Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tvert i mot! storkoser meg når det er det, så kommer det snart blir det en god natt :nigo: sover så godt da.

@EpleDrue har du sovet i høy før? (høy som i fôret)

Nei, jeg har litt høyere standard. 

@Moonwalker Hvilke syke programmer er det du ser på TV? :ph34r:

@Coronas Hvor fort drikker du en Corona? Er du brisen etter en? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg har litt høyere standard. 

@Moonwalker Hvilke syke programmer er det du ser på TV? :ph34r:

@Coronas Hvor fort drikker du en Corona? Er du brisen etter en? 

He he, er det nå om sommeren og jeg er tørst, går det fort. Blir ikke brisen etter en corona altså :fnise: Men jeg MÅ ha i en limebåt. Guuuud så godt. Nå fikk jeg lyst på en corona :laugh:

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 21.7.2016 den 22.28):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
19 minutter siden, Moonwalker skrev:

tror jeg ikke du vil vite :ph34r:

@EpleDrue skal lage pizza nå, og sitter med et finurlig spm; tror du "ølsnack"-spekemat er godt som topping på pizzaen, eller blir det kanskje for tørt? 

Vil tro det kan bli litt tørt.. Jeg er for nye smaker og mixer, så derfor må du prøve det ut og etterpå skrive rapport. Ellers kan du alltids toppe det hele med en flaske ketchup.. 

@Moonwalker Skal du se Ghostbusters på kino? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, toothfairy skrev:

En klassisk 8,9-er ;)

Du dater en mann som ikke er 10/10 i dine øyne??

Anonymkode: 09aee...865

Skrevet
Den 17.7.2016 at 12.12, Dr. A. Kula skrev:

Sendte visstnok ingen spørsmål videre på siste svar, så her kommer noen.

@Pjokkeline, siden du ikke spurte meg)(Pokemón Go), så er svaret nei.

@applestories, hvorfor tror/trodde du jeg er på alder med mora di?

@Zumo de Melocotón og @Raven.WritingDesk, hva er deres top 5-10 liste over hits/artister/album fra 90-tallet. (ref mon liste fra 80-tallet over)

@Lille-pus, hvor høye er Helene du bruker til hverdags og til fest?

@amativeReflection, fikk du drukket opp innkjøpet til ferien eller måtte du supplere underveis, ref din egen tråd?

Jeg drakk opp alt, men ikke alene, og jeg supplerte med å drikke andres drikke og å drikke ute.

@Zumo de Melocotón 

Jeg er ganske ukritisk egentlig. Jeg drar til ganske vilkårlige steder.

• Liker 1
Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 21.7.2016 den 23.28):

Endret av annebanane
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dater en mann som ikke er 10/10 i dine øyne??

Anonymkode: 09aee...865

vis meg den mann som er 10/10...

Gjest EpleDrue
Skrevet
8 timer siden, Moonwalker skrev:

Tviler sterkt på det. Vet det er en film jeg ikke kommer til å le særlig av, så da er det litt bortkastede penger.

@EpleDrue hvilke type dokumentar vil du helst se?

Usikker, kommer egentlig ikke på noen i farten. Har du noen du anbefaler?

@Moonwalker Hva skal til for å gjøre deg skikkelig sint?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 22.7.2016 den 8.52):

Endret av annebanane
Skrevet
Den 17.7.2016 at 15.57, Raven.WritingDesk skrev:

Sånn uten å tenke for lenge er mine favoritter fra 90-tallet: 1.) rage against the machine (Bulls on parade) 2.) Korn, Freak on a leash + got the life (follow the leader" albumet) 3.) Nirvana; "polly", "come as you are" og "the man who sold the world" (MTV unplugged albumet) 4.) Soundgarden "Black hole sun", 5.) Ugly Kid Joe " Cats in the cradle", 6.) Pearl Jam " Jeremy" 7.) crash test dummies "Mmmmm mmmmm" 8.) Radiohehad "Creep", 9. depeche mode, "personal Jesus" (gitt ut i 1989 men tar den med likevel 🙈) 10.) Moby, "natural blues" 

Hva er dine beste 60 og 70-talls fem-ti på topp, @Dr. A. Kula

70-talls listen må jo også inneholde JMJ, det var da Oxygen kom ut, samt Equinox. I tillegg var dette storhetstiden til Kraftwerk, med deilige stykker som Autobahn, Man-Machine og The Robots. Vangelis med Heaven and Hell. Kan vel heller ikke la være å ta med ABBA. Og Elton John har jo mange sanger/album fra dettetiåret. David Bowies Ziggy Stardust representerte andre sjangere og her finnes også mye bra. Og inkluderer Giorgio Moroder, som stod bak bla. Donna Summer.

60-tallet er utfordrene, men Beatles må nesten nevnes. Gir meg der.

Den 17.7.2016 at 17.07, Pjokkeline skrev:

Unnskyld @Dr. A. Kula for at jeg glemte p nevne deg :flau:

@Dr. A. Kula Vil du tilgi meg om jeg baker deg en ordentlig saftig brownie kake, med kaaald vaniljeis ved siden av? :D 

Unnskyldningen er selvsagt godtatt, det er så mange mennesker her og lett å overse noen. Den ville vært godtatt også uten dessert, men siden jeg er så sen av meg, har npk isen smeltet og kaken blitt tørr. Men det er mitt tap. :blomst:

Den 18.7.2016 at 3.06, Zumo de Melocotón skrev:

@Dr. A. Kula Når legger du deg til å sove om kveldene, blir det som regel sent?

Blir som regel for sent! :natti:

20 timer siden, EpleDrue skrev:

@Dr. A. Kula Er dere fornøyd med sommeren så langt?

Klager ikke (hjelper jo ikke en dritt å klage!), begynner snart på ferien (pleier å treffe med godværet der jeg er), så dette skal bli bra! :sol:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 21.7.2016 at 14.01, EpleDrue skrev:

@Mysticgirl Er dere fornøyd med sommeren så langt?

Ja det er hete her. Hva drikker du helst når det er varmt?  Og hva drikker du ute på byen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Den 21. juli 2016 at 8.24, EpleDrue skrev:

Født på 80-tallet! :laugh:

@Zumo de Melocotón Skal du følge med på sommer-OL i år? Og hvor mange medaljer tror du Norge får med seg i bagasjen hjem fra Rio?

Så bra, da er du ikke så ung som jeg trodde. :tongue:

Jeg har sånn ca null planer om det. :Knegg: Synes det er moro å følge med på sånt med noen års mellomrom, så hvis jeg tilfeldigvis ramler innom det og blir hektet så kan det hende. Men jeg planlegger det ikke. Tipper 5 eller 8 medaljer! :flagg: 

Du da, @EpleDrue?

Skrevet
Den 21.7.2016 at 14.01, EpleDrue skrev:

Er dere fornøyd med sommeren så langt?

Har jobbet hele sommeren og skal jobbe resten så er vel sånn passe fornøyd. Kunne gjort mye mer gøy de dagene det har vært sol, men har stort sett blitt å plassere meg utendørs med en bok. Kjedelig, men det er min egen feil :)

Hva med deg @EpleDrue ?

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

At folk lover ting men ikke gjennomfører når de vet at jeg er helt avhengig av de. Også å bli beskylt for ting jeg ikke har gjort. 

@EpleDrue blir du lett sint, eller er du mer en person som irriterer deg lenge?

Blir veldig sjeldent sint, men sier klart i fra dersom det må til.

@Moonwalker Tror du det finnes mennesker som er synske? Eller er det bare ren tilfeldighet med de som påstår de har den sjette sans?

19 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja det er hete her. Hva drikker du helst når det er varmt?  Og hva drikker du ute på byen?

Iskald pepsi max eller vann i varmen. Ute på byen starter jeg med øl, så en sur drink (har en ting for drinken sure føtter for tiden) evt vodka redbull. Skal jeg dra den helt ut blir det en del shots også.

@Mysticgirl Nevn fem ting du ville gjort i løpet av 24 timer dersom du fikk være Britney Spears for one day. (hun spilles på radioen akkurat nå, beklager dårlig valg)

11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Så bra, da er du ikke så ung som jeg trodde. :tongue:

Jeg har sånn ca null planer om det. :Knegg: Synes det er moro å følge med på sånt med noen års mellomrom, så hvis jeg tilfeldigvis ramler innom det og blir hektet så kan det hende. Men jeg planlegger det ikke. Tipper 5 eller 8 medaljer! :flagg: 

Du da, @EpleDrue?

Tror ikke jeg vil vite hvor ung du trodde jeg var.. :ph34r:

Følg med når Ingebrigtsen brødrene løper i det minste! Det er show i seg selv. Jeg tror faktisk dette blir et bra år for Norge, og håper de returnerer med 6 medaljer!

@Zumo de Melocotón Hva fikk deg til å opprette bruker på Kvinneguiden?

1 minutt siden, applestories skrev:

Har jobbet hele sommeren og skal jobbe resten så er vel sånn passe fornøyd. Kunne gjort mye mer gøy de dagene det har vært sol, men har stort sett blitt å plassere meg utendørs med en bok. Kjedelig, men det er min egen feil :)

Hva med deg @EpleDrue ?

Jeg klager ikke! Har fått gjort alt jeg skulle i sommer, så jeg er veldig fornøyd. Håper vi får noen flotte sommerdager nå, er ikke klar for høsten enda.

@applestories Hvilken bok leser du?

Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

@applestories Hvilken bok leser du?

En om han hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant, og en en kollega gå meg og så at jeg måtte lese, den går på rundgang på arbeidsplassen og heter noe slikt som "En liste for livet" eller noe sånt.

@EpleDrue hvor er hjemlandet ditt?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

Tror ikke jeg vil vite hvor ung du trodde jeg var.. :ph34r:

Følg med når Ingebrigtsen brødrene løper i det minste! Det er show i seg selv. Jeg tror faktisk dette blir et bra år for Norge, og håper de returnerer med 6 medaljer!

@Zumo de Melocotón Hva fikk deg til å opprette bruker på Kvinneguiden?

Det tror ikke jeg heller at du vil vite. :fnise:

Nå fikk jeg jo nesten lyst til å se på OL, siden du legger ned så stor innsats i å overbevise meg om at det er lurt. Kanskje jeg skal engasjere meg litt, likevel. Kanskje.

Hvorfor jeg opprettet bruker her? For å flørte med deg selvsagt, @EpleDrue! :rodmer: Men så er du jo så opptatt av Tannfeer og Mystiske jenter at du er blind for alt annet. Derfor ble det mye kjedeligere her på KG enn jeg hadde forventet, og de siste dagene har jeg ikke orket å skrive noe særlig i det hele tatt. Null motivasjon. Vurderer å melde meg ut for godt! :trist:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Svaralternativ nummer 2: Fordi jeg kjedet meg, leste på KG og ville skrive svar i noen tråder. Da måtte jeg registrere en ny bruker. Lenge siden jeg hadde bruker her sist, så jeg tenkte: "Why not? Kanskje det blir kjekt!" Fast forward, så er jeg her. ;)

@EpleDrue Liker du fersken? :tongue:

@applestories 3 gode ting du opplevde denne uken?

Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories 3 gode ting du opplevde denne uken?

Jeg kan bedre enn det - tre gode ting som hendte i dag! (på jobb da men allikevel)

1. Det virker lett å ordne strøm i en leiebolig, jeg kan "fjerne" abonnementet til han som eier huset helt av meg selv!

2. Jeg kom inn i denne leieboligen, sjekket strømmåleren, og vent litt.... En sofa? En sofa til? Bord? Huseieren hadde faktisk møblert hele stuen før leietakerne kommer! Det betyr at jeg slipper, mangler bare seng og klesskap, og kanskje male et rom. Jeg ble så glad!

3. Måtte ut med husleiekontrakt til nevnte leiebolig i dag, tok meg en gåtur fra jobben, man går langs vannet, folk badet, det krydde av turister, solen skinte - en sommerdag på Vestlandet, det må man få lov å kalle en god ting i år :sol:

Nå forsvant visst skyene, så nå går jeg ut igjen!

@Zumo de Melocotón Når er ferien over?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
2 timer siden, applestories skrev:

Jeg kan bedre enn det - tre gode ting som hendte i dag! (på jobb da men allikevel)

1. Det virker lett å ordne strøm i en leiebolig, jeg kan "fjerne" abonnementet til han som eier huset helt av meg selv!

2. Jeg kom inn i denne leieboligen, sjekket strømmåleren, og vent litt.... En sofa? En sofa til? Bord? Huseieren hadde faktisk møblert hele stuen før leietakerne kommer! Det betyr at jeg slipper, mangler bare seng og klesskap, og kanskje male et rom. Jeg ble så glad!

3. Måtte ut med husleiekontrakt til nevnte leiebolig i dag, tok meg en gåtur fra jobben, man går langs vannet, folk badet, det krydde av turister, solen skinte - en sommerdag på Vestlandet, det må man få lov å kalle en god ting i år :sol:

Nå forsvant visst skyene, så nå går jeg ut igjen!

@Zumo de Melocotón Når er ferien over?

Så bra! :hoppendeglad: Kjekt å høre at arbeidsdagen ble så positiv! Men sommervær på Vestlandet??! Pics, or it didn't happen! :ler:

Ferien er over om ca. 2,5- 3 uker, men må jobbe litt sporadisk innenfor de ukene. Nyter rolige dager og benytter sjansen til å gjøre aktiviteter jeg ikke har tid til ellers! Men akkurat idag har jeg så syk gangsperr etter trening og lange fjellturer at jeg chiller og halvsover på sofaen (var ute noen ærend tidligere i dag, så er ikke helt inaktiv da). Tenkte å se noen episoder av en TV-serie etterhvert. :)

@applestories Hvilken sofa har du i stuen? Er den god å slumre på?

@toothfairy Nevn 3 superhotte kjendismenn?

@Dr. A. Kula Hvilket land skal du feriere i?

@Pjokkeline Favorittidretten under sommer-OL?

@Mysticgirl Favorittlukt?

@Coronas Er du oppkalt etter noen?

@Moonwalker Hvem snakket du sist med i telefonen?

@Rossin Har du et spesielt talent?

Endret av Zumo de Melocotón

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...