen som var så poppis for mange år siden, bare med singlet-stropper istedenfor "genser". :fnise: Fant forøvrig ut at jeg faktisk hadde en sort versjon av en sånn transparent body liggende godt gjemt i undertøyskuffen i går.... Den må ha overlevd helt siden 90-tallet eller noe.. Kan jeg fremdeles se folk i øynene, eller burde jeg senke blikket i skam, @Cyrus?

Endret av Zumo de Melocotón
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

OMG... jeg fant faktisk en sånn en som jeg så for meg..... :haar: Er det sånt noe dere trener i, @Cyrus? I så fall forstår jeg hetsen..... :Knegg:

bodyartdilinatastringbodyrev.jpg

Skrevet
10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nå har jeg sett det ordet der mange ganger det siste døgnet. Hva ER en stringsinglet? :vetikke:

Ser for meg en slags stringversjon av den cheezy transparente bodyen som var så poppis for mange år siden, bare med singlet-stropper istedenfor "genser". :fnise: Fant forøvrig ut at jeg faktisk hadde en sort versjon av en sånn transparent body liggende godt gjemt i undertøyskuffen i går.... Den må ha overlevd helt siden 90-tallet eller noe.. Kan jeg fremdeles se folk i øynene, eller burde jeg senke blikket i skam, @Cyrus?

Uansett hva du har på deg skal du ALDRI senke blikket ditt i skam du nydelige skapning 😚

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

OMG... jeg fant faktisk en sånn en som jeg så for meg..... :haar: Er det sånt noe dere trener i, @Cyrus? I så fall forstår jeg hetsen..... :Knegg:

bodyartdilinatastringbodyrev.jpg

Ikke helt sånn. Det der er legdayvarianten 😂

Skrevet
Et øyeblikk siden, spicy91 skrev:

@Cyrus hvilken kroppsdel er du mest/minst fornøyd med? 

Jeg er mest fornøyd med penisen min. Mens korsryggen min plager meg noe voldsomt iblant så den må jeg vel være minst fornøyd med. Jeg har også et par viktige kjertler jeg helst ville byttet ut 😄

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
6 minutter siden, spicy91 skrev:

@Zumo de Melocotón har du postet bilde i bildetråden?  

Nope, nei, never! :Hehe:

Har du, @spicy91?

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Uansett hva du har på deg skal du ALDRI senke blikket ditt i skam du nydelige skapning 😚

Ikke helt sånn. Det der er legdayvarianten 😂

Mottatt! :kyss:

Aha, ja.. Føler på meg at jeg ikke har så veldig lyst til å se den andre varianten. :Knegg:

Hvilke klær føler du deg aller mest komfortabel i, @Cyrus?

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 5.8.2016 den 13.43):

Endret av annebanane
Skrevet
27 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Aha, ja.. Føler på meg at jeg ikke har så veldig lyst til å se den andre varianten. :Knegg:

Hvilke klær føler du deg aller mest komfortabel i, @Cyrus?

Bare si ifra om du ombestemmer deg da 😉

Jeg føler meg aller mest komfortabel i sånne shorts i joggebuksestoff, og ingenting annet. Men en velsydd dress er heller ikke å forakte.

@Zumo de Melocotón

Liker du hjemmelagede bananmuffins?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón klipper du tåneglene på do eller i stuen? (Beklager. alle mulige spm en har :sprettoy::ler:)

Hahaha... Jaja, jeg liker den nye trenden med å stille kulere spørsmål enn "hva liker du til middag?". Fortsett sånn! :Knegg:

Når jeg klipper neglene er det som regel etter et langt bad eller noe, så det skjer på badet! (Men jeg må innrømme at jeg har klippet de i stuen også, ved et par tilfeller).

Er du, eller har du vært, rammet av det typiske jente-syndromet hvor man ikke kan gå på do andre plasser enn hjemme, @Moonwalker:fnise:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón

Liker du hjemmelagede bananmuffins?

Det har jeg faktisk aldri smakt! Fikser du noen til meg, @Cyrus?

Har du noen pinlige uvaner du ikke pleier å dele med folk?

Skrevet
7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det har jeg faktisk aldri smakt! Fikser du noen til meg, @Cyrus?

Har du noen pinlige uvaner du ikke pleier å dele med folk?

Kan jeg ordne 😄

Ja det har jeg, men det er en grunn til at jeg ikke deler med folk.

@Zumo de Melocotón Er du flink til å spise med pinner?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Ja det har jeg, men det er en grunn til at jeg ikke deler med folk.

@Zumo de Melocotón Er du flink til å spise med pinner?

Glemte at du ikke akkurat er så veldig anonym her inne. :ler:

Tja, jeg får det noenlunde til, men kan ikke skryte på meg å være noen racer på det. :fnise:

Når vil du si at man er en "Cougar" eller "Gammel gris" (har det noen bedre betegnelse, forresten?? Hørtes så ekstremt negativt ut), @Cyrus? Hvilke aldersforskjeller er innafor og uttafor?

Skrevet
20 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Glemte at du ikke akkurat er så veldig anonym her inne. :ler:

Tja, jeg får det noenlunde til, men kan ikke skryte på meg å være noen racer på det. :fnise:

Når vil du si at man er en "Cougar" eller "Gammel gris" (har det noen bedre betegnelse, forresten?? Hørtes så ekstremt negativt ut), @Cyrus? Hvilke aldersforskjeller er innafor og uttafor?

Så lenge begge er i et forhold på like premisser så spiller ikke alder noen rolle for meg, men jeg føler samtidig en trang til å løfte øyenbrynene om jeg ser en 60 åring med en 20 åring, så et eller annet med det gir meg en rar følelse. Men det er sikkert bare misunnelse over at jeg ikke klarer å lande noen 20 åringer selv 😂

@Zumo de Melocotón Er du bra på å stå på rulleskøyter?

Skrevet

@Yme Når var sist gang du spiste kjøtt?

@Nordavind Hvilken ting (altså objekt) anser du som den viktigste i livet ditt?

@Uchiha Madbrah Har du vært i slåsskamp noen gang?

@Teriyaki Når var sist gang du spiste noe du ikke likte, bare for å være høflig.

@Pjokkeline Savner du å være barn?

@EpleDrue Følger du med på nyheter, og bryr du deg om hva som blir formidlet?

@Fjott Vasker du opp for hånd, ellet har du maskin?

@kisskissbangbang Hjemmebakte boller, eller kjøpt på bakeri?

@Katten.2.0 Hvor vondt var det å tatovere helt inntil puppeknotten? (Skala fra 1-8)

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
27 minutter siden, Cyrus skrev:

Så lenge begge er i et forhold på like premisser så spiller ikke alder noen rolle for meg, men jeg føler samtidig en trang til å løfte øyenbrynene om jeg ser en 60 åring med en 20 åring, så et eller annet med det gir meg en rar følelse. Men det er sikkert bare misunnelse over at jeg ikke klarer å lande noen 20 åringer selv 😂

@Zumo de Melocotón Er du bra på å stå på rulleskøyter?

Sjeeeeempegod! Det faktum at jeg ikke har gjort det siden jeg var 10-12 år, spiller liten rolle. :fnise:

Har du et mål om å lande en 20-åring, @Cyrus:Hehe:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sjeeeeempegod! Det faktum at jeg ikke har gjort det siden jeg var 10-12 år, spiller liten rolle. :fnise:

Har du et mål om å lande en 20-åring, @Cyrus:Hehe:

Ikke jeg heller 😂 Skal vi gå rulletur en dag og se hvem som slår seg verst?

Ikke for øyeblikket, men det hadde jo vært moro å klare å lande noe i det hele tatt 😂

@Zumo de Melocotón Hvor mange katter er for mange katter å ha som husdyr?

Skrevet
2 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@minister-mio Skal vi lage kg-treff i september? Jeg skal på Bieber-konserten på lørdagen, så hadde vært kjekt å gjøre noe fredag :laugh:

Lett! Hvilken helg er det snakk om?

@ElizabethTaylor forventer du at jeg har turnedatoene til justin Bieber i hodet? :P

@Pjokkeline er du med på treff da?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
17 minutter siden, Cyrus skrev:

Ikke jeg heller 😂 Skal vi gå rulletur en dag og se hvem som slår seg verst?

Ikke for øyeblikket, men det hadde jo vært moro å klare å lande noe i det hele tatt 😂

@Zumo de Melocotón Hvor mange katter er for mange katter å ha som husdyr?

:fnise:

Usj, jeg har fremdeles psykisk vondt i beina etter forrige forsøk på å stå på skøyter på isbanen, og jeg kan aldri tenke meg at rulleskøyter er noe bedre. :ler: Men det kan i teorien hende at jeg hadde latt meg overtale likevel. Siden det er deg, selvsagt. :fnise:

1 katt er 1 for mye. Aaaaaaaatsjo! :forkjola: Men jeg har hørt om folk som har blitt kvitt allergi, så man skal aldri si aldri.

Har du katt(er), @Cyrus?

Er dere Justin Bieber-fans, @minister-mio og @ElizabethTaylor?

17 minutter siden, Cyrus skrev:

Siteringstull

Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

De tre første var full pott! Her er svaret på den siste oppgaven, så får du se om svaret er godkjent, eller ikke! ;) 

Svar: 3 fly. Ekvators lengde kaller vi E. Fly A, B og C starter samtidig med full tank. Ved 1/8 E gir fly C 1/4 tank til A og 1/4 tank til B, og C returnerer til basen.

A og B har nå full tank og flyr til 2/8 E, her gir B 1/4 tank til A og returnerer. A flyr nå med full tank til 6/8 E, her møtes det av A som har fylt sin tank på basen og flyr motsatt retning. C gir A 1/4 tank, og begge fortsetter til 7/8 E der de møter B som gir begge 1/4 tank, og alle tre fortsetter sammen til basen.

@applestories Er du KGs nøtteknekker?

:fnise:

Starte med tre fly.. og jeg syntes to var mange.. men der ser man - det skulle være enklere, om man bare hadde tenkt så langt :tongue:

Nøtteknekker? Tja.. knekte en hag med kirsebær steiner i går - de som ikke har smakt kirsebærkjerner før bør gjøre det, får seg gjerne en aha-opplevelse.

@Zumo de Melocotón Dyrker du noe i sommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...