Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 16. juli 2016 #5561 Skrevet 16. juli 2016 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Hva er historien bak nicket? @Uchiha Madbrah Har du ferie nå? mmmmm. veldig greit med jobben, men mye som skjer hjemme, så blæh, blir ikke mye utlandet i år. Stiller hypotetiske spørsmål denne runden, tror dette kan bli litt gøy. @Cyrus Hvis du på en magisk vis får superkrefter imorgen: hadde du blitt en superhelt eller en skurk? Ingen andre vil noen gang få vite din identitet, med mindre du røper det selv. @Mysticgirl Ville du heller hatt x-ray syn eller lasersyn? (kan aktiveres og deaktiveres når du selv vil) @Rossin Hvis du får valget om å bli udødelig (du vil aldri føle fysisk smerte), men konsekvensen er at du vil eksistere så lenge universet eksisterer, hadde du valgt det? @Pjokkeline Hvis du helt plutselig blir verdensberømt imorgen, hva tror du det vil være for? @EpleDrue Hadde du vært villig til å spise 100 levende mark, 50 larver og 5 edderkopper for 5.000.000kr? @Zumo de Melocotón Hvis du måtte velge, hadde du valgt å jogge 15km uten stopp eller svømme 8km med en liten pause? Merk at hver gang du forsøker og mislykkes må du starte alt på nytt. Nå er jeg spent på svar folkens!
Gjest Ajax Skrevet 16. juli 2016 #5562 Skrevet 16. juli 2016 5 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: mmmmm. veldig greit med jobben, men mye som skjer hjemme, så blæh, blir ikke mye utlandet i år. Stiller hypotetiske spørsmål denne runden, tror dette kan bli litt gøy. @Cyrus Hvis du på en magisk vis får superkrefter imorgen: hadde du blitt en superhelt eller en skurk? Ingen andre vil noen gang få vite din identitet, med mindre du røper det selv. Kommer helt an på hva slags superkrefter vi snakker om, men la oss si supermann sine. Skurk, helt klart!! Hadde vært så moro å se jævla USA prøve å stoppe meg med alle våpnene sine 😄 @Uchiha Madbrah Dersom du hadde kjørt på en due og den hadde brukket vingen, ville du tatt den med til veterinær eller drept den? @Yme Har du planer om å gopro med slåssing di? @kisskissbangbang Hva er det mest smertefulle du har gjort? @Citronella Favorittsport? @Zumo de Melocotón Hva var din siste drøm? @Nordavind Hvor mye løfter du i knebøy?
Gjest Rossin Skrevet 16. juli 2016 #5563 Skrevet 16. juli 2016 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Det støtter jeg deg absolutt i. Frisk svette er full av feromoner, og man blir faktisk mer seksuelt attraktive når man svetter litt enn om man kamuflerer/stanser svetten med antiperspiranter. Av samme grunn er det lurt å bruke deodorant istedenfor antiperspirant, dersom man ikke svetter mye eller har problemer med lukt. Huden smaker litt saltere også, når man svetter litt. Jeg synes også lett svette/kroppslukt er turn-on. Bare tanken på f. eks en digg mann som har arbeidet utendørs i en time eller to (helst i bar overkropp) og som har et tynt lag av svette på overkroppen, smaker litt salt og lukter en deilig blanding av frisk luft og mann er nok til å få meg til å miste fokuset på hva jeg egentlig svarer på nå.. *kremt* Til gutta: Liker dere å jobbe utendørs, og kaster dere skjorta i så fall? ❤❤❤ 7 timer siden, applestories skrev: Hva er den beste retten du lager med mye krydder i @Rossin Det må bli alle slags indiske retter det. Chana masala, lam spinat, osv. Ellers har jeg en lakseoppskrift som er helt killer. @Uchiha Madbrah hvorfor har du så rart brukernavn? Det virker litt "gangster" til å være på kvinneguiden. Er du gangster? @Cyrus hvilken sang spiller og synger du med gitaren for å close ei dame? @Dr. A. Kula hva synes du om "Love" på netflix? @Zumo de Melocotón liker du skjegg? @Zumo de Melocotón vil du komme hjem til meg og smake...laksen min? @Zumo de Melocotón vil du gifte deg med meg?
