Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Katten er vel ikke fra trondheim? Er han ikke norlenning? 

Anonymkode: 66355...063

Stemmer.

Hvor er du fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus dater du noen for øyeblikket?

Anonymkode: 94750...bed

Ja, men jeg lovte henne å ikke si noe for du kom til å kjefte på henne neste gang du kommer hjem på middag 😄

Gjest Nordavind
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Nordavind hvilken bruker mener du er penest i bilde tråden?

Hmm vanskelig å si. Er jo flere pene jenter som poster der. Men i motsetning til kroppstråden så glemmer jeg ofte brukernavn :)  

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

@toothfairy  beskriv drømmemannen

180+, mørkt hår, glimt i øyet, familiekjær, nevenyttig, spontan, glad i barn og dyr, selvsikker, snill, gjerne langt/halvlangt hår, skjeggstubber, lettere dekorert med tatoveringer er absolutt å foretrekke...:rodme: Vet at du ikke spurte om utseende spesifikt men måtte bare drømme litt høyt her nå :fnise:

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Zumo de Melocotón høyden din?
@Cyrus dater du noen for øyeblikket?
@Moonwalker liker du eldre menn?
@applestories kunne du datet noen som er 5 år yngre?
@FayFerner har du stripet håret før?
@toothfairy  beskriv drømmemannen
@Mysticgirl sixpack eller kosemage?
@Marie90 hvem er du?
@Belbus fullfør setningen: den perfekte lørdag tilbringes sammen med ....
@EpleDrue har du enda et godt øye til en KG bruker?
@Yme
@Nordavind hvilken bruker mener du er penest i bilde tråden?
@Klopp
@WubWub

Oh lala, gjett om jeg har, sist jeg var hos frisøren kom jeg ut 4000 kr fattigere for noen enkle foliestriper :grine:

Dog strålende fornøyd, so who cares :hoppendeglad:

Spørsmål til deg Anonym, - hvor er du i livet om 5 år? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Den 18. juli 2016 at 12.30, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Hvor i Norge er hytta, og hvor i Spania er leiligheten?

Ups, har kanskje hengt i denne tråden litt for mye i det siste, siden jeg har begynt å få de samme spørsmålene gjentatte ganger. :fnise: Tok halvannet døgn skrivepause, så nå må det vel være lov å skrive litt igjen. 

Jeg begynner å bli veldig lett gjenkjennelig etterhvert, så nøyer meg med å svare følgende:

Om hytta:

Den 17. juli 2016 at 1.03, Zumo de Melocotón skrev:

Jo, altså. Jeg vil ikke være for detaljert med akkurat hvor jeg oppholder meg nå, men hytta ligger på fjellet og er en "felleshytte" for vennegjengen. Genialt konsept egentlig, for den ble kjøpt i fellesskap for flere år siden og fungerer som en drop-in hytte for de som trenger et avbrekk, vil være sosiale eller som vil låne den til spesielle anledninger. I forrige uke var vi 9 stk her og det var veldig sosialt og kjekt, men de siste dagene har det bare vært 2-3. I dag er jeg alene og slapper av. Koser meg! :biggrin:

Leiligheten i Spania har jeg også skrevet om i en annen tråd. Den ligger altså i en liten landsby ved kysten mellom Torrevieja og Gibraltar. Klipper og limer litt:

"Jeg er så heldig at jeg har overtatt en leilighet i Spania med panoramautsikt mot middelhavet, svær terrasse og takterrasse. Den ligger i en relativt autentisk spansk landsby med akkurat passelig fordeling av spanjoler og turister. Føler meg privilegert og fullstendig avslappet når jeg er der. Elsker å sovne til lyden av sirisser og bølgebrus, og å våkne opp med solen og ligge å kikke ut på utsikten. Det er også kjekt å invitere til grillings på takterrassen, og stranden når jeg på 3 min."

Har du vært i Spania, @applestories?

Skrevet
15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ups, har kanskje hengt i denne tråden litt for mye i det siste, siden jeg har begynt å få de samme spørsmålene gjentatte ganger. :fnise: Tok halvannet døgn skrivepause, så nå må det vel være lov å skrive litt igjen. 

Har du vært i Spania, @applestories?

Beklager at jeg gjentok et spørsmål, det er så mange innlegg her at jeg får ikke med meg halvparten :rodme:

Den leiligheten i Spania høres bare fantastisk ut. Har ikke vært i Spania selv, bare på Kanariøyene sammen med skole og senere familie. Vet ikke om det teller helt for dere ekte Spaniareisende :P

Skrevet
59 minutter siden, Lady skrev:

@Yme og @Rossin kjenner dere hverandre i virkeligheten ? :)

Naaaaaaaj!

AnonymBruker
Skrevet
Den 18.7.2016 at 23.54, toothfairy skrev:

180+, mørkt hår, glimt i øyet, familiekjær, nevenyttig, spontan, glad i barn og dyr, selvsikker, snill, gjerne langt/halvlangt hår, skjeggstubber, lettere dekorert med tatoveringer er absolutt å foretrekke...:rodme: Vet at du ikke spurte om utseende spesifikt men måtte bare drømme litt høyt her nå :fnise:

@toothfairy Åssen ser @EpleDrue ut?

Anonymkode: 09aee...865

Gjest Rossin
Skrevet
18 timer siden, Lady skrev:

@Yme og @Rossin kjenner dere hverandre i virkeligheten ? :)

Vi har møttes et par ganger, og han har malt meg, men det har vært laber stemning etter at jeg sletta ham på face.

Skrevet

:ler:

KG-drama ? :popcorn:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
18 timer siden, applestories skrev:

Beklager at jeg gjentok et spørsmål, det er så mange innlegg her at jeg får ikke med meg halvparten :rodme:

Den leiligheten i Spania høres bare fantastisk ut. Har ikke vært i Spania selv, bare på Kanariøyene sammen med skole og senere familie. Vet ikke om det teller helt for dere ekte Spaniareisende :P

Det er godkjent, siden det er deg! :danse:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)

@EpleDrue På en skala fra "kunne ikke brydd meg mindre" til "jeg er så j**** lei!!" Hvor godt liker du å være i sentrum for nysgjerrige (mer eller mindre) anonyme KG-brukere på jakt etter litt drama? :fnise:

Endret av Zumo de Melocotón
Gjest EpleDrue
Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue På en skala fra "kunne ikke brydd meg mindre" til "jeg er så j**** lei!!" Hvor godt liker du å være i sentrum for nysgjerrige (mer eller mindre) anonyme KG-brukere på jakt etter litt drama? :fnise:

Haha! Liker ikke å være i sentrum hos nysgjerrige anonyme KG-brukere som ikke har noe sosialt liv. :ler2: 

Har fikset en super avtale med Aktiv ungdom for dere anonyme brukere som ikke har godt av sommerferie! Ta kontakt på PM (selvfølgelig kun for at jeg skal hjelpe dere ut av denne nysgjerrighetsperioden, ikke fordi jeg er drittlei dere og vil blokkere dere.) 

@Zumo de Melocotón er du en nysgjerrig bruker? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...