Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Zumo de Melocotón Hvilket år er du født? (Oppgi tiår om det blir for privat å skrive nøyaktig tall. 😊 @Dr. A. Kula liker du å sole deg, selv om du er en nesten-vampyr? @FruKG er du enda på ferie ?

Liker å være i ☀ men kan ikke fordra å ligge rett ut å gjøre ingenting. Klarer ikke lese heller da. Om alternativet er å ligge flatt å sole seg, setter jeg meg heller inn og finner på noe der.

@Raven.WritingDesk, hvor mange ganger har du lest boken/sett filmen(e) "Alice i eventyrland"? Hvilket forhold har du til historien, og hva har gjort størst inntrykk? 

@amativeReflection foretrekker du pol-øl eller butikk-øl, og hvilken øl er den beste du har drukket?

@-Missi-, @førstedamen, @KaDust, @Herr Heftig, @Tholmer, @FruPotter, @Lafemmemauvaise og @Polly Ester er det ikke litt kjedelig å følge denne tråden og aldri bli spurt om noe? (som den glade og omtenksomme jeg er, så måtte jeg gjøre noe med det.) Beste KG-minne? 

Skrevet
29 minutter siden, Byjenta! skrev:

Jeg er en veldig sta person

Glad i å skrive sanger

Er en lesehest

:)

@Lady Om du skal velge 3 ting du vil oppleve før du dør, hva vil du gjøre?

@applestories Dine 3 favorittplasser på jord? 

Den var vanskelig, du :)

Jeg antar at mine favorittplasser er steder jeg ikke har vært ennå. Men her og nå må jeg nesten si hjembygda mi i Nordfjord, den lille øya min mor er fra på Helgelandskysten, og en park i Paris nær der jeg bodde for mange år siden.

@Byjenta! Hvor i landet er du fra?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Liker å være i ☀ men kan ikke fordra å ligge rett ut å gjøre ingenting. Klarer ikke lese heller da. Om alternativet er å ligge flatt å sole seg, setter jeg meg heller inn og finner på noe der.

@Raven.WritingDesk, hvor mange ganger har du lest boken/sett filmen(e) "Alice i eventyrland"? Hvilket forhold har du til historien, og hva har gjort størst inntrykk? 

@amativeReflection

Har mistet tellinga. Største inntrykk er at historien mangler på mange måte noe konkret innhold, så den gir rom for så mye ulike tolkninger, som det da florerer endel av. Alt ifra at det symboliserer reisen inn i hodet til en schizofren til en rusmisbruker. Mener også å ha lest at forfatteren bak Alice in Wonderland på et tidspunkt ble mistenkt for å være selveste Jack The Ripper da han egentlig forfattet endel bestialske noveller med lignende tema som Jack the Rippee sine prestasjoner utviste, dog er kilden her noe uklar (det store Internett) så hvor korrekt denne påstanden er skal jeg ikke si. Fascinerende likevel. 

9 minutter siden, Byjenta! skrev:

@Moonwalker Drømmereise?

@Raven.WritingDesk Favoritt årstid? 

Høst, såklart 🍁 @Byjenta! Hva er favoritt farven din? (Gjetter rosa? 😜☺️) 

Skrevet
51 minutter siden, Byjenta! skrev:

Jeg er en veldig sta person

Glad i å skrive sanger

Er en lesehest

:)

@Lady Om du skal velge 3 ting du vil oppleve før du dør, hva vil du gjøre?

@applestories Dine 3 favorittplasser på jord? 

Hmm...

Bo i syden et par år, og blant annet jobbe med hjemløse dyr.

Finne drømmemannen og gifte meg. (Dette kan man selvfølgelig ikke planlegge, men håper jeg får oppleve det)

Gi ut bok

@Byjenta! Har du hatt andre brukere på kg? ✨

Skrevet
7 timer siden, Rossin skrev:

@Yme har du en foam-roller? Hvis ja, bruker du den mye?

Nei, men jeg har vurdert å kjøpe en. Finner ingen studier som viser at de har noe for seg, men det er så jævli digg å rulle seg hardt på de greiene der, sånn at det akkurat er litt vondere enn det burde :ler:

Gjest Zeitgeist
Skrevet
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@-Missi-, @førstedamen, @KaDust, @Herr Heftig, @Tholmer, @FruPotter @Lafemmemauvaise og @Polly Esterer det ikke litt kjedelig å følge denne tråden og aldri bli spurt om noe? (som den glade og omtenksomme jeg er, så måtte jeg gjøre noe med det.) Beste KG-minne? 

Føler meg utestengt og oversett og ignorert ... ligger i fosterstilling og gråter meg i søvne hver kveld. Why won't people just worship me? :fnise: og :sarkasme: 

Beste KG-minne: Puh, har mange fine og gode minner herfra. Men best av alt er de menneskene jeg har fått bli kjent med. Masse flotte og kjekke folk her inne - selv om man kanskje er uenig om enkelte ting.

@Yme: Hva er det morsommste du har opplevd på KG?

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 23.7.2016 den 0.06):

Endret av annebanane
Skrevet
4 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

foretrekker du pol-øl eller butikk-øl, og hvilken øl er den beste du har drukket?

Akkurat nå liker jeg søt ingefærøl. Jeg er ganske universal. Om det er poløl eller ikke spiller ingen rolle. Liker alt fra 10% øl til 2%. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Akkurat nå liker jeg søt ingefærøl. Jeg er ganske universal. Om det er poløl eller ikke spiller ingen rolle. Liker alt fra 10% øl til 2%. 

Er du singel? Eller har du ei som er litt spesiell for deg? 

Anonymkode: a8382...e4d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du singel? Eller har du ei som er litt spesiell for deg? 

Anonymkode: a8382...e4d

Jeg er singel, og har ingen i søkelyset. 

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

@applestories hvor lenge bodde du i Paris?

Ikke i, men rett utenfor. Tilbragte tre dager i uken vandrende gatelangs mellom parker, bruktbutikker og det som ellers var å se. Ble veldig lite turistifisiert så kjenner ikke alle stedene man "må" besøke. De sykler ofte forbi i Tour de France, men i år skal de visst fly tilbake til byen så jeg får ikke sett der jeg bodde i sisteetappen..

Nesten et år, mellom videregående og universitetet.

Skrevet
5 timer siden, applestories skrev:

Den var vanskelig, du :)

Jeg antar at mine favorittplasser er steder jeg ikke har vært ennå. Men her og nå må jeg nesten si hjembygda mi i Nordfjord, den lille øya min mor er fra på Helgelandskysten, og en park i Paris nær der jeg bodde for mange år siden.

@Byjenta! Hvor i landet er du fra?

Så herlig:) 

Jeg er fra Vestfold, men bor i Møre og Romsdal med samboer og dyr :)

Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Har mistet tellinga. Største inntrykk er at historien mangler på mange måte noe konkret innhold, så den gir rom for så mye ulike tolkninger, som det da florerer endel av. Alt ifra at det symboliserer reisen inn i hodet til en schizofren til en rusmisbruker. Mener også å ha lest at forfatteren bak Alice in Wonderland på et tidspunkt ble mistenkt for å være selveste Jack The Ripper da han egentlig forfattet endel bestialske noveller med lignende tema som Jack the Rippee sine prestasjoner utviste, dog er kilden her noe uklar (det store Internett) så hvor korrekt denne påstanden er skal jeg ikke si. Fascinerende likevel. 

Høst, såklart 🍁 @Byjenta! Hva er favoritt farven din? (Gjetter rosa? 😜☺️) 

Hehe :) Jeg er faktisk ei som liker alle slags farger, men mine 3 absolutte favoritter er blå, lilla og rosa. :)

Skrevet
5 timer siden, Lady skrev:

Hmm...

Bo i syden et par år, og blant annet jobbe med hjemløse dyr.

Finne drømmemannen og gifte meg. (Dette kan man selvfølgelig ikke planlegge, men håper jeg får oppleve det)

Gi ut bok

@Byjenta! Har du hatt andre brukere på kg? ✨

Nope. :)

Skrevet
1 time siden, amativeReflection skrev:

Jeg er singel, og har ingen i søkelyset. 

Hva skjedd med henne du likte for noen uker siden? Du ble så stille etter du fortalte om henne.

Skrevet

@toothfairy Har du en drøm? 

Drømmedestinasjon?

Har du vært mange plasser rundt omkring i norge?

Skrevet
1 minutt siden, applestories skrev:

Hva skjedd med henne du likte for noen uker siden? Du ble så stille etter du fortalte om henne.

Funket ikke, og så hadde jeg andre ting å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Funket ikke, og så hadde jeg andre ting å gjøre. 

Møttes dere?

Anonymkode: 5ff3b...3f2

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Møttes dere?

Anonymkode: 5ff3b...3f2

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...