Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg trives best uten, men siden @Yme gav meg streng beskjed om å spare så er det på full fart ut igjen nå 😄

Oh no.. :hakeslepp: 

Du vet, det er så mange grunner til at du bør droppe skjegget. Blant annet...... blablabla. :opplyser:

Drit i grunnene, du ser best ut uten! :ler:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Du vet, det er så mange grunner til at du bør droppe skjegget. Blant annet...... blablabla. :opplyser:

Jeg synes også det. Men jeg har så lenge hatt lyst på langt hår og langt skjegg. Men jeg feiger alltid ut i mellomstadiet.

Kanskje jeg burde starte en tråd her hvor folk kan gi meg pep-talks og inspirasjon til å fortsette sparingen 😄

@Zumo de Melocotón Hvor lenge er det lengste du har hatt oppvask i kummen uten å ta det?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hvor på kroppen liker du aller best å bli kilt? 

Hmm... Egentlig kan jeg ikke fordra å bli kilt, jeg er så superoversensitiv at jeg tror jeg måtte ha blitt både kneblet og bundet fast før noen hadde lykkes med noe sånt. :ler2:

Men jeg har et punkt ved halsen/nakken hvor jeg elsker å bli kysset på, og det kiler akkurat passe nok. :rodmer:

Hvis det er stryke-kiling, så går det bedre. Er ordentlig deilig å ligge på magen og bli stryke-kilt over ryggen og rumpa. :jepp:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg synes også det. Men jeg har så lenge hatt lyst på langt hår og langt skjegg. Men jeg feiger alltid ut i mellomstadiet.

Kanskje jeg burde starte en tråd her hvor folk kan gi meg pep-talks og inspirasjon til å fortsette sparingen 😄

@Zumo de Melocotón Hvor lenge er det lengste du har hatt oppvask i kummen uten å ta det?

Gjør det! :ler:

Oj.. Jeg liker å få det unna så raskt som mulig, så det blir sjeldent liggende lenge. Men jeg hadde en periode hvor jeg var småsyk og lei og bare ikke orket noe som i det hele tatt minnet om oppvask. Da kjøpte jeg engangsservise og lot resten ligge i kummen i over en uke. :flau:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Hmm.. Er det flere våkne her, tro? :ph34r:

@Cyrus Nevn tre valg du har tatt som du er veldig fornøyd med utfallet av. 

Gjest Fox Mulder
Skrevet
17 timer siden, Cyrus skrev:

Aldri. Men har cheat MEAL en gang i måneden kanskje. Blir nok litt hyppigere nå som jeg har ferie 😄

@Fox Mulder Hvilken skostørrelse har du?

44.

Miley @Cyrus Hvem er det du har på avateren din?

Skrevet
26 minutter siden, Fox Mulder skrev:

44.

Miley @Cyrus Hvem er det du har på avateren din?

#flytebrygger

Det er Cyrus. "Can you dig it??!!!!!"

Skrevet
17 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hmm.. Er det flere våkne her, tro? :ph34r:

@Cyrus Nevn tre valg du har tatt som du er veldig fornøyd med utfallet av. 

Det hadde vært enklere med tre ting som ikke gikk som forventet 😅

1. Å få barn på det tidspunktet jeg gjorde det.

2. Å begynne med vektløfting.

3. Å gi opp skolen og heller jobbe.

Skrevet

Alle menn er pliktig til å la skjegget gro forbi 5 cm, i løpet av livet sitt. Gjør man ikke det, dør man en dag. Det har jeg sett.

18 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

18 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg trives best uten, men siden @Yme gav meg streng beskjed om å spare så er det på full fart ut igjen nå 😄

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Nevn de 3 tingene som gjør deg aller mest forbannet.

Ohey! :tongue: Jeg blir veldig sjeldent "ekte" forbannet, for å være ærlig. Det er ikke sunt for mennesker å skulle gå rundt å bli forbannet for alt, men jeg kan absolutt bli kortvarig sint og frustrert innimellom. F. eks de gangene datteren min står på gulvet og oppfører seg som en imitasjon av meg selv på mitt absolutt verste og bruker det mot meg. Da vil jeg bare plante henne på trappen utenfor huset, smelle igjen døra og la henne sitte der til det gror mose på henne. :frustrert: :ler:

Jeg kan også bli sint og frustrert over folk som stadig jafser etter hele hånden når du gir dem lillefingeren. Jeg er en sånn en som gir mye av meg selv i form av omsorg og empati, og da blir man lett utnyttet. Jeg har ikke tall på hvor mange timer og krefter jeg har brukt på å stille opp for f. eks familiemedlemmer, og selv om jeg forteller at jeg virkelig ikke har krefter til mer så blir det aldri godt nok. :sur:

Men jeg kan bli veldig forbannet når noen blir ordentlig urettferdig behandlet, eller når noen blir skadet eller mishandlet med forsett eller lignende. Jeg er f. eks veldig forbannet på et medlem av slekten som har begått overgrep mot barna i flere generasjoner under han. Veldig forbannet! Dessverre er han ikke her lenger og jeg kan aldri få konfrontert han med det. :angry:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
34 minutter siden, Cyrus skrev:

Det hadde vært enklere med tre ting som ikke gikk som forventet 😅

Takk for tipset @Cyrus! Kjør på! :Hehe:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
34 minutter siden, Yme skrev:

Alle menn er pliktig til å la skjegget gro forbi 5 cm, i løpet av livet sitt. Gjør man ikke det, dør man en dag. Det har jeg sett.

@Yme

Alle menn som lar skjegget gro forbi 5 cm får tilsvarende reduksjon i penisstørrelse. Det har jeg sett. Og dør gjør de en dag likevel. :Hehe:

Skrevet
Den 4. juli 2016 at 20.25, Nordavind skrev:

Trodde først spørsmålet var om jég skulle konkurrere i kamsport 😅 tja jo, jeg har det :) torsdag forrige uke

@Lady har du hatt en fin helg?

Ja😊

@Nordavind Har du? ☀️

Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Takk for tipset @Cyrus! Kjør på! :Hehe:

Jeg melder pass her. Det blir for personlig 😳😳

@Zumo de Melocotón Når tror du vi får se verdens første fungerende teleporteringsapparat?

@Fox Mulder Når tror du at du har kalt meg Miley Cyrus mange nok ganger til at man kan kalle det å banke en død hest?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
2 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg melder pass her. Det blir for personlig 😳😳

@Zumo de Melocotón Når tror du vi får se verdens første fungerende teleporteringsapparat?

:fnise:

Jo, det skal jeg fortelle! :opplyser:

Du vet, nå har vi jo utviklet disse fantastiske 3D-printerne som lagvis bygger opp en prototype eller modell. Prosessen tilføyer lag for lag nytt materiale i flytende form eller pulverform og fikserer dette i den ønskede konturen. Prosessen styres av et dataprogram, og foregår i spesielle prototypemaskiner. 

Forskere har tidligere klart å teleportere små mengder data med varierende resultater. Nå har forskere ved Delft University of Technology i Nederland gjort et nytt gjennombrudd innen kvantedatateleporting. Ifølge forskernes rapport, som er publisert i tidsskriftet Science, har de nå lyktes med å teleportere informasjon fra en kvantebit til en annen kvantebit, der distansen mellom dem var på tre meter.

For første gang skal informasjonen som har blitt teleportert blitt gjenskapt på en korrekt og fullstendig måte hver eneste gang, uten tap av kvalitet.

Samtidig har en forsker ved Institutt for 3D-modellering, Prof. Simon Laqs Mackarel, utviklet en metode for å tweake teknologien i 3D-printeren. Når de da gjorde et forsøk på å kombinere 3D-modellering og kvantedatateleportering, klarte de å teleportere insektsarten m. insectus kreepicus innen en 150 meters radius. Prof. Mackarel har allerede fått godkjent oppstarten av et større forskningsprosjekt (animal studies) med kvanteteleportering av mus og rotter, og deretter sjimpanser og gorillaer dersom resultatet er vellykket.

Dersom prosjektet er vellykket, er det klart for forsøk på mennesker (human studies) innen 2020-2022. Forhåpentligvis vil den første prototypen være klar allerede innen 2025. Forskerne håper på en lansering i det amerikanske markedet i 2026 og at telepoteringsapparatet vil være tilgjengelig internasjonalt rundt 2030. :jepp:

Endret av Zumo de Melocotón
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Siden du feiget ut på ditt eget spørsmålsforslag, synes jeg du bør svare på et nytt et @Cyrus:tongue:

Om du fikk være en helt valgfri kvinne i et døgn, hvem ville valgt og hvilke 5 ting ville stått øverst på listen din over gjøremål den dagen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Samme spørsmål til deg @WubWub, men du kan velge mellom en kvinne og en annen mann. :fnise:

Skrevet
6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Siden du feiget ut på ditt eget spørsmålsforslag, synes jeg du bør svare på et nytt et @Cyrus:tongue:

Om du fikk være en helt valgfri kvinne i et døgn, hvem ville valgt og hvilke 5 ting ville stått øverst på listen din over gjøremål den dagen?

Jeg ville vært Beyoncé. 

1. Bade i Dom Perignon

2. Synge for titusenvis av mennesker

3. Begynt å gå med bh'en bak-fram og se hvor mange andre damer som hadde gjort det.

4. Kjøpt en teleportmaskin med alle pengene mine.

5. Hatt sex med Jay Z.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...