Gjest EpleDrue Skrevet 22. juli 2016 #5761 Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Så nysgjerrigheten vant altså? En sånn søt, ung gutt født på et-par-og-90-tallet! Kanskje til og med midten av 90-tallet. Men jeg har ikke sett bilder av deg, så det er ikke basert på utseendet.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. juli 2016 #5762 Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev:
annebanane Skrevet 22. juli 2016 #5763 Skrevet 22. juli 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 22.7.2016 den 19.44): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. juli 2016 #5764 Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Får helt nyyydelig stemme i dusjen, så selvsagt gjør jeg det Jada! Og sittet på enda flere ganger. @Zumo de Melocotón har du deltatt i kor før? @EpleDrue er du originalt fra bygda? Ja, jeg har både sunget i kor som barn og solo på scenen i barne- og ungdomsår. Nå synger jeg mest i dusjen og ruuuuler i sånne synge-spill på konsoll. Og så er jeg innmari god på å synge vuggeviser. @Moonwalker Liker du å fly? @EpleDrue Hva synes du om sitatet: I vennskap som i kjærlighet er man ofte lykkeligere gjennom de ting man er uvitende om, enn gjennom dem man kjenner til?
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juli 2016 #5765 Skrevet 22. juli 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Satser på fint vær og grilling ved stranden! På tide med litt SOL etterhvert! Ugh, nå begynte jeg å tenke på grillet eple. Ikke så glad i fersken heller, men digger juicen! Altså, jeg spiser de som regel sammen i fruktsalat. Så det ene komplimenterer liksom det andre. Det må bli uavgjort! @Mysticgirl og @EpleDrue Hvor lenge har dere ferie? Har tre uker igjen Hva med deg? 1 time siden, EpleDrue skrev: Når du kommer og synger nattasang til meg. @Mysticgirl Er du blitt solbrent? Jeg har ikke ferie.. Skulle gjerne hatt det! @Zumo de Melocotón Hva var det siste du hadde i munnen? Jeg blir ikke brent, bare brun Hvor gammel er du da eple?
Gjest Rossin Skrevet 23. juli 2016 #5766 Skrevet 23. juli 2016 (endret) 16 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Rossin Har du et spesielt talent? Talent er noe jeg tenker mye på, siden jeg driver med en spesifikk idrett. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke egentlig har "talent", men at jeg har kommet meg videre ved å jobbe målretta og systematisk. Likevel vil jeg nok nå si at jeg har litt talent innenfor. Og hvis tålmodighet er et talent, så må jeg vel kunne nevne det også. @Zumo de Melocotón Hva er din topp tre innenfor tv-serier? @Yme har du en foam-roller? Hvis ja, bruker du den mye? @Uchiha Madbrah ler du på ordentlig hver gang du skriver "hahaha"? Endret 23. juli 2016 av Rossin
Gjest EpleDrue Skrevet 23. juli 2016 #5767 Skrevet 23. juli 2016 11 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue er du originalt fra bygda? Nei, ekte bygutt. Aldri kjørt traktor, ikke en gang vært passasjer. Føler ikke jeg har gått glipp av noe stort. @Moonwalker Hvor gammel var du da du lærte å svømme? Og hvor lærte du det? 11 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @EpleDrue Hva synes du om sitatet: I vennskap som i kjærlighet er man ofte lykkeligere gjennom de ting man er uvitende om, enn gjennom dem man kjenner til? Jeg synes sitatet stemmer veldig godt til vårt vennskap , ZdM! Før var jeg lykkelig, så tok nysgjerrigheten over og nå føler jeg meg som en ungdom.. @Zumo de Melocotón Hva er ditt beste minne fra 80-tallet? 10 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg blir ikke brent, bare brun Hvor gammel er du da eple? Jeg er 27 Hvor gammel er du @Mysticgirl?
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juli 2016 #5768 Skrevet 23. juli 2016 16 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg er 27 Hvor gammel er du @Mysticgirl? Jeg blir 27 snart
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juli 2016 #5769 Skrevet 23. juli 2016 27 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg synes sitatet stemmer veldig godt til vårt vennskap , ZdM! Før var jeg lykkelig, så tok nysgjerrigheten over og nå føler jeg meg som en ungdom.. @Zumo de Melocotón Hva er ditt beste minne fra 80-tallet? Jeg er 27 Hvor gammel er du @Mysticgirl? Rene ungdomskilden, @EpleDrue! Kan du ikke være lykkelig som ungdom? Oooh... Det må være alle bilferiene i Europa med Walkman i baksetet! Endelig slapp vi mamma og pappa sine håpløse kassetter og kunne spille vår egen musikk! Lommene var selvfølgelig fulle av Bugg, Melody pops og Slime Slurps og når vi ble lei av musikken kranglet vi om hvem som var hvem i TMHTurtles og Care Bears. Lykke!