Gjest Ajax Skrevet 16. juli 2016 #5564 Skrevet 16. juli 2016 27 minutter siden, Rossin skrev: @Cyrus hvilken sang spiller og synger du med gitaren for å close ei dame? John legend - all of me 😄 Eller noe ed sheeran eller Coldplay. @Rossin Hva var det siste klesplagget du kastet?
Gjest Nordavind Skrevet 16. juli 2016 #5565 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Kommer helt an på hva slags superkrefter vi snakker om, men la oss si supermann sine. Skurk, helt klart!! Hadde vært så moro å se jævla USA prøve å stoppe meg med alle våpnene sine 😄 @Yme @Nordavind Hvor mye løfter du i knebøy? Jeg vet faktisk ikke. @calavi bodde du i Oslo før?
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. juli 2016 #5566 Skrevet 16. juli 2016 8 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: @Mysticgirl Ville du heller hatt x-ray syn eller lasersyn? (kan aktiveres og deaktiveres når du selv vil) X-ray syn, for da kunne jeg hjulpet folk medisinsk sett @Uchiha Madbrah Hvor trives du best? I byen, på fjellet eller i skogen?
annebanane Skrevet 16. juli 2016 #5567 Skrevet 16. juli 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 15.7.2016 den 22.02): Endret 21. mai av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 16. juli 2016 #5568 Skrevet 16. juli 2016 10 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: @Zumo de Melocotón Hvis du måtte velge, hadde du valgt å jogge 15km uten stopp eller svømme 8km med en liten pause? Merk at hver gang du forsøker og mislykkes må du starte alt på nytt. Da velger jeg å jogge 15 km. Sannsynligheten er stor for at jeg hadde druknet et eller annet sted underveis hvis jeg skulle svømme så langt. 4 timer siden, Cyrus skrev: @Zumo de Melocotón Hva var din siste drøm? Den siste drømmen min var veldig forvirrende, i grunn. Det var en kombo av en slags sexdrøm, slangeangrep og diverse forvirrende inntrykk. Tror jeg sov litt urolig i natt. 3 timer siden, Rossin skrev: ❤❤❤ Det må bli alle slags indiske retter det. Chana masala, lam spinat, osv. Ellers har jeg en lakseoppskrift som er helt killer. @Zumo de Melocotón liker du skjegg? @Zumo de Melocotón vil du komme hjem til meg og smake...laksen min? @Zumo de Melocotón vil du gifte deg med meg? Spm 1: Ja og tja! Om mannen som bærer det passer med skjegget, så kan det være både fint og sexy. Men jeg synes det er mer behagelig å kysse når det ikke er stikkete skjegg eller skjeggstubber. Sånn 1-dags skjeggstubber skraper fort opp den sarte huden i ansiktet, så da foretrekker jeg enten glattbarbert, 3-dagers eller et velpleid og ikke-stikkende skjegg. Spm 2: Ja, nå har du jo nettopp skrytt av å ha en killer lakseoppskrift, og jeg digger laks nesten like mye som jeg digger fjellørret, så med mindre du mener det bokstavelig og har skumle seriemorder-tendenser vil jeg gjerne smake på killer-laksen din. Spm 3: Har jeg faktisk sovet meg igjennom et "live"-frieri? Neimen ikke rart jeg sov urolig i natt. @Cyrus Hva slags farge er det på soveromsveggen? @Rossin Hvis du kunne gjøre akkurat hva du ville idag, uten begrensninger, hvilke planer ville du hatt for dagen?
applestories Skrevet 16. juli 2016 #5569 Skrevet 16. juli 2016 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke slettet dette! KG er håpløst på nettbrett noen ganger... Endret 16. juli 2016 av applestories
Gjest Ajax Skrevet 16. juli 2016 #5570 Skrevet 16. juli 2016 45 minutter siden, Moonwalker skrev: @Cyrus hvor mange enkelttatoveringer har du? Om du tenker på hvor mange ganger jeg har vært hos tatovøren med et nytt prosjekt så er det vel 15-16 ganger kanskje 😄 Har brukt nærmere 100 000. Men det er fordi jeg har dekket over mange.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 16. juli 2016 #5571 Skrevet 16. juli 2016 @Moonwalker En hobby du kunne tenke deg å prøve? @Mysticgirl Hit me baby one more time, eller Love me tender? @EpleDrue Favoritt-tema under en pillow-talk? @applestories En låt som alltid gjør deg glad?
Gjest Ajax Skrevet 16. juli 2016 #5572 Skrevet 16. juli 2016 8 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Cyrus Hva slags farge er det på soveromsveggen? Husker ikke, men jeg tror den er lys gråaktig 😄
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 16. juli 2016 #5573 Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Husker ikke, men jeg tror den er lys gråaktig 😄 Hallo? Her må vi ha detaljer! Perlegrå? Skumring? Lys Antikk? Crystal Grey? Dette er livsnødvendig info, kjære deg.
applestories Skrevet 16. juli 2016 #5574 Skrevet 16. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Hva er historien bak nicket? En gang på et nett, da jeg var ung og internett var ungt, foreslo noen at, basert på fornavnet mitt, burde etternavnet mitt vært "Apple". Da jeg noe senere trengte et kallenavn for å registrere meg et eller annet sted dukket "apples" opp. Mange år senere skrev jejeg en blogg og denne ble da "apples' stories", eller mer lettvint - "applestories". Dette har liksom hengt igjen helt til nå, ""Apples" var tatt her (av en bruker som jeg tror har skrevet noe en gang for mange år siden), og det ble da "applestories". Skulle egentlig ønske jeg hadde valgt et annet da det er veldig lett å skjønne hvem jeg er for de som kjenner meg enten i virkeligheten eller på nett. .... *slutt på avhandlingen* Stiller samme spørsmålet tilbake.
applestories Skrevet 16. juli 2016 #5575 Skrevet 16. juli 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @applestories En låt som alltid gjør deg glad? Africa av Toto! 1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 16. juli 2016 #5576 Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, applestories skrev: En gang på et nett, da jeg var ung og internett var ungt, foreslo noen at, basert på fornavnet mitt, burde etternavnet mitt vært "Apple". Da jeg noe senere trengte et kallenavn for å registrere meg et eller annet sted dukket "apples" opp. Mange år senere skrev jejeg en blogg og denne ble da "apples' stories", eller mer lettvint - "applestories". Dette har liksom hengt igjen helt til nå, ""Apples" var tatt her (av en bruker som jeg tror har skrevet noe en gang for mange år siden), og det ble da "applestories". Skulle egentlig ønske jeg hadde valgt et annet da det er veldig lett å skjønne hvem jeg er for de som kjenner meg enten i virkeligheten eller på nett. .... *slutt på avhandlingen* Stiller samme spørsmålet tilbake. Jeg liker nicket ditt! Min historie er kort og kjedelig: Jeg var i Spania. Jeg drakk ferskenjuice (Zumo de Melocotón). Jeg trengte et nytt brukernavn. Tada!! fra ZdM
applestories Skrevet 16. juli 2016 #5577 Skrevet 16. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg liker nicket ditt! Min historie er kort og kjedelig: Jeg var i Spania. Jeg drakk ferskenjuice (Zumo de Melocotón). Jeg trengte et nytt brukernavn. Tada!! fra ZdM Navnet høres ihvertfall spennende ut selv om historien bak kanskje ikke er det Liker det spesielt godt når du skriver ZdM! 1
Belbus Skrevet 16. juli 2016 #5578 Skrevet 16. juli 2016 Den 13. juli 2016 at 21.36, Nordavind skrev: Tusen takk, det var hyggelig å høre 😀 det ligger egentlig i familien. Hmm. Det måtte ha blitt enten noe i Sør-Amerika eller New Zealand. Hva er en drømmehelg for deg? Med fare for å virke uorginal er en drømmehelg for meg å dra til en storbyweekend til et land jeg ikke har vært i enda. Gjerne med kjæreste, og spise på romantiske restauranter, se severdigheter og show, og shoppe.. masse. Hva er det skumleste du vet om som er realistisk at kan dukke opp i hverdagen? typ høydeskrekk, fly, dyr etc 23 timer siden, EpleDrue skrev: @Belbus Samsung vs iPhone iPhone Hva er din favorittapp?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 16. juli 2016 #5579 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, applestories skrev: Navnet høres ihvertfall spennende ut selv om historien bak kanskje ikke er det Liker det spesielt godt når du skriver ZdM! Takk! Det er awsm. Og veldig typisk meg.
Gjest Ajax Skrevet 16. juli 2016 #5580 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Hallo? Her må vi ha detaljer! Perlegrå? Skumring? Lys Antikk? Crystal Grey? Dette er livsnødvendig info, kjære deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå