Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg koser meg, søte Uchi! Har kommet til side 259 i boken min. Deilig med en chilledag. :tommelsmil:

Høres ut som om du hadde en bra dag også! Hvilke SPA-greier gjorde du? Hjemme eller i salong?

Hvilken bok leser du nå da? Elsker chilledager! :)

Ja, hatt en fantastisk dag jeg. Syns de dagene hvor jeg bare er med noen få venner eller familie er best.

Når jeg sier spa så er det mer badstu / steamsauna / isbad det er snakk om. Men det er såååååå godt og hjelper meg så mye mentalt føler jeg. Ha en god natt da :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hva heter du, hvor bor du og nøyaktig hvilket år ble du født, @Dr. A. Kula?

:Hehe:

Evt. kan du heller nevne 5 KG-brukere du gjerne vil ta en kaffe med og hva dere ville pratet om. :fnise:

:nigo: ble nesten litt skremt der. :sjokk:

Tenker @Raven.WritingDesk, @amativeReflection, @Pawn Hearts, @Lille-pus, deg sel @Zumo de Melocotón hadde vært en fin blanding kloke og humoristiske KG-brukere. Tror ikke været hadde vært tema, akkurat. En god blanding av erfaring og ungdommelig pågang, kvinner og menn, religiøs og ikke, og andre motsetninger gir grobunn for gode diskusjoner, men viktigst at denne gjengen viser respekt for ulike meninger og angriper argumentene og ikke personene.

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

:fnise:

Det høres ut som lykke, ja. Herlig! Jeg snakker norsk, engelsk og spansk. Du da?

Det må vel være lov! :hjerte: Jeg chiller på hytta med en bok og bruker opp internettkvoten på å streame musikk og mase på KG. :tongue:

Har du fanget mange monstre idag? 

Oh, hørtes deilig ut! Åssen bok leser du på? Jeg begynte i dag på Kjekk, men tvilsom med  Christina Lauren.   Var mer gira igår :P

@Zumo de Melocotón Hvor har dere hytte? :)

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hvilken bok leser du nå da? Elsker chilledager! :)

Ja, hatt en fantastisk dag jeg. Syns de dagene hvor jeg bare er med noen få venner eller familie er best.

Når jeg sier spa så er det mer badstu / steamsauna / isbad det er snakk om. Men det er såååååå godt og hjelper meg så mye mentalt føler jeg. Ha en god natt da :blomst:

Høres herlig ut! Sov godt, Uchi! :hug:

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

:nigo: ble nesten litt skremt der. :sjokk:

Tenker @Raven.WritingDesk, @amativeReflection, @Pawn Hearts, @Lille-pus, deg sel @Zumo de Melocotón hadde vært en fin blanding kloke og humoristiske KG-brukere. Tror ikke været hadde vært tema, akkurat. En god blanding av erfaring og ungdommelig pågang, kvinner og menn, religiøs og ikke, og andre motsetninger gir grobunn for gode diskusjoner, men viktigst at denne gjengen viser respekt for ulike meninger og angriper argumentene og ikke personene.

:fnise: 

Håper du kom fra det uten altfor store konsekvenser for helsen. :kyss2: Det hørtes ut som en spennende gruppe. Så gøy at jeg får bli med også! :kaffekopp:

@Pawn Hearts Hvilke 3 underforum/tråder liker du deg best i på KG?

@amativeReflection Hva er viktig for deg når du skal velge feriedestinasjon?

@Lille-pus Har du bestemt deg for om KG er Yay or Nay enda?

@Raven.WritingDesk Hva er historien bak nicket ditt?

@Dr. A. Kula Hva legger du personlig i begrepet ungdommelig? Er alder relevant her?

57 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Oh, hørtes deilig ut! Åssen bok leser du på? Jeg begynte i dag på Kjekk, men tvilsom med  Christina Lauren.   Var mer gira igår :P

@Zumo de Melocotón Hvor har dere hytte? :)

Jeg ble nettopp ferdig med en bokserie av Kim Harrison, The Hollows, som jeg synes var moro tidsfordriv. Hele serien står i bokhyllen på hytta og jeg fikk endelig fullført den. :)

Jo, altså. Jeg vil ikke være for detaljert med akkurat hvor jeg oppholder meg nå, men hytta ligger på fjellet og er en "felleshytte" for vennegjengen. Genialt konsept egentlig, for den ble kjøpt i fellesskap for flere år siden og fungerer som en drop-in hytte for de som trenger et avbrekk, vil være sosiale eller som vil låne den til spesielle anledninger. I forrige uke var vi 9 stk her og det var veldig sosialt og kjekt, men de siste dagene har det bare vært 2-3. I dag er jeg alene og slapper av. Koser meg! :biggrin:

Er det fint vær der du er?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
22 minutter siden, Cyrus skrev:

Komme meg til hotellet. Men flyet var 7 timer forsinket så vi landet først nå 😠😠😠

Oj, det var da voldsomt! :ohmy: Er det til utlandet dere reiser?

AnonymBruker
Skrevet

@Katten.2.0 Kjører du en nyere hvit volkswagen passat? 

Anonymkode: 96775...5f1

Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Siteringstull

8 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Dr. A. Kula Hva legger du personlig i begrepet ungdommelig? Er alder relevant her?

Med ungdommelig pågangsmot beskrives evnen til å tenke tanker ubundet fra normer og erfaring. Se ting fra utprøvde vinkler og stille "dummeste" spørsmål, samt fremme "umulige" løsninger. Det er ikke aldersbetinget, men erfaring (og alder) kan være en begrensende faktor i å kunne bruke øynene og tanker ungdommelig.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

A@Zumo de Melocotón Kjenner du ikke din Alice in wonderland? "What is the difference between a raven and a writingdesk"? Undrer hattemakeren i et ubursdagsselskap. Hva med deg? Hva er bakgrunnen for ditt nick? (Og btw; veldig sløvt svar på favoritt 90-talls musikk å svare med mest solgte samlecd fra nevnte tidsepoke. Undertegnede la tid og krefter i sin topp 10 liste. Så-det-så!)

Endret av noe tilfeldig
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

A@Zumo de Melocotón Kjenner du ikke din Alice in wonderland? "What is the difference between a raven and a writingdesk"? Undrer hattemakeren i et ubursdagsselskap. Hva med deg? Hva er bakgrunnen for ditt nick? (Og btw; veldog sløvt svar på favoritt 90-talls musikk å svare med mest solgte samlecd fra nevnte tidsepoke. Undertegnede la tid og krefter i sin topp 10 liste. Så-det-så!)

Nei visst, den har jeg ikke sett på ganske så mange år. Takk for oppklaringen. :fnise:

Ja, du er veldig flink og det var et godt gjennomarbeidet svar! :ler: Jeg antar at jeg bør komme med et motsvar, så det skal du få: Til mitt forsvar må jeg si at jeg har et ganske betydelig antall innlegg (og timer) her per dag nå, de fleste ganske gjennomtenkte og noen mindre gjennomtenkte (inkl. flere svar på spørsmål om historien bak mitt brukernavn, se et par sider bakover i tråden), og her på hytta har jeg en svært begrenset internettkvote. I og med at jeg er ekstremt dårlig på å huske artistnavn og sangtitler (men synge med kan jeg) ville det krevd betydelig tid på Google for å lete frem en ordentlig liste.

Om jeg skal være ærlig, så var 90-tallet dessuten år hvor musikk for meg stort sett var bakgrunnsstøy for diverse mer oppmerksomshetskrevende aktiviteter, eller navnløse rytmer som strømmet ut av høyttalerne på diskotekene, så tilgi meg for at jeg ikke gjorde stort mer enn å lytte til samlealbum eller en ferdig playlist på PCen til kjæresten og derfor ikke har oversikt over favorittene. Av den grunn nøyde jeg meg med å svare som jeg gjorde, selv om svaret på akkurat det spørsmålet ikke var helt optimalt. Så-det-så! :tongue:

Ha en fin natt, Raven.WritingDesk! :blomst:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei visst, den har jeg ikke sett på ganske så mange år. Takk for oppklaringen. :fnise:

Ja, du er veldig flink og det var et godt gjennomarbeidet svar! :ler: Jeg antar at jeg bør komme med et motsvar, så det skal du få: Til mitt forsvar må jeg si at jeg har et ganske betydelig antall innlegg (og timer) her per dag nå, de fleste ganske gjennomtenkte og noen mindre gjennomtenkte (inkl. flere svar på spørsmål om historien bak mitt brukernavn, se et par sider bakover i tråden), og her på hytta har jeg en svært begrenset internettkvote. I og med at jeg er ekstremt dårlig på å huske artistnavn og sangtitler (men synge med kan jeg) ville det krevd betydelig tid på Google for å lete frem en ordentlig liste.

Om jeg skal være ærlig, så var 90-tallet dessuten år hvor musikk for meg stort sett var bakgrunnsstøy for diverse mer oppmerksomshetskrevende aktiviteter, eller navnløse rytmer som strømmet ut av høyttalerne på diskotekene, så tilgi meg for at jeg ikke gjorde stort mer enn å lytte til samlealbum eller en ferdig playlist på PCen til kjæresten og derfor ikke har oversikt over favorittene. Av den grunn nøyde jeg meg med å svare som jeg gjorde, selv om svaret på akkurat det spørsmålet ikke var helt optimalt. Så-det-så! :tongue:

Ha en fin natt, Raven.WritingDesk! :blomst:

Så må jeg virkelig bla meg bakover i denne ellers hjernedøde tråden for å finne ut hva bakgrunnen til nicket ditt er eller orker du gi en kort gjenfortelling? 🙈😊

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Så må jeg virkelig bla meg bakover i denne ellers hjernedøde koselige tråden for å finne ut hva bakgrunnen til nicket ditt er eller orker du gi en kort gjenfortelling? 🙈😊

Sure! Det er en ytterst lite spennende historie. Jeg var i Spania. Jeg drakk ferskenjuice. Ferskenjuice er ordentlig godt. Zumo de Melocotón er spansk for ferskenjuice. Jeg trengte et brukernavn. Tada!! :hug: fra ZdM

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sure! Det er en ytterst lite spennende historie. Jeg var i Spania. Jeg drakk ferskenjuice. Ferskenjuice er ordentlig godt. Zumo de Melocotón er spansk for ferskenjuice. Jeg trengte et brukernavn. Tada!! :hug: fra ZdM

....nok en gang får jeg inntrykk av at jeg muligens la ned hakket mer tanke i ting enn hva du har gjort. Menmen, blr vel prøve..zumo de melon eller noe sånt neste gang jeg også tar turen til sydenland.. 

Skrevet

Oj, det var da voldsomt! :ohmy: Er det til utlandet dere reiser?

Jepp Barcelona. Endelig fremme på hotellet, men mistet jo hele første kvelden 😩😩😩

Gjest Rossin
Skrevet
7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hmm.. Jeg har ikke for vane å sjekke opp menn i hotellbarer og på byen, har heller prøvd å dodge de så godt jeg har kunnet. :fnise: 

Men om jeg skulle gjøre det, så hadde jeg nok valgt det ene av de to følgende scenarioene (avhengig av humør og tilstand):

Scenario 1. Lekemodus!

Jeg er litt småopphisset fra før og merker at det er noe ved han som tenner meg og/eller interesserer meg. Sannsynligheten er stor for at han jeg har fattet interesse for ikke er den aller mest høyrøstede og utadvendte i gruppen, men heller litt mystisk og observerende. Men ikke mer mystisk enn at jeg kan lese av blikk og kroppsspråk at han er interessert i meg også. 

Jeg endrer kroppsspråket mitt en anelse for å vise interesse og fanger blikket hans. Forhåpentligvis (og sannsynligvis, siden jeg har ganske uttrykksfulle øyne) vil han kunne lese det han trenger å vite i blikket mitt og blir med på "flørteleken". Er vi på bølgelengde, vil resten gå av seg selv og begge vil vite hvordan vi skal forholde oss. Som dratt ut av den mest klissete novelle, men jeg har opplevd det i virkeligheten og det kan være ubeskrivelig opphissende! :nigo:

Scenario 2. Potensiell kjæreste?!

Jeg er i "vanlig" modus og ser en kjekk mann jeg kunne tenke meg å bli kjent med. Jeg plukker med meg glasset mitt, beveger meg mot gutta med et strålende smil og sier rett og slett bare det jeg kommer på i farten. Mest sannsynlig enten en vanlig hilsen eller noe passelig småteit. F. eks "Heisann, er det plass til en til i gjengen?" eller "Hei! Endelig en gjeng med kjekke gutter, det var på tide. Er dere på guttetur, eller?" "Hei! Er dere fremdeles redd for jentelus eller kan jeg få leke med dere?" :tongue: Jeg er egentlig ganske avslappet og har vært eneste jenta i en guttegjeng i "alle år", så er nok litt preget av det. :ler2:

@Rossin Hva med deg i samme situasjon, men motsatt kjønn? 

For min del er nok lekemodus og potensiell kjæreste-modus det samme. Vanskelig det der, ass. Faen at jeg fikk spørsmålet tilbake :P

Jeg ville først og fremst gått på toalett og sjekka om skjegget og barten var on fleek. Så ville jeg ha venta til dama var i baren og prøvd en forsiktig approach der. Lenge sida jeg har holdt på med det der, så jeg kan virkelig ikke tenke på noen smidig måte å gå bort til en jentegjeng, selv om jeg i mine glansdager nok kunne finne på å gjøre det, dog med litt alkohol i blodet.

@Raven.WritingDesk kan du lage majones fra scratch?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rossin skrev:

For min del er nok lekemodus og potensiell kjæreste-modus det samme. Vanskelig det der, ass. Faen at jeg fikk spørsmålet tilbake :P

Jeg ville først og fremst gått på toalett og sjekka om skjegget og barten var on fleek. Så ville jeg ha venta til dama var i baren og prøvd en forsiktig approach der. Lenge sida jeg har holdt på med det der, så jeg kan virkelig ikke tenke på noen smidig måte å gå bort til en jentegjeng, selv om jeg i mine glansdager nok kunne finne på å gjøre det, dog med litt alkohol i blodet.

@Raven.WritingDesk kan du lage majones fra scratch?

Nei. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

....nok en gang får jeg inntrykk av at jeg muligens la ned hakket mer tanke i ting enn hva du har gjort. Menmen, blr vel prøve..zumo de melon eller noe sånt neste gang jeg også tar turen til sydenland.. 

Også jeg som blir beskyldt for å tenke for mye, vanligvis. :ler: Jaja, alt trenger ikke alltid være like gjennomtenkt for å fungere. Stressnivået mitt gikk ihvertfall ned etter at jeg la bort perfeksjonismen og ble kurert for "Flink-pike-syndromet". Anbefales på det sterkeste! ;)

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Også jeg som blir beskyldt for å tenke for mye, vanligvis. :ler: Jaja, alt trenger ikke alltid være like gjennomtenkt for å fungere. Stressnivået mitt gikk ihvertfall ned etter at jeg la bort perfeksjonismen og ble kurert for "Flink-pike-syndromet". Anbefales på det sterkeste! ;)

Jeg har aldri hatt "flink pike syndrom". Lider av "drikke-rødvin-gi-faen-syndrom". Fungerer utmerket. Men bra du  ble kvitt den fæle lidelsen,kjenner mange som har bukket under.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...