Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Ikke noe alvorlig, men oppfatter det som trist :)

@Lady Ble det mye kaker på deg?

Nei, ikke i det hele tatt faktisk 😊 Har kun spist en kule med is i hele dag. Stolt! Hehe

@Fox Mulder Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet
1 time siden, KaDust skrev:

Jeg trener yoga hver dag (annenhverdag er det vel økter som jeg ikke blir sliten av, dog). Så tar jeg styrke 2 ganger i uka omtrent. Så hender det jeg løper en gang i blant.

@Nordavind Følger du et treningsprogram/opplegg for tiden?

Nei, jeg gjør ikke det. Trener styrke vel ca 4 ganger i måneden for tiden.

@Rossin hva og hvor ofte trener du?

Gjest Nordavind
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

@Nordavind Har du fått mange pm etter at du la ut bilde? ✨

Ingen :) jeg pleier så å si aldri å få PM her- er det vanlig?

Skrevet
1 minutt siden, Nordavind skrev:

Ingen :) jeg pleier så å si aldri å få PM her- er det vanlig?

Ja, jeg får bare iblant jeg også :)

Gjest Nordavind
Skrevet
5 minutter siden, Lady skrev:

Ja, jeg får bare iblant jeg også :)

Mente om det var vanlig å få PM her i det hele tatt etter å ha lagt ut bilde ;) 

Skrevet
1 minutt siden, Nordavind skrev:

Mente om det var vanlig å få PM her i det hele tatt etter å ha lagt ut bilde ;) 

Åja, hehe 🙈 Hmm, har aldri lagt ut bilde, så det er jeg ikke sikker på.

Gjest Fox Mulder
Skrevet
2 timer siden, Lady skrev:

Nei, ikke i det hele tatt faktisk 😊 Har kun spist en kule med is i hele dag. Stolt! Hehe

@Fox Mulder Hva med deg?

.Veldig lite :( 

Gjest Rossin
Skrevet
21 timer siden, Nordavind skrev:

Nei, jeg gjør ikke det. Trener styrke vel ca 4 ganger i måneden for tiden.

@Rossin hva og hvor ofte trener du?

Jeg trener diverse styrke ca 3-4 ganger i uka. Trener hele kroppen hver gang. Jeg har mest trua på det framfor sånn teit splitting. Og så bedriver jeg en hobby, som jeg, i motsetning til folk flest, også anser som trening. Så da trener jeg på en måte hver dag :)

@Fox Mulder hvilket forhold har du mellom ketchup:sennep på pølsa?

Skrevet
Den 5/17/2016 at 21.30, Lady skrev:

Takk, Lige så. Gratulerer med dagen 🇳🇴

Hmm, jeg er egentlig ikke sikker, synes det har gått altfor langt. Mindre urealistiske skjønnhetsidealer kanskje? 

@Summers Hva tror du?

Enig med deg i mindre urealistiske skjønnhetsidealer og tror ikke problemet er noe lett og løse. Det må sikkert forskjellige tiltak til for å hjelpe ulike grupper, noen sliter jo mer enn andre og man kan slite av forskjellige grunner.

Tror en av tingene som kunne hjulpet er flere egne timer på skolen hvor man fokuserer på å lære elevene hvordan de kan øke sin egen livskvalitet samt hvor man eventuelt kan få mer hjelp om det er nødvendig. 

Det må jo selvsagt være et bra opplegg i de timene, både i kvalitet og kvantitet og at man ikke kan se timene isolert fra resten av skoledagen. Det kan ikke være sånn at man i livskvalitetstimene gjør en ting samtidig som man ignorerer livskvaliteten til elevene resten av dagen.

I de timene bør man også fokusere på hvordan man kan øke livskvaliteten til de rundt seg og hva man bør gjøre for å hindre at man bidrar til at andre får får det verre.

Klart skolen ikke kan gjøre alt for alle, men man man bruker utrolig mye tid på skolen i løpet av barndommen og ungdomstiden samt at den psykiske helsen synes jeg er noe som bør prioriteres langt høyere enn den gjøres i dag.  Da kan man godt ofre at elevene lærer litt mindre faglig i løpet av skoleårene.

Det er selvsagt også mange som sliter som ikke går på skolen.

@Lady Vil du si at du er en godtroende eller en mistenksom person?

Gjest Fox Mulder
Skrevet (endret)
2 timer siden, Rossin skrev:

Jeg trener diverse styrke ca 3-4 ganger i uka. Trener hele kroppen hver gang. Jeg har mest trua på det framfor sånn teit splitting. Og så bedriver jeg en hobby, som jeg, i motsetning til folk flest, også anser som trening. Så da trener jeg på en måte hver dag :)

@Fox Mulder hvilket forhold har du mellom ketchup:sennep på pølsa?

En pølse er rett og slett ikke det samme uten begge på :) 

Endret av Fox Mulder
Skrevet (endret)
Den 14.5.2016 at 15.03, Summers skrev:

@ekkoet Spiser du mye usunt eller passer du på kostholdet?

Alt er relativt, men jeg er vel til en viss grad bevisst. Jeg har et ganske normalt kosthold, men har funnet ut at jeg ikke kan spise hva jeg vil. 

Har kuttet på sukkerinntaket i forhold til for 10 år siden (ingen cola og lite snop) og står oftere over fristelser som blir satt frem. Men var ikke mye sunn i går.

@Summers Hva er den dyreste tingen du eier?

Den 14.5.2016 at 23.23, Gjest incognita skrev:

@ekkoet Har du noen gang prøvd et dameplagg, for moro skyld eller andre grunner? :fnise: 

Siste jeg husker var at jeg tok på meg konens capribukse i syden i fjor, bare for å se hvordan den satt. (ikke at jeg hadde planer om å gå med den, tok feil bukse, så tenkte jeg "jaja, kan jo prøve"). Ellers har jeg aldri hatt på meg undertøy/kjole eller tilsvarende, ihvertfall ikke som jeg husker de siste 15 årene. Så er dårlig med "andre grunner".

Nå kom jeg på, har faktisk bilde av den buksen, tok tydeligvis ikke sjansen på å lukke den. Minner meg om tightsmannen når jeg ser bildet (om du kjenner til ham)

@incognita Ser du er uten bruker, hva er greien med det?

@Lady Hva er neste ting du gleder deg til?

bukse.jpg

Endret av ekkoet
Skrevet
Den 5/19/2016 at 7.54, ekkoet skrev:

@Summers Hva er den dyreste tingen du eier?

Tror det er pcen som kostet 12 000 ny for noen år siden.

@ekkoet Jan Arild Ellingsen(FrP) mistet lappen pga råkjøring nå nettopp. Det får nok ingen politiske konsekvenser for han, hverken fra velgerne eller partiet. Synes du man tar for lett på råkjøring sammenlignet med andre regelbrudd? Eller kanskje omvendt at man ikke bør legge så mye vekt på hva politikerne gjør på privaten?

• 4 uker senere...
Gjest anonym2233
Skrevet

Skal ja sommerferie om 3uker i 3uker i første omgang. 

Da går de første to ukene på fjellet. Topptur til Store smørstabbtind, Fanaråkhytta og Surtningsue, så en uke på vest vidda for en fiske tur. :) Avsluttes med en uke på Sørlandet. 

Hva med deg @ElizabethTaylor @Nordavind @dillyduzit @Mysticgirl, hva er deres sommerplaner? :)

Gjest Bruker115236
Skrevet
10 timer siden, Pjokkeline skrev:

Skal ja sommerferie om 3uker i 3uker i første omgang. 

Da går de første to ukene på fjellet. Topptur til Store smørstabbtind, Fanaråkhytta og Surtningsue, så en uke på vest vidda for en fiske tur. :) Avsluttes med en uke på Sørlandet. 

Hva med deg @ElizabethTaylor , hva er deres sommerplaner? :)

Herregud, det hørtes herlig ut!

@Pjokkeline Hvor ofte er du på topptur?

8 timer siden, minister-mio skrev:

Ikke noe sommerferie i år dessverre..

@ElizabethTaylor hva med deg?

Stemmer, det visste jeg vel egentlig. 

@minister-mio Hvordan har eksamen gått?

Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Ja, skal til Bergen 😊

@ElizabethTaylor Hva med deg? ☀️

Så herlig. Vil ikke komme innom Stavanger en tur på veien?

Jeg har jo fått ny jobb, så må ta litt feire når jeg og typen har fri samtidig. Vi tenkte en Danmarkstur, og en tur til Toscana! :laugh:

Skrevet
17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Så herlig. Vil ikke komme innom Stavanger en tur på veien?

Jeg har jo fått ny jobb, så må ta litt feire når jeg og typen har fri samtidig. Vi tenkte en Danmarkstur, og en tur til Toscana! :laugh:

Jo, det hadde koselig! 

Åh, så deilig 😃

@ElizabethTaylor Hvordan jobb har du fått? 😊

Skrevet
1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Strålende, men én igjen, stor hjemmeoppgave med levering i august.

@ElizabethTaylor er du god på jobbintervju?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...