Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 23.7.2016 at 13.29, Uchiha Madbrah skrev:

Jaaaaa! Syntes noen folk her er veldige morsomme og får meg lett til å le.

Når jeg skriver HAHAHAHAH så betyr det at jeg nesten ruller rundt i senga.

Får jeg varme opp idag med noen enkle spørsmål, så kommer jeg med noe morsommere til ikveld! :)

@Zumo de Melocotón blir vi heldige nok til å gå fra nesten til å se deg ikveld? jaaaaaaaaaaaaaaaa :)

@Mysticgirl Hva slags musikksmak har du?

@Pjokkeline Venter spent på å få vite mer om fjellturen! Whæææ skal til jotunheimen til helgen. GLEDER MEEEEG :) pls ikke bli mer tæn enn meg da!

Metal og hard rock.. ja og 80 talls musikk.Den pappa brukte å høre på :fnise: @Uchiha Madbrah, hva gjorde du i går kveld?

2 timer siden, Cyrus skrev:

@Runforit Har du vurdert å forlenge din daglige løpetur til 7km?

@Uchiha Madbrah Har du prøvd PWO? Hva synes du?

@ElizabethTaylor Er det stor tilgang på epler på Sørvestlandet?

@Zumo de Melocotón Kunne du drukket Pepsi max ved siden av frokosten?

@Yme Klarer du å knekke en 2"4" med ett slag?

@smalls Eier du en truse med batman-logoer på?

@Mysticgirl Liker du best å ligge, eller å sitte i sofaen?

@Nordavind Klarer DU å knekke en 2"4" med ett slag?

@kisskissbangbang Hva foretrekker du på middagsbordet på julaften?

@amativeReflection Hva var ditt favoritt tv-spill som liten?

Sitter mest da :) Hvor ofte trener du  @Cyrus ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Metal og hard rock.. ja og 80 talls musikk.Den pappa brukte å høre på :fnise: @Uchiha Madbrah, hva gjorde du i går kveld?

6 styrkeøkter i uka + cardio 😄

@Mysticgirl Hva er den kraftigste narkotikaen du har prøvd/fått noen gang?

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
3 timer siden, Cyrus skrev:

@Uchiha Madbrah Har du prøvd PWO? Hva synes du?

Aldri prøvd PWO. Tar generelt ikke preworkouts eller creatin, bare fordi jeg er en latsekk og ikke klarer å være konsistent med det. Tenker at det er bedre å få det gjennom maten da. Shakes blir det av og til, når jeg ikke rekker å få inn kaloriene gjennom mat for dagen.

Funker PWO for deg? Tenker at jeg kanskje må begynne å slutte å være så lat og bare få det inn i meg, 2-3 ekstra reps blir en del i lengden. 

@Cyrus: Favorittmuskelgruppe å trene og favoritt øvelse? 

45 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Åh så gøy :) Hva liker du best innenfor hard rock da? 

Bare vært syk og ligget i sengen, dessverre. :(

Gadd ikke å dra ned på trening, fordi jeg orker ikke å smitte alle der. Kan ikke være så ego.
MEN som nevnt iste hadde jeg cheat-day med dietten, og igår bestemte jeg meg for å dra den skikkelig fordi jeg er syk og syntes synd på meg selv. :fnise:

Spiste 12 sandwich is, en hel smash pose og drakk en hel sjokomelk, samtidig som jeg spiste litt potetgrateng og så på Netflixs nye serie Stranger Things, som jeg absolutt anbefaler alle. Er usikker på om jeg skal trene idag, men tenker ihvertfall å ta en lang gåtur fordi jeg blir gal av å bare være hjemme....

Enn med deg da Mystic, hva gjorde du og hadde du en fin dag igår? :)

Skrevet
10 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Aldri prøvd PWO. Tar generelt ikke preworkouts eller creatin, bare fordi jeg er en latsekk og ikke klarer å være konsistent med det. Tenker at det er bedre å få det gjennom maten da. Shakes blir det av og til, når jeg ikke rekker å få inn kaloriene gjennom mat for dagen.

Funker PWO for deg? Tenker at jeg kanskje må begynne å slutte å være så lat og bare få det inn i meg, 2-3 ekstra reps blir en del i lengden. 

Det kan jo være verdt å prøve det 😄

Skuldre og nakke ass... Lateral raise og stående militærpress ftw!!!

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Okey. Du er offisielt den søteste jeg kjenner. For en hyggelig måte å starte dagen på, det må jeg begynne å gjøre oftere. Bare stå opp, lete etter dine kommentarer og smile stort og bredt som en ny nyfødt baby. Du gjør meg skikkelig glad! :hjerte:

Og hahahaha, du har lov til å bruke så mange slengekyss-emoji som du har lyst til kjære! Du skal til og med være en av de få som får en av meg (oooooo seee heeeer da, hihihi) :kyss2: :rodme: 

Jaaaa, teller dagene til jeg blir frisk igjen! Tror ikke det blir lenge til nå. Det positive er at igår hadde jeg en juksedag med dietten, så jeg spiste SÅÅÅÅÅÅÅ mye godteri og sjokolade. SÅ godt nom nom nooooom, følte meg nesten 13 mnd gravid jeg altså... :fnise:

Og nok en gang, tusen takk, søte deg, fortsett å være deg, cause you're awesome! <3

Aww.... :strix: For en überkoselig tilbakemelding. :helen:

Herlig at det gode humøret ditt er på plass igjen, og at du unnet deg en skikkelig momsedag. Det må til innimellom! Så får du heller flire litt av gravidmagen og nynne på Clawfinger sin gode, gamle "Nobody is perfect but I'm pretty fucking close!" :nigo:

Takk for slengkyss, fine du, her får du jammen meg et tilbake! :kyss2: Ikke rødme da! :Hehe:

@Uchiha Madbrah Rødmer du ofte? :fnise:

3 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Kunne du drukket Pepsi max ved siden av frokosten?

Yuk, det hørtes litt kvalmende ut. :forvirret: Men det kan jo hende det er godt, jeg har aldri prøvd. Jeg drikker nesten ikke brus, liker det ikke så godt som da jeg var barn. Kan drikke en iskald flaske-Cola eller en Fanta eller Sprite en sjelden gang, men da skal det være "ordentlig" brus og ikke sånt Max-Zero-Light skvip. ;)

Drikker du mye brus, @Cyrus?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, Cyrus skrev:

6 styrkeøkter i uka + cardio 😄

@Mysticgirl Hva er den kraftigste narkotikaen du har prøvd/fått noen gang?

Har aldri vært borti noe narkotika :) Har du ?

1 time siden, Uchiha Madbrah skrev:

Åh så gøy :) Hva liker du best innenfor hard rock da? 

Bare vært syk og ligget i sengen, dessverre. :(

Gadd ikke å dra ned på trening, fordi jeg orker ikke å smitte alle der. Kan ikke være så ego.
MEN som nevnt iste hadde jeg cheat-day med dietten, og igår bestemte jeg meg for å dra den skikkelig fordi jeg er syk og syntes synd på meg selv. :fnise:

Spiste 12 sandwich is, en hel smash pose og drakk en hel sjokomelk, samtidig som jeg spiste litt potetgrateng og så på Netflixs nye serie Stranger Things, som jeg absolutt anbefaler alle. Er usikker på om jeg skal trene idag, men tenker ihvertfall å ta en lang gåtur fordi jeg blir gal av å bare være hjemme....

Enn med deg da Mystic, hva gjorde du og hadde du en fin dag igår? :)

Hører mye på Axel Rudi Pell og Jørn Lande, Edguy og Gotthard osv. I går var jeg ute med venninner og koste meg. Hyggelig kveld :) Åh, sandwich is er jo såå godt!

Hva er din favorittmusikk da?

AnonymBruker
Skrevet

@Yme hvordan føles det at noe du har skrevet har blitt populært på twitter? Og at t.o.m Linnéa Myhre har sitert det? 

Anonymkode: 236c9...3a9

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Yme hvordan føles det at noe du har skrevet har blitt populært på twitter? Og at t.o.m Linnéa Myhre har sitert det? 

Anonymkode: 236c9...3a9

Det er det rareste jeg har sett. Det er jo ikke en signifikant uttalelse, og den har jo ikke noe kontekst om man skriver den sånn der... Også lurer jeg på hvorfor hu dama der tror jeg mente "i forhold til", da jeg skrev "i sammenheng med". Hadde jeg ment "i forhold til" hadde jeg jo skrevet det :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Yme skrev:

Det er det rareste jeg har sett. Det er jo ikke en signifikant uttalelse, og den har jo ikke noe kontekst om man skriver den sånn der... Også lurer jeg på hvorfor hu dama der tror jeg mente "i forhold til", da jeg skrev "i sammenheng med". Hadde jeg ment "i forhold til" hadde jeg jo skrevet det :ler:

Skjønte ikke den "i forhold til jeg heller", men kan være hun mener at mange ville brukt "i forhold til" feil og brukt det der du skrev "i sammenheng med" og at det var poenget hennes. 

Uansett ganske bra sitat du kom med:-)

Endret av Summers
Gjest Rossin
Skrevet
Den 23/07/2016 at 18.18, Yme skrev:

Nei, men jeg har vurdert å kjøpe en. Finner ingen studier som viser at de har noe for seg, men det er så jævli digg å rulle seg hardt på de greiene der, sånn at det akkurat er litt vondere enn det burde :ler:

Det bør du absolutt gjøre. Du finner kanskje ikke dokumentasjon på foam rolling direkte, men t-spine-mobilitet og triggerpunktbehandling er nok allment kjente helsefremmende faktorer. Så har du noe mere omdiskuterte myofascial release f.eks. Alt dette kan du bruke foamrolleren til.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Skjønte ikke den "i forhold til jeg heller", men kan være at mange ville brukt "i forhold til" feil og brukt det der du skrev "i sammenheng med"

Uansett ganske bra sitat du kom med:-)

Forskjellen er vel at om man skriver "i forhold til" er det som en del av selve prosessen for å finne diagnosen, mens når man skriver "i sammenheng med" er det ikke nødvendigvis sånn at testen blir tatt for å finne ut hvilken diagnose man har.

Da jeg tok testen, var det bare fordi legen min syns jeg virka smart, så vi fant ut at det hadde vært gøy å teste det, og det var en veldig grei mulighet til å få testa det skikkelig, istedenfor å bruke sånne "morrotester" som feks mensa benytter seg av.

Egentlig syns jeg ikke sitatet er bra heller, da det bare står "jeg er smart". Man kan jo ikke bruke det til noe :ler:

Skrevet
4 minutter siden, Rossin skrev:

Det bør du absolutt gjøre. Du finner kanskje ikke dokumentasjon på foam rolling direkte, men t-spine-mobilitet og triggerpunktbehandling er nok allment kjente helsefremmende faktorer. Så har du noe mere omdiskuterte myofascial release f.eks. Alt dette kan du bruke foamrolleren til.

Ja, det er jo sant. Da kjøper jeg en sånn en, mens jeg er i gang og bestiller meg en sånn halv yogaball og noen strikker.

Fikk beskjed av treneren min at foamroller er bra for å herde seg litt, så man slipper å få så jævli vondt når man feks får et bra spark i låret. Man sparker jo gjerne såpass hardt at man får vondt i sitt eget bein også, så det er jo greit å tåle litt.

Er det rundt en femhundrings, for en sånn, eller?

Gjest Rossin
Skrevet
15 minutter siden, Yme skrev:

Linnea Myhre prøver seg jo åpenbart på humor her.

Gjest Rossin
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Yme skrev:

Ja, det er jo sant. Da kjøper jeg en sånn en, mens jeg er i gang og bestiller meg en sånn halv yogaball og noen strikker.

Fikk beskjed av treneren min at foamroller er bra for å herde seg litt, så man slipper å få så jævli vondt når man feks får et bra spark i låret. Man sparker jo gjerne såpass hardt at man får vondt i sitt eget bein også, så det er jo greit å tåle litt.

Er det rundt en femhundrings, for en sånn, eller?

Er du gærn. Bestill fra Kina for under hundrelappen. Jeg skal finne en link til deg. Kjøpte vaskeballer på jysk også. 3 for tjue. Teipa sammen to stykker.

Endret av Rossin
Skrevet
8 minutter siden, Rossin skrev:

Er du gærn. Bestill fra Kina for under hundrelappen. Jeg skal finne en link til deg. Kjøpte vaskeballer på jysk også. 3 for tjue. Teipa sammen to stykker.

Kult! Er jo digg å spare et par hundringser, så da kan jeg jo se om de har sånne yogaballer og strikker også, mens jeg først er innpå der :nigo:

9 minutter siden, Rossin skrev:

Linnea Myhre prøver seg jo åpenbart på humor her.

Åja. Jeg aner ikke hvem hu er, eller hva hu driver med, så jeg skjønner ikke greia. Aner ikke hvorfor det skal være morsomt at det helle burde stå "i forhold til en diagnose" :klo:

Gjest Rossin
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Yme skrev:

Kult! Er jo digg å spare et par hundringser, så da kan jeg jo se om de har sånne yogaballer og strikker også, mens jeg først er innpå der :nigo:

Åja. Jeg aner ikke hvem hu er, eller hva hu driver med, så jeg skjønner ikke greia. Aner ikke hvorfor det skal være morsomt at det helle burde stå "i forhold til en diagnose" :klo:

Det er fordi det er populært å påpeke at folk bruker "i forhold til" feil, f.eks. istedenfor "i sammenheng med" eller "med tanke på" o.l. Ofte bruker folk "i forhold til" for å fremstå som smartere og mer formelle. Så det passer til sitatet (ditt), som kommer fra en person som mener at han er smart, selv om det er skrevet litt banalt og nettopp derfor kan framstå som det motsatte. Elsker å forklare humor! :nigo:

Sjekk PM!

Endret av Rossin
Skrevet
28 minutter siden, Rossin skrev:

Det er fordi det er populært å påpeke at folk bruker "i forhold til" feil, f.eks. istedenfor "i sammenheng med" eller "med tanke på" o.l. Ofte bruker folk "i forhold til" for å fremstå som smartere og mer formelle. Så det passer til sitatet (ditt), som kommer fra en person som mener at han er smart, selv om det er skrevet litt banalt og nettopp derfor kan framstå som det motsatte. Elsker å forklare humor! :nigo:

Ah, så det var litt som Summers sa, over her da.
Var ikke klar over at det var en greie, så da er det vel derfor jeg ikke greier å se det, i tillegg til at begge setningene kan fungere, men at de får litt forskjellig betydning, så da blei jeg bare forvirra over det hele. Tenkte kanskje vitsen var mer som "I'm not crazy! My mom had me tested"-sitatet, sånn at det blir litt "jeg er så dum at jeg tror jeg er smart" (dette er jo en reell greie også. Smarte folk tror ofte de er dummere enn de er, fordi de forstår at det er mye de ikke kan, mens dumme folk tror de er smarte, fordi de ikke forstår at det er mye de ikke kan), for folk som tror at den eneste grunnen til å utredes, er lav intelligens :fnise:

Skjønner fortsatt ikke hvorfor det blei et sitat av det da. Det gir jo ingen meningen, når det ikke står i noen kontekst :P

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

@Yme Hvor lenge varte den lengste pausen du har hatt fra KG?

@Rossin Er du en handlingens mann, eller blir det ofte store ord og lite handling (tilsiktet eller utilsiktet)?

@Cyrus  Har du noen gang plassert en jente du er interessert i på en pidestall, følt at du burde gjøre noe stort for å imponere henne og fått prestasjonsangst?

@Summers Hvis du kunne velge et hvilket som helst yrke, uten at det blir stilt krav til utdanning, fysikk, egnethet osv., hvilket yrke ville du valgt? 

@Mysticgirl Hvordan ser hverdagen din ut om 5 år og 10 år?

@applestories Idealist eller realist? Hva beskriver deg best og hvorfor?

@FayFerner Koser du deg på ferie? Om du kunne reise på en hvilken som helst slags ferie, hvor ville du reise og med hvem?

@Uchiha Madbrah Er formen bedre? Hva frister deg aller mest av godteri eller junkfood når du kjører diett?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

@kisskissbangbang Beskriv drømmedama di. Hvordan ser hun ut og hvilken personlighet har hun?

@Katten.2.0 Om du skulle nevne 3 høydepunkter i livet ditt, hvilke ville det være?

@Moonwalker Materialist eller idealist?

Skrevet
10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Cyrus  Har du noen gang plassert en jente du er interessert i på en pidestall, følt at du burde gjøre noe stort for å imponere henne og fått prestasjonsangst?

Ja!

Har du snakket med eksen min? 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...