Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Tror det må være fruktelig vanskelig å svare på om man er dum som en grønnsak og ikke skjønner bæret. (puns intended) :nigo:

(klarte bare ikke dy meg)

Skal ikke skue hunden på hårene eller brukeren på navnet ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg er 38. 

Når var siste gang du var i utlandet?:)

Du holder deg veldig godt! Trodde du var rundt 30 utifra bildene dine :D 

Var sist gang i utlandet for to år siden. Hvilket land ville du dratt til hvis du fikk en gratis ferie her og nå?

Gjest EpleDrue
Skrevet
21 minutter siden, applestories skrev:

Aner virkelig ikke, men jeg har vært veldig glad i å sykle i 25 år så jeg kan ikke ha vært så gammel :)

@EpleDrue Dette har sikkert blitt spurt før, men hva er favoritt frukten/bæret ditt?

Aprikos.

Favoritten er selvfølgelig epler og druer! 

@applestories hvis du skulle deltatt i et realityprogram, hvilket program hadde det vært? Og hvilken taktikk skulle du brukt for å vinne?

@Dr. A. Kula skal du se den nye Tarzan filmen på kino?

@Pjokkeline sove under åpen himmel i 3 dager helt alene i skogen, eller dele rom med fem personer du ikke kommer overens med i 3 dager? 

Gjest Nordavind
Skrevet
40 minutter siden, Belbus skrev:

Du holder deg veldig godt! Trodde du var rundt 30 utifra bildene dine :D 

Var sist gang i utlandet for to år siden. Hvilket land ville du dratt til hvis du fikk en gratis ferie her og nå?

Tusen takk, det var hyggelig å høre 😀 det ligger egentlig i familien.

Hmm. Det måtte ha blitt enten noe i Sør-Amerika eller New Zealand. 

Hva er en drømmehelg for deg?

Skrevet
39 minutter siden, EpleDrue skrev:

...

@Dr. A. Kula skal du se den nye Tarzan filmen på kino?

Har ikke bestemt meg enda. Men ser jo ut som litt action da, selv om jeg ser den får middels kritikk. 

@EpleDrue hva med deg da, skal du se den?

@Pjokkeline, hva slags butikk jobber du i (mat, klær, supermarked, elektro, etc)?

Gjest anonym2233
Skrevet
2 timer siden, EpleDrue skrev:

@Pjokkeline sove under åpen himmel i 3 dager helt alene i skogen, eller dele rom med fem personer du ikke kommer overens med i 3 dager? 

Lett valg: Sove under åpen himmel i 3 dager. Jeg er et skikkelig friluftsmenneske, og elsker å telte. Har faktisk sovet under åpen himmel én gang, på Hardangervidda, sommer 2014:)  Hadde fantastisk utsikt langt ute i horisonten med hvite fjelltopper, snøsmelting rett ved siden av så og si, og rennende foss. :)

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Har ikke bestemt meg enda. Men ser jo ut som litt action da, selv om jeg ser den får middels kritikk. 

@Pjokkeline, hva slags butikk jobber du i (mat, klær, supermarked, elektro, etc)?

Jeg jobber i dagligvarebutikk (mat) og elsker det :)

@EpleDrue Stiller deg samme spørsmål tilbake, 3 dager under åpen himmel eller dele rom med ufordragelige folk? :fnise:

@Dr. A. Kula Hvor fascinerende synes du det er med lyn og tordenvær? 

@Cathrine88 Beskriv en helg hvor du skal slappe av maks, og kose deg, kun deg alene. Hva ville du ha funnet på? Hva ville du ha spist? Hvordan vil du skjemme deg bort? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
23 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Mysticgirl Ville du ha valgt mellom erotisk roman eller krim ?

Krim, har for mye erotikk i livet nå :fnise: Hva foretrekker du av mørke og lyse menn?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 13.7.2016 den 9.13):

Endret av annebanane
Skrevet
2 timer siden, EpleDrue skrev:

Aprikos.

Favoritten er selvfølgelig epler og druer! 

@applestories hvis du skulle deltatt i et realityprogram, hvilket program hadde det vært? Og hvilken taktikk skulle du brukt for å vinne?

@Dr. A. Kula

Mesternes mester. Alle er så greie med hverandre at det hadde blitt taktikken også. Nå måtte jeg selvsagt vært en mester for å være med, så det kunne blitt et bittelite problem.. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Moonwalker skrev:

@applestories stylter eller hoppestokk?

Må nesten si hoppestokk siden jeg aldri har prøvd det. Kan se for meg noen artige scener for de som måtte se på :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, applestories skrev:

Skal ikke skue hunden på hårene eller brukeren på navnet ;)

Man skal ikke skue hunden på hårene og jenta på lårene. ;)

Anonymkode: dc976...f20

Skrevet
33 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Dr. A. Kula Hvor fascinerende synes du det er med lyn og tordenvær? 

Tordenvær er spenning, ingen amper stemning av det. Har volt bry en gang (TVen sleit litt etterpå), ohm jeg kan si det slik. Teller alltid for å sjekke avstand og retning på nedslagsområde. (puns intended) 

@Pjokkeline har du sett filmen "Top Secret" (1984) med Val Kilmer, og hva syntes du i såfall om den (og hvis ikke når skal du de den)?

@Raven.WritingDesk gjentar spørsmålet fra tidligere i tråden,  har du begynt på juleplanlegging/handel?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal ikke skue hunden på hårene og jenta på lårene. ;)

Anonymkode: dc976...f20

Men lårene på jenta kan være et deilig skue!

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet
53 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Krim, har for mye erotikk i livet nå :fnise: Hva foretrekker du av mørke og lyse menn?

Foretrekker lyse menn. Samboeren min er lys, det var exn å :fnise:

Det er jo en god kombinasjon/balanse. Erotikk er bra og gir krydder, krim gir spenning :D

13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Tordenvær er spenning, ingen amper stemning av det. Har volt bry en gang (TVen sleit litt etterpå), ohm jeg kan si det slik. Teller alltid for å sjekke avstand og retning på nedslagsområde. (puns intended) 

@Pjokkeline har du sett filmen "Top Secret" (1984) med Val Kilmer, og hva syntes du i såfall om den (og hvis ikke når skal du de den)?

*måtte google litt* Ikke sett den. Virker som en film jeg kan like :P Selv om jeg i blant er teit, og ikke vil se eldre filmer enn 1995😂😂 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@Raven.WritingDesk gjentar spørsmålet fra tidligere i tråden,  har du begynt på juleplanlegging/handel?

Nei, så strukturert kan jeg dessverre ikke skryte av at jeg er, selv om jeg ofte forsøker å kjøpe inn ulike ting på salg osv. Planlegger å lage endel bær og frukt likører og syltetøy å gi til de over 18, teller det? 😜 @Dr. A. Kula har du noe god electronica/trance å anbefale? @amativeReflection Skal du gjøre noe spennende nå i ferien? @Doge er du generelt en happy-go-lucky-kinda-guy?

Gjest EpleDrue
Skrevet
10 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue hva med deg da, skal du se den?

Nei, jeg var usikker frem til noen venner så den i går, og ba meg styre unna. :fnise: Noen filmer burde ikke spilles inn igjen.

9 timer siden, Pjokkeline skrev:

@EpleDrue Stiller deg samme spørsmål tilbake, 3 dager under åpen himmel eller dele rom med ufordragelige folk? :fnise:

Helt klart 3 dager under åpen himmel. Er det noe jeg ikke liker så er det å bruke tiden min på ufordragelige mennesker.

9 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue hvordan ser du for deg det neste året?

Har satt meg noen mål jeg skal klare innen sommeren 2017, der i blant skal jeg delta på triathlon. Ser for meg et nytt og spennende år i vente, med mye trening. Også har jeg planer om å være en flink turist, vil oppleve mer av Europa.

9 timer siden, applestories skrev:

@EpleDrue Er det noen TV-serier du må få med deg?

Modern family! Phil Dunphy er helt klart favoritten.  "When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like whaaat?" :ler2:

@Dr. A. Kula Hvilken pizzakjede lager den beste pizzaen i Norge?

@Pjokkeline hvis du skulle innført et nytt obligatorisk fag på ungdomsskolene i Norge, hvilket fag ville du valgt?

@Moonwalker soloppgang eller solnedgang?

@applestories tror du det blir mer eller mindre mobilbruk i fremtiden, og er du for eller i mot utviklingen vi har hatt de siste årene innen mobilteknologien?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 14.7.2016 den 9.16):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
9 minutter siden, Moonwalker skrev:

Solnedgang 95% av tiden. 

@EpleDrue Hvor lenge pleier du være oppe på en hverdag?

Pleier å være i seng til rundt klokken 22:30. Er enda i feriemodus, og da kan det fort bli litt senere.

@Moonwalker hva med deg? Og hva gjør du dersom du ikke får sove?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 14.7.2016 den 13.41):

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...