kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6161 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Nå synes jeg du er hard mot deg selv.. NOE må du jo være god på. Hva var favoritt tegneserien din på tv da du var liten? Jaja, jeg er relativt god til endel sånn hverdagsgreier, men har ingen kunstneriske eller musikalske talenter.
Gjest Bruker115236 Skrevet 31. juli 2016 #6162 Skrevet 31. juli 2016 Den 27.7.2016 at 14.46, Cyrus skrev: Det går fremover. Vi har faktisk fått en håndfull fans som liker alt vi legger ut 😄 @ElizabethTaylor hvorfor har du da ikke tatt utfordringen fra AB og postet et bilde med et eple på hodet? Jeg begynner å føle meg litt teit som den eneste som tok det på alvor 😑 Det har jeg helt glemt. Får gjøre det en dag @Cyrus Spiller du pokemon go? Den 27.7.2016 at 14.43, Rossin skrev: Mistenkelig, mener du </språknazi> Jeg er absolutt for! Kjører el-bil og er for alt sånt nytt fancy "miljøvennlig" opplegg. @ElizabethTaylor Hvilket trekk åpner du med når du spiller sjakk? Har ikke spilt sjakk siden barneskolen, så ikke godt å si. Spiller litt kinasjakk, og da åpner jeg med en av de som er på 2 rekke @Rossin Er du en sjakk-entusiast? Den 29.7.2016 at 16.29, Pjokkeline skrev: Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @ElizabethTaylor Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng Underdanig 😇 5 timer siden, minister-mio skrev: @ElizabethTaylor hvordan står det til? Det går mye bedre enn på lenge! Enn med deg?💙
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6163 Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Det har jeg helt glemt. Får gjøre det en dag @Cyrus Spiller du pokemon go? You better!! Det er andre gangen idag jeg får det spørsmålet... du får nok se meg knulle en maurtue før du får se meg jakte på pokemon. Har spilt mye på gameboy da 😄
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 31. juli 2016 #6164 Skrevet 31. juli 2016 Først må jeg bare beklage at jeg har vært kjempetreig med å svare og ikke aktiv. Vært litt hektisk og opp og ned de siste dagene. Nå kommer wall of texten, so pepper thy angus, som de pleide å si på Misc. (if ur aware pls PM for reps). Den 28.7.2016 at 22.26, Pjokkeline skrev: Takk gullet Jeg håper det samme selv, enda jeg står ovenfor enda en ny kamp/utfordring.. For se hvordan det går, men sterk i beina skal jeg være og holde meg fast ved mitt Haha, jeg tror aldri jeg vil klare å dra han med en skrekkfilmen på kino Gratulerer med gode resultater! For en befriende og deilig følelse med slike karakterer! @Uchiha Madbrah Hva var målet ditt i Jotunheimen? (Vi måtte selv avlyse, pga mye vær og vind. Kjipt med taulag over bre, når en ikke ser noen ting ) Livet er fylt med utfordringer, men det er jo når man først overkommer utfordringene at livet virkelig er verdt å leve, mener nå jeg. Liker tankegangen din om å holde deg fast ved ditt. I have faith in you! Huffda, kjedelig!! Alt handler om kompromiss altså, så han må være villig til å tisse litt i buksa i kinoen for deg! Hahaha neida, bare tuller. Jeg skulle egentlig se den idag, men endte opp med å dra ut på byen igår så har bare vært i senga og ikke gjort noe i det hele tatt idag. Drar så sjeldent ut (1 gang per 4-6 mnd) og nå innser jeg hvorfor. Så.... lite.... energi... Når det gjelder Jotunheimen så er jeg bare glad i natur og friluftsliv, samtidig som jeg liker å prøve meg på nye ting og det samme er bestevennen min, så vi klarte å overtale 2-3 andre venner om å bli med, men av diverse grunner måtte vi utsette det. 20 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvem ringte du sist? En god venn igår på vei hjem fra byen. Skulle kjefte litt på han for at han dro fra festen for å møte veninna med benefits. 20 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Uchiha Madbrah Hva gjør deg mest sint? Rasister, bøller og frekke mennesker. Blir så provosert at jeg ikke klarer å holde meg tilbake når jeg ser sånt og jeg er ikke en person som liker å blande meg inn i andres liv. Hater mennesker som rakker ned på andre, uansett årsak. Får blodet mitt til å koke. Eller de som tror at de er bedre enn andre. Håper at jeg har fått med meg alle spørsmålene nå, men er sikker på om at jeg har glemt noe. Og at jeg ikke spør andre noen spørsmål. Unnskyld! Som jeg sa tidligere, helt dø-modus akkurat nå.
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6165 Skrevet 31. juli 2016 @ElizabethTaylor Cola zero eller pepsi max?
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6166 Skrevet 31. juli 2016 17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Det går mye bedre enn på lenge! Enn med deg?💙 Godt å høre! Jeg har hatt det bedre.. @ElizabethTaylor lyst til å dra en spøk i bildetråden igjen?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6167 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Nei, de er hjemme sammen med meg enda. Begge ammes mye enda, så lange dager i barnehagen blir vanskelig med tanke på mating og sånn. Holder på å legge en plan for hvordan jeg skal gjøre det med skolestart for eldstemann neste år. Hahaha, trodde et øyeblikk at du var litt spesi (typ marianne aulie-spesi) Anonymkode: 203b4...e0a 1
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6168 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, trodde et øyeblikk at du var litt spesi (typ marianne aulie-spesi) Anonymkode: 203b4...e0a Jeg er litt spesiell, men ikke SÅ spesiell at jeg ammer en femåring. Minstemann lo rått og avviste storebror blankt i går da storebror fortalte ham at han pleide å få melk fra puppene mine. Sånn skikkelig hånlatter som betydde noe i retning av "Den går jeg søren ikke på!". AnonymBruker..e0a: Hvor lenge er det greit å amme før det ikke lengre er innafor i dine øyne?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6169 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, Fox Mulder skrev: Jobbet en del, lite bading, men får ta det igjen @Zumo de Melocotón Hva er det tåpeligste sjekketrikset du har opplevd? Håper at jeg har fått med meg alle spørsmålene nå, men er sikker på om at jeg har glemt noe. Og at jeg ikke spør andre noen spørsmål. Unnskyld! Som jeg sa tidligere, helt dø-modus akkurat nå. Det er selvfølgelig lov til å ta en time-out. Som sjef-for-en-dag (les: motivator) for denne tråden var det absolutt ikke meningen å svinge pisken over ansatte som hadde gyldig egenmelding eller sykemelding. @Uchiha Madbrah (Når du orker igjen) Hva ville du finne på hvis du ble sittende værfast på en hytte i fjellheimen i en uke, uten å kunne bevege deg lenger enn maks 25 meter fra hytta pga manglende sikt?! Det er snakk om en selvbetjent turisthytte med et lager bokse- og posemat osv., men ellers veldig spartansk innredet. Ikke strøm eller varmtvann, kun ved og 10-litersdunker med vann.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6170 Skrevet 31. juli 2016 Eh.. Siteringstull. Det tåpeligste sjekketrikset må være han fyren som lot som om vi var kjærester en hel kveld. En helt fremmed fyr som kalte meg et random navn, til stadighet kom med drikke eller la armen rundt meg, kjeftet på alle menn som prøvde å nærme seg, fortalte meg hvor fin jeg var og at han var så innmari glad for at jeg var hans osv. Nevnte jeg at han ikke en gang presenterte seg før han satte i gang? Hva er din historie, @Fox Mulder?
Teriyaki Skrevet 31. juli 2016 #6171 Skrevet 31. juli 2016 19 timer siden, Rossin skrev: Når du innrømmer at kræsj pink er best! Neida, det er en ballsport, det kan jeg innrømme På en god dag er jeg 177 @Teriyaki ranger de fem smakene fra god til vond. @Lady @Zumo de Melocotón Hmm da må der bli: søtt, salt, umami (har ikke helt taket på akkurat hva denne smaken er, men vet at jeg liker den :ler:), surt og bittert. Jeg er veldig sensitiv når det kommer til bitterhet. Det er derfor jeg feks ikke liker kaffe. (gikk ikke å fjerne de andre taggene. Mobilversjonen på kg er helt håpløs!) @Cyrus Har du blitt arrestert før? @Katten.2.0 Hva er ditt forhold til tydelige autoriteter? @kisskissbangbang Hvis du kunne valgt en matvare/rett du kunne spise ubegrenset av uten å måtte tenke på kcal, hva ville det vært? @Pjokkeline Hvis du kan velge å våkne i morgen ferdig utdannet til et hvilket som helst yrke, hva ville det vært?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6172 Skrevet 31. juli 2016 Hva er det tåpeligste sjekketrikset du har opplevd, @Teriyaki? Alle som vil kan svare på dette, forresten!
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6173 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: @Cyrus Har du blitt arrestert før? Anholdt, men ikke fengslet. Det var visst ikke veldig populært å sprade ned gågata i Adams drakt. Så de kjørte meg til klærne mine. Kan skryte på meg å ha sittet naken i en politibil da 😄
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6174 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, Teriyaki skrev: @kisskissbangbang Hvis du kunne valgt en matvare/rett du kunne spise ubegrenset av uten å måtte tenke på kcal, hva ville det vært? Hvetebakst! Du da?
Teriyaki Skrevet 31. juli 2016 #6175 Skrevet 31. juli 2016 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva er det tåpeligste sjekketrikset du har opplevd, @Teriyaki? Alle som vil kan svare på dette, forresten! Hmm si det. Du skjønner her i byen er visst strategien stort sett å bare "plutselig" hive seg inn i dansen uten å e det hele tatt ha snakket med dama. Men én gang var det en som hermet etter meg og ei venninne. Sånn skikkelig femi og tåpent. Det hele ble så komisk at jeg fikk jo latterkrampe, men kan ikke si det førte til noe mer. 1 minutt siden, Cyrus skrev: Anholdt, men ikke fengslet. Det var visst ikke veldig populært å sprade ned gågata i Adams drakt. Så de kjørte meg til klærne mine. Kan skryte på meg å ha sittet naken i en politibil da 😄 Hmm..hvor var jeg da?! 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Hvetebakst! Du da? Åh, den ligger høyt på lista. Jeg dras mellom rykende ferske kanelsnurrer med MASSE smør, sukker og kanel, iskaffe eller Taco. Hm. Den var vanskelig. Jeg kommer ikke på et nytt spørsmål per nå. Brukte akkurat opp all oppfinnsomheten min
applestories Skrevet 31. juli 2016 #6176 Skrevet 31. juli 2016 21 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Nei, jeg har ikke tenkt over at det går an å memorere de, så jeg leter de opp hver gang. Men jeg vet hvor de fleste er i lista, så det går fort!! Kanskje BITTELITT smileyavhengig ja.... Det ser så kjedelig ut med masse tekst uten mine gode, smilende venner.. Gjør du?? Husker bare (: klo:) fordi jeg likte den så godt da jeg kom hit for noen måneder siden 21 timer siden, kisskissbangbang skrev: Jeg fniste! Haha, nei. Spill ække helt min greie, såfremt det ikke er brettspill. @applestories Er du husredd? Husredd? Nå måtte jeg faktisk google. Jeg er ikke redd for å være alene hjemme, om det er det det betyr.. @kisskissbangbang Er du? 19 timer siden, Pjokkeline skrev: @applestories Når du har liten, fikk du lest opp nattahistorier for å sove? Jeg har ikke konkrete minner av lesestund på sengekanten, men jeg ble mye lest for, kunne åpnet bibliotek med barnebøker. Lærte visstnok å lese tidlig så da leste jeg en del for mine småsøsken. 9 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Hvis du skulle skrive en ny historie på 3 timer, og måtte bestemme deg for tema og handling i løpet av 1 min. Hva ville du skrive om? Skriver ikke historier som sådan. Likte det aldri da jeg gikk på skolen. Men jeg har alltid likt godt å undersøke saker og skrive tekster om det, foredrag og presentasjoner og saklige framstillinger av ulike tema. Ville derfor valgt å skrive noe om en flyktnings reise fra hjemlandet til Norge, og de rent praktiske problemene som dukker opp i prosessen med å søke asyl, få tildelt bosettingskommune, familiegjenforening og godkjenning av utdanning. Jeg ville ikke tatt stilling til om Norge skal ta imot flyktninger, bare de rent praktiske problemstillingene flyktninger og flyktningarbeidere møter på. Tre timer hadde vært altfor lite selvsagt, men jeg hadde nok kommet et lite stykke på vei @Zumo de Melocotón Hvordan likte du norsk som fag da du gikk på skolen? 8 timer siden, EpleDrue skrev: @applestories Hvilket land tror du er det neste som velger å forlate EU? Tror ikke noen kommer til å gjøre det. Tror ikke Storbritannia ville gjøre det, men nå er visst alt mulig. @EpleDrue Tror du noen kommer til å forlate EU?
Gjest Fox Mulder Skrevet 31. juli 2016 #6177 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Eh.. Siteringstull. Det tåpeligste sjekketrikset må være han fyren som lot som om vi var kjærester en hel kveld. En helt fremmed fyr som kalte meg et random navn, til stadighet kom med drikke eller la armen rundt meg, kjeftet på alle menn som prøvde å nærme seg, fortalte meg hvor fin jeg var og at han var så innmari glad for at jeg var hans osv. Nevnte jeg at han ikke en gang presenterte seg før han satte i gang? Hva er din historie, @Fox Mulder? Haha! Var ei som sa at hun ville at jeg skulle bli med på en dans eller noe. Det som var tåpelig i det er at jeg sletta profilen min..
Gjest Krigerunge Skrevet 31. juli 2016 #6178 Skrevet 31. juli 2016 7 timer siden, kisskissbangbang skrev: Har du hatt bruker her inne før? Lenge siden ja.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6179 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Jeg er litt spesiell, men ikke SÅ spesiell at jeg ammer en femåring. Minstemann lo rått og avviste storebror blankt i går da storebror fortalte ham at han pleide å få melk fra puppene mine. Sånn skikkelig hånlatter som betydde noe i retning av "Den går jeg søren ikke på!". AnonymBruker..e0a: Hvor lenge er det greit å amme før det ikke lengre er innafor i dine øyne? Leste innlegget ditt både fire og fem ganger før jeg skjønte spøken "Okei, så to barn.. Ene begynner på skolen til neste år og hun ammer.. begge? " Jeg har ikke barn og heller ikke noen bastante meninger om hva som er greit og ikke greit når det gjelder amming. Mamma var litt spesi på det området, hun hadde melk veldig lenge og ammet mine småsøsken til de var godt over 2 år, siste var faktisk tett opp under 3 årsalderen.. Hun er også den typen som sverger til homeopati og tarot, noe jeg pent har lært å respektere. Det meste er innafor, men jeg ville nok sperra øynene opp litt om jeg så ei mor amme sitt førskolebarn ute i parken Så ville jeg gått videre og tenkt at jaja, mange rare folk og dyr her i verden. Anonymkode: 203b4...e0a
Strikkagenser Skrevet 31. juli 2016 #6180 Skrevet 31. juli 2016 Alle: får jeg lov å være med på leken? Har lest her inne en stund, men føler meg litt usynlig på kg fortsatt. Er det bare å stille spørsmål til hvem man vil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå