Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Rossin skrev:

 

@Yme Hva er dine best tips til en som prøver å få i seg mye kalorier? (uten å spise "dirty")

 


Nå er jeg veganer, så det er idiotisk vanskelig å få i seg mye kalorier (Jeg trenger som oftest mellom 3500 og 4000 om dagen), så det eneste tipset jeg har er å veie, måle og stappe til du begynner å grine :ler:
Det er noe jeg måtte gjøre før jeg var veggis også, men det er enda vanskeligere nå... Blir mye ris og søtpotet, for å si det sånn, så jeg må virkelig lære meg å lage noe gode grønnsaksretter. Jeg er utrolig glad i å lage mat, men ferdigheten mine er sånn sirka "mål opp riktig næringsballanse, bland i en stekepanne, sleng på nok salt til at det smaker godt, og stapp i kjeften til du ligger og griner i et hjørne". 

@Rossin Trenger du å få i deg mer kalorier enn du gjør? Jeg kan godt prøve å hjelpe deg litt bedre, om du føler at du sliter med det, men det krever litt mer gjennomgang av kosthold og den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rossin
1 minutt siden, Yme skrev:


Nå er jeg veganer, så det er idiotisk vanskelig å få i seg mye kalorier (Jeg trenger som oftest mellom 3500 og 4000 om dagen), så det eneste tipset jeg har er å veie, måle og stappe til du begynner å grine :ler:
Det er noe jeg måtte gjøre før jeg var veggis også, men det er enda vanskeligere nå... Blir mye ris og søtpotet, for å si det sånn, så jeg må virkelig lære meg å lage noe gode grønnsaksretter. Jeg er utrolig glad i å lage mat, men ferdigheten mine er sånn sirka "mål opp riktig næringsballanse, bland i en stekepanne, sleng på nok salt til at det smaker godt, og stapp i kjeften til du ligger og griner i et hjørne". 

@Rossin Trenger du å få i deg mer kalorier enn du gjør? Jeg kan godt prøve å hjelpe deg litt bedre, om du føler at du sliter med det, men det krever litt mer gjennomgang av kosthold og den slags.

Aldri feil med kalorier. Tingen er at jeg i grunn tror jeg vet hva som må til, men klarer ikke å gjennomføre det. Shamener? Dvs., hvordan klare det med jobb+div hobby 10-12 timer hver dag. Har lagd meg noen peanøttbarer og kokosbarer, som jeg snackser på i friminuttene på skolen. Kjører peanøttsmørshake til frokost. Akkurat nå er jeg på vei opp, men om du har noen tips om energitette matvarer/småsnacks som kan bidra, så hadde jeg vært takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
53 minutter siden, Rossin skrev:

Seff ser jeg på skam lissom.

Joda, jeg gjør det. Jeg synes sesong 1 var dritbra, men synes ikke Noora og William er gode skuespillere, så sesong 2 er bare flaut å se på. Har tatt seg opp nå, da. Må innrømme det.

Ja, prøv igjen. Du må tørre å la krydderet få litt farge i panna når du rister det.

Jeg har deaktivert fjes - så derfor er jeg borte :) Nyttårsforsettet har holdt!

 

@Lady skal vi bytte bilde på PM?

@Yme Hva er dine best tips til en som prøver å få i seg mye kalorier? (uten å spise "dirty")

@incognita har du noen gang tatt på deg selv mens du har lest erotiske noveller?

Men Rossin da.. Du som kjenner meg burde vite at jeg er far too classy til å svare på slikt. :engel:

42 minutter siden, Lady skrev:

Nei

@incognita Er du gift? 💍

Hmm, OK. Du først! 

Nei. Ikke forlovet heller... :dry:

@Rossin Er det greit med hårete legger på jenter?

@Lady Synes du det er innafor å få barn utenfor forlovelse/ekteskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rossin skrev:

Aldri feil med kalorier. Tingen er at jeg i grunn tror jeg vet hva som må til, men klarer ikke å gjennomføre det. Shamener? Dvs., hvordan klare det med jobb+div hobby 10-12 timer hver dag. Har lagd meg noen peanøttbarer og kokosbarer, som jeg snackser på i friminuttene på skolen. Kjører peanøttsmørshake til frokost. Akkurat nå er jeg på vei opp, men om du har noen tips om energitette matvarer/småsnacks som kan bidra, så hadde jeg vært takknemlig.


Om du ikke gidder, eller har mulighet til å stappe, er småspising tingen ass. Bare spis hver gang du har mulighet, og pass på at det ikke går utover hovedmåltidene dine. Kjøp deg en gainer (billig på proteinfabrikken.no) du kan drikke en eller to av om dagen, eller eventuelt vanlig proteinshake som du blander med 75 gram havremel (det blir litt ekkelt, men da får du en shake som har kalorier som en middag, og bra næringsinnhold).

Føl deg gratis til å slenge meg inn på facebook igjen, så svarer jeg stort sett ganske raskt, når jeg får melding på inboksen der.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, incognita skrev:

Men Rossin da.. Du som kjenner meg burde vite at jeg er far too classy til å svare på slikt. :engel:

Nei. Ikke forlovet heller... :dry:

@Rossin Er det greit med hårete legger på jenter?

@Lady Synes du det er innafor å få barn utenfor forlovelse/ekteskap?

Ja :)

@incognita Er foreldrene dine fremdeles sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
42 minutter siden, Lady skrev:

Ja :)

@incognita Er foreldrene dine fremdeles sammen?

Ja, de er veldig lykkelige. :)

@Lady Synes du det er teit av meg å tenke at gutter som selv har foreldre som fremdeles er gift, er mer marriage-material enn gutter med skilte foreldre? At det har litt klasse over seg liksom? (Skammer meg litt for at jeg tenker sånn :ninja: )

 

Endret av incognita
Flau skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, incognita skrev:

Ja, de er veldig lykkelige. :)

@Lady Synes du det er teit av meg å tenke at gutter som selv har foreldre som fremdeles er gift, er mer marrige-material enn gutter med skilte foreldre? At det har litt klasse over seg liksom? (Skammer meg litt for at jeg tenker sånn :ninja: )

 

Så bra :) 

Jeg er helt enig i at det har klasse over seg, men tror nok dessverre ikke de guttene nødvendigvis er noe mer marriage-materiale enn andre gutter. Kanskje litt konservativ tankegang :fnise:  Men du er søt da 💕

@incognita Har du noen planer for 17.mai ? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
19 minutter siden, Lady skrev:

Så bra :) 

Jeg er helt enig i at det har klasse over seg, men tror nok dessverre ikke de guttene nødvendigvis er noe mer marriage-materiale enn andre gutter. Kanskje litt konservativ tankegang :fnise:  Men du er søt da 💕

@incognita Har du noen planer for 17.mai ? :)

Jeg tenker bare at de har sett gode eksempler på hvordan man skal holde sammen.. :vetikke: ..sikkert litt konservativt av meg å tenke sånn ja. :herremann::fnise:

Jeg skal på whiskyfrokost ( :fnise: ) og etter det skal vi sikkert ut i galskapen og prøve å få et bord et sted.

@Lady hva med deg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, incognita skrev:

Jeg tenker bare at de har sett gode eksempler på hvordan man skal holde sammen.. :vetikke: ..sikkert litt konservativt av meg å tenke sånn ja. :herremann::fnise:

Jeg skal på whiskyfrokost ( :fnise: ) og etter det skal vi sikkert ut i galskapen og prøve å få et bord et sted.

@Lady hva med deg? 

 

Det er sant :) (Så lenge det er et sunt forhold så klart)

Whisky faktisk. Dere byttet ut champagnen? :fnise: 

Jeg skal møte noen venninner i byen, også skal jeg til familie :) 

@incognita Tenkte du at voksne mennesker er ordentlige da du var barn? Ble du overrasket over hvordan endel voksne mennesker oppfører seg da du selv ble voksen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin
1 time siden, Yme skrev:


Om du ikke gidder, eller har mulighet til å stappe, er småspising tingen ass. Bare spis hver gang du har mulighet, og pass på at det ikke går utover hovedmåltidene dine. Kjøp deg en gainer (billig på proteinfabrikken.no) du kan drikke en eller to av om dagen, eller eventuelt vanlig proteinshake som du blander med 75 gram havremel (det blir litt ekkelt, men da får du en shake som har kalorier som en middag, og bra næringsinnhold).

Føl deg gratis til å slenge meg inn på facebook igjen, så svarer jeg stort sett ganske raskt, når jeg får melding på inboksen der.

Nå har jeg uansett ikke facebook lenger. Men ja, takk for tips! Kanskje jeg sender deg en PM her.

 

@Yme synes du også at det er rart å reise seg fra do etter at man har bæsja hvis man ikke har en truse/boxer å trekke opp? F.eks. hvis du er helt naken og skal i dusjen.

@Lady forbinder du 17.mai med fyll og fest, eller er det andre ting som står i fokus?

@incognita Hvis du kunne valgt et annet yrke enn det du har nå, hva hadde det blitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
9 minutter siden, Lady skrev:

Det er sant :) (Så lenge det er et sunt forhold så klart)

Whisky faktisk. Dere byttet ut champagnen? :fnise: 

Jeg skal møte noen venninner i byen, også skal jeg til familie :) 

@incognita Tenkte du at voksne mennesker er ordentlige da du var barn? Ble du overrasket over hvordan endel voksne mennesker oppfører seg da du selv ble voksen? 

Hehe ja, men tror det blir champagnefrokost for noen av oss likevel :P 

Og ja, jeg husker at jeg tenkte at alle voksne vet hva som er fornuftig. Så feil kan man ta. :P

@Lady Hva skal du ha på deg i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rossin skrev:

Nå har jeg uansett ikke facebook lenger. Men ja, takk for tips! Kanskje jeg sender deg en PM her.

 

@Yme synes du også at det er rart å reise seg fra do etter at man har bæsja hvis man ikke har en truse/boxer å trekke opp? F.eks. hvis du er helt naken og skal i dusjen.

@Lady forbinder du 17.mai med fyll og fest, eller er det andre ting som står i fokus?

@incognita Hvis du kunne valgt et annet yrke enn det du har nå, hva hadde det blitt?


Jeg er ikke så mye innom her, men send en PM om du lurer på noe, så svarer jeg så fort jeg ser den/gidder ;P

Det der er faktisk så ubehagelig at det hender jeg noen ganger tar på meg bokser når jeg skal på do, for å unngå den merkelige følelsen. Det føles bare så feil...

(Jeg begynner å spørre igjen, så fort den drittfunksjonen hvor man tagger folk, begynner å virke her... Blir så jææævli irritert :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
4 minutter siden, Rossin skrev:

Nå har jeg uansett ikke facebook lenger. Men ja, takk for tips! Kanskje jeg sender deg en PM her.

 

@Yme synes du også at det er rart å reise seg fra do etter at man har bæsja hvis man ikke har en truse/boxer å trekke opp? F.eks. hvis du er helt naken og skal i dusjen.

@Lady forbinder du 17.mai med fyll og fest, eller er det andre ting som står i fokus?

@incognita Hvis du kunne valgt et annet yrke enn det du har nå, hva hadde det blitt?

Jeg tror kanskje jeg hadde valgt fordype meg i fysikk, eventuelt kunne jeg også lett vært flygeleder.

@Rossin Har du fulgt med på ligaen selv om du droppa fantasy?

@Fox Mulder Har du et bra filmtips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita
4 minutter siden, Rossin skrev:

Nå har jeg uansett ikke facebook lenger. Men ja, takk for tips! Kanskje jeg sender deg en PM her.

 

@Yme synes du også at det er rart å reise seg fra do etter at man har bæsja hvis man ikke har en truse/boxer å trekke opp? F.eks. hvis du er helt naken og skal i dusjen.

@Lady forbinder du 17.mai med fyll og fest, eller er det andre ting som står i fokus?

@incognita Hvis du kunne valgt et annet yrke enn det du har nå, hva hadde det blitt?

Jeg tror kanskje jeg hadde valgt fordype meg i fysikk, eventuelt kunne jeg også lett vært flygeleder.

@Rossin Har du fulgt med på ligaen selv om du droppa fantasy?

@Fox Mulder Har du et bra filmtips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
4 minutter siden, Rossin skrev:

Nå har jeg uansett ikke facebook lenger. Men ja, takk for tips! Kanskje jeg sender deg en PM her.

 

@Yme synes du også at det er rart å reise seg fra do etter at man har bæsja hvis man ikke har en truse/boxer å trekke opp? F.eks. hvis du er helt naken og skal i dusjen.

@Lady forbinder du 17.mai med fyll og fest, eller er det andre ting som står i fokus?

@incognita Hvis du kunne valgt et annet yrke enn det du har nå, hva hadde det blitt?

Jeg tror kanskje jeg hadde valgt fordype meg i fysikk, eventuelt kunne jeg også lett vært flygeleder.

@Rossin Har du fulgt med på ligaen selv om du droppa fantasy?

@Fox Mulder Har du et bra filmtips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rossin skrev:

Nå har jeg uansett ikke facebook lenger. Men ja, takk for tips! Kanskje jeg sender deg en PM her.

 

@Yme synes du også at det er rart å reise seg fra do etter at man har bæsja hvis man ikke har en truse/boxer å trekke opp? F.eks. hvis du er helt naken og skal i dusjen.

@Lady forbinder du 17.mai med fyll og fest, eller er det andre ting som står i fokus?

@incognita Hvis du kunne valgt et annet yrke enn det du har nå, hva hadde det blitt?

Andre ting som står i fokus 🎉😊🇳🇴

@RossinHvordan kjenner du Incognita?

5 minutter siden, incognita skrev:

Hehe ja, men tror det blir champagnefrokost for noen av oss likevel :P 

Og ja, jeg husker at jeg tenkte at alle voksne vet hva som er fornuftig. Så feil kan man ta. :P

@Lady Hva skal du ha på deg i morgen? 

Kjole og blazer :) Og 17.mai sløyfe så klart,

@incognita Hva skal du ha på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita
1 minutt siden, Lady skrev:

Andre ting som står i fokus 🎉😊🇳🇴

@RossinHvordan kjenner du Incognita?

Kjole og blazer :) Og 17.mai sløyfe så klart,

@incognita Hva skal du ha på?

Skal skvise meg inn i bunaden som ikke har vært forandret siden jeg var 16. Den har ikke passet siden jeg var 19/20, men i år går det aaaakkuratt. :P

@Lady Hva står på menyen i morgen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, incognita skrev:

Skal skvise meg inn i bunaden som ikke har vært forandret siden jeg var 16. Den har ikke passet siden jeg var 19/20, men i år går det aaaakkuratt. :P

@Lady Hva står på menyen i morgen da? 

Frukt, omelett, rundstykker osv til frokost.. Skal ikke ha så stor frokost egentlig, men skal grille senere på dagen da 😃

@incognita Skal du spise is i morgen ? 🍦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Frukt, omelett, rundstykker osv til frokost.. Skal ikke ha så stor frokost egentlig, men skal grille senere på dagen da 😃

@incognita Skal du spise is i morgen ? 🍦

Neeh. Jeg er ikke helt på is ass. :P

@Lady Hvem av de mannlige brukerne på kåge tror du er kjekkest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...