kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5201 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har egentlig ingen preferanse, men statistisk sett går jeg etter rødhårede, eller blonde 😄 @kisskissbangbang Kaker eller gjærbakst? Gjærbakst! Ingen stor kakefan. @Cyrus Har du sett Dumpet av Sarah Marshall, og er det i så fall din humor?
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5202 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev: Åh, jeg også elsker slikkerier og bakverk Jeg liker egentlig begge deler, men faller mest for de mørke av en eller annen grunn. @kisskissbangbang Hva drikker du helst ute på byen? Øl! Det er stort sett det det går i.
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5203 Skrevet 3. juli 2016 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Åh, jeg også elsker slikkerier og bakverk Jeg liker egentlig begge deler, men faller mest for de mørke av en eller annen grunn. @kisskissbangbang Hva drikker du helst ute på byen? @Cyrus Hvilke øyefarge synes du er finest? Jeg liker isblå/stålblå om det er dét det kalles 😄 @Mysticgirl Dersom det ikke ville fått NOEN konsekvenser. Kunne du drept noen?
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5204 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Gjærbakst! Ingen stor kakefan. @Cyrus Har du sett Dumpet av Sarah Marshall, og er det i så fall din humor? Enig! Jeg er selv en Donut-mann. Er det stekt i smult så spiser jeg det 😄 Den har jeg ikke sett. Tror du den passer meg? @kisskissbangbang Hva følte du da de hugget hodet av Ned Stark i GoT?
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5205 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg liker isblå/stålblå om det er dét det kalles 😄 @Mysticgirl Dersom det ikke ville fått NOEN konsekvenser. Kunne du drept noen? Nei, det kunne jeg ikke gjort pga jeg hadde ikke klart og levd med meg selv etterpå. Det hadde tært meg opp innvendig, uansett om det hadde vært en ond person jeg hadde drept. Ondskap kommer ofte fra dårlig oppvekstvilkår, psykisk lidelse eller annen sykdom @Cyrus @Aye Hvilken bil kjører dere, om dere kjører bil da
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5206 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Enig! Jeg er selv en Donut-mann. Er det stekt i smult så spiser jeg det 😄 Den har jeg ikke sett. Tror du den passer meg? @kisskissbangbang Hva følte du da de hugget hodet av Ned Stark i GoT? Boller, kanelsnurrer, skolebrød, smultringer, donuts ... gives! Den er årtli morsom, men så er jeg litt fan av kleint da. I følge Katten er det en vandrefilm, for han blir så pinlig berørt. Da ble jeg faktisk helt sjokkert. Var enda ikke vant til GoT og at de drepte hovedkarakterer,så jeg trudde ikke det skulle skje helt til hodet trilla over skjermen. Andre gangen jeg så det grein jeg fordi jeg fikk så vondt av Arya og Sansa. @Cyrus Var du forberedt på the red wedding, og hva med den scenen festa seg mest hos deg?
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5207 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Nei, det kunne jeg ikke gjort pga jeg hadde ikke klart og levd med meg selv etterpå. Det hadde tært meg opp innvendig, uansett om det hadde vært en ond person jeg hadde drept. Ondskap kommer ofte fra dårlig oppvekstvilkår, psykisk lidelse eller annen sykdom @Cyrus @Aye Hvilken bil kjører dere, om dere kjører bil da Hm... Interessant... "Gliset" som jeg kaller henne er en Honda C-RV 2004 modell. Minst mulig vedlikehold, og kommer seg frem om vinteren 😄 @Mysticgirl og @kisskissbangbang hvem av dere hadde vunnet i gjørmebryting?
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5208 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Hm... Interessant... "Gliset" som jeg kaller henne er en Honda C-RV 2004 modell. Minst mulig vedlikehold, og kommer seg frem om vinteren 😄 @Mysticgirl og @kisskissbangbang hvem av dere hadde vunnet i gjørmebryting? Jeg har lekesloss MYE med en gigantisk fyr i et drøyt år nå, så jeg har trua på meg sjøl! Er det lov å si? Hvis ikke sier jeg Mysticgirl! @Yme Dersom jeg utfordra deg til brytekamp, hadde du latt meg vinne? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5209 Skrevet 3. juli 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Hm... Interessant... "Gliset" som jeg kaller henne er en Honda C-RV 2004 modell. Minst mulig vedlikehold, og kommer seg frem om vinteren 😄 @Mysticgirl og @kisskissbangbang hvem av dere hadde vunnet i gjørmebryting? Jeg hadde gjort mitt for å vinne selvsagt, men er usikker når kisskissbang har tyvtrent
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5210 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Boller, kanelsnurrer, skolebrød, smultringer, donuts ... gives! Den er årtli morsom, men så er jeg litt fan av kleint da. I følge Katten er det en vandrefilm, for han blir så pinlig berørt. Da ble jeg faktisk helt sjokkert. Var enda ikke vant til GoT og at de drepte hovedkarakterer,så jeg trudde ikke det skulle skje helt til hodet trilla over skjermen. Andre gangen jeg så det grein jeg fordi jeg fikk så vondt av Arya og Sansa. @Cyrus Var du forberedt på the red wedding, og hva med den scenen festa seg mest hos deg? Haha!! Selv sto jeg i sofaen og ropte "all hail king joffrey!!" Jeg kom litt sent inn i GoT så jeg visste altfor mye om red wedding før jeg så den. Men det som festet seg må vel ha vært skriket til Catelyn når Robb blir stukket ned. @kisskissbangbang bruker du brødskjæremaskinen i butikken?
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5211 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Jeg hadde gjort mitt for å vinne selvsagt, men er usikker når kisskissbang har tyvtrent Skitne triks er lov! 1 minutt siden, Cyrus skrev: Haha!! Selv sto jeg i sofaen og ropte "all hail king joffrey!!" Jeg kom litt sent inn i GoT så jeg visste altfor mye om red wedding før jeg så den. Men det som festet seg må vel ha vært skriket til Catelyn når Robb blir stukket ned. @kisskissbangbang bruker du brødskjæremaskinen i butikken? Nehei, jeg foretrekker skikkelig tjukke brødskiver Om jeg kjøper brød hovedsaklig til ungene gjør jeg det, da. @Cyrus Hva med en liten vennlig slosskamp mellom deg og Katten?
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5212 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Skitne triks er lov! Nehei, jeg foretrekker skikkelig tjukke brødskiver Om jeg kjøper brød hovedsaklig til ungene gjør jeg det, da. @Cyrus Hva med en liten vennlig slosskamp mellom deg og Katten? Bring it! @kisskissbangbang @Katten.2.0 jeg hadde tatt den ene og slått den andre med den 😠😠 Hvem av dere bruker lengst tid i dusjen?
Katten.2.0 Skrevet 3. juli 2016 #5213 Skrevet 3. juli 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Bring it! @kisskissbangbang @Katten.2.0 jeg hadde tatt den ene og slått den andre med den 😠😠 Hvem av dere bruker lengst tid i dusjen? Jeg dusjer som en majnn (håret, skjegget, armhulene, kuken og ræva - vannet fikser resten), hun har en hel rutine som involverer hver kvadratnanometer i nøye planlagte bevegelser, flere ganger med flere forskjellige flasker. Jeg liker asan tre-i-en, jeg (og litt balsam for skjegget). @kisskissbangbang Hva hadde du valgt, hull i huden-tatoveringer over hele kroppen, eller miste et helt lem? 1
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5214 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Jeg dusjer som en majnn (håret, skjegget, armhulene, kuken og ræva - vannet fikser resten), hun har en hel rutine som involverer hver kvadratnanometer i nøye planlagte bevegelser, flere ganger med flere forskjellige flasker. Jeg liker asan tre-i-en, jeg (og litt balsam for skjegget). @kisskissbangbang Hva hadde du valgt, hull i huden-tatoveringer over hele kroppen, eller miste et helt lem? Kan jeg velge lem fritt? Må jo bli lemmet. Herregud, umulig valg! @Cyrus Ligner din dusjeutine mest på min eller kattens?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5215 Skrevet 3. juli 2016 @Katten.2.0 hva er hull i huden-tatoveringer? Anonymkode: 62ffa...9e1
Katten.2.0 Skrevet 3. juli 2016 #5216 Skrevet 3. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Katten.2.0 hva er hull i huden-tatoveringer? Anonymkode: 62ffa...9e1 Klikk på eget ansvar. AB: hva er din verste fobi?
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5217 Skrevet 3. juli 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Kan jeg velge lem fritt? Må jo bli lemmet. Herregud, umulig valg! @Cyrus Ligner din dusjeutine mest på min eller kattens? Jeg vasker hver kvadratnanometer av kuken og ræva med flere forskjellige flasker, så det blir vel en mellomting 😄 @kisskissbangbang Hva er det villeste du har gjort?
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5218 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Jeg vasker hver kvadratnanometer av kuken og ræva med flere forskjellige flasker, så det blir vel en mellomting 😄 @kisskissbangbang Hva er det villeste du har gjort? Hørtes usunt ut for underlivsfloraen! Skal jeg ta en deg nå og svare "Det tar vi på PM"? Neii. Men nei..vetikke? Dua? Jeg tenker liksom litt at jeg har lyst til å stille flere brukere spørsmål her nå, men det jeg er så dårlig på å komme på nick (og spørsmål..). Noen som melder seg som deltaker? Anyone?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5219 Skrevet 3. juli 2016 Hva er det villeste @Katten.2.0 har gjort med @kisskissbangbang? Anonymkode: 258c9...cfb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5220 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Klikk på eget ansvar. AB: hva er din verste fobi? Åja selvfølgelig! Jeg tror jeg har noe motsatt av trypofobi for jeg kan sitte leeenge å se på sånne bilder. Blir nesten hypnotisert. Jeg blir kjempeglad når samboeren har et inngrodd hår for da blir det så fint hull i huden når jeg får det ut Jeg har høydeskrekk! Enn du? Anonymkode: 62ffa...9e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå