Gjest EpleDrue Skrevet 27. juli 2016 #5921 Skrevet 27. juli 2016 19 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg angrer ingenting. Man kan ikke angre på det som er gjort, men se på det en en erfaring Hva med deg da? Jeg er så dårlig på å finne på spørsmål Du er så kreativ for tiden Jeg angrer på den russeknuten hvor vi skulle være fastbundet til en medruss av det motsatte kjønn en hel skoledag. Hun fikk mensen den dagen, jeg fikk se mer enn hva en 18åring behøver å se. Fortsetter denne kreative dagen med tidenes mest standard spørsmål. Hva blir det til middag i dag, @Mysticgirl?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 27. juli 2016 #5922 Skrevet 27. juli 2016 48 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón skal vi lære oss denne dansen og starte en flash mob? Haha... Jeg er glatt med! Håper vi får med oss alle AB-ene på KåGe i sine svarte og hvite matchende drakter med AB-numrene på brystet, og at det tar helt av! Liker du å danse, @Rossin?
Gjest Rossin Skrevet 27. juli 2016 #5923 Skrevet 27. juli 2016 14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva legger du i definisjonen formfull, @Rossin? Tja, på KG har jeg fått høre at mine preferanser er "sykelig overvekt". Random bilde: @Zumo de Melocotón på en skala fra 1 til 13, hvor formfull er du? @Supraspinatus hvilke rotator cuff-øvelser anbefaler du? @Mysticgirl har du klappa en sau før?
Gjest Rossin Skrevet 27. juli 2016 #5924 Skrevet 27. juli 2016 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Haha... Jeg er glatt med! Håper vi får med oss alle AB-ene på KåGe i sine svarte og hvite matchende drakter med AB-numrene på brystet, og at det tar helt av! Liker du å danse, @Rossin? Ikke egentlig. Bare hvis jeg er berusa. @Zumo de Melocotón kunne du data en muslim? begrunn svaret ditt @EpleDrue blir du nervøs når du går gjennom tollen på flyplassen, selv om du ikke har grunn til å bli nervøs?
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juli 2016 #5925 Skrevet 27. juli 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: Tja, på KG har jeg fått høre at mine preferanser er "sykelig overvekt". Random bilde: @Zumo de Melocotón på en skala fra 1 til 13, hvor formfull er du? @Supraspinatus hvilke rotator cuff-øvelser anbefaler du? @Mysticgirl har du klappa en sau før? Jeg er tross alt ei bondejente Vokst opp på bondegård, så ja jeg har klappa hundrevis av sauer Hva jobber du da med @Rossin ?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #5926 Skrevet 27. juli 2016 25 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Han var søt som en drue og syrlig som et grønt eple! Passer strålende til nicket sitt, med andre ord. Er ED kg's første søte mannlige bruker? De andre blir stemplet kjekk Anonymkode: ad2c1...f17 1
Gjest Rossin Skrevet 27. juli 2016 #5927 Skrevet 27. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg er tross alt ei bondejente Vokst opp på bondegård, så ja jeg har klappa hundrevis av sauer Hva jobber du da med @Rossin ? Så kult! Jeg er lærer. @Lady har du "fra boller til burritos" stående i hylla? @Mysticgirl når fikk du blomster sist? fortell @Zumo de Melocotón hvilke 3-5 smågodt-godterier liker du best? Endret 27. juli 2016 av Rossin
Gjest Bruker115236 Skrevet 27. juli 2016 #5928 Skrevet 27. juli 2016 Den 24.7.2016 at 12.30, Cyrus skrev: @ElizabethTaylor Er det stor tilgang på epler på Sørvestlandet? Ja, vil si det 🍎 @Cyrus hvordan går det med instagram-profilen? Har du blitt instakjendis enda?
Gjest EpleDrue Skrevet 27. juli 2016 #5929 Skrevet 27. juli 2016 (endret) 35 minutter siden, Rossin skrev: Ikke egentlig. Bare hvis jeg er berusa. @Zumo de Melocotón kunne du data en muslim? begrunn svaret ditt @EpleDrue blir du nervøs når du går gjennom tollen på flyplassen, selv om du ikke har grunn til å bli nervøs? Nei, jeg prøver å se mistekelig ut, men jeg blir aldri stoppet.@Rossin Hva tenker du om lyntog i Norge? Noe vi burde få snart? @Lady Har du spist frosk før? @Mysticgirl Følger du årets badedrakt-trend? @Zumo de Melocotón Blir du spurt om legitimasjon når du kjøper aldersbestemte varer? Endret 27. juli 2016 av EpleDrue
Gjest Rossin Skrevet 27. juli 2016 #5930 Skrevet 27. juli 2016 Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg prøver å se mistenksom ut, men jeg blir aldri stoppet.@Rossin Hva tenker du om lyntog i Norge? Noe vi burde få snart? @Lady Har du spist frosk før? @Mysticgirl Følger du årets badedrakt-trend? @Zumo de Melocotón Blir du spurt om legitimasjon når du kjøper aldersbestemte varer? Mistenkelig, mener du </språknazi> Jeg er absolutt for! Kjører el-bil og er for alt sånt nytt fancy "miljøvennlig" opplegg. @ElizabethTaylor Hvilket trekk åpner du med når du spiller sjakk?
Gjest Ajax Skrevet 27. juli 2016 #5931 Skrevet 27. juli 2016 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Ja, vil si det 🍎 @Cyrus hvordan går det med instagram-profilen? Har du blitt instakjendis enda? Det går fremover. Vi har faktisk fått en håndfull fans som liker alt vi legger ut 😄 @ElizabethTaylor hvorfor har du da ikke tatt utfordringen fra AB og postet et bilde med et eple på hodet? Jeg begynner å føle meg litt teit som den eneste som tok det på alvor 😑
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juli 2016 #5932 Skrevet 27. juli 2016 (endret) 48 minutter siden, EpleDrue skrev: Du er så kreativ for tiden Jeg angrer på den russeknuten hvor vi skulle være fastbundet til en medruss av det motsatte kjønn en hel skoledag. Hun fikk mensen den dagen, jeg fikk se mer enn hva en 18åring behøver å se. Fortsetter denne kreative dagen med tidenes mest standard spørsmål. Hva blir det til middag i dag, @Mysticgirl? Haha, tenker jeg tar en is for nå. Blir vel biffstrimler og salat senere. Har vært ute og gått 23000 skritt i dag så nå slapper jeg av Hvor mange ganger har du vært på do i dag? Ja, jeg sier jo jeg er dårlig på spørsmål 21 minutter siden, Rossin skrev: Så kult! Jeg er lærer. @Lady har du "fra boller til burritos" stående i hylla? @Mysticgirl når fikk du blomster sist? fortell @Zumo de Melocotón hvilke 3-5 smågodt-godterier liker du best? Blomster fikk jeg av en nabo for 1 uke siden pga jeg er så snill og hjelper henne med alt mulig. Hun er gammel og trenger litt hjelp med forskjellige ting Hva skal du gjøre i ferien da? 10 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg prøver å se mistenksom ut, men jeg blir aldri stoppet.@Rossin Hva tenker du om lyntog i Norge? Noe vi burde få snart? @Lady Har du spist frosk før? @Mysticgirl Følger du årets badedrakt-trend? @Zumo de Melocotón Blir du spurt om legitimasjon når du kjøper aldersbestemte varer? Går bare i bikini ,ingen badedrakt her . Eier du noen speedo truser da? Endret 27. juli 2016 av Mysticgirl
Gjest EpleDrue Skrevet 27. juli 2016 #5934 Skrevet 27. juli 2016 11 minutter siden, Rossin skrev: Mistenkelig, mener du </språknazi> Jeg er absolutt for! Kjører el-bil og er for alt sånt nytt fancy "miljøvennlig" opplegg. Haha, godt noen passer på utlendingen. Takker! @Rossin Hvilken el-bil har du? 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Haha, tenker jeg tar en is for nå. Blir vel biffstrimler og salat senere. Har vært ute og gått 23000 skritt i dag så nå slapper jeg av Hvor mange ganger har du vært på do i dag? Ja, jeg sier jo jeg er dårlig på spørsmål Går bare i bikini ,ingen badedrakt her . Eier du noen speedo truser da? Har vært på toalettet to ganger i dag. Begge gangene tisset jeg, sånn hvis du ville vite. Jeg eier ikke en speedo, nei. Er dette noe jeg burde gå til innkjøp av?@Mysticgirl Hva skal til for at du snur deg etter en mann? 2 minutter siden, spicy91 skrev: Har alle sommerferie? Nei, ikke jeg, men jeg tror alle andre har ferie da det er så stille på jobb.
Gjest Rossin Skrevet 27. juli 2016 #5935 Skrevet 27. juli 2016 Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: Haha, godt noen passer på utlendingen. Takker! @Rossin Hvilken el-bil har du? Vi utlendinger må passe på hverandre, vettu Jeg har leaf, ass! Ikke særlig "peacock" uti trafikken akkurat, men jeg er storfornøyd. @Cyrus drikker du? (alkohol) @spicy91 vasker du kaseroller og stekepanner for hånd eller i maskin?
Gjest Ajax Skrevet 27. juli 2016 #5936 Skrevet 27. juli 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: Vi utlendinger må passe på hverandre, vettu Jeg har leaf, ass! Ikke særlig "peacock" uti trafikken akkurat, men jeg er storfornøyd. @Cyrus drikker du? (alkohol) @spicy91 vasker du kaseroller og stekepanner for hånd eller i maskin? Nei. Jeg liker ikke rusen jeg får av alkohol 😄
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juli 2016 #5937 Skrevet 27. juli 2016 19 minutter siden, EpleDrue skrev: Har vært på toalettet to ganger i dag. Begge gangene tisset jeg, sånn hvis du ville vite. Jeg eier ikke en speedo, nei. Er dette noe jeg burde gå til innkjøp av?@Mysticgirl Hva skal til for at du snur deg etter en mann? Nei, ikke jeg, men jeg tror alle andre har ferie da det er så stille på jobb. Ja, du burde jo kjøpe det, iallefall kun for øyne for jenta di da. Tar seg jo ikke helt ut på stranden Om han smiler søtt og er sjarmerende Har ikke du ferie da? Hvordan har du tid til å sitte her da?
Gjest EpleDrue Skrevet 27. juli 2016 #5938 Skrevet 27. juli 2016 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja, du burde jo kjøpe det, iallefall kun for øyne for jenta di da. Tar seg jo ikke helt ut på stranden Om han smiler søtt og er sjarmerende Har ikke du ferie da? Hvordan har du tid til å sitte her da? Skal huske på det til den gangen jeg får meg kjæreste. Ingen som har behov for min hjelp, så da blir det mye dødtid.. Typ 1 time her og 1 time der.@Mysticgirl Hvilken iskrem spiste du?
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juli 2016 #5939 Skrevet 27. juli 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Skal huske på det til den gangen jeg får meg kjæreste. Ingen som har behov for min hjelp, så da blir det mye dødtid.. Typ 1 time her og 1 time der.@Mysticgirl Hvilken iskrem spiste du? Hva jobber du som da? Ja, lov med litt kååågeee når det ikke er mye å gjøre Sånn lakris is
Gjest EpleDrue Skrevet 27. juli 2016 #5940 Skrevet 27. juli 2016 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hva jobber du som da? Ja, lov med litt kååågeee når det ikke er mye å gjøre Sånn lakris is Du sier vi har to unger og en bil sammen, men du husker ikke hva jeg jobber som? Du er noe for deg selv, kjære. Hva er det dummeste kjøpet du har gjort den siste måneden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå