Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
3 minutter siden, Cyrus skrev:

14686762756141983753724.jpg

Takk!! Godkjent (under noe tvil, vanskelig å se fargekoden på bildet)! Det var godt du postet dette, for nå var det like før jeg oppnevnte en kontrollør som kunne svinge uanmeldt innom soverommet ditt for å hente en fargeprøve jeg kunne analysere. :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Den 14. juli 2016 at 1.47, Dr. A. Kula skrev:

Og til slutt et spørsmål til @Lille-pus, hva fikk deg til å komme tilbake til KG?

Er absolutt ikke så sikker på noen tilbakekomst. Ser meg rundt og gremmes.

Et innfall en feriedag, kun det.

Gi meg noen jævlig gode grunner til å bruke tid her etter ferien,

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

@WubWub Hvordan går det med deg i Tyrkia og hvor høy er du? 

Anonymkode: 96775...5f1

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

@WubWub Hvordan går det med deg i Tyrkia og hvor høy er du? 

Anonymkode: 96775...5f1

Går bra. Litt opphisset, hadde håpet på noe action i byen min men ser dårlig ut. 187cm.

Skrevet

10 timer siden, Nordavind skrev:

@calavi bodde du i Oslo før?

Ja, født og oppvokst i Oslo. Helt klart byen som står mitt hjerte nærmest :)

@Nordavind Bor du i hovedstaden? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

@applestories Om du kunne reise fremover i tid, hvilket år ville du reise til og hva tror du at du vil oppleve der?

@FayFerner Om du kunne reise bakover i tid, hvilket århundre ville du reise til og hvorfor?

@Nordavind Hva fascinerer deg mest ved KG?

@Minesveiper I sofakroken eller på byen, hvor føler du deg mest vel?

@Dr. A. Kula Hvordan ser du for deg at hverdagen din er om 5 år?

Skrevet (endret)
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Om du kunne reise fremover i tid, hvilket år ville du reise til og hva tror du at du vil oppleve der?

Dersom jeg måtte ta med meg minnene tilbake til nåtiden tror jeg ikke jeg ville reist noe sted. Det å vite hva fremtiden bringer og ikke kunne gjøre noe med det høres bare fortvilende ut. Men... dersom jeg fikk velge sted også, og velge å ikke vite hvordan resten av verden har det, hadde jeg valgt en øy i Karibien, eller tilsvarende sted, der jeg kunne bodd i en hytte på stranda. Det er uansett drømmen. 30 år fram i tid, kanskje.

@Zumo de Melocotón Om du kunne forandre en ting ved hva vi anser som normalt eller unormalt, vanlig eller uvanlig i dag, hva ville det vært?

Endret av applestories
AnonymBruker
Skrevet

@FruKG er du bortreist på ferie? 

Anonymkode: 1d8d5...03e

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Dersom jeg måtte ta med meg minnene tilbake til nåtiden tror jeg ikke jeg ville reist noe sted. Det å vite hva fremtiden bringer og ikke kunne gjøre noe med det høres bare fortvilende ut. Men... dersom jeg fikk velge sted også, og velge å ikke vite hvordan resten av verden har det, hadde jeg valgt en øy i Karibien, eller tilsvarende sted, der jeg kunne bodd i en hytte på stranda. Det er uansett drømmen. 30 år fram i tid, kanskje.

@Zumo de Melocotón Om du kunne forandre en ting ved hva vi anser som normalt eller unormalt, vanlig eller uvanlig i dag, hva ville det vært?

Det første som slo meg var janteloven!  :regler: Den kan rives i tusen biter for min del.

I tillegg synes jeg det er så trist å se hvordan folk snakker både seg selv og andre ned. Jeg skulle ønske man heller kunne bruke energien på å bygge hverandre opp, slik at alle kan stråle som det unike og flotte mennesket de er. :hug: fra idealisten. :fnise:

@applestories Har du ferie nå?

Skrevet
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det første som slo meg var janteloven!  :regler: Den kan rives i tusen biter for min del.

I tillegg synes jeg det er så trist å se hvordan folk snakker både seg selv og andre ned. Jeg skulle ønske man heller kunne bruke energien på å bygge hverandre opp, slik at alle kan stråle som det unike og flotte mennesket de er. :hug: fra idealisten. :fnise:

@applestories Har du ferie nå?

Det var fint sagt :)

Nei, tror ikke jeg kan ta ferie i år.

Gjest Citronella
Skrevet
Den 15. juli 2016 at 14.36, EpleDrue skrev:

Er ikke spesielt glad i fargen rosa, nei. Hørt rykter at en ser brunere ut i rosa, så da måtte jeg slå til. :ph34r:

@Moonwalker hvorfor smører du ikke bare inn magen og ryggen i solkrem? Solfaktor 50 eller noe.

@Belbus Samsung vs iPhone?

@Citronella hvilket plagg er det styggeste en mann kan gå kledd i?

@applestories @Mysticgirl @Dr. A. Kula @Pjokkeline @Zumo de Melocotón

skal dere bidra med en fredagsselfie i bildetråden i dag?

Batikk og tåsandaler. Usj. Samt T-skjorte nede i buksen, uten belte! Med belte er heller ikke bra, men ikke helt total katastrofe. Skjorter som er for korte i formelle anledninger, bukser også. Og stygge sko! Sko som ikke er pleier.Kan jeg slenge samme spm til deg, @EpleDrue? 

@Cyrus favorittsport å utøve er svømming, samt kick-boksing. Har en kneskade og en skade i låret (noen nerver som gikk tapt da jeg sydde dette selv på en jungeltur), så løping er ikke min greie. Jeg liker best å se på friidrett og tennis.

@Zumo de Melocotón du er kul! Jeg har bevisst ikke googlet kicket ditt. Hvorfor har du det?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 minutter siden, Citronella skrev:

@Zumo de Melocotón du er kul! Jeg har bevisst ikke googlet kicket ditt. Hvorfor har du det?

Takk for det! :kul: Du er neimen ikke så verst du heller! :kyss2:

Hvorfor jeg har googlet kicket mitt? :vetikke: Er det nicket du sikter til? Tror ikke jeg har googlet det heller. :fnise: Hvorfor har du bevisst latt være? :ler:

Skrevet
6 timer siden, Lille-pus skrev:

Er absolutt ikke så sikker på noen tilbakekomst. Ser meg rundt og gremmes.

Et innfall en feriedag, kun det.

Gi meg noen jævlig gode grunner til å bruke tid her etter ferien,

Bare digger svaret ditt! Ingen tvil om at Lille-pus er tilbake. Rett fra levra/hofta, kontant, ærlig og uten filter.:trampe:

Trist at du har en så dårlig ferie at du må til KG for å underholdes, men svært godt å ha deg tilbake. :nigo:

Dine kloke råd og ufiltrerte svar er noe som trengs på dette forumet. Din erfaring fra det virkelige liv formidles med fornuft og klokskap og setter de uerfarne og uvitende til veggs så det holder.:pisk:

3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Dr. A. Kula Hvordan ser du for deg at hverdagen din er om 5 år?

Har trolig flyttet og og er færre i husstanden. Samme jobb og en egen hytte å dra til.

@Rossin, har ikke sett "Love", så her blir det blankt. :sjokk:

Den 15.7.2016 at 20.05, Zumo de Melocotón skrev:

Siden du er født før 1980, hvordan ser din topp 5 liste med 80-talls hits ut, @Dr. A. Kula?

Denne var ikke lett. Mye bra musikk i dette 10-året og vanskelig å velge. Liker musikk i flere sjangre, så tror jeg setter opp en liste med artister/💿. 

Jean Michelle Jarre, mest kjent for Oxygen fra 1976, men ga ut flere album på 80-tallet, inkludert "Les chants magnetique" (Magnetic Fields), "les concerts en Chine"(Concerts in China), Zoology, Rendez-vous og Revolutions.

Adam Ant (Adam and the ants) - også han startet på 70 tallet men kom ut med "Kings of the Wild Frontiers"  og "Prince Charming", "Friend or Foe", "Strip" og "Vite la Rock" på 80-tallet.

Cosmos - musikk til TV-serien med samme navn. Inkluderer Klassiske stykker som Vivaldi's "Våren", Bach's "Toccata og fuge", samt flere stykket av Vangelis.

Beverly Hills Cop - filmmusikk med drivende fengende rytmer som Axel F (Harold Faltermayer), Neutron Dance (Pointer Sisters) som høydepunkter.

Respectable med Mel & Kim Appleby. Disco man ikke sitter stiller til.

Og må også ta med "Tainted Love" av Soft Cell"

Gjest Citronella
Skrevet
53 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Takk for det! :kul: Du er neimen ikke så verst du heller! :kyss2:

Hvorfor jeg har googlet kicket mitt? :vetikke: Er det nicket du sikter til? Tror ikke jeg har googlet det heller. :fnise: Hvorfor har du bevisst latt være? :ler:

Nicket, selvfølgelig! Nei, jeg er nysgjerrig, men vil høre hvorfor du valgte det fra deg 😃

Gjest anonym2233
Skrevet
Den 14.7.2016 at 1.28, Zumo de Melocotón skrev:

:vin:*skål* til deg også, skjønne du! La oss rule sammen! :klem1: 

Hvilken årstid er din favoritt, @Pjokkeline, og hvorfor?

:skaal: Rollin rollin Rollin 🎶  (haha, nå lo jeg høyt sv meg selv...?! Herregud, så tror humor :fnise: )

Det må bli vår. Syns det er så herlig når snøen forsvinner, det blir lysere dager, og det begynner å blomstre. :) Jeg elsker (!) kriblingen i magen jeg får, de dagene når det er fortsatt litt kald luft, skinnende sol på formiddagen, enda mer perfekt med litt frost i bakken. Det er så deilig å bevege seg inn i skogen/marka da, når det har begynt å spire på trær og busker. :rodmer:

Den 14.7.2016 at 1.31, Uchiha Madbrah skrev:

*snip*

Skal se på The Confines og reporte back! Håper den er bra, ellers kjøper jeg vodoo-dukke og gjør svart magi på deg!

Syns ikke det har vært så mange gode skrekkfilmer i år, men jeg likte The Witch, Cell og The Boy skremte livet av meg for en eller annen grunn. Måtte stoppe filmen flere ganger fordi jeg ble så creepa ut.

Du har sikkert sett disse, men er mine favoritt skrekkfilmer: The Badabook, Oculus, Insidious 1 og Conjuring 1. Syns The Cabin in the woods også er genial, men kanskje ikke like skummelt. 

*snip*

Sett alle de ovennevnte :) Håper filmen faller i smak, og jeg skal se om jeg kan få sett Cell. 

22 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

@Pjokkeline Hvis du helt plutselig blir verdensberømt imorgen, hva tror du det vil være for?

Nå er jeg spent på svar folkens! :)

Du er fader meg så god og kreativ ned spørsmålene dine :fnise: Står dønn stille i hodet... Hmmmm... Jeg tror det hadde vært for min kroppstyrke i forhold til min vekt. Jeg er litt og veier lite, MEN jeg løfter tungt :fnise: Gud, det står så stille i hodet! Litt mindre kreativ enn deg.... 

Jeg vil bli verdensberømt for den eneste jenta i verden, som har den kuleste latteren. At folk utvikler en app, for å kunne kjøpe min latter til sin egen :skratte::skratte:

@Uchiha Madbrah  @Zumo de Melocotón  @Cyrus @EpleDrue @applestories @Belbus @Yme @ElizabethTaylor @kisskissbangbang @WubWub @Nordavind @Mysticgirl  spørsmål: Har dere blitt bitt av basillen og installert Pokemon Go? Hvis ja, hvor mange har dere samlet inn? 🙈 :fnise:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Citronella skrev:

Nicket, selvfølgelig! Nei, jeg er nysgjerrig, men vil høre hvorfor du valgte det fra deg 😃

Aha! Jeg hadde en nick-samtale med applestories på forrige side og tenkte at du hadde lest den, men seff gidder ikke alle å lese hele tråden. :Knegg: Jeg gjentar gjerne for deg! :kyss2:

11 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg liker nicket ditt! :strix:

Min historie er kort og kjedelig: Jeg var i Spania. Jeg drakk ferskenjuice (Zumo de Melocotón). Jeg trengte et nytt brukernavn. Tada!! :hug: fra ZdM

11 timer siden, applestories skrev:

Navnet høres ihvertfall spennende ut selv om historien bak kanskje ikke er det :P

Liker det spesielt godt når du skriver ZdM!

9 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Takk! Det er awsm. Og veldig typisk meg. :ler:

Liker det godt, jeg. Akkurat passelig lite feminint, sånn at jeg ikke blir så "jentete". Og så hadde jeg jo en sammenligning forøvrig tidligere i tråden også: "Ferskenjuice er jo litt eksotisk og ikke så lett å få tak i, men frisk og god med en helt egen sødme. ;) Smaker f. eks veldig godt til frokost, og det er jo allerede etablert at frokosten er dagens viktigste måltid". Jeg kan identifisere meg med nicket mitt, lett! :Hehe: 

-ZdM

Endret av Zumo de Melocotón
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
38 minutter siden, Pjokkeline skrev:

:skaal: Rollin rollin Rollin 🎶  (haha, nå lo jeg høyt sv meg selv...?! Herregud, så tror humor :fnise: )

Det må bli vår. Syns det er så herlig når snøen forsvinner, det blir lysere dager, og det begynner å blomstre. :) Jeg elsker (!) kriblingen i magen jeg får, de dagene når det er fortsatt litt kald luft, skinnende sol på formiddagen, enda mer perfekt med litt frost i bakken. Det er så deilig å bevege seg inn i skogen/marka da, når det har begynt å spire på trær og busker. :rodmer:

Sett alle de ovennevnte :) Håper filmen faller i smak, og jeg skal se om jeg kan få sett Cell. 

Du er fader meg så god og kreativ ned spørsmålene dine :fnise: Står dønn stille i hodet... Hmmmm... Jeg tror det hadde vært for min kroppstyrke i forhold til min vekt. Jeg er litt og veier lite, MEN jeg løfter tungt :fnise: Gud, det står så stille i hodet! Litt mindre kreativ enn deg.... 

Jeg vil bli verdensberømt for den eneste jenta i verden, som har den kuleste latteren. At folk utvikler en app, for å kunne kjøpe min latter til sin egen :skratte::skratte:

@Uchiha Madbrah  @Zumo de Melocotón  @Cyrus @EpleDrue @applestories @Belbus @Yme @ElizabethTaylor @kisskissbangbang @WubWub @Nordavind @Mysticgirl  spørsmål: Har dere blitt bitt av basillen og installert Pokemon Go? Hvis ja, hvor mange har dere samlet inn? 🙈 :fnise:

Nei, jeg aner ikke hva det er en gang, men kom på nå at jeg har hørt "Pokemon"-ordet minst 3-4 ganger de siste dagene. Det var jo uvanlig mye, så burde luktet lunten da, ja. :fnise: Har du dilla, @Pjokkeline?

Gjest anonym2233
Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei, jeg aner ikke hva det er en gang, men kom på nå at jeg har hørt "Pokemon"-ordet minst 3-4 ganger de siste dagene. Det var jo uvanlig mye, så burde luktet lunten da, ja. :fnise: Har du dilla, @Pjokkeline?

Vet du ikke hva det er?! :bond: Legendarisk spill og serie fra når jeg var liten! :D Google it, my friend :o Men ja, jeg har faktisk fått dilla, og til og med vært ute spesifikt for å samle inn figurene :fnise: Var ganske frustrert når spillet hadde overbelastning på sine servere tidligere i kveld :bond:

Nattinatt  ❤

Skrevet
1 time siden, Pjokkeline skrev:

Ja, det er så moro! Har 56 pokemon nå :fnise:

Hvor mange pokemon har du fanget?

Skrevet
7 timer siden, Pjokkeline skrev:

Aldri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...