Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Nordavind skrev:

@Yme følger du vegansk kosthold nå? Hvis ja- føler du at du har nok energi? Og hva er en typisk middag for deg da?

Ja, gjør det.

Veit ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt... Det er jo bare å få i seg nok energi, så har man nok energi :P

Pleier å spise stekt tofu til middag, med forskjellige grønnsaker og ris. Lager ofte belgfruktsupper også, men jeg er ikke flink til å lage mat, så jeg bare salter det til det smaker salt, og er fornøyd med det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet
1 time siden, Pjokkeline skrev:

Da håper jeg får din skyld at du er flink til å underholde :P 

Jeg bruker sko størrelse mellom 35-36! Små føtter, men små folk leker best! 

@kisskissbangbang Når var det sist du føler deg klønete, og hva skjedde? 

@Teriyaki Hvorfor valgte du akkurat dette brukernavnet? 

@Runforit Hva er du kler komfortabel med å gå, mellom kjole eller bukse/bluse? 

@Cyrus Hvis du kunne velge en bruker fra kg, hvem ville du ha tatt med ut på date? 

Digger skinny jeans og sneakers :) 

Skrevet
1 time siden, Pjokkeline skrev:

@Cyrus Hvis du kunne velge en bruker fra kg, hvem ville du ha tatt med ut på date? 

Det er én bruker her jeg setter veldig høyt, men hun er ikke overbegeistret for oppmerksomhet, så der nevnes ingen navn.

Men hvorfor nøye seg med én?

@Pjokkeline, @kisskissbangbang, @Runforit, @Citronella, @Zumo de Melocotón, @Arabella kunne alle blitt med på date. Så kunne dere ha kjempet om min gunst 😂

Skrevet
Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev:

Haha, ok! Regnet med at det nesten var noe sånt/ mat relatert :P

Jeg jobber som butikkmedarbeider 😊

Stiller det samme spørsmålet tilbake =)

Okei! :)

Jeg er sykepleier i sektor psykisk helse og rus. :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Det er én bruker her jeg setter veldig høyt, men hun er ikke overbegeistret for oppmerksomhet, så der nevnes ingen navn.

@Pjokkeline, @kisskissbangbang, @Runforit, @Citronella, @Zumo de Melocotón, @Arabella kunne alle blitt med på date. Så kunne dere ha kjempet om min gunst 😂

Du verden! Nå ble jeg både overrasket og smigret. Jeg har ellers inntrykk av jeg nærmest blir betraktet som persona non grata på KG. :ler:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
Den 10. juli 2016 at 13.47, FayFerner skrev:

Nei, aldri vært med i Laiv. Jeg er ganske døll;)

Men å være bruker her inne på KG, teller det?:fnise:. Riktignok ikke hard core Laiv, men litt light, sant??

Enn du, @Zumo de Melocotón, har du deltatt i Laiv?

Nesten! Jeg kom så langt at jeg meldte meg på en gang, men så ble laiven avlyst. :trist: 

Den 10. juli 2016 at 15.14, Dr. A. Kula skrev:

@Zumo de Melocotón, når du kjøper/leser bøker, foretrekker du den norske oversettelsen eller originalen, om du kan språket? Eks vil du lese (leste du) Ringenes Herre på norsk eller engelsk? 

Samme spørsmål til @Smultring

Jeg liker best originalen om det er norsk, engelsk eller til nød spansk (tar eeevigheter). Jeg har et prakteksemplar av Ringenes Herre på engelsk. Den leste jeg og forelsket meg i da jeg var i tenårene, og jeg har plukket den frem et par ganger siden. :jepp:

8 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón Hva er det tidligste på året du har badet ute?

Jonåskalduhøre. Det må ha vært den gangen jeg var rundt 12 år og skulle tøffe meg sammen med russen. Det var en bitende kald 1. mai, og jeg tok sats og hoppet uti fra en liten klippe like ved bryggekanten russen hoppet fra. Aldri hadde jeg trodd at vannet skulle føles som isvann så sent på året. Så jeg hylte som en stukket gris og fikk panikk i vannet fordi jeg var redd for at hjertet skulle stanse. Det hadde jeg hørt var mulig, nemlig. :opplyser:

Ganske kjapt kom to russegutter meg til unnsetning og hjalp meg opp på land. #denfølelsen når det går opp for meg at jeg ligger fullstendig klistret fast i armene til en av russegutta og har gjort det en stund, og at jeg har dummet meg ut foran hele russegjengen. Rev meg ganske fort løs, mumlet frem en halvkvalt takk og spurtet hjemover uten å bry meg om tingene mine som ble liggende igjen. Siden har jeg holdt meg til syden- og sommerbading - uten russ. :rodme:

7 timer siden, EpleDrue skrev:

@applestories  @Zumo de Melocotón @BethD
Kunne dere klart å shoppe bort 10 000 kroner på 30 minutter? Og hva hadde dere kjøpt?

Ikke på sånne billigbutikker ihvertfall!! Det har jeg prøvd, og det var sykt stressende! Alt koster jo 5, 10, 20 kr o.l. Umulig å komme opp i store summer uten å kunne velge store møbler og skap. :fnise:

Jeg liker egentlig ikke å shoppe, så det høres ut som et mareritt for meg. Men om jeg kunne kjøpe f. eks møbler, reise eller lignende, så gjerne. Ellers skulle jeg alltids klart å tvinge meg til det om jeg måtte. Da hadde jeg gått for gaver til barna i familien (alle vet at voksne bruker penger på barn, så leker er dyre), vitaminer og mineraler på helsekosten (de er jo svindeldyre, kommer raskt opp i store summer der), noen fine viner til de som setter pris på sånt og det jeg ellers kan finne av fine gaver. Om tiden nærmet seg hadde jeg løpt innom hudpleieren og rasket til meg et gavekort på resten av beløpet. Det er alltid noen som ønsker seg SPA til bursdag eller jul.

Og vips kan jeg gå en stressfri desember i møte og være julenissens gavmilde hjelper når julekvelden kommer. :nissekonekyss:

6 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Haha. Være ydmyk, smiske, komplimentere maten/innsatsen hun har lagt inn for å vise at jeg har merket det og være enig med det hun sier, måtte det være ang. datteren, politikk eller hva som helst. Hahaha føler meg såååå fake nå da...

Hva med deg? Gleder meg til å høre responsen. :)

Jeg har jo nettopp sittet og jobbet temmelig hardt med å skjule latteren, mens din svigermor presenterte lista si med nøye planlagte spørsmål og kjørte debatt med sine veldig spesielle meninger (som du passet på å nikke til og si deg enig i). Siden jeg vet innmari godt at hun ikke mener en døyt av hva hun sier, men bare vil teste deg og se om du tør å være deg selv, har jeg planer om å være meg selv 100 % når jeg møter min svigermor. Så slipper jeg å gå i samme fella som deg. :Hehe:

Men du var veldig søt der du satt og nikket da, den skal du ha! :kyss2:

1 time siden, Cyrus skrev:

:krangle:

Fascinerende tanke, det blir jo rene Ungkaren i KG-versjon dette.:kghjerte:

Se det for deg, @Cyrus. Du står der ved bassengkanten i hagen utenfor Herskapshuset. Det kommer seks vakre kvinner i matchende bikini med "I :hjerte: Cyrus"-print gående mot deg med sensuelle bevegelser. De smekre og solkyssede kroppene glinser av sololje, og fuktig hår bølger i den lette brisen. De har blikket festet mot deg, den eneste mannen som er tilstede. Lengter etter å smyge seg inntil deg og........ HEY! :scorpis:

Har det blitt for mye :trene: på deg i det siste, Cyrus??! :ler2:

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
26 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nesten! Jeg kom så langt at jeg meldte meg på en gang, men så ble laiven avlyst. :trist: 

Jeg liker best originalen om det er norsk, engelsk eller til nød spansk (tar eeevigheter). Jeg har et prakteksemplar av Ringenes Herre på engelsk. Den leste jeg og forelsket meg i da jeg var i tenårene, og jeg har plukket den frem et par ganger siden. :jepp:

Jonåskalduhøre. Det må ha vært den gangen jeg var rundt 12 år og skulle tøffe meg sammen med russen. Det var en bitende kald 1. mai, og jeg tok sats og hoppet uti fra en liten klippe like ved bryggekanten russen hoppet fra. Aldri hadde jeg trodd at vannet skulle føles som isvann så sent på året. Så jeg hylte som en stukket gris og fikk panikk i vannet fordi jeg var redd for at hjertet skulle stanse. Det hadde jeg hørt var mulig, nemlig. :opplyser:

Ganske kjapt kom to russegutter meg til unnsetning og hjalp meg opp på land. #denfølelsen når det går opp for meg at jeg ligger fullstendig klistret fast i armene til en av russegutta og har gjort det en stund, og at jeg har dummet meg ut foran hele russegjengen. Rev meg ganske fort løs, mumlet frem en halvkvalt takk og spurtet hjemover uten å bry meg om tingene mine som ble liggende igjen. Siden har jeg holdt meg til syden- og sommerbading - uten russ. :rodme:

Ikke på sånne billigbutikker ihvertfall!! Det har jeg prøvd, og det var sykt stressende! Alt koster jo 5, 10, 20 kr o.l. Umulig å komme opp i store summer uten å kunne velge store møbler og skap. :fnise:

Jeg liker egentlig ikke å shoppe, så det høres ut som et mareritt for meg. Men om jeg kunne kjøpe f. eks møbler, reise eller lignende, så gjerne. Ellers skulle jeg alltids klart å tvinge meg til det om jeg måtte. Da hadde jeg gått for gaver til barna i familien (alle vet at voksne bruker penger på barn, så leker er dyre), vitaminer og mineraler på helsekosten (de er jo svindeldyre, kommer raskt opp i store summer der), noen fine viner til de som setter pris på sånt og det jeg ellers kan finne av fine gaver. Om tiden nærmet seg hadde jeg løpt innom hudpleieren og rasket til meg et gavekort på resten av beløpet. Det er alltid noen som ønsker seg SPA til bursdag eller jul.

Og vips kan jeg gå en stressfri desember i møte og være julenissens gavmilde hjelper når julekvelden kommer. :nissekonekyss:

Jeg har jo nettopp sittet og jobbet temmelig hardt med å skjule latteren, mens din svigermor presenterte lista si med nøye planlagte spørsmål og kjørte debatt med sine veldig spesielle meninger (som du passet på å nikke til og si deg enig i). Siden jeg vet innmari godt at hun ikke mener en døyt av hva hun sier, men bare vil teste deg og se om du tør å være deg selv, har jeg planer om å være meg selv 100 % når jeg møter min svigermor. Så slipper jeg å gå i samme fella som deg. :Hehe:

:krangle:

Fascinerende tanke, det blir jo rene Ungkaren i KG-versjon dette.:kghjerte:

Se det for deg, @Cyrus. Du står der ved bassengkanten i hagen utenfor Herskapshuset. Det kommer seks vakre kvinner i matchende bikini med "I :hjerte: Cyrus"-print gående mot deg med sensuelle bevegelser. De smekre og solkyssede kroppene glinser av sololje, og fuktig hår bølger i den lette brisen. De har blikket festet mot deg, den eneste mannen som er tilstede. Lengter etter å smyge seg inntil deg og........ HEY! :scorpis:

Har det blitt for mye :trene: på deg i det siste, Cyrus??! :ler2:

Høres ut som en helt vanlig onsdagskveld for meg det der 😉

Gjest Nordavind
Skrevet
3 timer siden, Silfen skrev:

Nope. Ikke som jeg vet om. Inviterer du?

Skal til Spania med en venn :-/

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Høres ut som en helt vanlig onsdagskveld for meg det der 😉

Sammenfaller det tilfeldigvis med en ekstra hard treningsøkt tidligere på dagen? Dypdykk i vaskebøtta? Eller en tur i skogen for å plukke sopp, kanskje? :sjarmor:

Uansett er det ingen skam i å ha et par Skybertiner på besøk en gang i blant. Ikke la noen erte deg for det, gutten min. :baby:

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
49 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hahahaha, åååå neeeeei :'( svigermor punk'd me... jaja, da sier jeg bare at jeg var enig for å teste hun! haha nå ble det litt dumt :fnise:

Skrevet
14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sammenfaller det tilfeldigvis med en ekstra hard treningsøkt tidligere på dagen? Dypdykk i vaskebøtta? Eller en tur i skogen for å plukke sopp, kanskje? :sjarmor:

Uansett er det ingen skam i å ha et par Skybertiner på besøk en gang i blant. Ikke la noen erte deg for det, gutten min. :baby:

Hvorfor er det så usannsynlig da?

Jeg fant forøvrig ut i fjor høst at det vokser magiske sopper rett ved siden av huset mitt, så noen skogtur er neppe nødvendig 😄

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Du skal få et spørsmål også, @Cyrus. Sånn for å kompensere litt for ertingen min. :fnise:

Har du noen gang vært så støl etter trening at du har måttet droppe planene du hadde for resten av dagen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
6 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hahahaha, åååå neeeeei :'( svigermor punk'd me... jaja, da sier jeg bare at jeg var enig for å teste hun! haha nå ble det litt dumt :fnise:

Det har du helt rett i. Men det er ingen skam i å være dum og deilig heller, så er du deilig er du fremdeles innafor. :ler2:

Skrevet
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Du skal få et spørsmål også, @Cyrus. Sånn for å kompensere litt for ertingen min. :fnise:

Har du noen gang vært så støl etter trening at du har måttet droppe planene du hadde for resten av dagen?

Så koselig 😄

For å ta et eksempel:

Hadde en veldig tung legday i forgårs. Gikk 38 trapper igår, og 41 trapper idag.

Never quit! Never back down! Om jeg så må vralte rundt som en pingvin 😄

@Zumo de Melocotón Om du kunne besøkt hvilket som helst sted i verden, hvilket?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Herlig! Og litt av et syn, ser jeg for meg. :fnise:

2 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Om du kunne besøkt hvilket som helst sted i verden, hvilket?

Lett! New Zealand! :hoppe:

Noen kompiser prøvde for noen år tilbake å overbevise meg om at den ekte "The Shire/Hobsyssel" i Matamata umulig kan være like grønn og fin og fargerik og superduperstilig som filmversjonen, men jeg skal dit og bevise at jeg har rett!! (Eventuelt drukne mine sorger i Cloudy Bay i Marlborough eller få et ordentlig adrenalinkick i Queenstown).

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
22 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det har du helt rett i. Men det er ingen skam i å være dum og deilig heller, så er du deilig er du fremdeles innafor. :ler2:

Jeg må jo være litt snill med deg også, @Uchiha Madbrah

Om du var ungkaren i Cyrus sin KG-versjon av Ungkaren, hvilke seks brukere får kjempe om din gunst? :herremann:

Gjest Citronella
Skrevet
3 timer siden, Cyrus skrev:

Takk! Og når jeg ser den gjengen med damer, vil jeg si du har god smak :)

Gjest Citronella
Skrevet
Den 11.7.2016 at 14.44, AnonymBruker skrev:

@Citronella Er du Arabella?

Anonymkode: b9775...c96

Nope.Det er en KG-urban legend.

Den 11.7.2016 at 15.43, EpleDrue skrev:

@Citronella hva liker du best ved det motsatte kjønn?

Jeg tiltrekkes av smarte menn. Men ikke bare realfagsmart, selv om jeg ofte havner opp med de. Menn som er stabile, trygge, og samtidig eventyrlystne. Menn som jeg kan prate med langt inn i natta om alt og ingenting. Menn som er seksuelt utforskende. Menn som har integritet og som er snille! @EpleDrue Hva slags kvinner liker du?

Den 11.7.2016 at 20.35, kisskissbangbang skrev:

@Citronella Hvem på KG ville du helst tatt med ut på en date, og hva hadde dere gjort?

Oj! Jeg er jo bifil, du er en klar kvinne for meg på date! Jeg ville tatt deg med på en havpadletur i Lofoten. I den lille sekken jeg har ombord er det mine knallgode tuna-smørbrød, to perfekt modne nektariner, og fersk appelsinjuice :) Og så kunne vi issvømt på de nydelige Lofotstrendende! (jeg har med ullpledd).

Av menn så ville jeg invitert @Gorgonzola. Tatt ham med på en liten båttur. Grillet noe fisk, dratt frem en flaske rødvin og et telt når vi ankrer opp ved en holme. Sett på stjernene og hatt dype samtaler.

Du da, @kisskissbangbang?

@FayFerner Hva slags mennesker fascinerer deg? LIker du å observere mennesker? 

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
45 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

halllooooo! er ikke dum jeg! har en iq på 82, so daaaaaaaaaaah. hahahaha.

og jaaaaa hører hele tiden at jeg er kjempedeilig... av mamma... tells det? eller hun har faktisk sluttet å si det til meg siden jeg begynte å spare skjegg, så da er jeg ikke er innafor likevel :'(.

22 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg må jo være litt snill med deg også, @Uchiha Madbrah

Om du var ungkaren i Cyrus sin KG-versjon av Ungkaren, hvilke seks brukere får kjempe om din gunst? :herremann:

åhhh wow dette var faktisk sykt vanskelig å svare på. kanskje jeg virkelig har 82 i IQ.. :ler2:

Jeg digger kommentarene og generelt personligheten til Mysticgirl og Pjokkeline, så de må hvertfall være med. Zumo, du skal få lov til å være med, siden du er litt snill mot meg og får meg til å le som en nyfødt baby (nå er jeg usikker på hvor mye de ler da). Hadde også inkludert AB brukeren som alltid spør andre menn om de liker eldre menn på "post et bilde tråden", fordi halllooooo, må være litt komedie i showet (men han kan ikke vinne da, fordi jeg ikke svømmer i den retningen, unless he's rich, haha neida). Kisskissbanbang blir selvfølgelig invitert, siden jeg tilbød hun 4-5 kameler og 1 sau på KG i bytte mot hennes hånd og den siste jeg vil ta med kan være kjæresten til Kisskiss (vet hvem du er men får ikke navnet i hodet nå, unnskyld!) fordi jeg ikke vil at Kisskiss skal ta kamelene mine fra meg! 

Da fyrer jeg tilbake til deg @Zumo de Melocotón:

Hva er det skumleste du har opplevd? Tenker da på overnaturlig/skrekk. 

Skrevet
5 minutter siden, Citronella skrev:

Oj! Jeg er jo bifil, du er en klar kvinne for meg på date! Jeg ville tatt deg med på en havpadletur i Lofoten. I den lille sekken jeg har ombord er det mine knallgode tuna-smørbrød, to perfekt modne nektariner, og fersk appelsinjuice :) Og så kunne vi issvømt på de nydelige Lofotstrendende! (jeg har med ullpledd).

Du da, @kisskissbangbang?

Dette må faktisk være der nærmeste noen har kommet beskrivelsen av min ultimate date! Jeg er med om du er :nigo:

@Katten.2.0 Har du noe imot at jeg stikker til Lofoten på date? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...