Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet
11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Cyrus @Minesveiper @Citronella @EpleDrue @Yme @Pjokkeline @applestories @Uchiha Madbrah @toothfairy@Belbus @Nordavind @Mysticgirl @Dr. A. Kula @FayFerner @Rossin og alle andre fine folk jeg har glemt å nevne i farten: 

Hva er dine planer for kvelden? :biggrin:

Planen for i kveld er å slappe av hjemme. Snart i gang med å lage middag- det blir laks i kveld :)

Enn du, @Zumo de Melocotón ?

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

@FruKG er du bortreist på ferie? 

Anonymkode: 1d8d5...03e

Ja jeg er ikke i Norge :) 

Skrevet
7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Lille-pus, hvor høye er Helene du bruker til hverdags og til fest?

Helene er helt perfekt!  Hun når akkurat ned til bakken med høyden sin :Hehe:

Tipper det var hælene på skoene mine du tenkte på. De varierer etter hva jeg skal. Alt fra flate (2 cm) til selskap med 8-10 cm.

@Dr. A. Kula hvorfor er du så opptatt av meg?

Skrevet
1 minutt siden, Lille-pus skrev:

Helene er helt perfekt!  Hun når akkurat ned til bakken med høyden sin :Hehe:

Tipper det var hælene på skoene mine du tenkte på. De varierer etter hva jeg skal. Alt fra flate (2 cm) til selskap med 8-10 cm.

@Dr. A. Kula hvorfor er du så opptatt av meg?

Litt tastefeil og autoincorrect, du har helt rett i din antakelse.

Fordi jeg er fasinert av din kunnskap og måten du svarer og opplyser dem eller setter dem på plass når de er kunnskapsløse, uerfarne eller bent frem frekke (og det finnes det mange av her). Du har en pen klesstil og er fordomsfri mot andre mennesker. Beklager hvis du synes det blir for mye, jeg bakker ut om du synes jeg oppfører meg utilbørlig. :blomst:

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Cyrus @Minesveiper @Citronella @EpleDrue @Yme @Pjokkeline @applestories @Uchiha Madbrah @toothfairy@Belbus @Nordavind @Mysticgirl @Dr. A. Kula @FayFerner @Rossin og alle andre fine folk jeg har glemt å nevne i farten:

Hei igjen:) I kveld pakker jeg med gassen i bånn, skal på hytta i 2 uker med mann og barn, jeg er typen alltid i siste liten. 7 timers kjøretur i morgen. Og så lager jeg deilig pizza til piknik underveis. Men kort KG pause nå må til ;)

Enn du fineste @Zumo de Melocotón, hva bringer så denne kvelden deg?

Skrevet (endret)
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg skal bare sitte her og tenke på deg <3

Den ‎16‎.‎07‎.‎2016 at 8.09, Cyrus skrev:

Kommer helt an på hva slags superkrefter vi snakker om, men la oss si supermann sine.

Skurk, helt klart!!

Hadde vært så moro å se jævla USA prøve å stoppe meg med alle våpnene sine 😄

@Uchiha Madbrah Dersom du hadde kjørt på en due og den hadde brukket vingen, ville du tatt den med til veterinær eller drept den?

@Yme Har du planer om å gopro med slåssing di?

@kisskissbangbang Hva er det mest smertefulle du har gjort?

@Citronella Favorittsport?

@Zumo de Melocotón Hva var din siste drøm?

@Nordavind Hvor mye løfter du i knebøy?

Nei. Sparing er vondt nok, så jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å frivillig la en voksen mann sparke meg i hodet så hardt han greier. Var jo nylig en fighter som fikk knust panna si, da motstanderen hans knea han i skallen.

Fun fact: Det er en grense på hvor vondt ting kan gjøre, og selv om en muskuløs mann på nesten 2 meter, og 100 kilo i rein muskelmasse gjør mer skade når han slår, er det ikke vondere enn når en jente 1,60 m, og 50 kilo, slår eller sparker.
Alle damer burde lære seg en eller annen form for kampsport, for uansett hvor små og tynne de er, kan de sparke og slå hardt nok til at en voksen mann må gi opp.

Endret av Yme
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Yme skrev:

Nei. Sparing er vondt nok, så jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å frivillig la en voksen man sparke meg i hodet så hardt han greier.

Fun fact: Det er en grense på hvor vondt ting kan gjøre, og selv om en muskuløs mann på nesten 2 meter, og 100 kilo i rein muskelmasse gjør mer skade når han slår, er det ikke vondere enn når en jente 1,60 m, og 50 kilo, slår eller sparker.
Alle damer burde lære seg en eller annen form for kampsport, for uansett hvor små og tynne de er, kan de sparke og slå hardt nok til at en voksen mann må gi opp.

Jeg vil! Har vurdert thaiboksing. Hva driver du med og hva vil du anbefale for ei (ganske sterk) jente? Ikke lita og smidig med andre ord

Anonymkode: 203b4...e0a

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sitte på ræva og kope og være på KG :fnise: @Zumo de Melocotón skal du på noen festivaler i sommer?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil! Har vurdert thaiboksing. Hva driver du med og hva vil du anbefale for ei (ganske sterk) jente? Ikke lita og smidig med andre ord

Anonymkode: 203b4...e0a

Thai Boksing er veldig kult! Alle sånne sporter krever smidighet, men det kommer jo av seg selv, når du bruker kroppen på den måten. Det går ekstra fort om du trener aktivt på smidighet, selvfølgelig, og der jeg trener tilbyr de forskjellige typer yogatimer pga dette. Betaler 600 i måneden, og kan da velge fritt mellom submission wrestling, thai boksing, brasiliansk jiu jitsu, vanlig boksing, MMA, og yoga. Det er ofte dager hvor det er åpent for folk å øve på akkurat hva man vil.

Der jeg trener, er brasiliansk jiu jitsu mest populært blant jentene, med thai boksing på andre plass. Det er noen få på sumbission wrestling, og så å si ingen på MMA.

Send meg gjerne en PM, så hjelper jeg deg med det som trengs, og kan undersøke om det finnes noen bra klubber der du bor :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Litt tastefeil og autoincorrect, du har helt rett i din antakelse.

Fordi jeg er fasinert av din kunnskap og måten du svarer og opplyser dem eller setter dem på plass når de er kunnskapsløse, uerfarne eller bent frem frekke (og det finnes det mange av her). Du har en pen klesstil og er fordomsfri mot andre mennesker. Beklager hvis du synes det blir for mye, jeg bakker ut om du synes jeg oppfører meg utilbørlig. :blomst:

Neida, den er helt grei. Takker pent for pene ord :takke:

Kunnskapsløshet og/eller fordommer (eller fordummer) er grobunn for mye 'grums' i alle leire.

Så, @Dr. A. Kula, hvilken hendelse ble kjennetegnet på det 10-året du kom til verden?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ingen av delene :P @Zumo de Melocotón Iskrem eller potetgull?

Iskrem over potetgull, any time! Men må være god iskrem, type B&J, Haagen D osv.

1 time siden, Nordavind skrev:

Planen for i kveld er å slappe av hjemme. Snart i gang med å lage middag- det blir laks i kveld :)

Enn du, @Zumo de Melocotón ?

Jammen mange som skriver om laks i denne tråden. Er din laks god også? :fnise: Hvilket tilbehør skal du ha til, @Nordavind. Jeg er tilbake på hytta. Har nettopp spist middag og planlegger en rolig kveld med :kghjerte:og en god bok + en liten kveldstur. 

38 minutter siden, FayFerner skrev:

Hei igjen:) I kveld pakker jeg med gassen i bånn, skal på hytta i 2 uker med mann og barn, jeg er typen alltid i siste liten. 7 timers kjøretur i morgen. Og så lager jeg deilig pizza til piknik underveis. Men kort KG pause nå må til ;)

Enn du fineste @Zumo de Melocotón, hva bringer så denne kvelden deg?

Det jeg skrev over her, skjønne FF. :skratte: Huffda. Tror jeg må skrive FayFerner heretter, så det ikke blir noen misforståelser. :fnise: Da må du ha en god tur og en aldeles strålende ferie! Kjør pent! :hug:

16 minutter siden, Yme skrev:

Aaaww :hjerter: 

Som en høst uten blåst, som en vinter uten frost.

Som en vår uten fuglekvitter, som en sommer uten havets glitter.

Sånn er for meg, en dag uten deg. :hjerte:

7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Sitte på ræva og kope og være på KG :fnise: @Zumo de Melocotón skal du på noen festivaler i sommer?

God plan! Nja. Jeg har vært på festival i år allerede, så med mindre jeg plutselig får en mulighet jeg ikke kan si nei til blir det ikke flere før neste år.

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Svarer jeg kanskje litt sent, men har bare trent, tatt spa i en time og vært hjemme (familiebesøk) og grillet. Syns det har vært en perfekt avslutning på uken jeg. Har du hatt en fin dag da @Zumo de Melocotón? :) 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Svarer jeg kanskje litt sent, men har bare trent, tatt spa i en time og vært hjemme (familiebesøk) og grillet. Syns det har vært en perfekt avslutning på uken jeg. Har du hatt en fin dag da @Zumo de Melocotón? :) 

Jeg koser meg, søte Uchi! Har kommet til side 259 i boken min. Deilig med en chilledag. :tommelsmil:

Høres ut som om du hadde en bra dag også! Hvilke SPA-greier gjorde du? Hjemme eller i salong?

Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Jeg må bare stille deg enda et spørsmål, for det er så moro å skrive nicket ditt: Hva gjør deg lykkelig?

Det må være den beste grunnen til å stille noen et spørsmål jeg noen gang har hørt! :laugh:

Sommer med sol, varme og fri bruker å gjøre meg lykkelig. Å bare leve her og nå, en varm sommerdag med solen på kroppen, og gi litt slipp på hverdagsproblemene for en liten stund.

@Zumo de Melocotón Hvilke språk snakker du?

Gjest anonym2233
Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hallo du skjønne ❤ På besøk her og bare koseskravler :)

Hva er dine planer i kveld da, @Zumo de Melocotón ?

Skrevet

Siteringstull

32 minutter siden, Lille-pus skrev:

Neida, den er helt grei. Takker pent for pene ord :takke:

Kunnskapsløshet og/eller fordommer (eller fordummer) er grobunn for mye 'grums' i alle leire.

Så, @Dr. A. Kula, hvilken hendelse ble kjennetegnet på det 10-året du kom til verden?

Velger å løse den som pluss/minus innenfor 10 år av mitt fødselsår, så da må det være månelandingen. Mer presist da første mennesket satte sin fot på månen. Ikke noe er større hendelse i historien enn det. Litt anonymitet må jeg få beholde, selv om jeg kjenner den blekner i denne tråden. Er du mer nysgjerrig finnes PM.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
12 minutter siden, applestories skrev:

Det må være den beste grunnen til å stille noen et spørsmål jeg noen gang har hørt! :laugh:

Sommer med sol, varme og fri bruker å gjøre meg lykkelig. Å bare leve her og nå, en varm sommerdag med solen på kroppen, og gi litt slipp på hverdagsproblemene for en liten stund.

@Zumo de Melocotón Hvilke språk snakker du?

:fnise:

Det høres ut som lykke, ja. Herlig! Jeg snakker norsk, engelsk og spansk. Du da?

1 minutt siden, Pjokkeline skrev:

Hallo du skjønne ❤ På besøk her og bare koseskravler :)

Hva er dine planer i kveld da, @Zumo de Melocotón ?

Det må vel være lov! :hjerte: Jeg chiller på hytta med en bok og bruker opp internettkvoten på å streame musikk og mase på KG. :tongue:

Har du fanget mange monstre idag? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Velger å løse den som pluss/minus innenfor 10 år av mitt fødselsår, så da må det være månelandingen. Mer presist da første mennesket satte sin fot på månen. Ikke noe er større hendelse i historien enn det. Litt anonymitet må jeg få beholde, selv om jeg kjenner den blekner i denne tråden. Er du mer nysgjerrig finnes PM.

Hva heter du, hvor bor du og nøyaktig hvilket år ble du født, @Dr. A. Kula?

:Hehe:

Evt. kan du heller nevne 5 KG-brukere du gjerne vil ta en kaffe med og hva dere ville pratet om. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...