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 23. juli 2016 #5770 Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, Rossin skrev: @Uchiha Madbrah ler du på ordentlig hver gang du skriver "hahaha"? Jaaaaa! Syntes noen folk her er veldige morsomme og får meg lett til å le. Når jeg skriver HAHAHAHAH så betyr det at jeg nesten ruller rundt i senga. Får jeg varme opp idag med noen enkle spørsmål, så kommer jeg med noe morsommere til ikveld! @Zumo de Melocotón blir vi heldige nok til å gå fra nesten til å se deg ikveld? jaaaaaaaaaaaaaaaa @Mysticgirl Hva slags musikksmak har du? @Pjokkeline Venter spent på å få vite mer om fjellturen! Whæææ skal til jotunheimen til helgen. GLEDER MEEEEG pls ikke bli mer tæn enn meg da!
applestories Skrevet 23. juli 2016 #5771 Skrevet 23. juli 2016 15 timer siden, EpleDrue skrev: Send en PM @applestories Laks eller Torsk? Tror jeg sier laks i dag. Med pesto til. @EpleDrue hvilken bok skulle du gjerne ha lest, men orker ikke å begynne på?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #5772 Skrevet 23. juli 2016 15 timer siden, Mysticgirl skrev: Skal ta en øl og noen drinks med venninner i morgen kveld, ellers blir det vel litt grilling på dagen og soling Har ferie @EpleDrue når skal du legge deg ? @applestories Hva liker du best å diskutere? Jeg registrerte meg her for å følge med på mat og drikke-kategorien, og fordi det var så mange som gav dårlige råd på jus- og forbrukerdelen. Jeg kan bli veldig engasjert når jeg diskuterer samfunn, politikk, innvandring og slikt, men det er det absolutt verste man kan diskutere på nett. Anonymkode: b975a...f1b
Gjest BethD Skrevet 23. juli 2016 #5773 Skrevet 23. juli 2016 Den 21.7.2016 at 14.01, EpleDrue skrev: Så deilig! Ble du enda mer solbrent nå? Jeg er handyman på visse områder.@Moonwalker Interesserer du deg for romforskning? Kunne du tenkt deg å vært en del av Mars one prosjektet?@applestories @BethD @Coronas @Pjokkeline @Mysticgirl @Uchiha Madbrah @Dr. A. Kula Er dere fornøyd med sommeren så langt? Nei. aldri hatt en verre faktisk !
applestories Skrevet 23. juli 2016 #5774 Skrevet 23. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg registrerte meg her for å følge med på mat og drikke-kategorien, og fordi det var så mange som gav dårlige råd på jus- og forbrukerdelen. Jeg kan bli veldig engasjert når jeg diskuterer samfunn, politikk, innvandring og slikt, men det er det absolutt verste man kan diskutere på nett. Anonymkode: b975a...f1b Det der var meg! Hvem tuller med anonymfunksjonen?
Gjest EpleDrue Skrevet 23. juli 2016 #5775 Skrevet 23. juli 2016 20 minutter siden, applestories skrev: Tror jeg sier laks i dag. Med pesto til. @EpleDrue hvilken bok skulle du gjerne ha lest, men orker ikke å begynne på? Er nok mange bøker jeg skulle ha lest, men jeg blir utålmodig og lei lesing etter 5 sider. Derfor finner jeg på noe annet å gjøre. @applestories Var du redd for klovner som barn?
applestories Skrevet 23. juli 2016 #5776 Skrevet 23. juli 2016 21 minutter siden, EpleDrue skrev: Er nok mange bøker jeg skulle ha lest, men jeg blir utålmodig og lei lesing etter 5 sider. Derfor finner jeg på noe annet å gjøre. @applestories Var du redd for klovner som barn? Nei, har aldri helt skjønt greia med klovner - verken hvorfor de skal være skumle eller hvorfor de skal være morsomme Sirkus var aldri helt min greie. Tivoli derimot! @EpleDrue Når på året er du født?
Lady Skrevet 23. juli 2016 #5778 Skrevet 23. juli 2016 5 minutter siden, Byjenta! skrev: @Lady Hva er det beste du kan få å spise? Indisk 💕 @Byjenta! Fortell tre ting om deg selv.
Byjenta! Skrevet 23. juli 2016 #5779 Skrevet 23. juli 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Indisk 💕 @Byjenta! Fortell tre ting om deg selv. Jeg er en veldig sta person Glad i å skrive sanger Er en lesehest @Lady Om du skal velge 3 ting du vil oppleve før du dør, hva vil du gjøre? @applestories Dine 3 favorittplasser på jord?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. juli 2016 #5780 Skrevet 23. juli 2016 @Zumo de Melocotón Hvilket år er du født? (Oppgi tiår om det blir for privat å skrive nøyaktig tall. 😊 @Dr. A. Kula liker du å sole deg, selv om du er en nesten-vampyr? @FruKG er du enda på ferie ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå