Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5321 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Sett rundt meg og sjekket om det så ut som om noen manglet deb. Dersom ingen ser ut til å gjøre det, så knabber jeg den raskt selv. @EpleDrue tror du på karma? Ja, absolutt. @Moonwalker kunne fly eller være usynlig?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #5322 Skrevet 8. juli 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Danmark, England og Spania. Kunne du overlevd 1 uke uten mobiltelefonen din? Ja, helt klart. Kunne overlevd lenge uten, synes vi er for mobile og opptatte av nett. Snappe bilder av middagen og dokumentere alt vi gjør. Så deilig det hadde vært og bare kunnet levd litt slik som før i tiden ,uten den hersens mobilen @EpleDrue Hvor høy er du ?
AmandaVI Skrevet 8. juli 2016 #5323 Skrevet 8. juli 2016 @Arabella Har du noen gang puttet peanøtter i en glassflaske med cola? 1
Arabella Skrevet 8. juli 2016 #5324 Skrevet 8. juli 2016 3 minutter siden, AmandaVI skrev: @Arabella Har du noen gang puttet peanøtter i en glassflaske med cola? Nei, hva skjer da?
Gjest Ajax Skrevet 8. juli 2016 #5325 Skrevet 8. juli 2016 5 timer siden, Teriyaki skrev: @Cyrus Hva er ditt menneskesyn når der kommer til rusmisbrukere? Rusmisbruk er for meg helt ok. Folk må få gjøre som de vil 😄 Rusavhengighet er derimot noe som burde tas mer på alvor i samfunnet. Mange feiler med å se at rusbruken ofte er et symptom, og ikke en årsak. De som sliter med rusavhengighet bør få hjelp til å kvitte seg med avhengigheten sin. De som misbruker rus for rekreasjon kan få holde på så mye de vil for min del. Legalize it!
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5326 Skrevet 8. juli 2016 35 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja, helt klart. Kunne overlevd lenge uten, synes vi er for mobile og opptatte av nett. Snappe bilder av middagen og dokumentere alt vi gjør. Så deilig det hadde vært og bare kunnet levd litt slik som før i tiden ,uten den hersens mobilen @EpleDrue Hvor høy er du ? Jeg er 193 cm høy. Hva med deg @Mysticgirl hvor høy er du?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #5327 Skrevet 8. juli 2016 15 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg er 193 cm høy. Hva med deg @Mysticgirl hvor høy er du? 174
Yme Skrevet 8. juli 2016 #5328 Skrevet 8. juli 2016 17 timer siden, Citronella skrev: Jeg kan lage de villeste og beste blåskjell du kan bare drømme om. Jeg tror ikke du forstår hvor ville blåskjellene er i drømmene, Citronella... Jeg våkner om natta, svett og redd, og kan bare glemme å sove videre
Apis Skrevet 8. juli 2016 #5329 Skrevet 8. juli 2016 10 timer siden, FayFerner skrev: @Apis: Morgenbladet eller Nationen? Leser egentlig bare Pondus @FayFerner Katt eller Hund
FayFerner Skrevet 8. juli 2016 #5330 Skrevet 8. juli 2016 1 time siden, Apis skrev: Leser egentlig bare Pondus @FayFerner Katt eller Hund Pondus er kult! Hund, definitivt, skulle gjerne hatt en selv Et spørsmål til: @Apis: strandferie på Mallorca eller klatretur til Kilimanjaro?
AmandaVI Skrevet 8. juli 2016 #5331 Skrevet 8. juli 2016 4 timer siden, Arabella skrev: Nei, hva skjer da? Det er noen som gjør det og DRIKKER DET!
annebanane Skrevet 8. juli 2016 #5332 Skrevet 8. juli 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 8.7.2016 den 17.05): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 8. juli 2016 #5333 Skrevet 8. juli 2016 10 minutter siden, AmandaVI skrev: Det er noen som gjør det og DRIKKER DET! "... på ungdomsklubben og spele kurong... " klassisk kommentar fra Skjæveland. Hører du på Utakt, @AmandaVI? Har du spilt Kurong @Pawn Hearts? 1
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5334 Skrevet 8. juli 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Hmm. Fly. Lett å være ganske usynlig om en vil i samfunnet, men vanskeligere å fly. @EpleDrue hvordan vil du si at folk oppfatter deg i deg daglige; leken, seriøs, apatisk, osv? Det som går igjen når folk kjenner meg er at jeg er omtenksom, men mange sier ved første møte kan jeg virke litt sjenert og seriøs i jobben mi f.eks. Samme spørsmål til deg @Moonwalker
Pawn Hearts Skrevet 9. juli 2016 #5335 Skrevet 9. juli 2016 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har du spilt Kurong @Pawn Hearts? Ja da, vi hadde kurongbrett hjemme da jeg var barn. Jeg ble aldri veldig flink, men det var moro likevel. 1
Dr. A. Kula Skrevet 9. juli 2016 #5336 Skrevet 9. juli 2016 17 timer siden, AmandaVI skrev: Siteringstull Til @Rainstorm, har du lest alle fem bøkene i trilogien, eller bare de fire første som meg selv? (hint 42)
Gjest Ajax Skrevet 9. juli 2016 #5337 Skrevet 9. juli 2016 @Pjokkeline, @Nordavind, @Uchiha Madbrah. Hva er den verste proteinshaken du har smakt?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. juli 2016 #5338 Skrevet 9. juli 2016 Den 8. juli 2016 at 9.33, FayFerner skrev: @Zumo de Melocotón: crema catalana eller helado de chocolate? Hmmm... Desserter er så nam. Liker begge deler, men er veldig glad i sjokoladeis da. Om det er sånn "ordentlig" med rik sjokoladesmak, prailines eller lignende går jeg for sjokoladeisen, men snakker vi den brune smørjen i tress-isen f. eks så går jeg for crema catalana. @FayFerner Noen gang vært med i Laiv? Om du har, hva synes du om det? @EpleDrue Rekorden din på 60-meteren? @Moonwalker Hva er favorittsjokoladen din og har du noe favorittgodteri du savner som ikke selges lenger? @toothfairy Hva synes du er en passende sum å motta for en melketann og hvor/hvordan bør den plasseres for at tannfeen lettest finner den? @applestories Mac eller PC? @Uchiha Madbrah Hva ville du gjort for å oppnå sjarmpoeng hos svigermor ved første møte? @Mysticgirl Du deltar i en quiz med generelle emner som f. eks religion, politikk, geografi, TV/radio, natur, litteratur, kunst, helse osv.. Hvilke tre emner vil du stille sterkest i?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. juli 2016 #5339 Skrevet 9. juli 2016 @Dr. A. Kula Hva synes du om vampyrenes utvikling på TV-skjermene og i litteraturen fra Drakulas død i 1921 og frem til idag? @Cyrus Tøm og røm eller frokost/brunsj på sengen ved et evt. ONS? @Yme Hvem burde bli premiert, etter ditt syn, for å ha den mest minneverdige brukeren på KG siden du ble medlem?
Dr. A. Kula Skrevet 10. juli 2016 #5340 Skrevet 10. juli 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Dr. A. Kula Hva synes du om vampyrenes utvikling på TV-skjermene og i litteraturen fra Drakulas død i 1921 og frem til idag? @Cyrus Tøm og røm eller frokost/brunsj på sengen ved et evt. ONS? @Yme Hvem burde bli premiert, etter ditt syn, for å ha den mest minneverdige brukeren på KG siden du ble medlem? Drakulas død? Synes mange av tidlig vampyrfilmer står seg.godt. Mange av de tidlige var de reneste.erotiske skildringer og fikk frem sitringen på flere vis. Dagens filmer har en teknisk høy kvalitet men strekker de umenneskelige egenskapene tidvis noe langt. I eldre filmer har vampyren alltid en hjelper av umenneskelig underrang. Den rollen synes å ha forsvunnet i moderne vampyr skildringer. Eksempelvis Blade og Underworld mangler denne rollen/karakteren 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå