Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet
12 timer siden, Cyrus skrev:

@Pjokkeline, @Nordavind, @Uchiha Madbrah.

Hva er den verste proteinshaken du har smakt?

Den verste jeg smakt må være PFabrikken sin! Ekkel lukt og smak, sjokolade, rett og slett kvalmende :fnise:

@Cyrus Løftesko eller slitte converse? 

@EpleDrue Hvorfor Ikke Eplen og Kanel?:biggrin:

@Silfen Som favoritt film, hvilken ville du ha valgt mellom Scary Movie, American Pie eller  Not another teen movie? 

@Yme Vil du være med å spille badminton i den lille parken en dag, og selvfølgelig la meg vinne? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Pjokkeline skrev:

Den verste jeg smakt må være PFabrikken sin! Ekkel lukt og smak, sjokolade, rett og slett kvalmende :fnise:

@Cyrus Løftesko eller slitte converse? 

Jeg måtte nødkjøpe en dunk fra pf for å treffe makroene da vi var på tur. Helt grusom!!! Men jeg skal få tvunget i meg det seige kunstige jordbærsmaksatte skvipet om det så er det siste jeg gjør !

Om du tenker på å trene i så foretrekker jeg sokkelesten. Men om jeg måtte velge så sier jeg slitte converse. Slitte og skitne, sånn at de var hvite en gang, men nå ser det ut som beige camo 😄

@Pjokkeline Marvel eller DC?

Skrevet
24 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Yme Vil du være med å spille badminton i den lille parken en dag, og selvfølgelig la meg vinne? :D

Jepp, vi fikser det etter neste helg en gang. Bare si ifra når du har tid du.

Gjest anonym2233
Skrevet
44 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg måtte nødkjøpe en dunk fra pf for å treffe makroene da vi var på tur. Helt grusom!!! Men jeg skal få tvunget i meg det seige kunstige jordbærsmaksatte skvipet om det så er det siste jeg gjør !

Om du tenker på å trene i så foretrekker jeg sokkelesten. Men om jeg måtte velge så sier jeg slitte converse. Slitte og skitne, sånn at de var hvite en gang, men nå ser det ut som beige camo 😄

@Pjokkeline Marvel eller DC?

Sokkelesten er jo enda bedre!! :D Jeg har små føtter (str 35-35,5), at jeg er redd for at de blir most 🙈

Vanskelig valg... Hmmm.. Både å?! Går før Marvel! 

Stiller det spamme spørsmålet tilbake :)

23 minutter siden, Yme skrev:

Jepp, vi fikser det etter neste helg en gang. Bare si ifra når du har tid du.

Etter ferien! Kjøpte meg sånn enkel en på xxl nylig, og jeg er alene hjemme nesten uke. Da vil jeg ut å leke!! :hoppendeglad:

Skrevet
2 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Sokkelesten er jo enda bedre!! :D Jeg har små føtter (str 35-35,5), at jeg er redd for at de blir most 🙈

Jeg liker skurkene i DC best, og gleder meg helt sykt til suicide squad. 

Men marvel har wolverine, punisher, og deadpool da...

Jeg sier Batman 😄

@Pjokkeline Hvem er kjekkest av David Beckham og Jason Derulo?

Skrevet (endret)

@Zumo de Melocotón, når du kjøper/leser bøker, foretrekker du den norske oversettelsen eller originalen, om du kan språket? Eks vil du lese (leste du) Ringenes Herre på norsk eller engelsk? 

Samme spørsmål til @Smultring

Endret av Dr. A. Kula
Skrevet
29 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Etter ferien! Kjøpte meg sånn enkel en på xxl nylig, og jeg er alene hjemme nesten uke. Da vil jeg ut å leke!! :hoppendeglad:

Er "neste uke" den som starter i morgen?

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 timer siden, Pjokkeline skrev:

@EpleDrue Hvorfor Ikke Eplen og Kanel?:biggrin:

Fordi eple og drue er i mine øyne en bedre kombinasjon! 

@Pjokkeline har du noen gang farget håret ditt rødt?

@Silfen Miley Cyrus eller Justin Bieber? 

@Moonwalker Skal du få med deg EM finalen i kveld?

@Coronas hvilken smoothie er din favoritt?

Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Silfen Miley Cyrus eller Justin Bieber? 

Spørs på hvilken av dem du er best på å synge. :nigo:

Gjest anonym2233
Skrevet
1 time siden, Yme skrev:

Er "neste uke" den som starter i morgen?

Jeg ser jeg bommet det veldig... Mente etter ferien, når jeg er hjemme igjen om 3 uker :rodme: Ynskyld!! (Ja, jeg vet det er feil. Korrekt er Unnskyld)

32 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Pjokkeline har du noen gang farget håret ditt rødt?

Ja, faktisk! Begynner å bli 2år siden nå, men hadde da rødt/burgunder rødt :) Kan se om jeg finner et bildet på tlf her, og sende på pm :o 

@EpleDrue, @Cyrus, @Stueloff, @Mysticgirl:

Om du skulle invitere noen til en 3 retters middag med underholdning, hva ville menyen ha bestått av, og underholdningen? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev:

Jeg ser jeg bommet det veldig... Mente etter ferien, når jeg er hjemme igjen om 3 uker :rodme: Ynskyld!! (Ja, jeg vet det er feil. Korrekt er Unnskyld)

Bra plan!

Du veit ffffaaanikke at det skrives med U, tenk! Du er jo tross alt ikke norsk, selv om du er født og oppvokst i Norge. Det lærte jeg av en anonym bruker, nemlig.

Gjest anonym2233
Skrevet
6 minutter siden, Yme skrev:

Bra plan!

Du veit ffffaaanikke at det skrives med U, tenk! Du er jo tross alt ikke norsk, selv om du er født og oppvokst i Norge. Det lærte jeg av en anonym bruker, nemlig.

Hahahah, vel den anonyme var halvt tysk og halvt norsk! Vi må heller ikke glemme at jeg skjemmes, er flau og unnskylder :bond:

Skrevet
18 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Ja, faktisk! Begynner å bli 2år siden nå, men hadde da rødt/burgunder rødt :) Kan se om jeg finner et bildet på tlf her, og sende på pm :o 

@EpleDrue, @Cyrus, @Stueloff, @Mysticgirl:

Om du skulle invitere noen til en 3 retters middag med underholdning, hva ville menyen ha bestått av, og underholdningen? 

Pwo til forrett

Skrå benkpress til hovedrett

Whey med banansmak til dessert

Underholdning - Gitarspill med sang, begge deler utført av undertegnede 😄

Skrevet
15 minutter siden, Yme skrev:

@Cyrus 1 reps maks i skråbenk, med manualer?

Er på gymmet nå så jeg skal sjekke 😄

AnonymBruker
Skrevet

@Cyrus hva annet har du å by på enn kroppen din? 

Anonymkode: a8382...e4d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus hva annet har du å by på enn kroppen din? 

Anonymkode: a8382...e4d

Jeg har ikke tenkt til å forsøke å selge meg selv til en AB på KG... sorry 

Skrevet
36 minutter siden, Yme skrev:

@Cyrus 1 reps maks i skråbenk, med manualer?

50kg opp-ned-opp 1 gang

Skrevet
26 minutter siden, Cyrus skrev:

@Yme 1rm skråbenk med manualer?? 😄

50 kg er meget bra greier! Jeg trener med 28 kilo, så jeg vil tro at 1rm blir rundt 240.000 kilo. Det er faktisk helt sant, og ikke bare et tall jeg dro it av rumpa for å være bedre enn deg...

Jeg har aldri testa, men vil tro den ligger på rundt 35, siden jeg trener med 3 set på 6 reps med 28 kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...