chouette Skrevet 15. juli 2016 #5541 Skrevet 15. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såppas dårlig date? Muligvis du har bedre hell med han Anonymkode: 09aee...865 Ingen kommentar. Oppfordrer nok en gang Nysgjerrige Nils å sende undertegnende en PM 😘 1
Gjest EpleDrue Skrevet 15. juli 2016 #5542 Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva er dette rosa shorts-greiene? Pics please! Må bare bli litt brunere først. 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Er du god til å ro? finner du rytmen? Jaja, kjempegod.. Tror jeg har gjort det 3 ganger. Vet ikke helt hvor jeg var da det ble delt ut slike egenskaper.. Heldigvis fikk jeg andre egenskaper! @Moonwalker tror du vi vil få sommerværet i august, eller må vi bare si oss fornøyd med det lille vi har hatt til nå? 1 time siden, Mysticgirl skrev: Nei, det skjer ikke Men du kan få se meg på pm om jeg får se deg Nå skal du høre frøken, tror det er du som skylder meg en PM først! 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvordan gikk daten @toothfairy @EpleDrue Anonymkode: 09aee...865 Hvem spør?
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juli 2016 #5543 Skrevet 15. juli 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såppas dårlig date? Muligvis du har bedre hell med han Anonymkode: 09aee...865 What? Noe jeg har gått glipp av? 10 minutter siden, EpleDrue skrev: Nå skal du høre frøken, tror det er du som skylder meg en PM først! Nånei du
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #5544 Skrevet 15. juli 2016 30 minutter siden, toothfairy skrev: Ingen kommentar. Oppfordrer nok en gang Nysgjerrige Nils å sende undertegnende en PM 😘 ok hvem var skuffet du eller han?? tyder litt deg måten du svarer 15 minutter siden, Mysticgirl skrev: What? Noe jeg har gått glipp av? @toothfairy gir @EpleDrue til deg Anonymkode: 09aee...865
Gjest EpleDrue Skrevet 15. juli 2016 #5545 Skrevet 15. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: @toothfairy gir @EpleDrue til deg Anonymkode: 09aee...865 Jeg er et menneske med følelser jeg også, altså...
Lady Skrevet 15. juli 2016 #5546 Skrevet 15. juli 2016 10 timer siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón beskriv klesstilen din @Citronella har du store pupper? @Uchiha Madbrah er skjegget ditt trimma i kantene? @Lady hva slags strategi hadde du brukt om du skulle være med på paradise? Spilt på mine beste sider og vært meg selv. @Rossin Tror du vi hadde vært et sterkt par på paradise?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. juli 2016 #5547 Skrevet 15. juli 2016 21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Rh er et blodtypesystem, parallelt med AB0, men det er selvsagt ikke vanlig å oppgi bare RH verdien, i motsetning til for AB0. Men det er jo min type humor/finurlighet på svarene her. Og for å svare nøyaktig på spørsmålet til @applestories, så er svaret for like lenge siden som jeg er gammel (ung) og akkurat på termin. Men litt mer spesifikt så er jeg født før 80-tallet. Men hvor lenge før er jo ikke godt å vite. @applestories, er du (eller/eller din mor) utdannet innen kjemi @Zumo de Melocotón, sånn bortsett fra det opplagte valget "bloody Mary", hvilken drink ville du selv bydd på til dine tørste gjester. (Og ser også bort fra ferskenjuicen). Er Bloody Mary et opplagt valg? Det spørs jo helt på anledning og tid på dagen, og om det er snakk om drikke til maten eller kun tørstedrikk. Pleier å ha stående et par karafler med isvann (med og uten sitron/lime/whatever) og ellers avtaler vi som regel hva vi skal ha på forhånd når vennegjengen samles. Eller noen lager mat, noen handler og noen svinger innom polet. Vin, cider, eplemost, øl, farris, brus eller sterkere saker. Vi har en hobby-bartender i gjengen også, som er rågod til å mikse drinker til de som vil ha det. Ellers hender det en sjelden gang at en punsjbolle eller to kommer på bordet. Men jeg gidder ikke den spritsmaken, så da spiser jeg heller frukten i bunnen av bollen. Funker strålende! Siden du er født før 1980, hvordan ser din topp 5 liste med 80-talls hits ut, @Dr. A. Kula?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. juli 2016 #5548 Skrevet 15. juli 2016 @toothfairy Hvor mange unger vil du ha? @Mysticgirl Vil du forandre navnet ditt? @Rossin Hva gjorde du på din siste bursdag? @EpleDrue Hva gjorde du i går ved midnatt? @Moonwalker Familien eller vennegjengen, hvem vil du helst tilbringe helgen med? @Cyrus Finnes det noe i livet ditt du vil forandre på?
annebanane Skrevet 15. juli 2016 #5549 Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: @Moonwalker tror du vi vil få sommerværet i august, eller må vi bare si oss fornøyd med det lille vi har hatt til nå? Når det kommer til været er jeg oppvokst til forvente at det er overskyet eller regn, så pessimisten i meg sier at det ikke kommer til å bli særlig bedre. Krysser fingrene for at det blir fint på fridagene mine. 48 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Moonwalker Familien eller vennegjengen, hvem vil du helst tilbringe helgen med? Spørst hvilken side av familien min du har å tilby jeg velger nok venner denne helgen. @EpleDrue , @Zumo de Melocotón og @Rossin Hvilken rett pleier dere å lage om dere skal diske opp for noen som kommer på besøk?
Gjest EpleDrue Skrevet 15. juli 2016 #5550 Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: @EpleDrue Hva gjorde du i går ved midnatt? Tror jeg sov. Hva med deg @Zumo de Melocotón ? 43 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue , @Zumo de Melocotón og @Rossin Hvilken rett pleier dere å lage om dere skal diske opp for noen som kommer på besøk? Pizza, enkelt. @Moonwalker Nevn 3 tv-serier du liker. @applestories Når døgnet du sist?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. juli 2016 #5551 Skrevet 15. juli 2016 59 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue , @Zumo de Melocotón og @Rossin Hvilken rett pleier dere å lage om dere skal diske opp for noen som kommer på besøk? Ingen faste retter. Liker å lage mat, så finner som regel på noe nytt. Gjerne noe jeg ikke har prøvd før. 11 minutter siden, EpleDrue skrev: Tror jeg sov. Hva med deg @Zumo de Melocotón ? Pizza, enkelt. @Moonwalker Nevn 3 tv-serier du liker. @applestories Når døgnet du sist? Jeg koste meg på hytta med venner. Tror vi var midt i et brettspill rundt midnattstider, eller så var det omtrent da vi tok en pause for å prate skit og mimre på plenen. Mye latter og good times!
Gjest Rossin Skrevet 15. juli 2016 #5552 Skrevet 15. juli 2016 3 timer siden, Lady skrev: Spilt på mine beste sider og vært meg selv. @Rossin Tror du vi hadde vært et sterkt par på paradise? Og hva er dine beste sider, da? Ja, jeg tror vi hadde vært sterke. Blanding av kløkt og party. Men jeg bygger putebarriere på midten av senga om natta. 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Rossin Hva gjorde du på din siste bursdag? Jeg inviterte noen venner hjem på middag. Vi jamma noen låter og tok det lungt 1 time siden, Moonwalker skrev: @Rossin Hvilken rett pleier dere å lage om dere skal diske opp for noen som kommer på besøk? Det går i perioder. Nå om dagen er det pizza. Har jo skaffa meg sånn fint pizzastål, så jeg har perfeksjonert oppskriften. @Moonwalker hadde du villet gå over til dum-telefon om du fikk 599,- rett i lomma hver måned? Begrunn svaret @Zumo de Melocotón hva synes du om at jeg synes svak svettelukt er turn-on? Ikke sånn gammal svette, men en lett kroppslukt. Støtter du meg eller synes du det er rart? @EpleDrue kan du kline på senga om morgenen, eller skyr du unna morgenånde?
chouette Skrevet 15. juli 2016 #5553 Skrevet 15. juli 2016 (endret) 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @toothfairy Hvor mange unger vil du ha? To små (tann)troll! En gutt og en jente. Jenta må gjerne være eldst så hun kan sjefe godt over lillebror Endret 15. juli 2016 av toothfairy
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. juli 2016 #5554 Skrevet 15. juli 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón hva synes du om at jeg synes svak svettelukt er turn-on? Ikke sånn gammal svette, men en lett kroppslukt. Støtter du meg eller synes du det er rart? Det støtter jeg deg absolutt i. Frisk svette er full av feromoner, og man blir faktisk mer seksuelt attraktive når man svetter litt enn om man kamuflerer/stanser svetten med antiperspiranter. Av samme grunn er det lurt å bruke deodorant istedenfor antiperspirant, dersom man ikke svetter mye eller har problemer med lukt. Huden smaker litt saltere også, når man svetter litt. Jeg synes også lett svette/kroppslukt er turn-on. Bare tanken på f. eks en digg mann som har arbeidet utendørs i en time eller to (helst i bar overkropp) og som har et tynt lag av svette på overkroppen, smaker litt salt og lukter en deilig blanding av frisk luft og mann er nok til å få meg til å miste fokuset på hva jeg egentlig svarer på nå.. *kremt* Til gutta: Liker dere å jobbe utendørs, og kaster dere skjorta i så fall?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. juli 2016 #5555 Skrevet 15. juli 2016 10 minutter siden, toothfairy skrev: To små (tann)troll! En gutt og en jente. Jenta må gjerne være eldst så hun kan sjefe godt over lillebror Tenk så mange melketenner det blir da!
applestories Skrevet 15. juli 2016 #5556 Skrevet 15. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 09aee...865 Og så får ikke vi andre høre hvordan det gikk? Er det KG-romantikk eller dramatikk?
applestories Skrevet 15. juli 2016 #5557 Skrevet 15. juli 2016 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har visst ikke svart denne, så her skal du få svar @EpleDrue. Tror det må bli Æendal. Mye fint vær og helt unikt miljø rundt Pollen. Utepils på Madame Reiersen en solskinnsdag blir aldri feil. Kort sagt, data. Med rett fra NTNU til å kalle meg sivilingeniør. Enn du da @applestories, siden naturfag tydeligvis var langt bak mål. Økonomi, psykologi, mer økonomi, så sosialantropologi og utviklingsstudier. En salig røre egentlig, men interessant har det vært. 1
applestories Skrevet 15. juli 2016 #5558 Skrevet 15. juli 2016 (endret) 6 timer siden, Rossin skrev: @applestories hvilke tre krydder må du ha i kjøkkenskapet? (Foruten salt og pepper) 3 timer siden, EpleDrue skrev: @applestories Når døgnet du sist? Og der kom jeg på at det er mulig å sitere flere på en gang og dermed ikke trenger å bruke en halv side på å svare... Bare tre krydder? Bruker mest urter som oregano, basilikum, timian.. Dyrker dem også ferske, får alltid mye mer enn jeg vet hva jeg skal gjøre med. Men krydder? Er kanel krydder? Vet aldri hva jeg har før jeg trenger det.. Hva er den beste retten du lager med mye krydder i @Rossin Når døgnet jeg sist? Må ha vært en gang på UiB, første eller andre året, så faktisk over ti år siden. Kan det stemme? Jeg som aldri liker å legge meg og ikke liker å stå opp? Var du med på en russebuss eller russebil @EpleDrue? Hva var navnet? Endret 15. juli 2016 av applestories
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 15. juli 2016 #5559 Skrevet 15. juli 2016 14 timer siden, Rossin skrev: @Uchiha Madbrah er skjegget ditt trimma i kantene? Altså jeg synes det er såååååå fint med skjegg (alt fra stubber og oppover er HNNNNNNNNNNNNNNNG), men skjegg er sååå high-maintenance (skjeggolje, skjeggshampo, skjeggbørste.... nå vet jeg ihvertfall litt om hvordan damer føler). Har aldri spart så mye som jeg har nå - og alle mine nærmeste venner og familie sier at jeg må ta vekk skjegget, but hatas' gon' haaaaate. nå som ranten er over skal jeg svare på spørsmålet ditt! Skjeggformen jeg går for nå er veldig inspirert av Travis Fimmel (han er såååååå kjekk omg). Vet ikke om du ser det på avataren min, men jeg liker å la det vokse nederst og kortere alle andre steder, inkludert kantene og særlig ovenfor skinnbeinet for å få den formen jeg vil ha. Dessverre så har jeg krøllete og ikke rett skjegg, så jeg kommer nok aldri til å få den formen jeg egentlig var ute etter....
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. juli 2016 #5560 Skrevet 15. juli 2016 @applestories Hva er historien bak nicket? @Uchiha Madbrah Har du ferie nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå