Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

@Citronella: Neimen hallo :hallo:, harr'u vært på ferie? Har savnet deg!!

Din drømmedate, er det ala Lady & Landstrykeren eller Fifthy shades of grey?  (noe midt i mellom er ikke lov)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Pjokkeline en uke i telt høres flott ut på vidda. Gratulerer med forlovelse. 

Flere netter i telt er helt ok om man har tilgang til et vann man kan bade i.. og ikke minst et godt liggeunderlag. 🤔 om du ikke lå for det meste øverst da... 😅

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 timer siden, FayFerner skrev:

Zumo min Zumo, hei på deg! Blir glad bare jeg ser nicket ditt :smilyblomst:

@Zumo de Melocotón: Hvis du kunne velge, hvem ville du vært for en dag og hvorfor?

Det var nå en herlig hilsen å våkne til! :strix: Du kan virkelig ikke dra bort på ferie flere ganger, har savnet deg! :hug:

Dette spørsmålet viste seg å være særdeles vanskelig å svare på etter en kort natt. :fnise: Egentlig vil jeg jo være en veldig spennende og interessant person med et spennende liv. Siden jeg fikk tilsendt en bildelink av en fyr fra Bergen(?) som visstnok er proffklatrer og hang utenfor Trolltunga etter fingrene (men med sikring, som viser at han er noenlunde fornuftig og ikke suicidal), velger jeg han. Tenk så fantastisk å være så uredd, så godt trent og tenk på hva han må ha sett av fantastiske utsikter på sine klatreturer. For ikke å snakke om mestringsfølelsen når han når toppene. :danse:

For eller imot 6-timers arbeidsdag, kjære FF?

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Nei. Jeg var det før, men så bestemte jeg meg for at jeg ikke gidda det mer og for å late som om jeg ikke var redd. Så ble det greit veldig fort, faktisk. 

:ler: Janei, det kan jeg aldri tenke meg at jeg hadde gjort. 

@Zumo de Melocotón Har du harætt bruker her før?                                                      

Nja! Hadde en bruker her for maaaaaaange år siden, men var vesentlig mer anonym den gangen. Var mer interessert i å lese enn å skrive. Kan ikke huske at jeg skrev noe særlig, men jeg pratet med et par stk og skravlet litt i et par tråder. Vi lo. Husker igjen et par brukernavn av de som har vært her veldig lenge. :fnise:

Ville du frontet en demonstrasjon for å tilpasse samfunnet til flere av oss enn de ekstreme morgenfuglene, @kisskissbangbang? F. eks om at det må bli like vanlig å kunne starte på jobb i 9-10 tiden som 7-8 tiden?

Skrevet
1 time siden, FayFerner skrev:

Nytt spørsmål @kisskissbangbang: hva er din beste egenskap som mor? (Her er det ikke lov å være beskjeden ass, fyr løs!!)

Jeg pleide også å være utprega b-menneske. Nå legger jeg meg seint men våkner av meg sjøl seinest ti (oftest før ni) sjøl når ikke unga er hjemme. 

Hmm..jeg er veldig flink til å lese ungene mine. Kjenner og ser behovene deres, og er flink til å tilpasse min adferd til deres. 

10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nja! Hadde en bruker her for maaaaaaange år siden, men var vesentlig mer anonym den gangen. Var mer interessert i å lese enn å skrive. Kan ikke huske at jeg skrev noe særlig, men jeg pratet med et par stk og skravlet litt i et par tråder. Vi lo. Husker igjen et par brukernavn av de som har vært her veldig lenge. :fnise:

Ville du frontet en demonstrasjon for å tilpasse samfunnet til flere av oss enn de ekstreme morgenfuglene, @kisskissbangbang? F. eks om at det må bli like vanlig å kunne starte på jobb i 9-10 tiden som 7-8 tiden?

Ja! Jeg hadde vært en langt bedre arbeidstaker dersom jeg fikk begynne på jobb 9 eller 10 fremfor 7 eller 8, og jeg tror det er mange med meg. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

@Citronella Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

@Fox Mulder Heisann! :goodbye: (Jeg måtte snike på profilen din og se hvilket kjønn du er, du er jo så søt på den avataren din at du kunne lurt meg :biggrin:) Jeg tror du er smart og har forstått en ting eller to! Har du det bildet for å stikke deg minst mulig ut blant girlsa her inne, slik at du kan gå under radaren når vi prater jenteprat som egentlig skal være hemmelig for gutta? :Hehe:

@bjone Er du egentlig Spøkelseskladden? Sånn egentlig? :fnise:

@Byjenta! Ville du fått frysninger av å måtte endre tekstfargen din til å skrive annenhver setning med knallrød og annenhver med spygrønn? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

@Cyrus Er du en gentleman? :Hehe:

@Rossin Hva har du gjort på mellom kl. 7 og nå?

@Uchiha Madbrah Ble det sent i går?

@EpleDrue Hvem fikk du din siste SMS fra?

@applestories Hvis du skulle skrive en ny historie på 3 timer, og måtte bestemme deg for tema og handling i løpet av 1 min. Hva ville du skrive om?

@Moonwalker Har du sitatene fra månelandingen innrammet på veggen og ytterst på tungespissen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Zumo de Melocotón Bør du ikke etterhvert komme deg opp av sengen og gjøre noe fornuftig?

Skal bare, sa Albert Åberg! :fnise:

Skrevet
4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@kisskissbangbang Møter du jevnlig noen du har truffet på KG (utenom pusekatten din)?

@Zumo de Melocotón Bør du ikke etterhvert komme deg opp av sengen og gjøre noe fornuftig?

Ja, jeg møter @Teriyaki jevnlig. Snill og varm og morsom og nydelig dame. 

@Zumo de Melocotón Har du?

Skrevet

Eh. *Gjør du?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Eh. *Gjør du?

Ikke som jeg vet om. :fnise: Men jeg glemte å definere noe tidsrom da, og jeg har jo bare herjet her inne i en måned. Når kan man si at man treffer noen jevnlig, @kisskissbangbang?

Skrevet
16 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Cyrus Er du en gentleman? :Hehe: 

Jeg vil tro de fleste damer ville beskrevet meg som en gentleman ja 😄

@Zumo de Melocotón Liker du gentlemen?

Gjest EpleDrue
Skrevet
14 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Hvem ringte deg sist? 

Min kjære søster ringte meg sist. 

@Zumo de Melocotón hvilken farge er din favoritt i non stop posen? 

14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Hvem fikk du din siste SMS fra?

En god venninne :)

@Zumo de Melocotón Hvilken parfyme liker du på menn? 

14 timer siden, toothfairy skrev:

Julie, ja. Var det hun som alltid ville ha lyset på? :laugh:

Nei, det var deg det. :ph34r:

@toothfairy Hva er din høyeste score på bowlingbanen?

@applestories Hvilket land tror du er det neste som velger å forlate EU? 

@Lady Er du kattemenneske eller hundemenneske? 

@Pjokkeline Hva savner du mest fra 90tallet?

Skrevet
22 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, det var deg det. :ph34r:

@toothfairy Hva er din høyeste score på bowlingbanen?

@applestories Hvilket land tror du er det neste som velger å forlate EU? 

@Lady Er du kattemenneske eller hundemenneske? 

@Pjokkeline Hva savner du mest fra 90tallet?

Hundemenneske 🐶

@EpleDrue Hva med deg?

Skrevet
10 minutter siden, minister-mio skrev:

@Cyrus hvordan går det med skjeggday?

Går sakte men sikkert fremover 😄

1469962043163-2144395508.jpg

@minister-mio Hva syntes du om sjokoladen SoHo, brusen San Sao, og hvit Twix?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg vil tro de fleste damer ville beskrevet meg som en gentleman ja 😄

@Zumo de Melocotón Liker du gentlemen?

Så absolutt! :biggrin: 

@Cyrus Hvilke tanker gjør du deg om at "ekte" gentlemen blir sjeldnere og sjeldnere å se i dagens samfunn?

28 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ups! Har jeg stilt deg to telefonspørsmål??! :rodme: Ikke meningen å be om utskrift av telefonhistorikken din, altså?! :fnise:

I den originale brune NON-stop posen eller i den nye gule? I den nye må det bli gul som solen og i den originale må det bli "Lady in red"! :biggrin: 

Hmm... Jeg pleier ikke å be om navnet på parfymene da, men det er jo noen som får oppmerksomheten litt ekstra skjerpet. Aner ikke hva de heter, men jeg har kjent på noen jeg ble sånn :daane: av, på en god måte. Jeg mener å huske at de der YSL l'Homme og La nuit de l'Homme er ganske gode. Hugo Boss originalen og CK vekker gode ungdomsminner, men tror kanskje jeg ville valgt en annen til idag. :fnise:

Hvilken Non-Stop er DIN favoritt og hvilken parfyme bruker du, @EpleDrue?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Går sakte men sikkert fremover 😄

1469962043163-2144395508.jpg

@minister-mio Hva syntes du om sjokoladen SoHo, brusen San Sao, og hvit Twix?

Se der ja, blir jo bra med skjegg det der!

Jeg er stor fan av sjokoladen SoHo. Brus liker jeg ikke og hvit twix har jeg ikke smakt

@Cyrus Hvor mange barn har du?

@Lady har du hatt en fin sommer?

Skrevet
3 minutter siden, minister-mio skrev:

Se der ja, blir jo bra med skjegg det der!

Jeg er stor fan av sjokoladen SoHo. Brus liker jeg ikke og hvit twix har jeg ikke smakt

@Cyrus Hvor mange barn har du?

@Lady har du hatt en fin sommer?

Joda, både og ☀️

@minister-mio Gruer du deg til høsten og vinteren?

Skrevet
4 minutter siden, Lady skrev:

Joda, både og ☀️

@minister-mio Gruer du deg til høsten og vinteren?

ja

@Lady noen tips mot gruing?

@ElizabethTaylor hvordan står det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...