Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Byjenta! skrev:

@applestories værste tv-serien du kan tenke deg?

Av populære TV-serier velger jeg Arrestert Development.

Men er ikke særlig glad i science fiction eller vampyrserier heller, sistnevnte mest i teorien da jeg ble lei av dem før jeg så en..

@Byjenta! Hva gikk på TV om sommeren da du var liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@EpleDrue hvilken Friends-karakter er DU mest lik og hvorfor?

(stjeler spørsmålet ditt her, men ble litt nysgjerrig)

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, applestories skrev:

@EpleDrue hvor løper du?

Løper som oftest på en friidrettsbane, ellers elsker jeg en god joggetur i frisk, norsk natur. Unngår asfalt så mye jeg kan.

@applestories Hvilket minne er det beste fra barneskolen?

Skrevet
7 minutter siden, Byjenta! skrev:

Det husker jeg faktisk ikke @applestories hehe:) 

Hva får deg til å le? 

Jeg hadde vært håpløs å ta med på stand up - jeg ler når poenget kommer, så er det en litt kjedelig sekvens, da tenker tilbake på den han så et minutt tidligere og ler igjen. Folk må tro jeg er utrolig treig og bruker laang tid på å skjønne poenget :fnise: Leser også en bok nå, ogm Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant. Den anbefales.

12 minutter siden, EpleDrue skrev:

Løper som oftest på en friidrettsbane, ellers elsker jeg en god joggetur i frisk, norsk natur. Unngår asfalt så mye jeg kan.

@applestories Hvilket minne er det beste fra barneskolen?

Har visst ikke så mange konkrete minner fra barneskolen, det var vanskeligere å svare på enn man skulle tro. Men sommer- og juleavslutningene var alltid gøy. Og et skuespill klassen hadde og reiste rundt med og viste frem, ble populært og vi var flinke. Holdt sikkert på med det i over et år. :plystre:

Skrevet
1 time siden, Byjenta! skrev:

@Lady Gjort i sommer? 

@applestories værste tv-serien du kan tenke deg?

@Zumo de Melocotón Hvilket dyr ville du vært? 

Vært på Tjøme og i Bergen 😊

@Byjenta! Hva med deg? 

1 time siden, EpleDrue skrev:

Jeg liker helt klart sommeren best. Høsten er en mørk, kald og trist årstid. Selvfølgelig koselig med serier på tven, men siden jeg bruker hverdagen min til å løpe er det ingenting som slår en fin sommerdag.

@applestories Hva skal til for å gjøre deg glad?

Nei, det har jeg ikke.

@Lady Har du deltatt i en sangkonkurranse før?

Hmm, mener å huske at ejg leste du er så kjekk 😛 Har du sendt på pm da? 

Nei, det har jeg ikke 😊

Gjest EpleDrue
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

@EpleDrue hvilken Friends-karakter er DU mest lik og hvorfor?

(stjeler spørsmålet ditt her, men ble litt nysgjerrig)

Joey sier like mye dumt som meg, så muligens han. Men igjen kan kjenne meg igjen i Chandler også. Vanskelig spørsmål du stiller as. :ph34r:

@applestories Hva er ditt forhold til Pokemon?

32 minutter siden, Lady skrev:

Hehe, i noens øyne er sikkert jeg også kjekk. :ler2: Har sendt på PM ja.

@Lady Hva blir dagens middag? 

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Joey sier like mye dumt som meg, så muligens han. Men igjen kan kjenne meg igjen i Chandler også. Vanskelig spørsmål du stiller as. :ph34r:

Hehe, i noens øyne er sikkert jeg også kjekk. :ler2: Har sendt på PM ja.

@Lady Hva blir dagens middag? 

Kyllingfilet med salat og ris 😊

@EpleDrue Vil du sende bilde på pm? 😁

Skrevet
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

Pokemon var noe som gikk på TV og som lillesøsteren min sikkert så på. Så var der noe med kort og figurer og det ble veldig stort. Når det gjelder Pokemon Go fanget jeg faktisk en Pokemon i går! Det var min første og jeg har ikke lett etter flere, synes det er morsomt at folk blir så engasjerte, men føler meg litt småsyk selv over å installert det :fnise:

Gjest EpleDrue
Skrevet
16 minutter siden, Lady skrev:

Send PM du 😂

Skrevet
58 minutter siden, Lady skrev:

Vært på Tjøme og i Bergen 😊

@Byjenta! Hva med deg? 

Nei, det har jeg ikke 😊

Så koselig. :) Vært i hjembyen min i litt over 2 uker, og dyreparken, litt rundt, i sverige noen dager osv. :) Nå er det avslapning til vi skal nedover igjen i bryllup til min bror om rundt 3 uker :)

Skrevet
Den 23. juli 2016 at 21.33, Byjenta! skrev:

@toothfairy Har du en drøm? 

Drømmedestinasjon?

Har du vært mange plasser rundt omkring i norge?

Har en drøm om å kunne leve av den type veldedighet jeg brenner for gjennom lønnet arbeid. Har også lyst til å kjøpe meg en liten, gammel hvit sveitservilla med rosehage og gammelt lappskifertak :) 

Boa Vista og Samoa drømmer jeg om å besøke. 

Jeg har vært mange plasser vil jeg si. Men jeg har ikke sett nok av Nord-Norge, og vil først og fremst oppleve Helgeland og Salten-områdene :hjerte:

3 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg er født på våren. :)

@applestories Hvordan var helgen din? @toothfairy Hvor mange marshmallows får du i munnen samtidig? @Zumo de Melocotón Har du noen gang spist en teskje med kanel? @Moonwalker Hva synes du om Starbucks kontra Wayne's coffee? @Mysticgirl Hvilken russeknute angrer du på at du tok? @FayFerner Hvilken festival var den siste du var på? @minister-mio Badeferie eller storbyferie? @Lady Hvilket strø velger du på softisen din? @Arabella Hva har du gjort så langt i sommer? @Polly Ester Har du et godt pokerface eller vil du si det er enkelt å gjennomskue deg? @Uchiha Madbrah Har du noen gang flørtet deg unna en bot? @Citronella Dersom du skulle gitt dagen i dag en karakter fra 1-10, hvilken karakter ville du gitt? @Rainstorm Hva er en romantisk date i dine øyne? @Rossin Hvem av rollefigurerene i serien Friends føler du at du er mest lik?

de vanlige store? Er sånn ca 17 år siden sist jeg åt Marshmallows så det vet jeg ikke. Er 5 stk bra? Da sier vi 5 :erter:

Skrevet
12 minutter siden, toothfairy skrev:

Har en drøm om å kunne leve av den type veldedighet jeg brenner for gjennom lønnet arbeid. Har også lyst til å kjøpe meg en liten, gammel hvit sveitservilla med rosehage og gammelt lappskifertak :) 

Boa Vista og Samoa drømmer jeg om å besøke. 

Jeg har vært mange plasser vil jeg si. Men jeg har ikke sett nok av Nord-Norge, og vil først og fremst oppleve Helgeland og Salten-områdene :hjerte:

de vanlige store? Er sånn ca 17 år siden sist jeg åt Marshmallows så det vet jeg ikke. Er 5 stk bra? Da sier vi 5 :erter:

Oki:)

Skrevet
2 timer siden, Silfen skrev:

Hvem er hun?

KKBB, så klart.

Skrevet
13 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

KKBB, så klart.

Hvorfor skal jeg svare på når kkbb sa hun elsket meg?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
3 timer siden, Rossin skrev:

Jeg kan nevne at jeg slo opp med en tidligere kjæreste fordi jeg var lei (vi hadde vært sammen i 4-5 år), og ville prøve meg som singel. Hun tok det veldig tungt, og gjorde alt hun kunne for å få meg tilbake. I ren dirtbag-stil levde jeg ut singellivet den sommeren, fant ut at det ikke var noe for meg, og begynte å savne exen. Hun ville fortsatt ha meg tilbake, men jeg ville vente litt før jeg fortalte at jeg var villig til å prøve igjen før jeg var helt sikker, sånn at jeg ikke kom til å såre henne igjen. Så rett før jeg skulle fortelle henne det og vi skulle leve lykkelig resten av våre dager, fant ut seg en annen, og jeg fant det ut via en tredjepart. Det rakna litt for meg da, men ingen kan si at jeg ikke fortjente det. Jeg lå i senga i en uke og så på Seinfeld. Savner henne fortsatt innimellom :(

@Zumo de Melocotón hvilket utseendetrekk ved deg selv er du mest fornøyd med, og hvilket er du minst fornøyd med?

Huff.. Der rotet du det skikkelig til for deg, ja. Men alle kan gjøre en feil iblant, og du ser det jo heldigvis selv også. Sender deg en :hug: og håper du får en ny sjanse eller finner en som kan bety minst like mye for deg fremover.

Ugh.. Utseende-spørsmål igjen.. :tongue: Greit, jeg skal prøve å svare denne gangen, istedenfor å henvise til PM. Men det er ikke sikkert at det er akkurat den type svar du ønsker deg. ;)

Hadde du spurt meg for en del år tilbake, så hadde jeg sikkert kommet med en lang liste over hva jeg ikke var fornøyd med, men faktum er at jeg med tiden innså at jeg ville være både umoden og utakknemlig hvis jeg fortsatte å holde på disse teite kompleksene. Jeg har sett og blitt kjent med så mange mennesker som virkelig sliter med utseendet sitt, enten det er pga skader, sykdommer, tidligere rusmisbruk eller medfødte skavanker, og hvordan de jobber med å akseptere utseendet sitt, at jeg etterhvert nesten ble kvalm av å høre meg selv klage over alle liksom-feilene mine. For skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke lenger at jeg har så innmari mye å klage over.

Når jeg ser på bilder fra oppveksten og frem til nå, så ser jeg at de tingene jeg klaget over den gangen nesten utelukkende ble skapt i mitt eget hode. Jeg har alltid fått mange komplimenter, og jeg må jo bare gå ut ifra at de mener det de sier, selv om jeg har vanskelig for å se meg selv gjennom deres øyne. Tidligere synes jeg det var nærmest ubehagelig å motta komplimenter, men nå blir jeg oppriktig glad for hvert jeg får. Spesielt om det handler om andre kvaliteter enn selve utseendet også. 

Jeg kan gjerne tenke at huden min er for hvit om vinteren, at jeg gjerne skulle byttet hårfarge (noe jeg gjør av og til), at jeg noen ganger ligner for mye på deler av pappa sin familie (som jeg ikke vil identifisere meg med) og at jeg ser fæl ut når jeg ikke har sovet på flere døgn osv. Jeg har en ankel og et kne som er vinklet litt feil (jeg får lett betennelse i kneet pga det), men folk påstår at de ikke ser det. Jeg ser det lett. Om jeg nistirrer i speilet, så vil jeg alltid kunne finne et eller annet jeg umiddelbart skulle ønske jeg kunne endre på. Men det blir jo litt som å ta bilde med sånn fish-eye greie på kameraet og tenke at man har for stor panne og for store øyne. For speilet lyger jo nesten like mye. Så jeg bestemte meg for å slutte å snakke meg selv ned og slutte å fokusere så mye på utseendet. For det er jo personen bak som virkelig betyr noe, og jeg har endelig blitt voksen på det området og lært meg å bli glad i meg selv også.

Jeg er mest fornøyd med huden min, tror jeg. For selv om den er lys, så er den veldig fin og "av god kvalitet". Det fører til at jeg ikke har linjer, rynker, kviser og den slags og blir litt "evig-ung". Mine foreldre og besteforeldre har også lignende hud og ser 10-20 år yngre ut enn de er, så det er nok genetisk. :)

@Rossin 3-5 egenskaper du setter stor pris på hos det motsatte kjønn?

3 timer siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Har du noen gang spist en teskje med kanel?

Ja, jeg er jo født nysgjerrig. :ler: Aldri mer! :kvalm:

2 timer siden, applestories skrev:

Jeg var nok mer idealist da jeg var yngre, nå er jeg sted imellom, men haller nok mer mot realist (selv om ikke alle vil være enige i det).

Det handler nok mest om at jeg tidligere så hvordan jeg ønsket at ting skulle være, men nå ser jeg oftere hva som må til for at det skal bli slik, og det er ikke alltid like lett. Slik som når folk klager på et eller annet og sier at "de burde fikse det" eller "de burde gjøre noe med det", så lurer jeg på disse "de" er. For det er faktisk mennesker som må sette seg ned å ordne saker og ting. Og etter hvert som jeg får mer innblikk i samfunn og politikk gjennom ulike jobber ser jeg at det finnes ikke en oppskrift på hvordan alt skal gjøres, folk bare prøver så godt de kan, da særlig ser jeg dette innen det offentlige - man må ofte bygge opp mye selv, og ingen har kontroll på alt. Det er litt godt å vite egentlig, da føler jeg meg litt mindre håpløs selv :Hehe:

Klapper for deg, du beskriver så godt mange tanker jeg også har gjort meg. :klappe:

@applestories Foretrekker du kommunal eller privat sektor?

2 timer siden, Byjenta! skrev:

@Zumo de Melocotón Hvilket dyr ville du vært? 

Første jeg kommer på nå er hingst! Gallopere fritt rundt i solen på det åpne sommerbeitet og bedekke hoppene i ny og ne. :fnise: Det hadde vært moro å være mann for en dag, men en hingst kan funke. Eventuelt en hoppe, som er like fri og blir bedekket av hingsten. Kanskje helst det sistnevnte. :Hehe::skratte:

@Byjenta! Hvilke byer i Norge foretrekker du å 1. Bo i og 2. Feriere i, og hvorfor?

21 minutter siden, Lady skrev:

Hvis Lady får, så vil jeg også få. Ellers blir det uuuuurettferdig! :opplyser:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg skrev denne trådens lengste innlegg nå, hvis vi tar med siteringene. :ph34r: Sorry, det var ikke meningen. :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.7.2016 at 16.33, Zumo de Melocotón skrev:

@Katten.2.0 Om du skulle nevne 3 høydepunkter i livet ditt, hvilke ville det være?

12 minutter siden, Silfen skrev:

Hvorfor skal jeg svare på når kkbb sa hun elsket meg?

Det er dette spørsmålet han ville at du også skulle svare på ;p

Anonymkode: 5ff3b...3f2

Skrevet
12 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Foretrekker du kommunal eller privat sektor?

Har prøvd begge, og har faktisk opplevd mer frihet innen den kommunale. Men vet ikke helt om jeg foretrekker det.

@Zumo de Melocotón Hva hadde du gjort om du var mann for en dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...