Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. juli 2016 #5661 Skrevet 18. juli 2016 13 minutter siden, Rossin skrev: For min del er nok lekemodus og potensiell kjæreste-modus det samme. Vanskelig det der, ass. Faen at jeg fikk spørsmålet tilbake Jeg ville først og fremst gått på toalett og sjekka om skjegget og barten var on fleek. Så ville jeg ha venta til dama var i baren og prøvd en forsiktig approach der. Lenge sida jeg har holdt på med det der, så jeg kan virkelig ikke tenke på noen smidig måte å gå bort til en jentegjeng, selv om jeg i mine glansdager nok kunne finne på å gjøre det, dog med litt alkohol i blodet. Det er nok sikkert samme modus for meg også, sånn i bunn og grunn, men forskjellig utgangspunkt og fremgangsmåte. Tipper det å nærme seg en jentegjeng kan virke ordentlig skremmende, ja. Det synes til og med jeg noen ganger, når jeg var yngre.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. juli 2016 #5662 Skrevet 18. juli 2016 (endret) @Dr. A. Kula Når legger du deg til å sove om kveldene, blir det som regel sent? @Rossin Hva ser du etter når du sjekker opp noen i hotellbaren da, altså hva tiltrekkes du av? Endret 18. juli 2016 av Zumo de Melocotón
Belbus Skrevet 18. juli 2016 #5663 Skrevet 18. juli 2016 12 timer siden, EpleDrue skrev: @Belbus Hva er det beste med sommeren? Det beste med sommer generelt er å sole seg, fint vær, være sosial og ferie. Det beste med denne sommeren har vært ferie. Er du a-menneske eller b-menneske? 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Belbus og alle andre fine folk jeg har glemt å nevne i farten: Hva er dine planer for kvelden? Endte opp med å spille litt nintendo 64, gikk en tur i skogen og fikk jammen litt kveldsmat på mcdonalds også. Hva gjorde du i kveld?
Katten.2.0 Skrevet 18. juli 2016 #5664 Skrevet 18. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: @Katten.2.0 Kjører du en nyere hvit volkswagen passat? Anonymkode: 96775...5f1 Gjør nok ikke det. Kjører en smågammel stasjonsvogn. #thuglife Hvordan det?
Gjest EpleDrue Skrevet 18. juli 2016 #5665 Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, Belbus skrev: Det beste med sommer generelt er å sole seg, fint vær, være sosial og ferie. Det beste med denne sommeren har vært ferie. Er du a-menneske eller b-menneske? Helt klart a-menneske.@Belbus hva var din første sommerjobb?
FayFerner Skrevet 18. juli 2016 #5666 Skrevet 18. juli 2016 11 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Det jeg skrev over her, skjønne FF. Huffda. Tror jeg må skrive FayFerner heretter, så det ikke blir noen misforståelser. Da må du ha en god tur og en aldeles strålende ferie! Kjør pent! Ho ho ho, de initialene har jeg aldri tenkt på før. Ha en fantastisk ferie du også @Zumo de Melocotón, fortsett å spre din hærlige energi her inne! Hilsen hengiven FF
applestories Skrevet 18. juli 2016 #5667 Skrevet 18. juli 2016 11 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Det høres ut som lykke, ja. Herlig! Jeg snakker norsk, engelsk og spansk. Du da? Norsk, engelsk og litt fransk. Har dessverre mistet det meste av fransken og tysken siden jeg ikke har brukt de på ti år. Absolutt noe jeg må gjøre noe med!
Gjest Rossin Skrevet 18. juli 2016 #5668 Skrevet 18. juli 2016 7 timer siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón beskriv hvordan du ser ut! Detaljert
Gjest Ajax Skrevet 18. juli 2016 #5669 Skrevet 18. juli 2016 7 timer siden, Rossin skrev: @Cyrus hva synes dama di om at du henger på KG? Enda et forsøk på å fiske etter statusen min altså? Er du interessert på ordentlig så kan du sende meg en pm 😄 @Rossin Hva er det aller kvalmende du har sett?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5670 Skrevet 18. juli 2016 @Zumo de Melocotón høyden din?@Cyrus dater du noen for øyeblikket?@Moonwalker liker du eldre menn?@applestories kunne du datet noen som er 5 år yngre?@FayFerner har du stripet håret før?@toothfairy beskriv drømmemannen@Mysticgirl sixpack eller kosemage?@Marie90 hvem er du?@Belbus fullfør setningen: den perfekte lørdag tilbringes sammen med ....@EpleDrue har du enda et godt øye til en KG bruker?@Yme flørter du ofte på KG?@Nordavind hvilken bruker mener du er penest i bilde tråden?@Klopp fornøyd med klopps kjøp av spillere?@WubWub hva er du redd for? Anonymkode: 94750...bed
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. juli 2016 #5671 Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, FayFerner skrev: Ho ho ho, de initialene har jeg aldri tenkt på før. Ha en fantastisk ferie du også @Zumo de Melocotón, fortsett å spre din hærlige energi her inne! Hilsen hengiven FF Skal bli! Og takk for det. 1 time siden, applestories skrev: Norsk, engelsk og litt fransk. Har dessverre mistet det meste av fransken og tysken siden jeg ikke har brukt de på ti år. Absolutt noe jeg må gjøre noe med! Ja, det er jo et fin-fint tidsfordriv og anbefales! Jeg hadde også glemt ut igjen mye av spansken (trodde jeg), men tok grep og begynte å prate masse med lokalbefolkningen i Spania igjen og da kom mye tilbake. Jeg har en leilighet i en landsby som ennå ikke er så turistinfisert, så der er det mange å prate med om dagligdagse ting. Veldig kjekt! Hvilket språk foretrekker du av fransk og tysk da? 1 time siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón Beskriv hvordan du ser ut! Detaljert! Oj, hadde jeg gått glipp av et spørsmål?! Jeg ser akkurat så bra ut som jeg føler meg og bedre enn jeg fortjener. Jeg har mine tvil om at resten av gjengen her gidder å lese lange og detaljerte beskrivelser av utseendet mitt, så vil du ha detaljene får du sende meg en PM. @Rossin Du har visst glemt å svare på et spm lenger oppe på siden også.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5672 Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Gjør nok ikke det. Kjører en smågammel stasjonsvogn. #thuglife Hvordan det? Bra. Har bare sett en kar som ligner SINNSSYKT på deg og han kjører en slik bil.. Så likt det nesten er ekkelt. Men dette er ikke i Trondheim heller da.. måtte bare spørre for å være sikker Anonymkode: 96775...5f1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. juli 2016 #5673 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Zumo de Melocotón høyden din?@Cyrus dater du noen for øyeblikket?@Moonwalker liker du eldre menn?@applestories kunne du datet noen som er 5 år yngre?@FayFerner har du stripet håret før?@toothfairy beskriv drømmemannen@Mysticgirl sixpack eller kosemage?@Marie90 hvem er du?@Belbus fullfør setningen: den perfekte lørdag tilbringes sammen med ....@EpleDrue har du enda et godt øye til en KG bruker?@Yme flørter du ofte på KG?@Nordavind hvilken bruker mener du er penest i bilde tråden?@Klopp fornøyd med klopps kjøp av spillere?@WubWub hva er du redd for? Anonymkode: 94750...bed Oj, det var en flott liste med spørsmål! Jeg er 174 cm. @AnonymBruker94750...bed Hvorfor er du anonym?
Yme Skrevet 18. juli 2016 #5674 Skrevet 18. juli 2016 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Yme flørter du ofte på KG? Anonymkode: 94750...bed Jeg syns det er veldig sjeldent jeg flørter, både her og i virkeligheten, men folk oppfatter ofte humoren min som flørt. Jeg har samme humor, uansett hvem jeg snakker med, så om det jeg gjør er flørting, vil det si at jeg også flørter med min egen bestefar... Noe som for så vidt egentlig er helt greit, siden jeg ligner på han, og han derfor er en veldig kjekk mann De gangene jeg flørter reelt, er det med damer jeg kjenner godt nok til at jeg ønsker å flørte med dem, og med unntak av noen få brukere, er det ikke mange jeg kjenner veldig godt her inne. Det hender selvfølgelig at jeg snakker med damer her inne, jeg syns er kule nok til at jeg ønsker å bli bedre kjent med dem, og som jeg gjerne kunne flørta litt med etter hvert, men jeg må ha møtt dem i virkeligheten, minst 1 gang, før det blir noe ekte flørting fra min side. All flørt som skjer før det, er enkelt og greit bare sånn jeg er, når jeg er sosial, og det er bare ment som tull og gøy, og jeg er egentlig ikke en sånn type som menger meg mye med damene, annet enn at jeg liker å finne på ting med venninnene mine, fordi jeg er glad i dem som personer. Endret 18. juli 2016 av Yme 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. juli 2016 #5675 Skrevet 18. juli 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Zumo de Melocotón høyden din?@Cyrus dater du noen for øyeblikket?@Moonwalker liker du eldre menn?@applestories kunne du datet noen som er 5 år yngre?@FayFerner har du stripet håret før?@toothfairy beskriv drømmemannen@Mysticgirl sixpack eller kosemage?@Marie90 hvem er du?@Belbus fullfør setningen: den perfekte lørdag tilbringes sammen med ....@EpleDrue har du enda et godt øye til en KG bruker?@Yme flørter du ofte på KG?@Nordavind hvilken bruker mener du er penest i bilde tråden?@Klopp fornøyd med klopps kjøp av spillere?@WubWub hva er du redd for? Anonymkode: 94750...bed Begge deler takk Hvilken bruker er du da @Anonym?
Gjest EpleDrue Skrevet 18. juli 2016 #5676 Skrevet 18. juli 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue har du enda et godt øye til en KG bruker?Anonymkode: 94750...bed
applestories Skrevet 18. juli 2016 #5677 Skrevet 18. juli 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: @applestories kunne du datet noen som er 5 år yngre? Anonymkode: 94750...bed Hadde du spurt meg for et år eller to siden hadde jeg sagt nei. Men nå begynner jeg å bli såpass gammel at gutter fem år yngre enn meg faktisk er menn. Jeg ville ikke utelukket det, men det er fortsatt en litt rar tanke.
annebanane Skrevet 18. juli 2016 #5678 Skrevet 18. juli 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 16.7.2016 den 13.40): Endret 21. september 2025 av annebanane
applestories Skrevet 18. juli 2016 #5679 Skrevet 18. juli 2016 48 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Skal bli! Og takk for det. Ja, det er jo et fin-fint tidsfordriv og anbefales! Jeg hadde også glemt ut igjen mye av spansken (trodde jeg), men tok grep og begynte å prate masse med lokalbefolkningen i Spania igjen og da kom mye tilbake. Jeg har en leilighet i en landsby som ennå ikke er så turistinfisert, så der er det mange å prate med om dagligdagse ting. Veldig kjekt! Hvilket språk foretrekker du av fransk og tysk da? Tysk var tvang og fransk var et ønske, så det sier kanskje seg selv @Zumo de Melocotón Hvor i Norge er hytta, og hvor i Spania er leiligheten?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5680 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bra. Har bare sett en kar som ligner SINNSSYKT på deg og han kjører en slik bil.. Så likt det nesten er ekkelt. Men dette er ikke i Trondheim heller da.. måtte bare spørre for å være sikker Anonymkode: 96775...5f1 Katten er vel ikke fra trondheim? Er han ikke norlenning? Anonymkode: 66355...063
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå