calavi Skrevet 2. august 2016 #6261 Skrevet 2. august 2016 36 minutter siden, Fox Mulder skrev: @calavi Hva er det beste du vet til middag? Sushi! 30 minutter siden, Cyrus skrev: 4 Real?? Hvor? 1. Jeg har sittet naken i en politibil 2. Jeg har forsøkt å bryte meg inn hos Angela Merkel 3. Jeg har ikke sittet på en sykkel på over 13år @calavi Din tur!!! Merker med ett ble mer nysgjerrig på deg 1. Jeg elsker musikk fra 50-og 60-tallet 2. Om jeg går ved siden av noen, så MÅ jeg gå på venstre side, ellers blir det krøll i hodet mitt 3. Aldri prøvd snus eller røyk.@Fox Mulder Når var du sist forelsket? @Cyrus Hvorfor forsøkte du å bryte deg inn hos Angela Merkel?
Gjest Ajax Skrevet 2. august 2016 #6262 Skrevet 2. august 2016 23 minutter siden, calavi skrev: @Cyrus Hvorfor forsøkte du å bryte deg inn hos Angela Merkel? Fordi jeg var sulten og ville låne kjøkkenet hennes. @calavi Hva har du gjort i sommer?
calavi Skrevet 2. august 2016 #6263 Skrevet 2. august 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Fordi jeg var sulten og ville låne kjøkkenet hennes. @calavi Hva har du gjort i sommer? Aha ja Jeg har for det meste vært hjemme, fått litt besøk fra familie og prøvd å nyte de få, ordentlig fine sommerdagene vi har hatt Men jeg skal til Bergen om et par uker for første gang, så det ser jeg skikkelig frem til, samt en sydentur om tre ukers tid. Blir godt! @Cyrus Beste konsert du har vært på?
Gjest Ajax Skrevet 2. august 2016 #6264 Skrevet 2. august 2016 8 minutter siden, calavi skrev: Aha ja Jeg har for det meste vært hjemme, fått litt besøk fra familie og prøvd å nyte de få, ordentlig fine sommerdagene vi har hatt Men jeg skal til Bergen om et par uker for første gang, så det ser jeg skikkelig frem til, samt en sydentur om tre ukers tid. Blir godt! @Cyrus Beste konsert du har vært på? Bergen er en fin by om sommeren. Fun fact: Jeg har vært i Bergen 2 ganger (til sammen 8 dager), og aldri opplevd regn i Bergen. Jeg har vært på veldig få konserter oppigjennom. Men den beste var Foo Fighters på telenor arena i fjor. skulle gjerne likt å se dem på et litt mindre sted, gjerne akustisk. Hvilken Disney-film synes du er den beste?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. august 2016 #6265 Skrevet 2. august 2016 11 timer siden, calavi skrev: @Fox Mulder Når var du sist forelsket? Det nærmeste jeg var en forelskelse var nå nylig faktisk, sterkt betatt er vel det rette ordet. Skikkelig grusomt, men har heldigvis ''gått over''.
Silfen Skrevet 2. august 2016 #6266 Skrevet 2. august 2016 11 timer siden, Raven Emerald skrev: Badet med piraya. Uten tvil. =P Da har man i det minste en sjanse, innbiller jeg meg. @Silfen Hva med deg? =) Tror jeg hadde tatt sjansen på en krokkis, gitt. Fair enough at mette piraya ikke spiser seg,men tror ikke mette krokkiser spiser meg heller. @Pjokkeline hvor høyt er det høyeste punktet du har vært på?
Byjenta! Skrevet 2. august 2016 #6267 Skrevet 2. august 2016 @calavi Fortell om en ekkel opplevelse du har vært borti. @Raven Emerald: 3 land du aldri vil til?
Raven Emerald Skrevet 2. august 2016 #6268 Skrevet 2. august 2016 @Byjenta! Hmm, den er vanskelig, gitt. Tror Japan står høyest på lista. Har sett så mye japansk skrekk, at jeg bare vet at jeg kommer til å havne borti et spøkelse à la The Grudge. =P Syria nå for tiden. Urolighetene gjør meg urolig. Og Nord-Korea, det høres så trist ut der. Som med Silfen, slenger jeg samme spørsmål til deg; hvilke tre land vil du holde deg unna? =) 1
Silfen Skrevet 2. august 2016 #6269 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Raven Emerald skrev: Som med Silfen, slenger jeg samme spørsmål til deg; hvilke tre land vil du holde deg unna? =) Tror kanskje det blir De forente arabiske emirater, Nord Korea og USA. @Grastusta Dersom gresset skulle vært en annen farge enn grønn, hvilken farge skulle det da vært?
Gjest Grastusta Skrevet 2. august 2016 #6270 Skrevet 2. august 2016 25 minutter siden, Silfen skrev: Tror kanskje det blir De forente arabiske emirater, Nord Korea og USA. @Grastusta Dersom gresset skulle vært en annen farge enn grønn, hvilken farge skulle det da vært? Oisann. Bygdejente som jeg er, må jeg svare okergult. @Silfen Hvilken periode av livet ditt ser du på som den beste? @Ciara Hvilket klesplagg er du mest flau over å ha eid?
Byjenta! Skrevet 2. august 2016 #6271 Skrevet 2. august 2016 52 minutter siden, Raven Emerald skrev: @Byjenta! Hmm, den er vanskelig, gitt. Tror Japan står høyest på lista. Har sett så mye japansk skrekk, at jeg bare vet at jeg kommer til å havne borti et spøkelse à la The Grudge. =P Syria nå for tiden. Urolighetene gjør meg urolig. Og Nord-Korea, det høres så trist ut der. Som med Silfen, slenger jeg samme spørsmål til deg; hvilke tre land vil du holde deg unna? =) Hehe, artig. Jeg ville aldri dratt til Syra, Tyrkia, eller noe sted i korea, vil egentlig ikke til Asia i det hele tatt.
Silfen Skrevet 2. august 2016 #6272 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Grastusta skrev: @Silfen Hvilken periode av livet ditt ser du på som den beste? Tror faktisk jeg er så ego at jeg sier tidlig 20år da jeg bodde i London. Fantastisk tid, bare moro, lite ansvar, masse nye folk hele tiden fra hele verden, fyll og fanteri. Og litt jobb da. Klart, unger og alt sånt er jo fint, men rent egoistisk er det ikke best. Mer trygt og fint. @strawberryjaw Hvilken frozen strawberrydrink er den beste?
applestories Skrevet 2. august 2016 #6273 Skrevet 2. august 2016 20 timer siden, EpleDrue skrev: @applestories Hvis du skal på en date, hva består håndvesken din av? Spørs hvor lenge jeg tror daten kommer til å vare Mobil, lommebok eller noe annet til å ha penger i... trenger jeg noe mer?
strawberryjaw Skrevet 2. august 2016 #6274 Skrevet 2. august 2016 8 timer siden, Silfen skrev: Tror faktisk jeg er så ego at jeg sier tidlig 20år da jeg bodde i London. Fantastisk tid, bare moro, lite ansvar, masse nye folk hele tiden fra hele verden, fyll og fanteri. Og litt jobb da. Klart, unger og alt sånt er jo fint, men rent egoistisk er det ikke best. Mer trygt og fint. @strawberryjaw Hvilken frozen strawberrydrink er den beste? Hm. Er ikke så dreven i drink-verden haha! Så det må være en helt vanlig strawberry daiquri!
Ciara Skrevet 3. august 2016 #6275 Skrevet 3. august 2016 18 timer siden, Grastusta skrev: Oisann. Bygdejente som jeg er, må jeg svare okergult. @Silfen Hvilken periode av livet ditt ser du på som den beste? @Ciara Hvilket klesplagg er du mest flau over å ha eid? Oi! Jeg elsker sånne random spørsmål. Det må være en oransje bukse jeg kjøpte da jeg var sånn ca 22, tenkte jeg skulle være litt vill og gæren og steppe ut av min svart/grå/hvite-klestilværelse. Og jeg kjøpte altså en stretchy oransje bukse i jeansaktig materiale. Litt sleng hadde den også. Det så helt jævlig ut. Brukte den én gang, da følte jeg meg så ukomfortabel at den siden lå innerst i skapet i fem år før den havnet hos Fretex. Men jeg lærte noe viktig. Etter dette er jeg alltid skeptisk til meg selv når tanken: "Kanskje jeg skal sprite opp garderoben litt skikkelig?" melder seg.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6276 Skrevet 3. august 2016 Den 31. juli 2016 at 21.14, applestories skrev: @Zumo de Melocotón Hvordan likte du norsk som fag da du gikk på skolen? Jeg hadde et elsk/hat-forhold til norsk på skolen. Likte å skrive og fikk alltid strålende karakterer, men jeg synes det kunne være drepende kjedelig til tider. Jeg er en sånn en som liker å skrive (og lese) så korrekt grammatikk som mulig, men på forumet bryr jeg meg ikke og slurver en god del selv. Synes det er herlig befriende. Hvordan likte du matte, @applestories? Den 1. august 2016 at 18.11, Pjokkeline skrev: @Zumo de Melocotón Tordner det hos deg i dag ? :D Jeg kan ikke huske at det har tordnet her. Hvor mange barn ønsker du deg, om du ønsker deg barn, @Pjokkeline? Den 1. august 2016 at 20.52, EpleDrue skrev: @Zumo de Melocotón stekt eller kokt egg? Hvis jeg skal lage det selv, så har jeg litt smådilla på hardkokt egg for tiden, men om du lager det til meg så vil jeg ha stekt - med bacon og sånt til! Drikker du kaffe, @EpleDrue? Hvor mange kopper om dagen, i så fall? Den 1. august 2016 at 22.25, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón hav legger du i utrykket "å slo seg til ro i livet"? Jeg tenker at det handler om å akseptere hvem man er og finne en livsstil som harmonerer med de behovene, ønskene og drømmene man har. At man tør å ta et oppgjør med gamle vaner, negative mønstre og relasjoner som ikke fungerer, selv om det er tøft der og da, og etablere nye som gir en egen "ro" i tilværelsen. Bruker du sitater for å minne deg selv på viktige tanke- og handlingsmønstre, @Moonwalker? Den 1. august 2016 at 22.29, Uchiha Madbrah skrev: @Zumo de Melocotón Dette spørsmålet fant jeg på nettet og syntes det var så interessant. Hvis det var en knapp foran deg - og du fikk 100.000.000.- hver gang du trakk på knappen, men av å trykke på knappen så dør 5 helt tilfeldige mennesker. Hadde du gjort det? Hvis ja, hvor mange ganger? Enig, det var et interessant spørsmål. Jeg er både en idealist og en realist, så mine tanker ville være: Tenk på alle de menneskelivene jeg vil kunne redde med de pengene. Det dør mennesker hver dag, så fem liv for å redde mange er god statistikk. I tillegg kan det jo hende at menneskene allerede er syke, gamle eller har dårlig livskvalitet av andre årsaker. Idealisten i meg sier at hvert eneste menneskeliv har en unik verdi. Den delen av meg hadde vunnet, for jeg ville aldri klart å glede meg over eller bruke pengene med god samvittighet når jeg visste at de var "farget av blodet" til menneskene jeg i praksis hadde drept. Jeg ville aldri drept for penger, uansett sum. @Uchiha Madbrah Om du skulle skrive en søknad om å få delta på Robinsonekspedisjonen, hvilke 3-5 punkter ville du fokusert på ved deg selv for å overbevise juryen? Den 1. august 2016 at 22.31, Pjokkeline skrev: @Zumo de Melocotón Hvordan er en perfekt date kveld for deg? Om det er snakk om en første-date, så ville det være en passelig uformell kveld med "vanlige" eller humørfylte aktiviteter, hvor man ikke har presset på seg ved å sitte ansikt til ansikt ved et bord og være nervøs for om daten forventer at alle disse tåpelige datingreglene skal følges. Gå en tur, det er førstevalget. Ellers kunne vi bowlet, spilt laser-games, gått på stranden og grillet pølser og marshmallows, dratt på fisketur eller lignende. Men om det er en jeg aldri har møtt før, så ville jeg valgt et sted hvor det var andre folk også - sånn just in case. Kvelden inneholder mye latter, litt seriøs prat innimellom, sitring i kroppen, en følelse av at vi matcher på et dypere plan og et brennende ønske om å være nær han. Den avsluttes med et like brennende ønske om å treffe han igjen. Din perfekte datekveld da, @Pjokkeline? Den 1. august 2016 at 23.09, calavi skrev: @Zumo de Melocotón Sprøeste du har gjort så langt i livet? Hmmm... Det kan jeg ikke dele offentlig, da blir jeg nesten garantert gjenkjent om noen her kjenner meg IRL. Hva er ditt forhold til, og syn på, risikosport, @calavi?
annebanane Skrevet 3. august 2016 #6277 Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Bruker du sitater for å minne deg selv på viktige tanke- og handlingsmønstre, Ikke i det hele tatt jeg er nok mer den som trykker ignorer på de som gjør det mye. @Zumo de Melocotón har du noen gang hatt en nær døden-opplevelse?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. august 2016 #6278 Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Ikke i det hele tatt jeg er nok mer den som trykker ignorer på de som gjør det mye. @Zumo de Melocotón har du noen gang hatt en nær døden-opplevelse? Tja.. Det spørs litt på hvordan man definerer det. Jeg har ikke opplevd noe som gir følelsen av at det finnes et liv etter døden, men jeg har vært nær døden flere ganger og har opplevd merkelige sanseinntrykk i den forbindelse. Det tror jeg handler mer om en kombinasjon av oksygenmangel og perioder med delvis bevissthet. Skremmende er det uansett.. Et mer useriøst svar: Jeg fikk en orgasme som var så sterk og langvarig en gang, at jeg så lysglimt og andre merkelige, intense greier, før jeg ble omsluttet av mørke. Trodde seriøst at jeg døde og hadde kommet til himmelen. Hva med deg, @Moonwalker?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. august 2016 #6279 Skrevet 3. august 2016 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Drikker du kaffe, @EpleDrue? Hvor mange kopper om dagen, i så fall? Nei,drikke ikke kaffe. Svaret blir null kopper kaffe om dagen. (Siteringstullet klikket) Hadde du spist en levende tarantella for en million kroner @Zumo de Melocotón?
Strikkagenser Skrevet 3. august 2016 #6280 Skrevet 3. august 2016 Den 1.8.2016 at 0.47, Cyrus skrev: @Strikkagenser Hvor fort klarer du å løse en Rubiks Kube? Ikke så fort. Aldri klart å løse en, har ikke tålmodighet til det. Den 1.8.2016 at 1.02, calavi skrev: @Strikkagenser Hvordan vil du beskrive humoren din? Hm, jeg ler best av tørre vitser og er glad i ironi og sarkasme. Er ikke nødvendigvis den som ler høyest av folk som gjør seg til eller har veldig barnslig humor type tiss og bæsj. @calavi hvordan har dagen din vært? @Cyrus hva er dine beste og dårligste sider?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå