Gjest Fox Mulder Skrevet 15. mai 2016 #4941 Skrevet 15. mai 2016 (endret) @incognita Bestemt deg for nytt brukernavn? @Lady Syns du kjolen på Cubus-damene på reklamene på kvinneguiden er fine? Endret 15. mai 2016 av Fox Mulder
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4942 Skrevet 15. mai 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Ser den Jeg har stripet håret kaldt/grått og holder det ved like med lillasjampo, men hvis jeg går en uke uten begynner de gyldne tonene å snike seg tilbake. Jeg vet faktisk ikke om jeg skal se på toget, har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre 17.mai.. @Lady Favorittparfyme? Ikke sant Nå er blondfargen min så jævlig at ejg har gitt opp lillesjampoen for denne gang. Frisørtimen kan ikke komme fort nok Roberto Cavalli og Si parfymen til Giorgio Amani 😍 @incognita Dine favoritter? ✨
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4943 Skrevet 15. mai 2016 14 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Bestemt deg for nytt brukernavn? @Lady Syns du kjolen på Cubus-damene på reklamene på kvinneguiden er fine? Her er det reklame for Thon Hotel @Fox Mulder Er Cubus damene fine?
Gjest Fox Mulder Skrevet 15. mai 2016 #4944 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Her er det reklame for Thon Hotel @Fox Mulder Er Cubus damene fine? Åååå, nå er det Jordan tannbørster med meg. Ja, veldig fine @Summers Gå i tog 17.mai?
Gjest incognita Skrevet 15. mai 2016 #4945 Skrevet 15. mai 2016 23 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Bestemt deg for nytt brukernavn? @Lady Syns du kjolen på Cubus-damene på reklamene på kvinneguiden er fine? Nei, er fortsatt i tenkeboksen 9 minutter siden, Lady skrev: Ikke sant Nå er blondfargen min så jævlig at ejg har gitt opp lillesjampoen for denne gang. Frisørtimen kan ikke komme fort nok Roberto Cavalli og Si parfymen til Giorgio Amani 😍 @incognita Dine favoritter? ✨ Til hverdags bruker jeg sånn baby cologne som man får kjøpt på apoteket i Frankrike og Spania, lukter egentlig bare rent. Veldig mild lukt. Når jeg skal noe spesielt bruker jeg Insolence fra Guerlain, eller Elie Saab le Perfume (den originale). En annen favoritt er warm cotton fra CLEAN, men jeg har pause fra den et par år nå. @Lady favoritt herreduft da? @Fox Mulder Har du en favorittparfyme?
Gjest Fox Mulder Skrevet 15. mai 2016 #4946 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Har du en favorittparfyme? En som ikke produseres lengre , denne. @incognita Hvor mye parfyme trenger en mann å bruke synes du?
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4947 Skrevet 15. mai 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Nei, er fortsatt i tenkeboksen Til hverdags bruker jeg sånn baby cologne som man får kjøpt på apoteket i Frankrike og Spania, lukter egentlig bare rent. Veldig mild lukt. Når jeg skal noe spesielt bruker jeg Insolence fra Guerlain, eller Elie Saab le Perfume (den originale). En annen favoritt er warm cotton fra CLEAN, men jeg har pause fra den et par år nå. @Lady favoritt herreduft da? @Fox Mulder Har du en favorittparfyme? Hmm, det er jeg ikke sikker på.. @incognita Hvor kommer dialekten din fra? ✨
Gjest incognita Skrevet 15. mai 2016 #4948 Skrevet 15. mai 2016 4 minutter siden, Fox Mulder skrev: En som ikke produseres lengre , denne. @incognita Hvor mye parfyme trenger en mann å bruke synes du? Veldig lite. Én spray rekker i bøttevis. Det beste er når parfymen har vært på en stund, slik at bunnotene kommer frem sammen med kroppslukten. Beste jeg vet er å legge meg på brystet til kjæresten og kjenne bare et svaaakt hint av parfymen hans. Et øyeblikk siden, Lady skrev: Hmm, det er jeg ikke sikker på.. @incognita Hvor kommer dialekten din fra? ✨ Fra beste vest. @Fox Mulder Har du noen gang kjøpt sminke/hudpleie/parfyme i gave til en jente? @Lady nevn 3 must haves du alltid har i sminken din.
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4949 Skrevet 15. mai 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Veldig lite. Én spray rekker i bøttevis. Det beste er når parfymen har vært på en stund, slik at bunnotene kommer frem sammen med kroppslukten. Beste jeg vet er å legge meg på brystet til kjæresten og kjenne bare et svaaakt hint av parfymen hans. Fra beste vest. @Fox Mulder Har du noen gang kjøpt sminke/hudpleie/parfyme i gave til en jente? @Lady nevn 3 must haves du alltid har i sminken din. Leppestift, foundation og settingpudder. @incognita Hytte ved sjøen eller på fjellet?
Gjest Fox Mulder Skrevet 15. mai 2016 #4950 Skrevet 15. mai 2016 19 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Har du noen gang kjøpt sminke/hudpleie/parfyme i gave til en jente? Nei, har blitt andre gaver @Lady Hva er beste gaven du noensinne har fått?
Gjest incognita Skrevet 15. mai 2016 #4951 Skrevet 15. mai 2016 17 minutter siden, Lady skrev: Leppestift, foundation og settingpudder. @incognita Hytte ved sjøen eller på fjellet? Helst en av hver. @Lady Hvor gammel var du da du flyttet ut hjemmefra?
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4952 Skrevet 15. mai 2016 31 minutter siden, Fox Mulder skrev: Nei, har blitt andre gaver @Lady Hva er beste gaven du noensinne har fått? Tror det må bli en meget pen sum jeg fikk til 18.års dagen min @Fox Mulder Hva med deg? 21år. @incognita Du da?
Gjest incognita Skrevet 15. mai 2016 #4953 Skrevet 15. mai 2016 30 minutter siden, Lady skrev: Tror det må bli en meget pen sum jeg fikk til 18.års dagen min @Fox Mulder Hva med deg? 21år. @incognita Du da? Jeg var 18. Flyttet for å studere etter vgs. @Lady hvilke sandaler tror du blir en favoritt i sommer? (For deg, altså)
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4954 Skrevet 15. mai 2016 10 minutter siden, incognita skrev: Jeg var 18. Flyttet for å studere etter vgs. @Lady hvilke sandaler tror du blir en favoritt i sommer? (For deg, altså) Jeg vet ikke. Er på utkikk etter nye sandaler faktisk. @incognita Har du noen tips :)?
Summers Skrevet 15. mai 2016 #4955 Skrevet 15. mai 2016 19 timer siden, incognita skrev: @Summers Har du sett dokumentaren "Drone"? Nei, den har jeg ikke sett. @incognita Synes du den var bra? 4 timer siden, Lady skrev: Dårlig år. @SummersHvor fornøyd er di med utseende fra 1-10? Kommer an på hva som menes med spørsmålet. Jeg vil si jeg er under middels på utseende, men det plager meg ikke. Aldri følt at utseende var en viktig del av meg, at jeg hadde følt meg bedre eller fått det bedre om jeg hadde bedre utseende. Det er jeg ganske fornøyd med. @Lady Er du opptatt av ditt eget utseende? 2 timer siden, Fox Mulder skrev: @Summers Gå i tog 17.mai? Nei, jeg skal være hjemme med noen kompiser på dagtid også skal jeg ut på byen på kveldstid. @Fox Mulder Kommer du til å besøke familien din 17.mai?
Lady Skrevet 15. mai 2016 #4956 Skrevet 15. mai 2016 2 timer siden, Summers skrev: Nei, den har jeg ikke sett. @incognita Synes du den var bra? Kommer an på hva som menes med spørsmålet. Jeg vil si jeg er under middels på utseende, men det plager meg ikke. Aldri følt at utseende var en viktig del av meg, at jeg hadde følt meg bedre eller fått det bedre om jeg hadde bedre utseende. Det er jeg ganske fornøyd med. @Lady Er du opptatt av ditt eget utseende? Nei, jeg skal være hjemme med noen kompiser på dagtid også skal jeg ut på byen på kveldstid. @Fox Mulder Kommer du til å besøke familien din 17.mai? Ja, egentlig. Jeg sliter litt med komplekser for noen trekk jeg ikke er fornøyd med. Føler det er veldig stort utseendepress også. Kunne ønske jeg klarte og la være å bry meg. @Summers Synes du opererte jenter er pene? Fks Sophie Elise.
Gjest Fox Mulder Skrevet 15. mai 2016 #4957 Skrevet 15. mai 2016 4 timer siden, Lady skrev: @Fox Mulder Hva med deg? Et søsken 2 timer siden, Summers skrev: @Fox Mulder Kommer du til å besøke familien din 17.mai? Ja
Gjest incognita Skrevet 16. mai 2016 #4958 Skrevet 16. mai 2016 23 timer siden, Lady skrev: Jeg vet ikke. Er på utkikk etter nye sandaler faktisk. @incognita Har du noen tips :)? Jeg har skikkelig lyst på flip flop fra birkenstock (den som går mellom tærne) i rosa, de er så fine 23 timer siden, Lady skrev: Jeg vet ikke. Er på utkikk etter nye sandaler faktisk. @incognita Har du noen tips :)? Dobbel sitering, får ikke den bort. 23 timer siden, Summers skrev: Nei, den har jeg ikke sett. @incognita Synes du den var bra? Kommer an på hva som menes med spørsmålet. Jeg vil si jeg er under middels på utseende, men det plager meg ikke. Aldri følt at utseende var en viktig del av meg, at jeg hadde følt meg bedre eller fått det bedre om jeg hadde bedre utseende. Det er jeg ganske fornøyd med. @Lady Er du opptatt av ditt eget utseende? Nei, jeg skal være hjemme med noen kompiser på dagtid også skal jeg ut på byen på kveldstid. @Fox Mulder Kommer du til å besøke familien din 17.mai? Den er helt sykt bra. Anbefales! (Skal sies at jeg er skikkelig dronenerd da ) @Lady tok du den helt ut da du var russ? @Summers blir du lett sjarmert?
Gjest Rossin Skrevet 16. mai 2016 #4959 Skrevet 16. mai 2016 Den 06/05/2016 at 15.32, Lady skrev: @Rossin følger du med på skam? Seff ser jeg på skam lissom. Joda, jeg gjør det. Jeg synes sesong 1 var dritbra, men synes ikke Noora og William er gode skuespillere, så sesong 2 er bare flaut å se på. Har tatt seg opp nå, da. Må innrømme det. Den 05/05/2016 at 23.14, calavi skrev: Takker Jeg lagde det for en god stund siden, men tror jeg gjorde noe feil da jeg skulle riste de. Følte liksom ikke jeg fikk det helt til. Får prøve igjen! Ja, er det nå. Skulle sende deg en melding her for litt siden på denne fjesboka, men borte var du. Ja, prøv igjen. Du må tørre å la krydderet få litt farge i panna når du rister det. Jeg har deaktivert fjes - så derfor er jeg borte Nyttårsforsettet har holdt! @Lady skal vi bytte bilde på PM? @Yme Hva er dine best tips til en som prøver å få i seg mye kalorier? (uten å spise "dirty") @incognita har du noen gang tatt på deg selv mens du har lest erotiske noveller?
Lady Skrevet 16. mai 2016 #4960 Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, incognita skrev: Jeg har skikkelig lyst på flip flop fra birkenstock (den som går mellom tærne) i rosa, de er så fine Dobbel sitering, får ikke den bort. Den er helt sykt bra. Anbefales! (Skal sies at jeg er skikkelig dronenerd da ) @Lady tok du den helt ut da du var russ? @Summers blir du lett sjarmert? Nei @incognita Er du gift? 💍 10 minutter siden, Rossin skrev: Seff ser jeg på skam lissom. Joda, jeg gjør det. Jeg synes sesong 1 var dritbra, men synes ikke Noora og William er gode skuespillere, så sesong 2 er bare flaut å se på. Har tatt seg opp nå, da. Må innrømme det. Ja, prøv igjen. Du må tørre å la krydderet få litt farge i panna når du rister det. Jeg har deaktivert fjes - så derfor er jeg borte Nyttårsforsettet har holdt! @Lady skal vi bytte bilde på PM? @Yme Hva er dine best tips til en som prøver å få i seg mye kalorier? (uten å spise "dirty") @incognita har du noen gang tatt på deg selv mens du har lest erotiske noveller? Hmm, OK. Du først!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå