Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Tja. Mange kvinnestemmer er generelt sett veldig fine og behagelige å lytte til, men jeg må innrømme at jeg er litt svak for dype mannerøster. Så, for å generalisere litt: Kvinnestemmer for godt humør og mannestemmer for dagdrømming. :rodmer:

@applestories Svømmebasseng eller havet?

@Dr. A. Kula Hva er din blodtype?

Rhesus positiv

Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

NAM! De så jo utrolig fristende ut på en solrik dag som denne. :hjerter:

Mikser du noen til meg, @Dr. A. Kula:nigo:

Kupjolter og solbærtoddy skal jeg ihvertfall klare. :nigo: :vin:

Videoannonse
Annonse
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kupjolter og solbærtoddy skal jeg ihvertfall klare. :nigo: :vin:

:ler2:

Da går jeg for myke pledd, en god og varm solbærtoddy og en koselig og opphetet diskusjon rundt "Gjett ordet" ved solnedgang. :kristin:  

:nigo:

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue synest du det er litt status å se brun/gyllen ut?

Nei, jeg kan ligge i solen i 1 uke og enda være hvit, så for å føle meg brun fant jeg ut rosa shorts... Nei, greit. Jeg likte shortsen. Ok?! :ph34r:

@Moonwalker hva er helgas planer?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg kan ligge i solen i 1 uke og enda være hvit, så for å føle meg brun fant jeg ut rosa shorts... Nei, greit. Jeg likte shortsen. Ok?! :ph34r:

@Moonwalker hva er helgas planer?

Hva er dette rosa shorts-greiene? Pics please! :fnise:

Skrevet
33 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Tja. Mange kvinnestemmer er generelt sett veldig fine og behagelige å lytte til, men jeg må innrømme at jeg er litt svak for dype mannerøster. Så, for å generalisere litt: Kvinnestemmer for godt humør og mannestemmer for dagdrømming. :rodmer:

Havet dersom det er varm sandstrand, badebasseng dersom det er snakk om norsk hav.

Jordbær eller bringebær? @Zumo de Melocotón

Skrevet
27 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

36 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Rhesus positiv

Dette har jeg diskutert så mange ganger med min mor - rhesus er da vel ingen blodtype i seg selv?

@Dr. A. Kula Når ble du født?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, applestories skrev:

Havet dersom det er varm sandstrand, badebasseng dersom det er snakk om norsk hav.

Jordbær eller bringebær? @Zumo de Melocotón

Ja takk, begge deler. Hilsen Ole Brumm og ZdM. Men om jeg må velge en blir det bringebær. Litt friskere smak enn jordbær. :jepp:

2 minutter siden, applestories skrev:

Dette har jeg diskutert så mange ganger med min mor - rhesus er da vel ingen blodtype i seg selv?

Stemmer. Det må stå A, B, AB, 0 osv før plussen. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 8. juli 2016 at 15.24, toothfairy skrev:

Hadde ikke det vært kosli' da? Så lenge den ikke involverer noe form for salat :fnise:

Men kos deg på date! Sladre på PM? :biggrin:

hvordan gikk daten @toothfairy @EpleDrue 

Anonymkode: 09aee...865

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 15.7.2016 den 17.24):

Endret av annebanane
Skrevet
16 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Hva handlet din siste SMS om? 

Spurte min far hvilken børste han bruker når de vasker søppeldunken sin :fnise:

(de er på ferie og jeg passer søppel og husdyr)

Skrevet
3 minutter siden, applestories skrev:

2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ja takk, begge deler. Hilsen Ole Brumm og ZdM. Men om jeg må velge en blir det bringebær. Litt friskere smak enn jordbær. :jepp:

Stemmer. Det må stå A, B, AB, 0 osv før plussen. 

Rh er et blodtypesystem, parallelt med AB0, men det er selvsagt ikke vanlig å oppgi bare RH verdien, i motsetning til for AB0. Men det er jo min type humor/finurlighet på svarene her.

Og for å svare nøyaktig på spørsmålet til @applestories, så er svaret for like lenge siden som jeg er gammel (ung) og akkurat på termin. Men litt mer spesifikt så er jeg født før 80-tallet. Men hvor lenge før er jo ikke godt å vite.

@applestories, er du (eller/eller din mor) utdannet innen kjemi/biologi (mtp dine diskusjoner om blodtype)?

@Zumo de Melocotón, sånn bortsett fra det opplagte valget "bloody Mary", hvilken drink ville du selv bydd på til dine tørste gjester. (Og ser også bort fra ferskenjuicen).

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan gikk daten @toothfairy @EpleDrue 

Du skal få svar på PM :mrgreen:

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

@applestories, er du (eller/eller din mor) utdannet innen kjemi/biologi (mtp dine diskusjoner om blodtype)?

Nei langt derifra. Men jeg er interessert i så mye rart og hun mener så mye rart. Hun er rhesus negativ mens jeg er O positiv. Tenkte dere kunne være på samme alder (selv om det ville overrasket meg) og hadde lært de samme tingene.

Hva slags utdannelse har du? @Dr. A. Kula

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

Var @toothfairy og @EpleDrue på date? Sammen på date? :popcorn:

Ja :rodmer::wow::popcorn:

Skrevet
9 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, heldigvis ikke. Heller ikke ekle, vemlige edderkopper. Plages med varmen bare. Norsk sommer. :fnise:

@Moonwalker har du badet ute i år? Hvis du har, når var første svømmeturen?

Godt mulig. Hvem kan droppe Sid?! :laugh:

@Dr. A. Kula hvilken by i Norge er din favorittby, og hvorfor får byen favorittstempelet?

Har visst ikke svart denne, så her skal du få svar @EpleDrue

Tror det må bli Æendal. Mye fint vær og helt unikt miljø rundt Pollen. Utepils på Madame Reiersen en solskinnsdag blir aldri feil.

13 minutter siden, applestories skrev:

Nei langt derifra. Men jeg er interessert i så mye rart og hun mener så mye rart. Hun er rhesus negativ mens jeg er O positiv. Tenkte dere kunne være på samme alder (selv om det ville overrasket meg) og hadde lært de samme tingene.

Hva slags utdannelse har du? @Dr. A. Kula

Kort sagt, data. Med rett fra NTNU til å kalle meg sivilingeniør. Enn du da @applestories, siden naturfag tydeligvis var langt bak mål.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, toothfairy skrev:

Du skal få svar på PM :mrgreen:

Såppas dårlig date? :sprettoy:

32 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nei, det skjer ikke :tongue: Men du kan få se meg på pm om jeg får se deg :laugh:

Muligvis du har bedre hell med han :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...