ajarRun Skrevet 1. juli 2016 #5141 Skrevet 1. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @amativeReflection er du sexy? Du virker sexy. Anonymkode: d2884...3b8 Hvordan kan man virke sexy på et nettforum?
Yme Skrevet 1. juli 2016 #5142 Skrevet 1. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kjekk du var da du var ung! Anonymkode: a8382...e4d Det er 3 år siden
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #5143 Skrevet 1. juli 2016 12 timer siden, Cyrus skrev: Det er vel 1 språk mer enn de fleste, så det skal du ikke være misfornøyd med 😄 Det er bilde av Cyrus 😁 @ElizabethTaylor Hvor gammel var du da du lærte deg å sykle? Tror jeg var mellom 6-7 år. Husker ikke helt. Enn du? 9 timer siden, Mysticgirl skrev: Daten gikk kjempebra. Skal ut med han på lørdag også Men jeg koser meg som singel så jeg er nok litt vrang når det kommer til noe fast enda @ElizabethTaylor Hva skal du gjøre i helgen? Så koselig! Håper det går fint i morgen og da. Jeg jobber og flytter i helgen, så helgen er helt fullbooket @Mysticgirl Har du hatt flere brukernavn på kg?
Gjest Ajax Skrevet 2. juli 2016 #5144 Skrevet 2. juli 2016 10 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Tror jeg var mellom 6-7 år. Husker ikke helt. Enn du? Så koselig! Håper det går fint i morgen og da. Jeg jobber og flytter i helgen, så helgen er helt fullbooket @Mysticgirl Har du hatt flere brukernavn på kg? Jeg var også mellom 6 og 7 😄 @ElizabethTaylor Hvorfor driver du og flytter?
Gjest Bruker115236 Skrevet 2. juli 2016 #5145 Skrevet 2. juli 2016 5 timer siden, Cyrus skrev: Jeg var også mellom 6 og 7 😄 @ElizabethTaylor Hvorfor driver du og flytter? Jeg og kjæresten flytter inn sammen i ny leilighet 🙌 @Cyrus Hva jobber du med?
Gjest Ajax Skrevet 2. juli 2016 #5146 Skrevet 2. juli 2016 10 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg og kjæresten flytter inn sammen i ny leilighet 🙌 @Cyrus Hva jobber du med? Så moro!! Ikke bodd sammen før eller? Jeg jobber med kabelproduksjon. Stort sett kobbertrekking og rørsveising. @ElizabethTaylor Når var du skikkelig redd sist gang?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5147 Skrevet 3. juli 2016 @toothfairy Er du kjæreste med EpleD? Anonymkode: 09aee...865
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5148 Skrevet 3. juli 2016 Den 1.7.2016 at 16.46, Cyrus skrev: Da er vi i samme båt. Eller strengt tatt på utsiden av samme båt. Uansett så gikk jeg på krykker en uke etter mitt forsøk også 😄 Det går mye i trening, musikk, gitar, tv-spill. Også er jeg glad i å lære nye ting, så jeg er en del på youtube og ser tutorials. Glad i turer og aktiviteter, men gidder sjelden dra noe sted alene, så jeg må få med noen venner 😄 Ja , er bedre å gå med venner, er enig i det Er sosial av meg, så går helst med venner, men kan gå alene også med hunden Den 1.7.2016 at 16.47, Cyrus skrev: @Mysticgirl Hva er favoritt fotballaget ditt? Fotball, hva er det ? @Cyrus hvilken bolig bor du i? Leilighet eller enebolig, selveid eller andel ?
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5149 Skrevet 3. juli 2016 6 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja , er bedre å gå med venner, er enig i det Er sosial av meg, så går helst med venner, men kan gå alene også med hunden Fotball, hva er det ? @Cyrus hvilken bolig bor du i? Leilighet eller enebolig, selveid eller andel ? Jeg bor i en selveid enebolig med en en utleiedel som for tiden er okkupert av en tysk professor 😄 @Mysticgirl Hva var karaktersnittet ditt fra skolen?
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5150 Skrevet 3. juli 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg bor i en selveid enebolig med en en utleiedel som for tiden er okkupert av en tysk professor 😄 @Mysticgirl Hva var karaktersnittet ditt fra skolen? 4,9 i snitt. Og det er bare pga den fireren i yrkesrettet matematikk ødela for meg Ellers hadde jeg bare hatt femmere. Så rimelig skoleflink altså. Du da? Slenger samme spørsmål til deg
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5151 Skrevet 3. juli 2016 Det tør jeg nesten ikke si 😳 Fra videregående 3,4. Jeg hadde ikke den helt stor interessen. Noe 10 dager og 310 enkelttimer fravær på 3år kan fortelle 😂 @Mysticgirl Hva jobber du med, og hva er drømmejobben din?
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5152 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Det tør jeg nesten ikke si 😳 Fra videregående 3,4. Jeg hadde ikke den helt stor interessen. Noe 10 dager og 310 enkelttimer fravær på 3år kan fortelle 😂 @Mysticgirl Hva jobber du med, og hva er drømmejobben din? Jeg jobber med mennesker, tør ikke helt å si hva pga redd for og bli avslørt. Jeg synes jeg har drømmejobben , jeg . Elsker mennesker @Cyrus Har du noen fremtidsplaner og drømmer du bærer på da?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5153 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Jeg jobber med mennesker, tør ikke helt å si hva pga redd for og bli avslørt. Jeg synes jeg har drømmejobben , jeg . Elsker mennesker @Cyrus Har du noen fremtidsplaner og drømmer du bærer på da? @ Blåbæret Hvor gammel er du? Får ikje vekk siteringen. Er på mobil Anonymkode: 3fc78...7a5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5154 Skrevet 3. juli 2016 @Yme Er det sant at du har to peniser? Anonymkode: 4fb47...2e3 1
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5155 Skrevet 3. juli 2016 11 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg jobber med mennesker, tør ikke helt å si hva pga redd for og bli avslørt. Jeg synes jeg har drømmejobben , jeg . Elsker mennesker @Cyrus Har du noen fremtidsplaner og drømmer du bærer på da? Fremtidsplanene mine innebærer stort sett å bli et bedre menneske. Drømmen min er å bli fitnessmodell, og å leve av å trene. Men det er nok for sent å håpe på at det skal realiseres 😂 @Mysticgirl Hva er rekorden din på 60-meteren?
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5156 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, Cyrus skrev: Fremtidsplanene mine innebærer stort sett å bli et bedre menneske. Drømmen min er å bli fitnessmodell, og å leve av å trene. Men det er nok for sent å håpe på at det skal realiseres 😂 @Mysticgirl Hva er rekorden din på 60-meteren? Jeg lå på 8 komma noe. Har ikke løpt den siden 5 klasse eller noe Sprang noe liknende på videregående og da var jeg klart best av klassen, men husker ikke sekundene Var faktisk ganske god i idrett , har spilt både fotball og gått aktiv på ski før jeg fikk barn @EpleDrue er du en opptatt mann nå eller? Hører rykter om det
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5157 Skrevet 3. juli 2016 @Mysticgirl Hvilken farge har du oftest på klærne dine? @Cyrus Kunne du vært interresert i å trene meg? @Katten.2.0 Hvordan er livet og singellivet? Anonymkode: 66355...063
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5158 Skrevet 3. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Mysticgirl Hvilken farge har du oftest på klærne dine? @Cyrus Kunne du vært interresert i å trene meg? @Katten.2.0 Hvordan er livet og singellivet? Anonymkode: 66355...063 Hadde jeg hatt tid til det så kunne jeg nok ha stilt opp. Men akkurat nå om dagen er jeg veldig opptatt med å trene meg selv 😄 Sammen med 2 barn og 5-skift jobb så tror jeg nok ikke tiden strekker til. Veldig hyggelig at noen har trua på meg da 😊
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5159 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Fotball, hva er det ? 9 minutter siden, Mysticgirl skrev: Var faktisk ganske god i idrett , har spilt både fotball og gått aktiv på ski før jeg fikk barn Which one is it miss??!! 😐
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #5160 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Which one is it miss??!! 😐 Fotball var lidenskap helt til jeg sluttet med det, nå bryr jeg med fint lite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå