Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

@applestories tror du det blir mer eller mindre mobilbruk i fremtiden, og er du for eller i mot utviklingen vi har hatt de siste årene innen mobilteknologien?

Det blir nok absolutt mer bruk av teknologi i alt vi har rundt oss. Jeg synes helt klart det er mange fordeler med utviklingen - det er lett å si at ting var bedre før, men jeg ser ingen grunn til at barn i dag skal måtte sitte på kjellergulv med en meter leksikon foran seg for å gjøre skolearbeidet. Men jeg synes det er rart at barn i dag ikke kjenner en verden uten internett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nei, så strukturert kan jeg dessverre ikke skryte av at jeg er, selv om jeg ofte forsøker å kjøpe inn ulike ting på salg osv. Planlegger å lage endel bær og frukt likører og syltetøy å gi til de over 18, teller det? 😜 @Dr. A. Kula har du noe god electronica/trance å anbefale? @amativeReflection Skal du gjøre noe spennende nå i ferien? @Doge er du generelt en happy-go-lucky-kinda-guy?

Akkurat nå skal jeg sove. Senere skal jeg male vegger, og så skal jeg på fjelltur. Så fort som mulig skal jeg avslutte ferien, jeg er gørrlei og har bestemt meg selv for å aldri mer noen sinne feriere. Dog kan det hende at det som føles som en uendelighet hos min mor har ødelagt feriestemningen min, og hvis det er tilfellet vil jeg kanskje revurdere i morgen.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Den 13. juli 2016 at 18.36, Pjokkeline skrev:

Helt perfekt! Appletini er nemlig veldig godt, og favoritt drinken til Alan fra Two and a half Men   :fnise:

Til deg, mi dronning:vin: *skål* 

:vin:*skål* til deg også, skjønne du! La oss rule sammen! :klem1: 

Hvilken årstid er din favoritt, @Pjokkeline, og hvorfor?

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)
Den 12.7.2016 at 1.40, Zumo de Melocotón skrev:

Nei, nei, nei! :nei:Husk på loven om tiltrekning og alle andre lover man kan henvise til i denne sammenhengen. Jo mer energi du legger i å være redd for sånt, jo flere lignende episoder vil du oppleve (enten de er virkelige eller ikke). ;)

Nå kan du heller konsentrere deg om å svare på følgende spørsmål: 

Om du skulle lage og/eller delta i et realityshow, hvordan ville det blitt? Hva ville du/dere gjort og hvem skulle vært med?

Må bare beklage alle som inkluderte meg at jeg har vært så treg med å svare, men nå er jeg her! :)

Hvis jeg skulle delta i en realityshow så må det være "The Challenge" fra MTV. Syns det ser sykt gøy ut samtidig som det virker veldig fysisk krevende, så jeg får pushet meg selv ekstra! Hvis jeg måtte lage en realityshow så hadde det bare handlet om meg, haha sååååååå selvdigger (bare tuller folkens.... or am I?)

Den 13.7.2016 at 3.11, Cyrus skrev:

All mat bidrar til gainz bare man spiser nok, men om man tenker på god makrosammensetning så må jeg si risotto med kylling og parmesan 😄

@Uchiha Madbrah Hvor ofte trener du beina?

Beintrening? Er dette en ny form for broscience eller? Ekte menn har bare push/pull dager for upper bodddy cuzzzzz.

Hahaha, neida. Jeg jogger på oppover bakker så og si hver dag, prøver å få beinøkt inn minst en gang i uken, men skal øke det til 2-3 i noen måneder nå fordi jeg liker å switche om push/pull/split every now and then.

Den 13.7.2016 at 18.36, Pjokkeline skrev:

Høres bra ut! Har nemlig lyst til det selv, kanskje ikke løpe da, men :P Har det på min bucket list :fnise:

Beste skrekkfilm?! Oii... Den er vanskelig, jeg elsker grøssere og har sett en god mengde skrekk filmer! 

De seneste jeg har sett, som jeg likte godt.. 

The Confines, The boy, Mama, The Forest.. Disse kommer jeg på i farten. Veldig glad i overnaturlige handlinger, med skrekk og gru! 

Og du?

Helt perfekt! Appletini er nemlig veldig godt, og favoritt drinken til Alan fra Two and a half Men   :fnise:

Til deg, mi dronning:vin: *skål* 

Aldriiiii om jeg hadde klart å løpe opp trappene da. Hadde kommet til himmelen før jeg når trapptrinn 15. :fnise:

Skal se på The Confines og reporte back! Håper den er bra, ellers kjøper jeg vodoo-dukke og gjør svart magi på deg!

Syns ikke det har vært så mange gode skrekkfilmer i år, men jeg likte The Witch, Cell og The Boy skremte livet av meg for en eller annen grunn. Måtte stoppe filmen flere ganger fordi jeg ble så creepa ut.

Du har sikkert sett disse, men er mine favoritt skrekkfilmer: The Badabook, Oculus, Insidious 1 og Conjuring 1. Syns The Cabin in the woods også er genial, men kanskje ikke like skummelt. 

EDIT: Hvis du er kjempeglad i overnaturlige og skrekkhistorier, så anbefaler jeg deg å sjekke ut reddit.com/r/nosleep - de BESTE "historiene" jeg har lest. Har du god fantasi kan det skremme deg mye mye myeeee mer enn en skrekkfilm.

Den 13.7.2016 at 15.11, ElizabethTaylor skrev:

Jeg er ei skikkelig pingle, så er ofte redd. Men kanskje for et halvt år siden, da jeg opplevde en form for søvnparalyse for første gang. Det var ekkelt :(

Åååååå stakkars :'(. Søvnparalyse er det verste jeg vet om. Såååååå skummelt. Har merket at hvis du konsentrerer om å slutte å puste så vekker det deg fra den fasen. 

Endret av Uchiha Madbrah
Skrevet
Den 13.7.2016 at 0.47, Pjokkeline skrev:

Foretrekker lyse menn. Samboeren min er lys, det var exn å :fnise:

Det er jo en god kombinasjon/balanse. Erotikk er bra og gir krydder, krim gir spenning :D

*måtte google litt* Ikke sett den. Virker som en film jeg kan like :P Selv om jeg i blant er teit, og ikke vil se eldre filmer enn 1995😂😂 

@Pjokkeline Anbefaler deg sterkt å se filmen.  Det er en slik komedie du må se minst 3 ganger for å få med alle detaljene. 

Den 13.7.2016 at 0.49, Raven.WritingDesk skrev:

Nei, så strukturert kan jeg dessverre ikke skryte av at jeg er, selv om jeg ofte forsøker å kjøpe inn ulike ting på salg osv. Planlegger å lage endel bær og frukt likører og syltetøy å gi til de over 18, teller det? 😜 @Dr. A. Kula har du noe god electronica/trance å anbefale? @amativeReflection Skal du gjøre noe spennende nå i ferien? @Doge er du generelt en happy-go-lucky-kinda-guy?

Har nøyd meg med å høre på de samme on igjen, ispedd noen klassikere fra 80 tallet, som kanskje ikke faller i transe kategorien. Eks Divine - Shoot your Shot/ Think you're a man, Sylvester - Do ya wanna funk. 

Klarer du å sitte stiller / la være å gå på dansegulvet når Think av/med Aretha Franklin dundrer over anlegget der du er?

16 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg var usikker frem til noen venner så den i går, og ba meg styre unna. :fnise: Noen filmer burde ikke spilles inn igjen.

Helt klart 3 dager under åpen himmel. Er det noe jeg ikke liker så er det å bruke tiden min på ufordragelige mennesker.

Har satt meg noen mål jeg skal klare innen sommeren 2017, der i blant skal jeg delta på triathlon. Ser for meg et nytt og spennende år i vente, med mye trening. Også har jeg planer om å være en flink turist, vil oppleve mer av Europa.

Modern family! Phil Dunphy er helt klart favoritten.  "When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like whaaat?" :ler2:

@Dr. A. Kula Hvilken pizzakjede lager den beste pizzaen i Norge?

@Pjokkeline hvis du skulle innført et nytt obligatorisk fag på ungdomsskolene i Norge, hvilket fag ville du valgt?

@Moonwalker soloppgang eller solnedgang?

@applestories tror du det blir mer eller mindre mobilbruk i fremtiden, og er du for eller i mot utviklingen vi har hatt de siste årene innen mobilteknologien?

Vet ikke om det går onn under kjede, men Rio pizza i Kristiansand har meget god pizza (om de finnes enda)

Siden du dropper Tarzan, hva med Istid filmen, @EpleDrue

2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ditt favorittsitat, @Dr. A. Kula

"It's not the fart that kills, it's the smell" - Henning/Petter Solberg. 

Hvem er ditt idrettsforbilde, @Zumo de Melocotón?

Og til slutt et spørsmål til @Lille-pus, hva fikk deg til å komme tilbake til KG?

Gjest EpleDrue
Skrevet
16 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue Er du plaget med fluer på soverommet i disse dager?

Nei, heldigvis ikke. Heller ikke ekle, vemlige edderkopper. Plages med varmen bare. Norsk sommer. :fnise:

@Moonwalker har du badet ute i år? Hvis du har, når var første svømmeturen?

6 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Siden du dropper Tarzan, hva med Istid filmen, @EpleDrue

Godt mulig. Hvem kan droppe Sid?! :laugh:

@Dr. A. Kula hvilken by i Norge er din favorittby, og hvorfor får byen favorittstempelet?

Skrevet
4 timer siden, EpleDrue skrev:

@Moonwalker har du badet ute i år? Hvis du har, når var første svømmeturen?

Det har jeg - opp til flere ganger. Lever i vannet straks der er fint nok vær, jeg :a034:Første bad var desverre ikke før langt uti juni. 

@EpleDrue Hvilken type badebukse har du? shorts, speedo, truse? (dette var plutselig et litt rart spm :ler::sjokkbla: )

Gjest EpleDrue
Skrevet
10 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det har jeg - opp til flere ganger. Lever i vannet straks der er fint nok vær, jeg :a034:Første bad var desverre ikke før langt uti juni. 

@EpleDrue Hvilken type badebukse har du? shorts, speedo, truse? (dette var plutselig et litt rart spm :ler::sjokkbla: )

Må nok skuffe dine ville fantasier der.. Jeg bruker badeshorts. Kjøpte en rosa en her forleden dag. :fnise:

@Moonwalker Badedrakt eller bikini hos deg? Og hva mener du om burkini?

Skrevet
40 minutter siden, EpleDrue skrev:

Må nok skuffe dine ville fantasier der.. Jeg bruker badeshorts. Kjøpte en rosa en her forleden dag. :fnise:

@Moonwalker Badedrakt eller bikini hos deg? Og hva mener du om burkini?

:ler:

Jeg har begge deler, men det er badedrakten som er mest brukt for tiden (har jeg ikke behov for å bli solbrent igjen på mage og rygg allerede nå).

Tenker vel egentlig bare at burkini må være fryktelig varmt, tungt å svømme med, og ta lang tid å tørke mellom badene. 

@epledrue : er du glad i fargen rosa, eller er det tilfeldig at du valgte en shorts i den fargen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvem er ditt idrettsforbilde, @Zumo de Melocotón?

Jeg kommer faktisk ikke på noen som utmerker seg for øyeblikket. Har ikke hatt tid til å følge med på idrett i det siste, men jeg er mektig imponert over en kompis som gikk fra et stillesittende liv til å utmerke seg i diverse konkurranser innen maraton, fjelløp, motbakkeløp og lignende på relativt kort tid. I tillegg har jeg tidligere fulgt med på rehabilitering av pasienter med store skader som ligger i hardtrening og gjør vanvittige fremskritt. Det harde arbeidet de legger ned og den viljestyrken de viser når livet er på sitt tøffeste, slår det meste. :)

3 timer siden, Rossin skrev:

@Zumo de Melocotón beskriv klesstilen din

Hehe.. Jeg har litt kameleon-klesstil. Kommer helt an på hva jeg skal og humøret jeg er i. Kan gå med alt ifra feminine kjoler, skjørt og bluser, joggebukse og hettegenser til jeans og topp/genser eller tunika. Jeg er ikke særlig jålete, liker best å være naturlig og avslappet. Må innimellom kle meg opp litt i jobbsammenheng. Sminker meg litt hvis jeg skal på fest og ved spesielle anledninger, men trenger egentlig ikke sminke for å se bra ut til daglig. Heldig for meg, for da kan jeg sove lenger om morgenen og DET er gull! :nigo:

@Moonwalker Se for deg at du skal starte en ny koloni ute i verdensrommet, hva vil du tatt med deg i romskipet?

@EpleDrue Har du noen gang vært i en ambulanse?

Gjest EpleDrue
Skrevet
17 minutter siden, Moonwalker skrev:

@epledrue : er du glad i fargen rosa, eller er det tilfeldig at du valgte en shorts i den fargen?

Er ikke spesielt glad i fargen rosa, nei. Hørt rykter at en ser brunere ut i rosa, så da måtte jeg slå til. :ph34r:

@Moonwalker hvorfor smører du ikke bare inn magen og ryggen i solkrem? Solfaktor 50 eller noe.

@Belbus Samsung vs iPhone?

@Citronella hvilket plagg er det styggeste en mann kan gå kledd i?

@applestories @Mysticgirl @Dr. A. Kula @Pjokkeline @Zumo de Melocotón

skal dere bidra med en fredagsselfie i bildetråden i dag?

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Har du noen gang vært i en ambulanse?

Ja, det har jeg.

@Zumo de Melocotón dersom ukedagene var en cocktail, hvilken cocktail ville fredag vært? Og ikke minst, hvilken ville mandag vært?

Skrevet
45 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

?

Jeg ville tatt med meg bønder, håndverkere, byplanleggere, litt venner og noe familie, elektronikk, og mange kjekke menn :sjenert::fnise:

Nei, har ikke peiling egentlig.

39 minutter siden, EpleDrue skrev:

Er ikke spesielt glad i fargen rosa, nei. Hørt rykter at en ser brunere ut i rosa, så da måtte jeg slå til. :ph34r:

@Moonwalker hvorfor smører du ikke bare inn magen og ryggen i solkrem? Solfaktor 50 eller noe

Nå pleier det gå helt fint å ikke smøre seg særlig for meg siden jeg ikke liker å ligge i ro i solen, men da jeg ble solbrent hadde jeg faktisk smørt meg kjempegodt pga sterk sol. Men så svømmer jeg solkremen av meg og glemmer smøre meg igjen innimellom også. Er jo bare magen og ryggen som er utsatt. Resten vil jo ikke få særlig farge :bond:

@Zumo de Melocotón Hva foretrekker du av herre- og kvinnestemmer i sang?

@EpleDrue synest du det er litt status å se brun/gyllen ut?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
1 time siden, EpleDrue skrev:

@applestories @Mysticgirl @Dr. A. Kula @Pjokkeline @Zumo de Melocotón

skal dere bidra med en fredagsselfie i bildetråden i dag?

Det har jeg mine tvil om. Jeg har ikke så stort eksponeringsbehov og heller ikke craving på bekreftelser. ;) Men det er koselig å kikke i tråden og knytte ansikter til nickene. :jepp:

Ja, det har jeg.

@Zumo de Melocotón dersom ukedagene var en cocktail, hvilken cocktail ville fredag vært? Og ikke minst, hvilken ville mandag vært?

Akk, disse drikkespørsmålene. :fnise: Jeg har ikke peiling på cocktails, har ikke orket sånt siden ungdomsfylla. Heldigvis har vi Google! :opplyser:

Mandag blir Zombie, glatt! Tror ikke den krever nærmere forklaring. :blink:

Fredag blir en blanding av Hanky Panky og Screaming Orgasm, for da blir det liv i nabolaget etter at mannfolkene har vært rastløse hele uken og "venta til freddan"! :sengekos: :Hehe:

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet

... @Dr. A. Kula skal du bidra med en fredagsselfie i bildetråden i dag?

Må desverre skuffe deg og alle dere andre nysgjerrige i bildetråden. Har ikke tatt beslutninngen om å eksponere meg selv i form av bilder enda. Kan skje, men er ikke mentalt klar enda (om jeg vil bli det noen gang).

Men all ros til dere som legger ut. 

Og en lite tips til liquider for @Zumo de Melocotón, så foruten kupjolter og solbærtoddy, så finnes det mange fristende alternativer.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón Hva foretrekker du av herre- og kvinnestemmer i sang?

Tja. Mange kvinnestemmer er generelt sett veldig fine og behagelige å lytte til, men jeg må innrømme at jeg er litt svak for dype mannerøster. Så, for å generalisere litt: Kvinnestemmer for godt humør og mannestemmer for dagdrømming. :rodmer:

@applestories Svømmebasseng eller havet?

@Dr. A. Kula Hva er din blodtype?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...