Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

GRATULERER!!!! :strix: Jeg glemte helt hva du spurte om, for dette var GUDD NJUS! :blomst:

TUSEN TAKK :bolledeig: Jeg er fortsatt litt i lykkerus, men prøver å beherske meg:rodmer: Men ja, må lære meg å si min forlovede! 

4 minutter siden, toothfairy skrev:

Dette er egentlig konfidensielt, men siden det er du...:biggrin:Jeg er ingen vanlig tannfe-ansatt, jeg er mer stabsjef. Og jeg er veldig flink til å delegere(les: sjefe over crewet mitt) 

Men nå som det er sommer og ferieavvikling er det klart at en del av flyvejobbene også faller på meg. Nettopp tilbake på norsk jord etter en "utrykning" jeg fikk til Shajiabang, Kina. Merker godt jetlag'et ja. *phew* 

Du har hørt uttrykket "toothfairy teaches children they can sell body parts for money"? Det er litt sånn vi driver butikk. De beste melketennene dekorerer jeg og de andre feene husene våre med, mens de overflødige tennene ender nok reisen sin på svartebørs :closedeyes:

Når vi først snakker om tenner..må få komplimentere dine! Får du litt drahjelp av Herr Whitening eller er du bare ekstremt heldig fra naturens side? du og det smilet hadde nemlig sklidd rett inn i crewet mitt :lur:

Gratulerer så mye med forlovelse! :dagens-rose: heldiggrisen kjæresten! Får vi se det obligatoriske ring-på-fingeren-bildet? :) 

Føler meg beæret, takk for at du delte :blomst:Skal sørge for å holde meg med hemmeligheten til grava kaller og tennene sitter :o  Men, hvordan kan jeg være sikker på at du ikke lurer deg til mine tenner for p selge på svartebørsen?! Eller at du vil sitte å ruge på deg i mange mange hundre år? :tanpuss: 

Takker for komplimen, her tar tar jeg vare på dem ved å dytte alt i kjeften som smaker godt, flytende eller fast. Gjerne mye søtt og godt :fnise: Selvfølgelig beskytter jeg tennene morgen og kveld med kremen som holder kontroll på Karius og Baktus, så de ikke sniker inn og bosetter seg :briller2:

IMAG4088.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

@Uchiha Madbrah Du er heit! Er du singel?? keen på blind date med meg? :P Om ikke,,,, hvem av brukerne på kg ville du datet om du måtte velge en av oss?

Anonymkode: f676f...2b4

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
17 minutter siden, Pjokkeline skrev:

TUSEN TAKK :bolledeig: Jeg er fortsatt litt i lykkerus, men prøver å beherske meg:rodmer: Men ja, må lære meg å si min forlovede! 

Føler meg beæret, takk for at du delte :blomst:Skal sørge for å holde meg med hemmeligheten til grava kaller og tennene sitter :o  Men, hvordan kan jeg være sikker på at du ikke lurer deg til mine tenner for p selge på svartebørsen?! Eller at du vil sitte å ruge på deg i mange mange hundre år? :tanpuss: 

Takker for komplimen, her tar tar jeg vare på dem ved å dytte alt i kjeften som smaker godt, flytende eller fast. Gjerne mye søtt og godt :fnise: Selvfølgelig beskytter jeg tennene morgen og kveld med kremen som holder kontroll på Karius og Baktus, så de ikke sniker inn og bosetter seg :briller2:

IMAG4088.jpg

Nydelig ring! Ja, det tar tid å venne seg til nye titler. :fnise: Ser ut som en herlig ferie, med sauene inkludert. :Hehe:

@Pjokkeline Hvor mange netter i strekk kan du sove i telt uten å klage? 

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
2 timer siden, Pjokkeline skrev:

Hallo der! Du, gjett om jeg er fornøyd! Vendte ned til lavlandet for noen dager siden, etter en knall uke på vestvidda i telt. Flott vær og herlig fiske! Fikk to fisk på kroken, den største på 600g!! Knall fin kjøtt på ørreten, og en helt annen opplevelse med fiske enn i lavlandet/marka. Dog, vært mye transportetappe, men utsikten og fiskehellet gjør at en ikke klager :D Absolutt fornøyd med at mine ferier i sommer/høst halvåret de siste årene har vært på fjellet. Jeg har kost meg masse, og skal kose meg i noen dager til, takk som spør :blomst:  Og gjett hva?! Mannen fridde i fjellheimen!!!!:yvonne: 

@Zumo de Melocotón Beklager sent svar! Hmm... Sommer Ol, og idrett... Skal vi sjå. Er generelt ikke så veldig interessert?, men blir nok å følge med på stuping, siden samboeren min er en tidligere toppidrettsutøvere i stuping og fortsatt følger med på det. Da må jeg jo følge med jeg å :fnise: Hva med deg? 

@toothfairy Er det ikke slitsomt og dyrt, å reise mellom himmel og jord, hav og land til alle døgnets tider, og glede små barn med penger under puten for tannen de mister? Hva gjør du med de tennene? :bond::fnise:

@Dr. A. Kula Hva er det rareste du har drømt, som du husker godt? 

@Uchiha Madbrah Skal du se den nye Ghostbusters? 

Whææææææææææææ gratulerer så mye kjære! Ser den sikkert, men ikke på kino. Er veldig keen på å se Lights Out, sier ifra til deg om den er verdt å se på kino. :) 

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Uchiha Madbrah Du er heit! Er du singel?? keen på blind date med meg? :P Om ikke,,,, hvem av brukerne på kg ville du datet om du måtte velge en av oss?

Anonymkode: f676f...2b4

Tusen takk vennen! :kghjerte:

Er dessverre ikke interessert i blind-date med Anonymbruker. Hvis du hadde hetet @Zumo de Melocotón derimot, SIGN ME UP! :fnise::rodme:

4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Om du måtte velge mellom ManU og Chelsea, hvilket lag ville du valgt?

@Cyrus Har du trent idag?

@Uchiha Madbrah T-skjorte/treningsskjorte vs singlet, hva føler du deg mest komfortabel med å trene i?

@Pjokkeline Har du trent i ferien? 

@applestories Trener du noe?

Nå skal jeg være helt ærlig. Jeg elsker å trene i singlet. Jeg liker å se musklene jobbe mens de er i action og elsker å se "pumpen" kroppen min får. Så når jeg er på trening så har jeg som oftest på singlet, men har merket at jeg får en del blikk i det siste, så jeg har begynt å trene med t-skjorter også.

Gjest anonym2233
Skrevet
13 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nydelig ring! Ja, det tar tid å venne seg til nye titler. :fnise: Ser ut som en herlig ferie, med sauene inkludert. :Hehe:

@Pjokkeline Hvor mange netter i strekk kan du sove i telt uten å klage? 

Tusen takk :blomst: Gleder meg til mandag for å dra innom gullsmeden, og få tatt inn ringen :)

Jeg kan sove i telt i 7-8dager i strekk uten å klage(Jeg elsker friluftsliv, dra på fjellet og bo i telt). Det er da viktig at jeg får aktivitet inn som fiske i området rundt, litt ekstra kost(mer vekt å drasse på..)av mat og drikke, i tillegg til turmat. I tillegg en god bok jeg kan lese litt på :) 

Samme spørsmål tilbake til deg: Hvor mange netter kan du sove i telt uten å klage?

4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Whææææææææææææ gratulerer så mye kjære! Ser den sikkert, men ikke på kino. Er veldig keen på å se Lights Out, sier ifra til deg om den er verdt å se på kino. :) 

Takk :strix: Oi, den virket spennende!! Da forventer jeg en snarlig tilbakemelding, herr strøken! 

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Pjokkeline Har du trent i ferien? 

Jeg vil påstå det. Kanskje ikke direkte styrketrening, men har allikevel hatt lange/store transport etapper fra A-B, med stor og tung ryggsekk med 16kg, og mye stigning. Bruker jo hele kroppen, spesielt mye bein :P Men gjett om jeg gleder meg til neste uke, og å løfte litt bøy og mark! 

@Raven.WritingDesk Hva foretrekker du mellom konjakk og whisky? :o 

@Cyrus, @Uchiha Madbrah Hvordan har dere to havnet her inne på KG? :bond:

Skrevet
21 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Cyrus Har du trent idag?

Er midt i økta nå 😄 

Har du trent idag?

Skrevet
Den 23.7.2016 at 15.26, Raven.WritingDesk skrev:

Siteringstull

2 timer siden, Pjokkeline skrev:

Hallo der! Du, gjett om jeg er fornøyd! Vendte ned til lavlandet for noen dager siden, etter en knall uke på vestvidda i telt. Flott vær og herlig fiske! Fikk to fisk på kroken, den største på 600g!! Knall fin kjøtt på ørreten, og en helt annen opplevelse med fiske enn i lavlandet/marka. Dog, vært mye transportetappe, men utsikten og fiskehellet gjør at en ikke klager :D Absolutt fornøyd med at mine ferier i sommer/høst halvåret de siste årene har vært på fjellet. Jeg har kost meg masse, og skal kose meg i noen dager til, takk som spør :blomst:  Og gjett hva?! Mannen fridde i fjellheimen!!!!:yvonne: 

@Zumo de Melocotón Beklager sent svar! Hmm... Sommer Ol, og idrett... Skal vi sjå. Er generelt ikke så veldig interessert?, men blir nok å følge med på stuping, siden samboeren min er en tidligere toppidrettsutøvere i stuping og fortsatt følger med på det. Da må jeg jo følge med jeg å :fnise: Hva med deg? 

@toothfairy Er det ikke slitsomt og dyrt, å reise mellom himmel og jord, hav og land til alle døgnets tider, og glede små barn med penger under puten for tannen de mister? Hva gjør du med de tennene? :bond::fnise:

@Dr. A. Kula Hva er det rareste du har drømt, som du husker godt? 

@Uchiha Madbrah Skal du se den nye Ghostbusters? 

Gratulerer så mye, og hvilken flott ring!

Husker best at jeg som ung drømte jeg var supermann og fløy rundt i/med drømmene og reddet mennesker, som oftest noen i familien.

@Pjokkeline,når blir det bryllup (har dere tenkt dato/giftermål)?

Skrevet
13 minutter siden, Pjokkeline skrev:

En jeg var sammen med er en aktiv lurker her inne, så da hun viste meg hva for en utømmelig kilde av gull KG kan være så var jeg solgt 😄

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Cyrus skrev:

En jeg var sammen med er en aktiv lurker her inne, så da hun viste meg hva for en utømmelig kilde av gull KG kan være så var jeg solgt 😄

Så når jeg spøkte om at jeg var eksen din fikk du faktisk et aldri så lite øyeblikk med ekte frysninger, @Cyrus:tongue:

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Så når jeg spøkte om at jeg var eksen din fikk du faktisk et aldri så lite øyeblikk med ekte frysninger? :tongue:

Nei jeg har funnet ut hva brukeren hennes heter 😂 Men hun kan jo ha fler 😑😑

Skrevet
42 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Trener du noe?

Har aldri drevet med noe jeg ville kalle trening. Gikk på treningssenter da jeg bodde i byen, men nå er her ikke noen i mils omkrets. Liker å gå tur da, er så fint her.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
28 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Tusen takk vennen! :kghjerte:

Er dessverre ikke interessert i blind-date med Anonymbruker. Hvis du hadde hetet @Zumo de Melocotón derimot, SIGN ME UP! :fnise::rodme:

Wait, what??! :nigo:

Nå skal jeg være helt ærlig. Jeg elsker å trene i singlet. Jeg liker å se musklene jobbe mens de er i action og elsker å se "pumpen" kroppen min får. Så når jeg er på trening så har jeg som oftest på singlet, men har merket at jeg får en del blikk i det siste, så jeg har begynt å trene med t-skjorter også.

:Hehe:

Har treningssentrene du går på krav om riktig påkledning? Vet at noen sier no-no til singlet og treningstopper f. eks. Hvorfor de da godkjenner stramme sykkelbukser og tights for menn, hvor lite overlates til fantasien, virker litt uforståelig for meg.

15 minutter siden, Cyrus skrev:

Er midt i økta nå 😄 

Har du trent idag?

Jeg har hatt den lateste dagen ever idag. Føler meg skikkelig slapp. Så null trening her. Måtte holde meg i ro på blå resept idag, etter at naboen fant meg sluknet ved trappen utenfor i går. Dritkjedelig! :sukk:

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
35 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Tusen takk :blomst: Gleder meg til mandag for å dra innom gullsmeden, og få tatt inn ringen :)

Jeg kan sove i telt i 7-8dager i strekk uten å klage(Jeg elsker friluftsliv, dra på fjellet og bo i telt). Det er da viktig at jeg får aktivitet inn som fiske i området rundt, litt ekstra kost(mer vekt å drasse på..)av mat og drikke, i tillegg til turmat. I tillegg en god bok jeg kan lese litt på :) 

Samme spørsmål tilbake til deg: Hvor mange netter kan du sove i telt uten å klage?

Takk :strix: Oi, den virket spennende!! Da forventer jeg en snarlig tilbakemelding, herr strøken! 

Jeg vil påstå det. Kanskje ikke direkte styrketrening, men har allikevel hatt lange/store transport etapper fra A-B, med stor og tung ryggsekk med 16kg, og mye stigning. Bruker jo hele kroppen, spesielt mye bein :P Men gjett om jeg gleder meg til neste uke, og å løfte litt bøy og mark! 

@Raven.WritingDesk Hva foretrekker du mellom konjakk og whisky? :o 

Skal se den i helgen, siden tur til Jotunheimen ble utsatt. Lover å gi deg respons med en gang. Kanskje det kan være den første skrekkfilmen du og din forlovede ser sammen på kino etter at han fridde! Er KJEMPEGLAD på din vegne, kjære. Du er kjempebra og fortjener all lykken og gleden som kan komme din vei! :hjerte:

Haha. Siste semesteret i bachelorutdanningen min var litt tøff, siden jeg bestemte meg for å ta 60-studiepoeng istedenfor 30, samt skrive bachelorgradsoppgaven. Da hadde jeg ofte flere spørsmål angående eksamen, karakterer osv. og hver eneste god tråd førte meg til KG. Etter å ha lurket her en stund begynte jeg også å åpne andre tråder som ikke var relatert til skole - og syntes det var jævlig morsomt og en god gjeng (- noen gærne AB'er), så jeg ville gjerne slenge meg på. 

BTW, endte opp med B eller A i alle fag det siste semesteret og klarte å opprettholde snittet. Så var litt stolt. *puts on cool glasses*

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 timer siden, Lady skrev:

@EpleDrue Samme spm tilbake!

Får copye deg siden du copyer meg. Omsorgsfull, snill og den siste får du velge helt selv! 😁

Hvilke type karuseller liker du?

3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sex eller fotball, hva får blodet ditt til å bruse på høyeste intensitet?

Kommer an på hvem mine lagspillere er. :ph34r:

Hvor liker du best å bli kysset @Zumo de Melocotón?

2 timer siden, applestories skrev:

@EpleDrue Vokste du opp nær innsjø eller hav?

50-50! 

@applestories Hvis du kunne dratt tilbake fem år for å gi deg selv et tips for livet videre, hva ville det blitt? 

57 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Om du måtte velge mellom ManU og Chelsea, hvilket lag ville du valgt?

Haha, skjer ikke at jeg velger noen av de. Da ser jeg heller på kvinnefotball as. YWNA :hjerter:

@Zumo de Melocotón Er det ok med gutteturer/venninneturer når en er gift, eller er det noe som hører singellivet til?

Skrevet
1 time siden, Pjokkeline skrev:

IMAG4088.jpg

Lover, lover, lover å ikke gjøre det. Dessuten er vi jevngamle tror jeg( du er91-er?) så kan godt hende jeg dør før deg. Eller, jeg er vel overnaturlig så jeg dør vel faktisk aldri :ohmy: vææ. Litt skummelt!

Nydelig ring og perfekt størrelse på steinen! :smilbla:

Skrevet
Den 23.7.2016 at 15.26, Raven.WritingDesk skrev:

Siteringstull

3 timer siden, Pjokkeline skrev:

Siteringstull

13 minutter siden, toothfairy skrev:

Lover, lover, lover å ikke gjøre det. Dessuten er vi jevngamle tror jeg( du er91-er?) så kan godt hende jeg dør før deg. Eller, jeg er vel overnaturlig så jeg dør vel faktisk aldri :ohmy: vææ. Litt skummelt!

Nydelig ring og perfekt størrelse på steinen! :smilbla:

Velkommen i klubben. @toothfairy, får jeg ekstra godt betalt for hjørne(hogg)tennene? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Kommer an på hvem mine lagspillere er. :ph34r:

Hvor liker du best å bli kysset @Zumo de Melocotón?

@Zumo de Melocotón Er det ok med gutteturer/venninneturer når en er gift, eller er det noe som hører singellivet til?

Mmm... Aller best på et punkt på halsen/nakken nedenfor øret, tror jeg.  :rodmer: Men det kan jo være like deilig på leppene, og på.... Nei, jeg kan ikke fortsette på denne tankerekken i denne delen av forumet. :ler:

Det er PÅBUDT med gutteturer/venninneturer når man er gift, etter mitt syn. Alle har godt av å sosialisere med andre og pleie vennskap og seg selv innimellom. For min del forventer jeg da at mannen har samme syn på utroskap som jeg har (om ikke hadde vi ikke vært gift, så det er en selvfølgelighet), og at turene er for å finne på noe sosialt sammen med vennene, ikke sånne leke-singel turer. Tillit, lojalitet og respekt er viktig for at et ekteskap skal fungere (for meg), og så lenge det er på plass gir jeg gjerne mannen min frihet og rom til å ha det gøy utenfor forholdet også. Ikke bare gir han "lov til det", men oppfordrer til det. ;)

Hva er dine svar på de samme spørsmålene, @EpleDrue?

Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Velkommen i klubben. @toothfairy, får jeg ekstra godt betalt for hjørne(hogg)tennene? 

Takk og lov for deg! Gleder meg til vi kan være døde og ensomme sammen :lur: fryktet en stund at jeg måtte gå rundt alene i sånn type 1800 år. 

Og angående hjørnetennene..skal se om vi ikke finner en løsning på det. Vennetjenester vøtt. Skal konferere litt med revisoren i Tannfe AS :Hehe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...