Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Så bra! :hoppendeglad: Kjekt å høre at arbeidsdagen ble så positiv! Men sommervær på Vestlandet??! Pics, or it didn't happen! :ler:

Ferien er over om ca. 2,5- 3 uker, men må jobbe litt sporadisk innenfor de ukene. Nyter rolige dager og benytter sjansen til å gjøre aktiviteter jeg ikke har tid til ellers! Men akkurat idag har jeg så syk gangsperr etter trening og lange fjellturer at jeg chiller og halvsover på sofaen (var ute noen ærend tidligere i dag, så er ikke helt inaktiv da). Tenkte å se noen episoder av en TV-serie etterhvert. :)

@applestories Hvilken sofa har du i stuen? Er den god å slumre på?

@toothfairy Nevn 3 superhotte kjendismenn?

@Dr. A. Kula Hvilket land skal du feriere i?

@Pjokkeline Favorittidretten under sommer-OL?

@Mysticgirl Favorittlukt?

@Coronas Er du oppkalt etter noen?

@Moonwalker Hvem snakket du sist med i telefonen?

@Rossin Har du et spesielt talent?

Nei, kjedelig navn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

<snipp>

<snipp>

Litt i fedrelandet og litt i utlandet, men ikke i Oppland eller Ned(er)land.

Skrevet
15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Så bra! :hoppendeglad: Kjekt å høre at arbeidsdagen ble så positiv! Men sommervær på Vestlandet??! Pics, or it didn't happen! :ler:

Ferien er over om ca. 2,5- 3 uker, men må jobbe litt sporadisk innenfor de ukene. Nyter rolige dager og benytter sjansen til å gjøre aktiviteter jeg ikke har tid til ellers! Men akkurat idag har jeg så syk gangsperr etter trening og lange fjellturer at jeg chiller og halvsover på sofaen (var ute noen ærend tidligere i dag, så er ikke helt inaktiv da). Tenkte å se noen episoder av en TV-serie etterhvert. :)

Sofa? Aner ikke. Men jeg sovner så snart jeg er dum nok til å hvile hodet i to sekunder :fnise:

Bildet blir sikker kjempesvært slik som for alle andre. Dette var i går mens jeg slo plenen og ordnet oasen av en hage hos mine ferierende foreldre. Jeg var grønn over halve meg da jeg var ferdig, så ut som en grønn smurf eller en snill hulk. I dag maler jeg, så nå er jeg hvit igjen.

IMAG1196.jpg

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 22.7.2016 den 15.14):

Zumo de Melocotón skrev (På 22.7.2016 den 18.30):

Endret av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
14 minutter siden, Moonwalker skrev:

Snakket med mamma for bare noen minutter siden, faktisk.

@Zumo de Melocotón hva ville du helst holdt av en tarantell og en kvelerslange?

Jeg har hatt ekstrem araknofobi tidligere, og selv om jeg nå har kommet så langt at norske edderkopper (med unntak av de STORE husedderkoppene:trampe:) ikke plager meg særlig, ville jeg nok ha store problemer med å nærme meg en tarantell! Jeg synes slanger er ekle også, men har faktisk blitt avbildet med en slange liggende rundt halsen for noen år tilbake! Så da gir svaret seg selv. :jepp:

Synger du i dusjen, @Moonwalker?

@applestories Du postet faktisk bilde! :pls: 30 grader!!!??? Hva skjer med Vestlandet?! 

Hvilke selvhjelpsbøker leser du?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det tror ikke jeg heller at du vil vite. :fnise:

Nå fikk jeg jo nesten lyst til å se på OL, siden du legger ned så stor innsats i å overbevise meg om at det er lurt. Kanskje jeg skal engasjere meg litt, likevel. Kanskje.

Hvorfor jeg opprettet bruker her? For å flørte med deg selvsagt, @EpleDrue! :rodmer: Men så er du jo så opptatt av Tannfeer og Mystiske jenter at du er blind for alt annet. Derfor ble det mye kjedeligere her på KG enn jeg hadde forventet, og de siste dagene har jeg ikke orket å skrive noe særlig i det hele tatt. Null motivasjon. Vurderer å melde meg ut for godt! :trist:

Etter litt stalking kan jeg fortelle deg EpleDrue tydlig ikke er interressert i tannfeer elr mystiske damer . Jeg hadde lagt inn aksjer tannfee sa han var en 8,9 det er bedre enn ingen ting :popcorn:

Anonymkode: 09aee...865

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
5 timer siden, EpleDrue skrev:

@Mysticgirl Nevn fem ting du ville gjort i løpet av 24 timer dersom du fikk være Britney Spears for one day. (hun spilles på radioen akkurat nå, beklager dårlig valg)

For å være ærlig så hadde jeg ikke ville vært kjendis. Nok å holde beundrere på avstand som Mysticgirl :fnise: Det siste var selvsagt tull. Vet ærlig talt ikke, mitt hode er veldig HOT etter å ha ligget og stekt meg i 30 grader her :laugh: 

@EpleDrue GUTTEN :fnise: Hvilken kjendis ville du vært om du kunne velge? Og hva skal du gjøre i helgen?

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Selvsagt smaken og lukten av ekte mann og å gå i skogen og kjenne våren titte frem med alle de lukter det medfører :) Hva skal du gjøre i helgen da? Blir det grilling? Eller date med Eplegutten? Hihihi

Endret av Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

@applestories hva er din beste eplefortelling?

Har ikke så mange nå lenger, men fikk plass til noen her tidligere. Fem år siden sist, verden ble plutselig så mye mer virkelig. Alle fortellingene, alle minnene fortjente å bli hørt og lest i månedene som fulgte. Selv kjente jeg ingen, men smerten til de nærmeste som mistet venner sitter i, som en hanske av metall som klemmer rundt hjertet i dag.

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Du postet faktisk bilde! :pls: 30 grader!!!??? Hva skjer med Vestlandet?! 

Hvilke selvhjelpsbøker leser du?

Selvhjelpsbøker?

Litt utenfor min komfortsone her, men har lest "Men Are from Mars.." og den oppfølgingen med "...Children are from Heaven". Det var ikke frivillig. Siden har jeg lest noen bøket av Tracey Cox (sp?), tror de har vært nyttige..Det var ti år siden så håper jeg husker litt!

(heldig med bilde forresten, måtte skryte litt til lillesøster i går!)

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 timer siden, applestories skrev:

@EpleDrue hvor er hjemlandet ditt?

Send en PM :)

@applestories Laks eller Torsk? 

6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Liker du fersken? :tongue:

Det er ikke favoritten, men jeg kan fint spise det. 

@Zumo de Melocotón Hva liker du best av epler og druer?

2 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue Hvor gammel var du da du tok lappen? ( Du har den da)

18 år!  

@Moonwalker Har du kjørt traktor før?

1 time siden, Mysticgirl skrev:

@EpleDrue GUTTEN :fnise: Hvilken kjendis ville du vært om du kunne velge? Og hva skal du gjøre i helgen?

Kjendislivet virker sykt gørr, jeg står over. 

I helgen er jeg på besøk i en vestlandsby, hvor fest er det som står på agendaen. 

@Mysticgirl Hva er dine helgeplaner? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
33 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Mysticgirl Hva er dine helgeplaner? 

Skal ta en øl og noen drinks med venninner i morgen kveld, ellers blir det vel litt grilling på dagen og soling:laugh: Har ferie :)

@EpleDrue når skal du legge deg ? :tongue:

@applestories Hva liker du best å diskutere?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Hva skal du gjøre i helgen da? Blir det grilling? Eller date med Eplegutten? Hihihi

Satser på fint vær og grilling ved stranden! På tide med litt SOL etterhvert! :biggrin: Ugh, nå begynte jeg å tenke på grillet eple. :sjenert:

27 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Hva liker du best av epler og druer?

Ikke så glad i fersken heller, men digger juicen! :sikle:

Altså, jeg spiser de som regel sammen i fruktsalat. Så det ene komplimenterer liksom det andre. Det må bli uavgjort! ;)

@Mysticgirl og @EpleDrue Hvor lenge har dere ferie?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter litt stalking kan jeg fortelle deg EpleDrue tydlig ikke er interressert i tannfeer elr mystiske damer . Jeg hadde lagt inn aksjer tannfee sa han var en 8,9 det er bedre enn ingen ting :popcorn:

:ler:

Godt forsøk på å lage KG-drama. Nå har det seg sånn at jeg ikke er så innmari glad i drama da.. :fnise: og jeg hadde et alternativ svar etter det første, som sikkert var nærmere virkeligheten enn det første. Men jeg lovet @EpleDrue tidligere i tråden at hvis jeg skulle erte han ville det skje uten å klikke på anonymknappen først. ;)

Når vi er inne på det... Nei, jeg skal være snill. :engel:

Skrevet
10 timer siden, Moonwalker skrev:

At folk lover ting men ikke gjennomfører når de vet at jeg er helt avhengig av de. Også å bli beskylt for ting jeg ikke har gjort. 

@EpleDrue blir du lett sint, eller er du mer en person som irriterer deg lenge?

@toothfairy hvor mye gir du per tann?

30-40 kroner vanligvis. Men stikker gjerne en hundrings til en ekstra lojal tannfe-fan:gullengel:

Gjest EpleDrue
Skrevet
17 minutter siden, Mysticgirl skrev:

@EpleDrue når skal du legge deg ? :tongue:

Når du kommer og synger nattasang til meg. :blomst:

@Mysticgirl Er du blitt solbrent? 

13 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Mysticgirl og @EpleDrue Hvor lenge har dere ferie?

Jeg har ikke ferie.. Skulle gjerne hatt det! :ler2:

@Zumo de Melocotón Hva var det siste du hadde i munnen? 

Skrevet
4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Christian Bale, Eric Bana og Clive Standen. Eller Josh Holloway, klarer ikke velge mellom de to sistnevnte :rodmer:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Når du kommer og synger nattasang til meg. :blomst:

@Mysticgirl Er du blitt solbrent? 

Jeg har ikke ferie.. Skulle gjerne hatt det! :ler2:

@Zumo de Melocotón Hva var det siste du hadde i munnen? 

Det absolutt siste, hvis flytende greier teller, var sweet chilli te. :kaffekopp: 

Skal du ikke ha ferie da, @EpleDrue?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du og den derre popcornemojien ass :kosteskaft:

du er snart ikke anonym lenger så mye som du kommenterer under 865:fnise: 

Anonymkode: 6dcb8...005

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det absolutt siste, hvis flytende greier teller, var sweet chilli te. :kaffekopp: 

Skal du ikke ha ferie da, @EpleDrue?

Jo, muligens i september. Ikke bestemt meg enda. :)

@Zumo de Melocotón Hvor ung trodde du jeg var? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev:

Jo, muligens i september. Ikke bestemt meg enda. :)

@Zumo de Melocotón Hvor ung trodde du jeg var? 

Så nysgjerrigheten vant altså? En sånn søt, ung gutt født på et-par-og-90-tallet! :ler: Kanskje til og med midten av 90-tallet. Men jeg har ikke sett bilder av deg, så det er ikke basert på utseendet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...