Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Bruker115236
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Ikke i det hele tatt faktisk 😄

@ElizabethTaylor Hvor mange par sko eier du?

Tror jeg ikke noe på:opplyser:

Akkurat nå tror jeg at jeg eier rundt 10 par sko. Er i en flytteprosess, så har kastet en del.

@Cyrus Har du barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Tror jeg ikke noe på:opplyser:

Akkurat nå tror jeg at jeg eier rundt 10 par sko. Er i en flytteprosess, så har kastet en del.

@Cyrus Har du barn?

Det er heeelt sant. Jeg er som en tiger. Pen å se på, men ingen tør å komme nær 😎😺

Jeg har 2 barn. jente på 6 og gutt på 4 år.

@ElizabethTaylor Spiller du noen instrumenter? 

Gjest Bruker115236
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er heeelt sant. Jeg er som en tiger. Pen å se på, men ingen tør å komme nær 😎😺

Jeg har 2 barn. jente på 6 og gutt på 4 år.

@ElizabethTaylor Spiller du noen instrumenter? 

Så koselig!
Jeg har spilt fiolin i 8 år som barn/ungdom, piano(spiller litt når jeg er på hytta), og bittelitt selvlært på gitar.

@Cyrus Når leste du en bok sist, og hva leste du? 

@Mysticgirl Hvordan gikk daten?(leste i en tråd at du skulle på date)

@Yme Er du vegetarianer?

Endret av Bruker115236
Skrevet
4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Har lest en del av historiene i H.P. Lovecrafts complete fiction den siste måneden, men nå er jeg sugen på noe jeg ikke har lest før så jeg vurderer å gå til innkjøp av noe fra Edgar Allan Poe.

@ElizabethTaylor Hvor mange språk vil du påstå at du snakker flytende?

Gjest Nordavind
Skrevet
20 timer siden, Rossin skrev:

Haha, nei. Jeg bruker ikke Facebook lenger. Er du medlem? Savner kræsj pink :(

@Nordavind Har du hørt Nordavind mot varme kinn? (Kråkesølv). Vad tycks?

@Lady Trener du? Hvis ja, hva? Fortell hvordan du trener gjennom en hel uke.

@Pawn Hearts hvilken kirketoneart er din favoritt? Kom med musikkeksempler.

Har faktisk ikke hørt den så kan ikke uttale meg.

@Lady hva er dine planer foe helgen?

@Citronella har du vært på fjellet så langt i sommer? Hvis ikke, har du planer om det? 

@Cyrus hvis du fikk lov å kun ta én øvelse for resten av året, hva ville du valgt? 

Gjest Bruker115236
Skrevet
8 timer siden, Cyrus skrev:

Har lest en del av historiene i H.P. Lovecrafts complete fiction den siste måneden, men nå er jeg sugen på noe jeg ikke har lest før så jeg vurderer å gå til innkjøp av noe fra Edgar Allan Poe.

@ElizabethTaylor Hvor mange språk vil du påstå at du snakker flytende?

Spennende!
2, norsk og engelsk. Har veldig dårlige språkører, så lærer nye språk seint.

@Cyrus Hva har du bilde av på profilbilde?

@Yvonne Jeg mener å ha lest en gang at du drev med kampsport. Gjør du det ennå, og i så fall hvilke?

Skrevet
2 timer siden, Nordavind skrev:

@Cyrus hvis du fikk lov å kun ta én øvelse for resten av året, hva ville du valgt? 

Muscle-ups! 

@Nordavind hvis du måtte hørt på kun én låt resten av året, hvilken låt ville du ha valgt?

Skrevet
27 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Spennende!
2, norsk og engelsk. Har veldig dårlige språkører, så lærer nye språk seint.

@Cyrus Hva har du bilde av på profilbilde?

Det er vel 1 språk mer enn de fleste, så det skal du ikke være misfornøyd med 😄

Det er bilde av Cyrus 😁

@ElizabethTaylor Hvor gammel var du da du lærte deg å sykle?

@Mysticgirl Hva ville du valgt av å bli blind eller sitte i rullestol?

Gjest Nordavind
Skrevet
50 minutter siden, Cyrus skrev:

Muscle-ups! 

@Nordavind hvis du måtte hørt på kun én låt resten av året, hvilken låt ville du ha valgt?

Den var vanskelig. Verre en øvelsespørsmålet mitt. Men kanskje noe av Metallica. "One" f eks.

@RompeRusk fikk du noen PMer i går etter beinbildet? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
12 timer siden, Cyrus skrev:

Ikke i det hele tatt faktisk 😄

@ElizabethTaylor Hvor mange par sko eier du?

@Mysticgirl Har du noen virkelige fobier?

Nei faktisk ikke, som jeg kommer på :P Hva skal du gjøre i ferien da @Cyrus ?

12 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Så koselig!
Jeg har spilt fiolin i 8 år som barn/ungdom, piano(spiller litt når jeg er på hytta), og bittelitt selvlært på gitar.

@Mysticgirl Hvordan gikk daten?(leste i en tråd at du skulle på date)

@Yme Er du vegetarianer?

Daten gikk kjempebra. Skal ut med han på lørdag også ;) Men jeg koser meg som singel så jeg er nok litt vrang når det kommer til noe fast enda :fnise: @ElizabethTaylor Hva skal du gjøre i helgen?

2 timer siden, Cyrus skrev:

Det er vel 1 språk mer enn de fleste, så det skal du ikke være misfornøyd med 😄

Det er bilde av Cyrus 😁

@ElizabethTaylor Hvor gammel var du da du lærte deg å sykle?

@Mysticgirl Hva ville du valgt av å bli blind eller sitte i rullestol?

Å bli blind tror jeg, er så avhengig av føttene, elsker å gå tur i fjellet og bruke kroppen min . Men samtidig elsker jeg å kose i sofaen med en film også.. Hmm.. Du spør nå vanskelig :P  Når hadde du one night stand sist da @Cyrus ?

Endret av Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Nei faktisk ikke, som jeg kommer på :P Hva skal du gjøre i ferien da @Cyrus ?

Når hadde du one night stand sist da @Cyrus ?

Drar til Kristiansand på mandag for full sabeltann og dyrepark experience. Også blir det 5 dager i Barcelona i midten av juli. Ellers ingenting planlagt. 

Min siste one night stand var i August i fjor 😄

Gjest Mysticgirl
Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

@Mysticgirl Er du god på vannski?

Har prøvd det bare 1 gang med ikke så alt for bra resultat for å si det mildt :fnise:

@Cyrus Hva er dine fritidsinteresser?

Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Har prøvd det bare 1 gang med ikke så alt for bra resultat for å si det mildt :fnise:

@Cyrus Hva er dine fritidsinteresser?

Da er vi i samme båt. Eller strengt tatt på utsiden av samme båt. Uansett så gikk jeg på krykker en uke etter mitt forsøk også 😄

Det går mye i trening, musikk, gitar, tv-spill. Også er jeg glad i å lære nye ting, så jeg er en del på youtube og ser tutorials. Glad i turer og aktiviteter, men gidder sjelden dra noe sted alene, så jeg må få med noen venner 😄

Skrevet (endret)
16 timer siden, Cyrus skrev:

@Yme Har du noen husdyr?

Nei, men ha hatt ganske mye forskjellig. Slanger, øgler, rotter, hamstere, katter, kaniner, hund, fugler... Har ikke tid mer, så det blir ikke noe nytt med det første. Vil gjerne ha fugl eller øgle igjen, men akkurat nå handler hverdagen om trening, så jeg må vente.

Hva med deg? Regner med at du er ganske glad i dyr. Du er vel en hundetype? Staff for eksempel? Jeg ser for meg at du har en jentestaff.

14 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@Yme Er du vegetarianer?

Jeg er veganer.

Fant ut at jeg skulle prøve det, for å bevise for alle disse duste veganerne at man ikke kan leve sånn, fordi det er for vanskelig å få nok protein og den slags... Viste seg at det var mye lettere å få nok protein, som veganer enn som kjøtteter, og at det var helt idiotisk billig å spise sånn, så da fortsatte jeg med det :ler: 

I tillegg til det, syns jeg griser og kyr osv., er like kule som hunder og katter, og syns det er hyklersk å rakke ned på kineserne, som spiser hund, mens man selv spiser en haug med andre dyr, hvor en del av dem til og med er smartere enn hunder.
Den eneste grunnen for at jeg skal spise kjøtt, er at det smaker godt, noe som ikke er en bra nok grunn til at de skal ha vonde liv.

Det er noen sjeldne situasjoner hvor jeg spiser dyr, som for eksempel hvis noen inviterer meg på middag, og har tilberedt noe kjøtt, eller hvis jeg trenger mat, og det eneste å få tak i der jeg er, for eksempel er hamburger.

Endret av Yme
Skrevet
31 minutter siden, Yme skrev:

Nei, men ha hatt ganske mye forskjellig. Slanger, øgler, rotter, hamstere, katter, kaniner, hund, fugler... Har ikke tid mer, så det blir ikke noe nytt med det første. Vil gjerne ha fugl eller øgle igjen, men akkurat nå handler hverdagen om trening, så jeg må vente.

Hva med deg? Regner med at du er ganske glad i dyr. Du er vel en hundetype? Staff for eksempel? Jeg ser for meg at du har en jentestaff.

Jeg er veganer.

Fant ut at jeg skulle prøve det, for å bevise for alle disse duste veganerne at man ikke kan leve sånn, fordi det er for vanskelig å få nok protein og den slags... Viste seg at det var mye lettere å få nok protein, som veganer enn som kjøtteter, og at det var helt idiotisk billig å spise sånn, så da fortsatte jeg med det :ler: 

I tillegg til det, syns jeg griser og kyr osv., er like kule som hunder og katter, og syns det er hyklersk å rakke ned på kineserne, som spiser hund, mens man selv spiser en haug med andre dyr, hvor en del av dem til og med er smartere enn hunder.
Den eneste grunnen for at jeg skal spise kjøtt, er at det smaker godt, noe som ikke er en bra nok grunn til at de skal ha vonde liv.

Det er noen sjeldne situasjoner hvor jeg spiser dyr, som for eksempel hvis noen inviterer meg på middag, og har tilberedt noe kjøtt, eller hvis jeg trenger mat, og det eneste å få tak i der jeg er, for eksempel er hamburger.

Jeg har en katt som heter Smule. Vi hater hverandre så han er bare inne når jeg er ute og motsatt 😄

Skrevet
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har en katt som heter Smule. Vi hater hverandre så han er bare inne når jeg er ute og motsatt 😄

Jeg hadde en kanin som het Smule :nigo: Vi var veldig glade i hverandre da. Hu pleide å vaske panna mi, og innimellom jukka hu på hodet mitt, når jeg satt i sofaen... Veit ikke hvorfor jentekaniner gjør sånt, men det blei jo på en måte noe på meg, så det er vel bedre enn ikkeno.

Skjermbilde (70).png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Yme skrev:

Jeg hadde en kanin som het Smule :nigo: Vi var veldig glade i hverandre da. Hu pleide å vaske panna mi, og innimellom jukka hu på hodet mitt, når jeg satt i sofaen... Veit ikke hvorfor jentekaniner gjør sånt, men det blei jo på en måte noe på meg, så det er vel bedre enn ikkeno.

Skjermbilde (70).png

Så kjekk du var da du var ung! 

Anonymkode: a8382...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...