Yme Skrevet 23. juli 2016 #5801 Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: @Yme: Hva er det morsommste du har opplevd på KG? Du veit veldig godt at det morsomste jeg har opplevd på KG, er alle innleggene til debatant Hva er det beste som har skjedd deg på KG da, @Lafemmemauvaise ?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juli 2016 #5802 Skrevet 23. juli 2016 10 timer siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón Hva er din topp tre innenfor tv-serier? Oj.. Jeg liker så mange TV-serier i forskjellige sjangre, og jeg har sett flere enn jeg burde i løpet av de siste årene, så det blir nesten umulig å svare på. Får ta de tre første jeg kommer på: The Tudors digget jeg, men en av gutta der var skikkelig hot og kan nok ha bidratt til at jeg favoriserte den serien. Supernatural, med den gode kjemien mellom hovedrollene Sam og Dean. Synes den var teit først, men den ble underholdende etterhvert. Big Bang Theory og nerdehumoren deres liker jeg godt. Synes det er verst når serier hvor jeg har kunnet følge med på "dagliglivet" over lang tid fullføres. Slik som Lark rise to Candleford, f. eks. Føles nesten som å ta farvel med kjente og kjære. (Get A Life! ) Denne mnd ser jeg på Outlander, The 100, Orange Is the New Black, Vikings og GoT. Liker de alle! 8 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: @Zumo de Melocotón blir vi heldige nok til å gå fra nesten til å se deg ikveld? jaaaaaaaaaaaaaaaa Haha.. Jeg har mine tvil om det, i grunn.
Byjenta! Skrevet 23. juli 2016 #5803 Skrevet 23. juli 2016 @Zumo de Melocotón Ekleste du har opplevd på ferie?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 23. juli 2016 #5804 Skrevet 23. juli 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Haha.. Jeg har mine tvil om det, i grunn. Haha, går greit. Vi får bare være tålmodige og vente.
applestories Skrevet 23. juli 2016 #5805 Skrevet 23. juli 2016 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Denne mnd ser jeg på Outlander, The 100, Orange Is the New Black, Vikings og GoT. Liker de alle! Når får du tid til å se på TV på denne tiden av året? Føler at alt stopper litt opp i juni-juli-august, så kommer det liksom tilbake til høsten. Ikke sikker på hvorfor, det er jo ikke sånn at solen skinner hver dag, og jeg jobber jo både hverdager og helg, men det blir liksom bare sånn hver sommer.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juli 2016 #5806 Skrevet 23. juli 2016 6 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: @Zumo de Melocotón Hvilket år er du født? (Oppgi tiår om det blir for privat å skrive nøyaktig tall. 😊 @Dr. A. Kula liker du å sole deg, selv om du er en nesten-vampyr? @FruKG er du enda på ferie ? I'm an 80's girl! The last sane generation! 6 minutter siden, Byjenta! skrev: @Zumo de Melocotón Ekleste du har opplevd på ferie? Å bli dopet ned av bartenderen på et hipt utested i utlandet. Jeg var alltid veldig forsiktig og passet på drikken min, men tanken på at bartenderen skulle putte ting i drikken min slo meg ikke.. En gang på utenlandsferie ble jeg også låst inne i en leilighet sammen med venninna mi av to overkåte gutter. Liten tvil om at voldtekt stod på programmet. Heldigvis fungerte hjernen min noenlunde og jeg klarte å lure nøkkelen fra dem, dra venninna mi ut av leiligheten og overbevise guttene om at jeg var datter av en mafiaboss som ville henrette både dem og hele familien deres om de ikke lot oss dra hjem i fred. Vi kom oss på en eller annen måte hjem til leiligheten vi ferierte i og så de aldri igjen.. Hva er det beste du har opplevd på ferie, @Byjenta!?
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. juli 2016 #5807 Skrevet 23. juli 2016 49 minutter siden, Yme skrev: Du veit veldig godt at det morsomste jeg har opplevd på KG, er alle innleggene til debatant Hva er det beste som har skjedd deg på KG da, @Lafemmemauvaise ? Men hjertet mitt da, det er jo deeeeeg! (Og siden dette er et spørreforum: @Yme: Smakte dadlene?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #5808 Skrevet 23. juli 2016 58 minutter siden, amativeReflection skrev: Ja Hvorfor funket det ikke? Anonymkode: a8382...e4d
Byjenta! Skrevet 23. juli 2016 #5809 Skrevet 23. juli 2016 (endret) 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: I'm an 80's girl! The last sane generation! Å bli dopet ned av bartenderen på et hipt utested i utlandet. Jeg var alltid veldig forsiktig og passet på drikken min, men tanken på at bartenderen skulle putte ting i drikken min slo meg ikke.. En gang på utenlandsferie ble jeg også låst inne i en leilighet sammen med venninna mi av to overkåte gutter. Liten tvil om at voldtekt stod på programmet. Heldigvis fungerte hjernen min noenlunde og jeg klarte å lure nøkkelen fra dem, dra venninna mi ut av leiligheten og overbevise guttene om at jeg var datter av en mafiaboss som ville henrette både dem og hele familien deres om de ikke lot oss dra hjem i fred. Vi kom oss på en eller annen måte hjem til leiligheten vi ferierte i og så de aldri igjen.. Hva er det beste du har opplevd på ferie, @Byjenta!? Huffda, hehe. Ikke noe artig opplevelse. Beste jeg har opplevd... Vanskelig å si, har vært på så utrolig mange fine ferier. Opplevd så utrolig mye fint! Los Angeles tur med min bror, var på en one direction konsert i manchester + ferie der. også vært i krakow en utrolig fin by, opplevd auchwitz, som gjør veldig mye inntrykk. Og mange flere ferier. Endret 23. juli 2016 av Byjenta!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juli 2016 #5810 Skrevet 23. juli 2016 27 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Haha, går greit. Vi får bare være tålmodige og vente. Den som venter på noe godt........... @Uchiha Madbrah 3 gode ting som skjedde det siste døgnet? 25 minutter siden, applestories skrev: Når får du tid til å se på TV på denne tiden av året? Føler at alt stopper litt opp i juni-juli-august, så kommer det liksom tilbake til høsten. Ikke sikker på hvorfor, det er jo ikke sånn at solen skinner hver dag, og jeg jobber jo både hverdager og helg, men det blir liksom bare sånn hver sommer. Døgnet har jo mange timer og nå har jeg ferie i tillegg. Ser et par episoder av noe hvis jeg har litt tid innimellom eller på kveldene før jeg legger meg. En og annen dag innimellom tar jeg meg fri fra alt som krever at jeg må være sosial og utenfor huset (ikke fra jobb da) og kjører sesong-maraton. Trenger slike lade-pauser i fred og ro med (u)jevne mellomrom, siden jeg ellers er ganske sosial og tett på mennesker. Siste sesongmaraton var med TV-serien........ waitforit...... SKAM! Har du sett Skam, @applestories?
applestories Skrevet 23. juli 2016 #5811 Skrevet 23. juli 2016 6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Den som venter på noe godt........... @Uchiha Madbrah 3 gode ting som skjedde det siste døgnet? Døgnet har jo mange timer og nå har jeg ferie i tillegg. Ser et par episoder av noe hvis jeg har litt tid innimellom eller på kveldene før jeg legger meg. En og annen dag innimellom tar jeg meg fri fra alt som krever at jeg må være sosial og utenfor huset (ikke fra jobb da) og kjører sesong-maraton. Trenger slike lade-pauser i fred og ro med (u)jevne mellomrom, siden jeg ellers er ganske sosial og tett på mennesker. Siste sesongmaraton var med TV-serien........ waitforit...... SKAM! Har du sett Skam, @applestories? Nei, har holdt meg langt unna, men begynte å bli litt nysgjerrig før ferien (ikke min ferie da, men allikevel). Kan du forklare hva det går ut på? Hadde satt stor pris på en oppdatering for oss som ikke følger med (for lat til å se på TV - der har du meg!)
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 23. juli 2016 #5812 Skrevet 23. juli 2016 19 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Den som venter på noe godt........... @Uchiha Madbrah 3 gode ting som skjedde det siste døgnet? Hihi, jaaaa Åhhhh, vært en positiv uke, men ikke en bra dag, fordi jeg har klart å bli syk... ligger i sengen og bare er smågretten og sliten nå Har ingen god svar for idag dessverre, men hva med deg da @Zumo de Melocotón, hatt en fin dag?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juli 2016 #5813 Skrevet 23. juli 2016 14 minutter siden, applestories skrev: Nei, har holdt meg langt unna, men begynte å bli litt nysgjerrig før ferien (ikke min ferie da, men allikevel). Kan du forklare hva det går ut på? Hadde satt stor pris på en oppdatering for oss som ikke følger med (for lat til å se på TV - der har du meg!) Det er vel egentlig en ungdomsserie som viser hverdagslivet til fiktive Oslo-ungdommer, sett gjennom øynene til de forskjellige ungdommene (ny hovedperson hver sesong). Samtidig med serien på TV postes det fiktive SMSer på nettsiden til serien, hvor vi kan få en utdyping av ting som skjer på skjermen og samtaler ungdommene har med hverandre som ikke sendes på TV. Det finnes en tråd på KG hvor du antageligvis kan få med deg hele serien uten å ha sett en eneste episode! Jeg ramlet over serien en dag jeg svingte innom NRK nett-TV og synes det var en ordentlig teit-fascinerende-sær-morsom serie som jeg bare måtte fortsette å følge med på. Har forstått at mange damer i forskjellige aldersgrupper er hektet på serien, men jeg hadde nok sett den ferdig uansett. Har mine barnslige øyeblikk hvor jeg ser på dumme teen-komedier og high school drama, så jeg synes det er en fin avveksling fra serier og filmer for voksne. Liker variasjon! Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev: Hihi, jaaaa Åhhhh, vært en positiv uke, men ikke en bra dag, fordi jeg har klart å bli syk... ligger i sengen og bare er smågretten og sliten nå Har ingen god svar for idag dessverre, men hva med deg da @Zumo de Melocotón, hatt en fin dag? Å huffda! Det var sikkert immunforsvaret ditt som kræsja etter alle slengkyssene du fikk fra chicksa i bildetråden i går. Kyssing er en deilig risikosport! God bedring ihvertfall! Jeg skal avstå fra å bruke kysse-emojis til du er på beina igjen. Av helsemessige årsaker såklart! Jeg har hatt en fantastisk dag med sol, strand, bading og lunsj-middag på engangsgrill sammen med gode venner! Lykke! Hva kan vi gjøre for å muntre deg opp litt da, @Uchiha Madbrah?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 23. juli 2016 #5814 Skrevet 23. juli 2016 6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Å huffda! Det var sikkert immunforsvaret ditt som kræsja etter alle slengkyssene du fikk fra chicksa i bildetråden i går. Kyssing er en deilig risikosport! God bedring ihvertfall! Jeg skal avstå fra å bruke kysse-emojis til du er på beina igjen. Av helsemessige årsaker såklart! Jeg har hatt en fantastisk dag med sol, strand, bading og lunsj-middag på engangsgrill sammen med gode venner! Lykke! Hva kan vi gjøre for å muntre deg opp litt da, @Uchiha Madbrah? Hahahahaha, så søt du er <3 blir glad av å lese kommentarene dine jeg, så det kan du fortsette med! Åhhhhhh. Det høres DEILIG ut. Blir sjalu nååååååå. Bare vært hjemme jeg. I senga. Kjedelig. Men men, er man syk er man syk, eller hva?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juli 2016 #5815 Skrevet 23. juli 2016 9 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahaha, så søt du er <3 blir glad av å lese kommentarene dine jeg, så det kan du fortsette med! Åhhhhhh. Det høres DEILIG ut. Blir sjalu nååååååå. Bare vært hjemme jeg. I senga. Kjedelig. Men men, er man syk er man syk, eller hva? Nå holdt jeg nesten på å gå i fella og sende en sånn slengkyss-emoji likevel! Sånne fine komplimenter har jo en tendens til å utløse en strøm av de. Tok meg heldigvis i det i siste øyeblikk, og bra er det for da slipper jeg gullfisk-stempelet! Jepp! Er man syk, så er man syk. Når kroppen trenger en pause, så må vi gi den det. Men vet du hva som er så innmari bra med sånne kjipe dager? Da kan man trøste seg med at man heldigvis bare er midlertidig nede for telling, og så kan man glede seg ekstra mye over å fungere igjen etterpå! Snart er de kjipe dagene over og så kan du le høyt og skriftlig på forumet igjen! KG gleder seg, og det gjør jeg også!
ajarRun Skrevet 23. juli 2016 #5816 Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor funket det ikke? Anonymkode: a8382...e4d Noen mennesker passer bare ikke sammen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #5817 Skrevet 24. juli 2016 7 timer siden, amativeReflection skrev: Noen mennesker passer bare ikke sammen. Var det hun eller du som ikke ville? Anonymkode: a8382...e4d
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 24. juli 2016 #5818 Skrevet 24. juli 2016 9 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Nå holdt jeg nesten på å gå i fella og sende en sånn slengkyss-emoji likevel! Sånne fine komplimenter har jo en tendens til å utløse en strøm av de. Tok meg heldigvis i det i siste øyeblikk, og bra er det for da slipper jeg gullfisk-stempelet! Jepp! Er man syk, så er man syk. Når kroppen trenger en pause, så må vi gi den det. Men vet du hva som er så innmari bra med sånne kjipe dager? Da kan man trøste seg med at man heldigvis bare er midlertidig nede for telling, og så kan man glede seg ekstra mye over å fungere igjen etterpå! Snart er de kjipe dagene over og så kan du le høyt og skriftlig på forumet igjen! KG gleder seg, og det gjør jeg også! Okey. Du er offisielt den søteste jeg kjenner. For en hyggelig måte å starte dagen på, det må jeg begynne å gjøre oftere. Bare stå opp, lete etter dine kommentarer og smile stort og bredt som en ny nyfødt baby. Du gjør meg skikkelig glad! Og hahahaha, du har lov til å bruke så mange slengekyss-emoji som du har lyst til kjære! Du skal til og med være en av de få som får en av meg (oooooo seee heeeer da, hihihi) Jaaaa, teller dagene til jeg blir frisk igjen! Tror ikke det blir lenge til nå. Det positive er at igår hadde jeg en juksedag med dietten, så jeg spiste SÅÅÅÅÅÅÅ mye godteri og sjokolade. SÅ godt nom nom nooooom, følte meg nesten 13 mnd gravid jeg altså... Og nok en gang, tusen takk, søte deg, fortsett å være deg, cause you're awesome! <3
Gjest Ajax Skrevet 24. juli 2016 #5819 Skrevet 24. juli 2016 @Runforit Har du vurdert å forlenge din daglige løpetur til 7km? @Uchiha Madbrah Har du prøvd PWO? Hva synes du? @ElizabethTaylor Er det stor tilgang på epler på Sørvestlandet? @Zumo de Melocotón Kunne du drukket Pepsi max ved siden av frokosten? @Yme Klarer du å knekke en 2"4" med ett slag? @smalls Eier du en truse med batman-logoer på? @Mysticgirl Liker du best å ligge, eller å sitte i sofaen? @Nordavind Klarer DU å knekke en 2"4" med ett slag? @kisskissbangbang Hva foretrekker du på middagsbordet på julaften? @amativeReflection Hva var ditt favoritt tv-spill som liten?
ajarRun Skrevet 24. juli 2016 #5820 Skrevet 24. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det hun eller du som ikke ville? Anonymkode: a8382...e4d Hvem er du? 2 timer siden, Cyrus skrev: @amativeReflection Hva var ditt favoritt tv-spill som liten? Kommer an på hvor liten. Det første var vel Mario Cart på Super Nintendo, så fikk jeg Nintendo 64 og likte Mario 64 (Zelda var så forvirrende), på Playstation likte jeg GTA, på PlayStation 2 spilte vi Ghost Recon, Dessert Storm 1 og 2 men jeg tror favoritten var Metal Gear Solid, og på playstation 3 har det gått mest i GTA IV og Call of Duty serien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå