Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 17. juli 2016 #5601 Skrevet 17. juli 2016 10 timer siden, Pjokkeline skrev: Vet du ikke hva det er?! Legendarisk spill og serie fra når jeg var liten! :D Google it, my friend :o Men ja, jeg har faktisk fått dilla, og til og med vært ute spesifikt for å samle inn figurene Var ganske frustrert når spillet hadde overbelastning på sine servere tidligere i kveld Nattinatt ❤ Ja, altså. Jeg har hørt om Pokemonkort, men trodde det var sånne kort småkidsa byttet i friminuttene for noen år tilbake. Så de har laget et spill nå altså? Får Google det og se hva som er så fascinerende.
Dr. A. Kula Skrevet 17. juli 2016 #5602 Skrevet 17. juli 2016 33 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Feiltrykk Sendte visstnok ingen spørsmål videre på siste svar, så her kommer noen. @Pjokkeline, siden du ikke spurte meg)(Pokemón Go), så er svaret nei. @applestories, hvorfor tror/trodde du jeg er på alder med mora di? @Zumo de Melocotón og @Raven.WritingDesk, hva er deres top 5-10 liste over hits/artister/album fra 90-tallet. (ref mon liste fra 80-tallet over) @Lille-pus, hvor høye er Helene du bruker til hverdags og til fest? @amativeReflection, fikk du drukket opp innkjøpet til ferien eller måtte du supplere underveis, ref din egen tråd?
Gjest EpleDrue Skrevet 17. juli 2016 #5603 Skrevet 17. juli 2016 Den Friday, July 15, 2016 at 23.13, Rossin skrev: @EpleDrue kan du kline på senga om morgenen, eller skyr du unna morgenånde? Er det noen jeg liker kliner jeg uansett. Minus snus i munnen, det utgår. @Rossin er du for likestilling mellom kvinner og menn? Er det noe du evt mener er en kvinnes/manns jobb/plikt? Den Friday, July 15, 2016 at 1.06, applestories skrev: Var du med på en russebuss eller russebil @EpleDrue? Hva var navnet? Ingrn russebuss/bil her. Vi var 4 stykker som var gåruss. @applestories liker du druer? Den Saturday, July 16, 2016 at 2.01, Uchiha Madbrah skrev: @EpleDrue Hadde du vært villig til å spise 100 levende mark, 50 larver og 5 edderkopper for 5.000.000kr? Høres da ut som en vanlig kveld på markedet i Thailand. Så lenge jeg kan skylle det ned med noe, og ha ketchup på.. Muligens. Kan få en passe ok tarmskyll for 5.000.000 i ettertid. Men på den andre siden så er ikke 5.000.000 så mye penger. Tror jeg kan gi det endelige svaret når jeg vet om de 50 larvene er stekt, samt ketchup og noe å skylle det ned med. @Uchiha Madbrah samme spørsmål går til deg! Den Saturday, July 16, 2016 at 12.50, Moonwalker skrev: @EpleDrue Film eller serier? Hva engasjerer deg mest? Helt klart serier. Film tar for fort slutt! @Moonwalker Har eiere av el-biler for mange goder i Norge, eller burde de få enda flere? Den Saturday, July 16, 2016 at 13.40, Zumo de Melocotón skrev: @EpleDrue Favoritt-tema under en pillow-talk? Drømmer. @Zumo de Melocotón Pillow talk eller dirty talk? Den Saturday, July 16, 2016 at 14.20, Belbus skrev: iPhone Hva er din favorittapp? Jeg har utrolig få apper på mobilen, men Spotify er klart en favoritt som brukes daglig. @Belbus Hva er det beste med sommeren? 14 timer siden, Pjokkeline skrev: @EpleDruespørsmål: Har dere blitt bitt av basillen og installert Pokemon Go? Hvis ja, hvor mange har dere samlet inn? 🙈 Nei, ikke prøvd. Håper heller jeg aldri trenger prøve. 😂 @Pjokkeline har du båtførerbeviset?
applestories Skrevet 17. juli 2016 #5604 Skrevet 17. juli 2016 Den 16.7.2016 at 13.40, Zumo de Melocotón skrev: Jeg har ikke fått kommentere uten å ta med dette sitatatet siden i på denne tid, så benytter sjansen til å spørre @Zumo de Melocotón Om du skulle vært en fugl en dag, hva slags ville det vært? 14 timer siden, Pjokkeline skrev: @Uchiha Madbrah @Zumo de Melocotón @Cyrus @EpleDrue @applestories @Belbus @Yme @ElizabethTaylor @kisskissbangbang @WubWub @Nordavind @Mysticgirl spørsmål: Har dere blitt bitt av basillen og installert Pokemon Go? Hvis ja, hvor mange har dere samlet inn? 🙈 Ja, jeg har installert det, men nei, jeg har ikke prøvd å fange noen. Har det på nettbrettet uten datatilgang, kan ikke installere på mobil, og da blir det litt amputert. Men jeg vet det sitter tre i nærheten å venter på meg! Og jeg kan bekrefte at spillet har inntatt bygda. På vei hjem for en time siden så jeg to gjenger som virret rundt i en liten museumspark på mitt lille hjemsted. Ikke noe nytt der, her er hundrevis, om ikke tusenvis av turister som stopper hver dag og virrer rundt i gata. Men de er vanligvis (godt) voksne og virrer med kamera. Disse var unge og virret med mobiler. Var ikke akkurat vanskelig å legge to og to sammen da Når jeg tenkte meg om sto det to der på nøyaktig samme tid i går. Flytter figurene på seg til ulike tider, kanskje? Bare så synd det står et hus mellom meg og museumspark, ellers hadde jeg hatt helt topp underholdning her en stund 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @applestories, hvorfor tror/trodde du jeg er på alder med mora di? Jeg trodde ikke det, men jeg kan ikke huske andre som omtaler blodtypen sin med rhesus positiv eller negativ, og kun det. De siste par tiårene ha vi lært om ABO-systemet (som inkluderer rhesus), så jeg tenkte du må ha gått på skole en stund før det. Men du forklarte jo hvorfor du svarte sånn 1
applestories Skrevet 17. juli 2016 #5605 Skrevet 17. juli 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev:@applestories liker du druer? @applestories liker du druer? Klart jeg gjør det, sto faktisk og kuttet opp to hele bokser til dessert tidligere i dag Har alltid likt de grønne best. Med epler er det motsatt.
applestories Skrevet 17. juli 2016 #5606 Skrevet 17. juli 2016 10 minutter siden, EpleDrue skrev: Tror jeg kan gi det endelige svaret når jeg vet om de 50 larvene er stekt, samt ketchup og noe å skylle det ned med. Tviler på du får steke dem så mye når han skriver at de er levende!
Dr. A. Kula Skrevet 17. juli 2016 #5607 Skrevet 17. juli 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Tviler på du får steke dem så mye når han skriver at de er levende! Det var bare de 100 markene som var spesifisert som levende. Viktig å lese nøye.
applestories Skrevet 17. juli 2016 #5608 Skrevet 17. juli 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Det var bare de 100 markene som var spesifisert som levende. Viktig å lese nøye.
Gjest Nordavind Skrevet 17. juli 2016 #5609 Skrevet 17. juli 2016 @Pjokkeline nei, ikke noe pokemon på denne karen.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 17. juli 2016 #5610 Skrevet 17. juli 2016 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Sendte visstnok ingen spørsmål videre på siste svar, så her kommer noen. @Pjokkeline, siden du ikke spurte meg)(Pokemón Go), så er svaret nei. @applestories, hvorfor tror/trodde du jeg er på alder med mora di? @Zumo de Melocotón og @Raven.WritingDesk, hva er deres top 5-10 liste over hits/artister/album fra 90-tallet. (ref mon liste fra 80-tallet over) @Lille-pus, hvor høye er Helene du bruker til hverdags og til fest? @amativeReflection, fikk du drukket opp innkjøpet til ferien eller måtte du supplere underveis, ref din egen tråd? Sånn uten å tenke for lenge er mine favoritter fra 90-tallet: 1.) rage against the machine (Bulls on parade) 2.) Korn, Freak on a leash + got the life (follow the leader" albumet) 3.) Nirvana; "polly", "come as you are" og "the man who sold the world" (MTV unplugged albumet) 4.) Soundgarden "Black hole sun", 5.) Ugly Kid Joe " Cats in the cradle", 6.) Pearl Jam " Jeremy" 7.) crash test dummies "Mmmmm mmmmm" 8.) Radiohehad "Creep", 9. depeche mode, "personal Jesus" (gitt ut i 1989 men tar den med likevel 🙈) 10.) Moby, "natural blues" Hva er dine beste 60 og 70-talls fem-ti på topp, @Dr. A. Kula ?
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juli 2016 #5611 Skrevet 17. juli 2016 Den 16.7.2016 at 13.40, Zumo de Melocotón skrev: @Moonwalker En hobby du kunne tenke deg å prøve? @Mysticgirl Hit me baby one more time, eller Love me tender? @EpleDrue Favoritt-tema under en pillow-talk? @applestories En låt som alltid gjør deg glad? Ingen av delene @Zumo de Melocotón Iskrem eller potetgull? 15 timer siden, Pjokkeline skrev: Rollin rollin Rollin 🎶 (haha, nå lo jeg høyt sv meg selv...?! Herregud, så tror humor ) Det må bli vår. Syns det er så herlig når snøen forsvinner, det blir lysere dager, og det begynner å blomstre. Jeg elsker (!) kriblingen i magen jeg får, de dagene når det er fortsatt litt kald luft, skinnende sol på formiddagen, enda mer perfekt med litt frost i bakken. Det er så deilig å bevege seg inn i skogen/marka da, når det har begynt å spire på trær og busker. Sett alle de ovennevnte Håper filmen faller i smak, og jeg skal se om jeg kan få sett Cell. Du er fader meg så god og kreativ ned spørsmålene dine Står dønn stille i hodet... Hmmmm... Jeg tror det hadde vært for min kroppstyrke i forhold til min vekt. Jeg er litt og veier lite, MEN jeg løfter tungt Gud, det står så stille i hodet! Litt mindre kreativ enn deg.... Jeg vil bli verdensberømt for den eneste jenta i verden, som har den kuleste latteren. At folk utvikler en app, for å kunne kjøpe min latter til sin egen @Uchiha Madbrah @Zumo de Melocotón @Cyrus @EpleDrue @applestories @Belbus @Yme @ElizabethTaylor @kisskissbangbang @WubWub @Nordavind @Mysticgirl spørsmål: Har dere blitt bitt av basillen og installert Pokemon Go? Hvis ja, hvor mange har dere samlet inn? 🙈 Har nettopp begynt og samlet inn bare 14. Men hva gjør man når man er fri for baller? @Pjokkeline ?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 17. juli 2016 #5612 Skrevet 17. juli 2016 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Zumo de Melocotón og @Raven.WritingDesk, hva er deres top 5-10 liste over hits/artister/album fra 90-tallet. (ref mon liste fra 80-tallet over) På den tiden gikk det enten i Absolute Music eller tilsvarende, VG-lista topp 20, diverse sommerhits og andre lignende greier. Deretter kom rockeperioden og Metallica. Så gikk det mest i spillelister med diverse rock, metal, pop og diverse soundtrack. Jeg har ingen toppliste, hørte på så mye forskjellig. Ingen nevnt, ingen glemt! Jeg har uansett alltid vært bedre til å huske sangtekster enn artister og sangtitler. 22 minutter siden, EpleDrue skrev: @Zumo de Melocotón Pillow talk eller dirty talk? Hallo? Det blir jo som å spørre om jeg, som elsker digg mat, liker hovedrett ELLER dessert. Begge deler til hver sin tid, så klart! Og med dirty-talk snakker jeg ikke om cheezy klisjéer, men om å bruke mer eller mindre velvalgte ord/setninger og variasjoner i stemmebruken til å hisse hverandre (enda mer) opp. Synes det er spesielt herlig over telefon, når man er så nær, men likevel så langt unna. Kan bli så ufattelig kåt av den type samtaler.. Spesielt når det er med en jeg virkelig brenner etter å kn**** sanseløs. Pillowtalk er en tilnærmet perfekt avslutning på en herlig kveld (eller en fin-fin pause). Så her er jeg og Ole Brumm på bølgelengde igjen! 19 minutter siden, applestories skrev: Jeg har ikke fått kommentere uten å ta med dette sitatatet siden i på denne tid, så benytter sjansen til å spørre @Zumo de Melocotón Om du skulle vært en fugl en dag, hva slags ville det vært? Kolibri/Hummingbird! De er små, kule, og kan fly både forlengs, sidelengs og baklengs. De kan hovre i luften og har uovertrufne flygeegenskaper. De tåler masse G-force og noen av fuglene er dessuten superraske flygere, eller som Christopher Clark hevder: «g-kraften er større enn i et jagerfly med etterbrennerne på eller en romferge under oppskytning». Det kan jeg like!
Gjest anonym2233 Skrevet 17. juli 2016 #5613 Skrevet 17. juli 2016 14 timer siden, Belbus skrev: Ja, det er så moro! Har 56 pokemon nå Hvor mange pokemon har du fanget? Bare 23!! 😆 Men vi får se hvor lenge jeg skal holde på.. 5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Ja, altså. Jeg har hørt om Pokemonkort, men trodde det var sånne kort småkidsa byttet i friminuttene for noen år tilbake. Så de har laget et spill nå altså? Får Google det og se hva som er så fascinerende. Det stemmer Var i "min tid". Hadde en hel haug pokemon kort, og pleide å spare på den ene 10'ern jeg fikk av foreldrene i ny og noe, for å kjøpe meg nye kort Ekstra stas var det, om du fant par glitrende kort i pakken 1 time siden, EpleDrue skrev: @Pjokkeline har du båtførerbeviset? Nei, dessverre... Men, derimot får jeg lov til å sitte bak som rene dronningen :D 56 minutter siden, Mysticgirl skrev: Har nettopp begynt og samlet inn bare 14. Men hva gjør man når man er fri for baller? @Pjokkeline ? Hmm, du må inn og kjøpe tror jeg. 50stk om gangen. Eller så, når du er nærme en plass på kartet hvor bygningen lyser blått, så trykker du deg inn og spinner på hjulet. Er du veldig, for noen ekstra kuler der, eller noe annet morsomt Unnskyld @Dr. A. Kula for at jeg glemte p nevne deg @Dr. A. Kula Vil du tilgi meg om jeg baker deg en ordentlig saftig brownie kake, med kaaald vaniljeis ved siden av? :D
Gjest Rossin Skrevet 17. juli 2016 #5614 Skrevet 17. juli 2016 (endret) 1 time siden, EpleDrue skrev: @Rossin er du for likestilling mellom kvinner og menn? Er det noe du evt mener er en kvinnes/manns jobb/plikt? Jeg er definitivt for likestilling, og at vi snur på typiske mann-/kvinneroller. Det er ingenting jeg føler er mer en manns plikt, egentlig. Den 16/07/2016 at 9.25, Cyrus skrev: @Rossin Hva var det siste klesplagget du kastet? Et par sokker som var veldig skitne fordi jeg hadde gått med dem ute. Den 16/07/2016 at 12.50, Moonwalker skrev: @Rossin Samler du på noe spesielt? Nei, jeg er flink til å kaste ting jeg ikke trenger, og generelt flink til å ikke kjøpe ting jeg ikke har bruk for. Så det å samle på ting er ikke noe jeg gidder å gjøre. Den 16/07/2016 at 13.30, Zumo de Melocotón skrev: Spm 1: Ja og tja! Om mannen som bærer det passer med skjegget, så kan det være både fint og sexy. Men jeg synes det er mer behagelig å kysse når det ikke er stikkete skjegg eller skjeggstubber. Sånn 1-dags skjeggstubber skraper fort opp den sarte huden i ansiktet, så da foretrekker jeg enten glattbarbert, 3-dagers eller et velpleid og ikke-stikkende skjegg. Spm 2: Ja, nå har du jo nettopp skrytt av å ha en killer lakseoppskrift, og jeg digger laks nesten like mye som jeg digger fjellørret, så med mindre du mener det bokstavelig og har skumle seriemorder-tendenser vil jeg gjerne smake på killer-laksen din. Spm 3: Har jeg faktisk sovet meg igjennom et "live"-frieri? Neimen ikke rart jeg sov urolig i natt. @Rossin Hvis du kunne gjøre akkurat hva du ville idag, uten begrensninger, hvilke planer ville du hatt for dagen? Det ville vært å bedrive sporten min (som ikke er veldig krevende fysisk) hele dagen, med små pauser hvor jeg drar ut og spiser indisk, taco fra den mexikanske vogna på youngtorget, burger, eller lignende innimellom Kjedelig? @Zumo de Melocotón du er i hotellbaren, og du ser en utrolig kjekk kar med noen venner. Hva gjør du for å sjekke ham opp? Ev. å få han til å sjekke deg opp. @Uchiha Madbrah og @Pjokkeline sier dere bænchod? Endret 17. juli 2016 av Rossin
Gjest anonym2233 Skrevet 17. juli 2016 #5615 Skrevet 17. juli 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: @Uchiha Madbrah og @Pjokkeline sier dere bænchod? Nei. Jeg bruker ikke slike ord/banneord verken på norsk eller et annet språk.
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 17. juli 2016 #5616 Skrevet 17. juli 2016 Den 16.7.2016 at 8.09, Cyrus skrev: Kommer helt an på hva slags superkrefter vi snakker om, men la oss si supermann sine. Skurk, helt klart!! Hadde vært så moro å se jævla USA prøve å stoppe meg med alle våpnene sine 😄 @Uchiha Madbrah Dersom du hadde kjørt på en due og den hadde brukket vingen, ville du tatt den med til veterinær eller drept den? Ååååhhhh jaaaaa bra svar, hahahah. Hadde nok tatt den med til veterinær, ellers hadde samvittigheten min drept meg. Den 16.7.2016 at 10.30, Mysticgirl skrev: X-ray syn, for da kunne jeg hjulpet folk medisinsk sett @Uchiha Madbrah Hvor trives du best? I byen, på fjellet eller i skogen? Jeg trives nok best på fjellet. Syns skogen også er greit, men har sååååå insektforbi så det kan av og til ødelegge... Den 16.7.2016 at 12.50, Moonwalker skrev: @Uchiha Madbrah kunne du tenkt deg å bo noen år i finnmark? Noen år? Hmmm. Har vært der en gang - og fint som det var og sånt så hadde jeg ikke klart å bo der i noen år. USA derimot? YES please!!! Vil tilbake! Den 16.7.2016 at 8.55, Rossin skrev: @Uchiha Madbrah hvorfor har du så rart brukernavn? Det virker litt "gangster" til å være på kvinneguiden. Er du gangster? Hahahaha. Nei, er ikke gangster i det hele tatt. Uchiha kommer fra en tegneserie jeg elsket da jeg var yngre (så mer nerd enn gangster egentlig, haha), mens mad er forkortelse for Madara (som også er fra samme tegneserie) og til slutt kommer brah inn fordi jeg har vært VELDIG mye på bodybuilding.com/misc i løpet av livet og der er det nesten bare menn som poster, så alle setningene blir avsluttet med brah. Er egentlig enn inside joke... 16 timer siden, Pjokkeline skrev: Sett alle de ovennevnte Håper filmen faller i smak, og jeg skal se om jeg kan få sett Cell. Du er fader meg så god og kreativ ned spørsmålene dine Står dønn stille i hodet... Hmmmm... Jeg tror det hadde vært for min kroppstyrke i forhold til min vekt. Jeg er litt og veier lite, MEN jeg løfter tungt Gud, det står så stille i hodet! Litt mindre kreativ enn deg.... Jeg vil bli verdensberømt for den eneste jenta i verden, som har den kuleste latteren. At folk utvikler en app, for å kunne kjøpe min latter til sin egen @Uchiha Madbrah @Zumo de Melocotón @Cyrus @EpleDrue @applestories @Belbus @Yme @ElizabethTaylor @kisskissbangbang @WubWub @Nordavind @Mysticgirl spørsmål: Har dere blitt bitt av basillen og installert Pokemon Go? Hvis ja, hvor mange har dere samlet inn? 🙈 Ntååååå Du er kjempekreativ du, så ikke bekymre deg, og jeg tror på at du lufter tungt! Du kan til og med få lov til å være min personlige spotter på trening fra og med nå. Time 4 gaaaaainnzzzz. Hahahaha, eneste jenta i verden med den kuleste lattern? Jeg hadde kjøpt appen, lett! Og nei, altså, har mange venner som sier Pokemon Go er awesooome - og jeg har teeeenkt til å laste det ned, meeeen kommer alltid med unnskyldninger... åhhh kanskje jeg bare skal laste det ned nå og se hva all hypen er om. 2 timer siden, EpleDrue skrev: Høres da ut som en vanlig kveld på markedet i Thailand. Så lenge jeg kan skylle det ned med noe, og ha ketchup på.. Muligens. Kan få en passe ok tarmskyll for 5.000.000 i ettertid. Men på den andre siden så er ikke 5.000.000 så mye penger. Tror jeg kan gi det endelige svaret når jeg vet om de 50 larvene er stekt, samt ketchup og noe å skylle det ned med. @Uchiha Madbrah samme spørsmål går til deg! Hahahahaha, vanlig kveld på markedet ja. Altså, jeg har skikkkkeeelig insektforbi og kravet skal egentlig være at de er levende. Kan selvfølgelig skylle med vann. Akkurat nå sier jeg nei, hadde ikke gjort det, men hvis noen står foran meg med 5.000.000.- og gir meg den utfordringen så hadde jeg nok blitt fristet til å si ja. Halvtime med smerte vs 5.000.000.-... hmmmm 19 minutter siden, Rossin skrev: Jeg er definitivt for likestilling, og at vi snur på typiske mann-/kvinneroller. Det er ingenting jeg føler er mer en manns plikt, egentlig. Et par sokker som var veldig skitne fordi jeg hadde gått med dem ute. Nei, jeg er flink til å kaste ting jeg ikke trenger, og generelt flink til å ikke kjøpe ting jeg ikke har bruk for. Så det å samle på ting er ikke noe jeg gidder å gjøre. Det ville vært å bedrive sporten min (som ikke er veldig krevende fysisk) hele dagen, med små pauser hvor jeg drar ut og spiser indisk, taco fra den mexikanske vogna på youngtorget, burger, eller lignende innimellom Kjedelig? @Zumo de Melocotón du er i hotellbaren, og du ser en utrolig kjekk kar med noen venner. Hva gjør du for å sjekke ham opp? Ev. å få han til å sjekke deg opp. @Uchiha Madbrah og @Pjokkeline sier dere bænchod? Æsjjjjjj, aldri. Eller kanskje når jeg var en 12-åring som trodde at jeg var kjempekul, men det er SÅÅÅÅÅÅ STYGT. Det verste jeg vet om er når jeg hører andre (som oftest ikke pakistanere/indere) si det. Kommer nok med flere spørsmål litt senere, dette innlegget har blitt stort nok som det er!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5617 Skrevet 17. juli 2016 Den 15. juli 2016 at 0.43, applestories skrev: Og så får ikke vi andre høre hvordan det gikk? Er det KG-romantikk eller dramatikk? med tanke på @toothfairy svar til det hele vil jeg gå for KG-dramatikk Anonymkode: 09aee...865 1
Gjest Minesveiper Skrevet 17. juli 2016 #5618 Skrevet 17. juli 2016 22 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Minesveiper I sofakroken eller på byen, hvor føler du deg mest vel? Føler meg mest vel i sofakroken Byn kan være kjekt, men er ikke typen som er glad i hardfylla for å si det slik. @Zumo de Melocotón Hvilken drink er det i avatarbilde ditt? Er den god?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 17. juli 2016 #5619 Skrevet 17. juli 2016 29 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón du er i hotellbaren, og du ser en utrolig kjekk kar med noen venner. Hva gjør du for å sjekke ham opp? Ev. å få han til å sjekke deg opp. Hmm.. Jeg har ikke for vane å sjekke opp menn i hotellbarer og på byen, har heller prøvd å dodge de så godt jeg har kunnet. Men om jeg skulle gjøre det, så hadde jeg nok valgt det ene av de to følgende scenarioene (avhengig av humør og tilstand): Scenario 1. Lekemodus! Jeg er litt småopphisset fra før og merker at det er noe ved han som tenner meg og/eller interesserer meg. Sannsynligheten er stor for at han jeg har fattet interesse for ikke er den aller mest høyrøstede og utadvendte i gruppen, men heller litt mystisk og observerende. Men ikke mer mystisk enn at jeg kan lese av blikk og kroppsspråk at han er interessert i meg også. Jeg endrer kroppsspråket mitt en anelse for å vise interesse og fanger blikket hans. Forhåpentligvis (og sannsynligvis, siden jeg har ganske uttrykksfulle øyne) vil han kunne lese det han trenger å vite i blikket mitt og blir med på "flørteleken". Er vi på bølgelengde, vil resten gå av seg selv og begge vil vite hvordan vi skal forholde oss. Som dratt ut av den mest klissete novelle, men jeg har opplevd det i virkeligheten og det kan være ubeskrivelig opphissende! Scenario 2. Potensiell kjæreste?! Jeg er i "vanlig" modus og ser en kjekk mann jeg kunne tenke meg å bli kjent med. Jeg plukker med meg glasset mitt, beveger meg mot gutta med et strålende smil og sier rett og slett bare det jeg kommer på i farten. Mest sannsynlig enten en vanlig hilsen eller noe passelig småteit. F. eks "Heisann, er det plass til en til i gjengen?" eller "Hei! Endelig en gjeng med kjekke gutter, det var på tide. Er dere på guttetur, eller?" "Hei! Er dere fremdeles redd for jentelus eller kan jeg få leke med dere?" Jeg er egentlig ganske avslappet og har vært eneste jenta i en guttegjeng i "alle år", så er nok litt preget av det. @Rossin Hva med deg i samme situasjon, men motsatt kjønn? @applestories Jeg må bare stille deg enda et spørsmål, for det er så moro å skrive nicket ditt: Hva gjør deg lykkelig?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 17. juli 2016 #5620 Skrevet 17. juli 2016 33 minutter siden, Minesveiper skrev: Føler meg mest vel i sofakroken Byn kan være kjekt, men er ikke typen som er glad i hardfylla for å si det slik. @Zumo de Melocotón Hvilken drink er det i avatarbilde ditt? Er den god? Da er vi to! Det er ferskenjuice (brukernavnet mitt er spansk for juice av fersken/peach) og den er rågod! Hvor er du om 5 år og hvem er du sammen med i den nye hverdagen din, @Minesveiper?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå