Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. juli 2016 #5841 Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Ja! Har du snakket med eksen min? 😂 @Cyrus da... Jeg ER eksen din. Kjenner du meg ikke igjen??!
Yme Skrevet 25. juli 2016 #5842 Skrevet 25. juli 2016 Et halvt år, tror jeg... Greide ikke stikke innom, pga en bruker som absolutt måtte legge ut bilder av den dvaske rumpa si over alt. Syns det blei så ekkelt etter hvert at jeg, helt uten å overdrive, mista matlysten, hver gang et av disse bildene dukka opp, og det hjalp ikke å blokkere heller, siden bildene for det meste blei sitert av dumme mannfolk som ikke forsto dette med å fjerne bilder fra siteringene. 1
Gjest Ajax Skrevet 25. juli 2016 #5843 Skrevet 25. juli 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Cyrus da... Jeg ER eksen din. Kjenner du meg ikke igjen??! Skal du få meg til å tro 😑
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. juli 2016 #5844 Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Skal du få meg til å tro 😑
kisskissbangbang Skrevet 25. juli 2016 #5845 Skrevet 25. juli 2016 17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @kisskissbangbang Beskriv drømmedama di. Hvordan ser hun ut og hvilken personlighet har hun? Hun er brunette, og har ganske langt hår. Gjerne litt mørk i huden og har mørke øyne. Hun er relativt høy, og så er hun formfull. Fyldige lår, fyldig rumpe, relativt store pupper og smal midje. Gjerne litt sexylubben. Og gjerne full av tættiser. Hun er gjerne litt mystisk, men blid og utadvendt. Humor og latter er kjempeviktig! Hun er aktiv, pratsom, glad i mat, ikke særlig opptatt av hva andre tenker om henne, og så er hun varm. Snill, omsorgsfull, hensynsfull. Og så er hun skikkelig grisete Har et ganske tydelig bilde i hodet av drømmedama, med andre ord @Zumo de Melocotón Hvilken låt hører du mest på for tiden, og hva får den deg til å føle?
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2016 #5846 Skrevet 25. juli 2016 25 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Katten.2.0 Om du skulle nevne 3 høydepunkter i livet ditt, hvilke ville det være? Interessant spørsmål! Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang. Når de små sa det. Når jeg begynte å ta livet på alvor. Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen 1
Gjest Krigerunge Skrevet 25. juli 2016 #5847 Skrevet 25. juli 2016 16 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Hun er brunette, og har ganske langt hår. Gjerne litt mørk i huden og har mørke øyne. Hun er relativt høy, og så er hun formfull. Fyldige lår, fyldig rumpe, relativt store pupper og smal midje. Gjerne litt sexylubben. Og gjerne full av tættiser. Hun er gjerne litt mystisk, men blid og utadvendt. Humor og latter er kjempeviktig! Hun er aktiv, pratsom, glad i mat, ikke særlig opptatt av hva andre tenker om henne, og så er hun varm. Snill, omsorgsfull, hensynsfull. Og så er hun skikkelig grisete
kisskissbangbang Skrevet 25. juli 2016 #5848 Skrevet 25. juli 2016 16 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Interessant spørsmål! Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang. Når de små sa det. Når jeg begynte å ta livet på alvor. Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen 1. Ingenting topper ungene. Å bli mor er på en soleklar førsteplass milesvis over alt annet. Å se dem første gang, lukte dem første gang, høre dem første gang, ha dem inntil meg første gang ... ...så må jeg visst tenke litt! 1
kisskissbangbang Skrevet 25. juli 2016 #5849 Skrevet 25. juli 2016 10 minutter siden, Warchild skrev: Hei 1
Yme Skrevet 25. juli 2016 #5850 Skrevet 25. juli 2016 18 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Interessant spørsmål! Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang. Når de små sa det. Når jeg begynte å ta livet på alvor. Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen Hmm... Veit ikke hva det skulle vært. Har ikke noe særlig topper eller daler i følelsene mine, så det skal ekstremt mye til før jeg opplever noe som et høydepunkt. Kan ikke huske at det har skjedd før. Kanskje jeg kommer på noe etter hvert.
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2016 #5851 Skrevet 25. juli 2016 18 minutter siden, Warchild skrev: 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Hei I can digg it.
Summers Skrevet 25. juli 2016 #5852 Skrevet 25. juli 2016 55 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Summers Hvis du kunne velge et hvilket som helst yrke, uten at det blir stilt krav til utdanning, fysikk, egnethet osv., hvilket yrke ville du valgt? Synes det er vanskelig å kunne velge kun ett, men da hadde det kanskje vært statsminister. @Zumo de Melocotón Er du samme bruker som incognita?
Gjest Krigerunge Skrevet 25. juli 2016 #5853 Skrevet 25. juli 2016 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: I can digg it. No boys allowed.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. juli 2016 #5854 Skrevet 25. juli 2016 56 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Hun er brunette, og har ganske langt hår. Gjerne litt mørk i huden og har mørke øyne. Hun er relativt høy, og så er hun formfull. Fyldige lår, fyldig rumpe, relativt store pupper og smal midje. Gjerne litt sexylubben. Og gjerne full av tættiser. Hun er gjerne litt mystisk, men blid og utadvendt. Humor og latter er kjempeviktig! Hun er aktiv, pratsom, glad i mat, ikke særlig opptatt av hva andre tenker om henne, og så er hun varm. Snill, omsorgsfull, hensynsfull. Og så er hun skikkelig grisete Har et ganske tydelig bilde i hodet av drømmedama, med andre ord @Zumo de Melocotón Hvilken låt hører du mest på for tiden, og hva får den deg til å føle? Jøss, det var detaljert og spesifikt! Og så endte det jammen opp med en (bortimot) perfect match på under en halvtime! Gå og legg deg, Kirsten Giftekniv, her er det ZdM som ruuuler! Jeg har ingen spesiell favorittlåt for tiden, men hører mye på Tidal sin spilleliste "Work hard, play hard" og lignende. De gir meg energi, motivasjon og lyst til å være i aktivitet istedenfor å bli levende begravd i sofaen! Favorittkarakteren din i OItNB?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #5855 Skrevet 25. juli 2016 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Interessant spørsmål! Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang. Når de små sa det. Når jeg begynte å ta livet på alvor. Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen Har du barn? Anonymkode: 66355...063
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. juli 2016 #5856 Skrevet 25. juli 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2016 #5857 Skrevet 25. juli 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du barn? Anonymkode: 66355...063 Hvorfor den skeptiske smileyen?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #5858 Skrevet 25. juli 2016 22 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Hvorfor den skeptiske smileyen? Fordi jeg er skuffet. Da må jeg bare gå etter Cyrus. Hvor mange har du? Anonymkode: 66355...063
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2016 #5859 Skrevet 25. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er skuffet. Da må jeg bare gå etter Cyrus. Hvor mange har du? Anonymkode: 66355...063 Du må nok sende meg en PM om du vil ha slike svar
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 25. juli 2016 #5860 Skrevet 25. juli 2016 Den 24.7.2016 at 17.17, Mysticgirl skrev: Har aldri vært borti noe narkotika Har du ? Hører mye på Axel Rudi Pell og Jørn Lande, Edguy og Gotthard osv. I går var jeg ute med venninner og koste meg. Hyggelig kveld Åh, sandwich is er jo såå godt! Hva er din favorittmusikk da? Måtte nesten Google litt, siden jeg er så utrolig dårlig på navn (tok meg 12 år å lære mitt eget, men til mitt forsvar så tror jeg at mamma og pappa var kjemperusa når de kom på navnet mitt), men ja, musikksmaken din er godkjent kjære! Hmm, det kommer egentlig an på. Jeg elsker rolig rock hvis jeg skal slappe av / deppe, slik som Coldplay (før de ble super trendige med nye musikken sin), Phill Collins osv. Før og under trening hører jeg nesten kun på trap / dubstep, (Trap Nation og Chill Nation på Youtube, anbefales sååå mye) ogsåååååå ELSKER jeg å høre på trist/avslappende piano musikk. Den 24.7.2016 at 16.06, Cyrus skrev: Det kan jo være verdt å prøve det 😄 Skuldre og nakke ass... Lateral raise og stående militærpress ftw!!! Tror nok det absolutt er verdt det. Jeg må bare klare å være konsistent med å ta det hver dag. Føler at det er bedre å få inn kreatin regelmessig fra mat, istedenfor å ta piller en dag også glemme det den andre. Har aldri vært flink med å ta piller / medisiner, blæhhh. Favorittøvelsen min er nok decline bench, the pump is real!! Den 24.7.2016 at 16.20, Zumo de Melocotón skrev: Aww.... For en überkoselig tilbakemelding. Herlig at det gode humøret ditt er på plass igjen, og at du unnet deg en skikkelig momsedag. Det må til innimellom! Så får du heller flire litt av gravidmagen og nynne på Clawfinger sin gode, gamle "Nobody is perfect but I'm pretty fucking close!" Takk for slengkyss, fine du, her får du jammen meg et tilbake! Ikke rødme da! @Uchiha Madbrah Rødmer du ofte? Hahahahaha, du er bra du! OG det er du som kommer med de søteste og hyggeligste tilbakemeldingene kjære, får meg alltid til å smile. Halllooo!! Selvfølgelig rødmer jeg når jeg får slengekyss fra søte deg! Whæææææææææ Jeg tror ikke at jeg rødmer såååååå ofte, men hvis noen spør meg eller gjør noe jeg ikke er vant med, wow, da blir jeg rødere enn en tomat (noen gang sett en norsk-pakistansk tomat? Nei? Det håper jeg du slipper også!) 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Uchiha Madbrah Er formen bedre? Hva frister deg aller mest av godteri eller junkfood når du kjører diett? Føler meg mye mye mye bedre, tusen takk for at du husker og spør. <3 Hmm. Jeg vil nok si godteri. Jeg klarer å holde meg unna junkfood, fordi maten jeg lager smaker faktisk godt (ifølge meg selv da...), mens godteri derimot, wow, det er vanskelig å holde seg unna, fordi vanlig mat kan ikke erstatte den søte og gode følelsen man får. Det jeg har funnet ut hjelper meg mest er å bare ikke handle godteri eller sjokolade. Ligger det hjemme så blir jeg fristet - og før eller senere taper viljestyrken, men hvis jeg ikke har det hjemme så klarer jeg meg fint (syns fremdeles det er greit å kose seg med junkfood / godteri 1 gang i uken / annenhver uke, og da kjøper jeg bare det jeg har lyst på for dagen og ikke noe mer, fordi ellers blir cheat-day til cheat-week). 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Interessant spørsmål! Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang. Når de små sa det. Når jeg begynte å ta livet på alvor. Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen Wow. Dette ble vanskelig å svare på. Hmmm.. jeg kan bare nevne tre høydepunkter som jeg kan huske brått nå, uavhengig av rekkefølge. * Når jeg innså at jeg egentlig kun bryr meg om meningen til 3-4 av mine nærmeste venner og at det ikke er vits i å stresse om hva andre mener om deg og heller bare være deg selv, siden livet er for kort for å leve i forsøk om å gjøre andre fornøyd. Ikke at man skal være en asshole mot andre altså, prøver å være snill mot alle, men kunne ikke brydd meg mindre om sosiale normer / hva som er greit - og er såååå mye lykkeligere siden jeg begynte med denne mentaliteten for flere år siden. * At jeg har kommet tilbake til "fitness-lifestylen" som jeg hadde før, men ga opp. Hadde helt glemt følelsen man får av å være aktiv, pushe seg selv og nå sine mål. Føler meg så mye bedre på innsiden og utsiden, har mye mer energi, bedre humør osv. Jeg elsket det, ble lei, sluttet, tok det opp igjen og nå elsker jeg det mer enn noen gang før. * Dette er en av de nyere høydepunktene i livet mitt (en uke siden faktisk). Fått tilbake kontakt med en jeg var glad i, men klikket på og ba henne ikke kontakte meg igjen for en helt idiotisk grunn. Tenkt veldig mye på hun de siste månedene og hvor dum og rastløs jeg var, siden det ikke er ofte jeg klikker helt med andre og når jeg først gjør det så vil jeg helst beholde dem i livet. Huffda, litt småflaut at det å få tilbake kontakt med hun er ett av høydepunktene i livet, hahahaha, but she makes me happy, og det er det som er viktigst, ja?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå