Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, incognita skrev:

Nyte sola. :)

@Lady Hva har du alltid i kjøleskapet?

Melk, øyekrem, gulrøtter, yoghurt, noe pålegg og kjøtt/kylling.

@incognita Har du flest gode eller dårlige erfaringer med eldre mennesker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita
1 minutt siden, Lady skrev:

Melk, øyekrem, gulrøtter, yoghurt, noe pålegg og kjøtt/kylling.

@incognita Har du flest gode eller dårlige erfaringer med eldre mennesker? 

Gode. :)

 

@Lady bruker du alltid mascara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Gode. :)

 

@Lady bruker du alltid mascara?

Nei, synes egentlig mascara er utrolig oppskrytt. Concealer fks er mye viktigere for meg. 

@incognita Hvilken kroppsfasong har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Nei, synes egentlig mascara er utrolig oppskrytt. Concealer fks er mye viktigere for meg. 

@incognita Hvilken kroppsfasong har du?

Bootylicious. :sexy: :fnise:  Men den er under oppussing :opplyser:

@Lady Hvor langt er håret ditt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, incognita skrev:

Bootylicious. :sexy: :fnise:  Men den er under oppussing :opplyser:

@Lady Hvor langt er håret ditt?

 

:fnise: 

Passe langt til over skuldrene. Har lyst til å klippe meg kortere.

@incognita Hvem synes du er penest av kardashian søstrene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
5 minutter siden, Lady skrev:

:fnise: 

Passe langt til over skuldrene. Har lyst til å klippe meg kortere.

@incognita Hvem synes du er penest av kardashian søstrene? 

Jeg blir aldri enig med meg selv, akkurat nå tenker jeg kourtney. :P

@Lady hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, incognita skrev:

Jeg blir aldri enig med meg selv, akkurat nå tenker jeg kourtney. :P

@Lady hva med deg?

Samme her. Syntes Kim før, men ikke nå som hun er blitt så oppblåst og operert. Hvis man tar med jenner søstrene, så synes jeg Kendall er den peneste av dem alle sammen. Hun er bare så vakker og den modellkroppen 😍

@incognita Har du farget håret mørkt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lady skrev:

@Summers Hva gleder du deg mest til om sommeren?

Det er perfekt vær her i Bergen nå så for min del så er det sommer.  Liker å grille og bade. I tillegg til det at "alle" er ute når det er fint vær.

2 timer siden, incognita skrev:

@Summers liker du indisk mat?

Ja, har en del pakistanske venner så spiser en del pakistansk mat som ligner på nordindisk mat slik jeg har forstått det. 

2 timer siden, Fox Mulder skrev:

@Summers Har du vært inne å lest på Kløe etter analbleking tråden?

 

Nei, men det tror jeg er tilfeldig for leser mange tråder jeg har lite interesse av.

@Lady Er du glad i å sole deg?

@incognita Har du innvandrervenner som du kommer på besøk til?

@Fox Mulder Hva får du komplimenter for? Om du ikke får komplimenter, hva burde du få komplimenter for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
26 minutter siden, Lady skrev:

Samme her. Syntes Kim før, men ikke nå som hun er blitt så oppblåst og operert. Hvis man tar med jenner søstrene, så synes jeg Kendall er den peneste av dem alle sammen. Hun er bare så vakker og den modellkroppen 😍

@incognita Har du farget håret mørkt før?

Haha ja, en gang for le(ee)nge siden. :P

24 minutter siden, Summers skrev:

Det er perfekt vær her i Bergen nå så for min del så er det sommer.  Liker å grille og bade. I tillegg til det at "alle" er ute når det er fint vær.

Ja, har en del pakistanske venner så spiser en del pakistansk mat som ligner på nordindisk mat slik jeg har forstått det. 

Nei, men det tror jeg er tilfeldig for leser mange tråder jeg har lite interesse av.

@Lady Er du glad i å sole deg?

@incognita Har du innvandrervenner som du kommer på besøk til?

@Fox Mulder Hva får du komplimenter for? Om du ikke får komplimenter, hva burde du få komplimenter for?

Hmm nei egentlig ikke. Jeg kjenner noen annengenerasjons innvandrere, men de er helt norske av seg, så ser ikke på de som innvandrere akkurat. :) Forresten så er pakistansk mat den beste "indisken". :P

@Lady Dater du for tiden? :)

@Summers Liker du zombier?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
1 time siden, Summers skrev:

@Fox Mulder Hva får du komplimenter for? Om du ikke får komplimenter, hva burde du få komplimenter for?

Får komplimenter på jobb, men liker ikke komplimenter egentlig.

Men kunne i grunn ha fått mere komplimenter for rumpa mi :smilorange:

@incognita Soft is :)

Endret av Fox Mulder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, incognita skrev:

Hmm nei egentlig ikke. Jeg kjenner noen annengenerasjons innvandrere, men de er helt norske av seg, så ser ikke på de som innvandrere akkurat. :) Forresten så er pakistansk mat den beste "indisken". :P

@Summers Liker du zombier?

Nei, jeg ser aldri på filmer som er ekle, skremmende eller skumle. Liker ikke følelsene man får av slike filmer. I tillegg er jeg mørkredd og husredd fra før og det å ha sett sånne filmer gjør ting bare verre.

@incognita Hva er du redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Summers skrev:

Det er perfekt vær her i Bergen nå så for min del så er det sommer.  Liker å grille og bade. I tillegg til det at "alle" er ute når det er fint vær.

Ja, har en del pakistanske venner så spiser en del pakistansk mat som ligner på nordindisk mat slik jeg har forstått det. 

Nei, men det tror jeg er tilfeldig for leser mange tråder jeg har lite interesse av.

@Lady Er du glad i å sole deg?

@incognita Har du innvandrervenner som du kommer på besøk til?

@Fox Mulder Hva får du komplimenter for? Om du ikke får komplimenter, hva burde du få komplimenter for?

Ja, men ejg er forsiktig med den sterkeste solen. Vil ikke ustette huden for mye for solen.

@SummersHvordan er du sikker på at det er et liv etter døden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, incognita skrev:

Haha ja, en gang for le(ee)nge siden. :P

Hmm nei egentlig ikke. Jeg kjenner noen annengenerasjons innvandrere, men de er helt norske av seg, så ser ikke på de som innvandrere akkurat. :) Forresten så er pakistansk mat den beste "indisken". :P

@Lady Dater du for tiden? :)

@Summers Liker du zombier?

 

Nei, jeg prøver å komme over en.

@incognita Grille i parken eller på,stranden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Lady skrev:

Ja, men ejg er forsiktig med den sterkeste solen. Vil ikke ustette huden for mye for solen.

@SummersHvordan er du sikker på at det er et liv etter døden? 

Jeg vet ikke, jeg føler det bare veldig sterkt og jeg har ikke noe tvil. Det følger nok delvis av at jeg også tror at det er en gud som passer på meg.

@Lady Er du en som lett blir irritert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Jeg vet ikke, jeg føler det bare veldig sterkt og jeg har ikke noe tvil. Det følger nok delvis av at jeg også tror at det er en gud som passer på meg.

@Lady Er du en som lett blir irritert?

Nei, jeg er veldig følsom og redd for å gjøre noe feil. Blir skremt bare noen hever stemmen til meg og finner meg lett i for mye. 

@Summers Tror du mobbere glemmer hva de har utsatt andre for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lady skrev:

Nei, jeg er veldig følsom og redd for å gjøre noe feil. Blir skremt bare noen hever stemmen til meg og finner meg lett i for mye. 

@Summers Tror du mobbere glemmer hva de har utsatt andre for?

Ja, det tror jeg.

De husker sikkert om de blir spurt, men jeg vil ikke si det er å virkelig huske om man har ødelagt barndommen eller hele livet til en person.  Det er jo også forskjell på mobbing, man husker sikkert om man har banket opp en person, men man kan jo også ødelegge en person med noen få kommentarer.  Tror ikke folk som har kommet med "morsomme" kommentarer mot andre husker  de kommentarene selv om de sikkert kan ha gjort ting til et helvete for de som fikk kommentarene.

Hadde en nabo som er 15 år eldre enn meg som ble behandlet helt jævlig av hele klassen på barne og ungdomskolen.  Ingen som sa beklager til han i ettertid og han ble banket opp jevnlig. Tenker at om ingen i klassen beklager etter å ha behandlet han så ille så tror jeg ikke mobbere pleier å virkelig huske hva de har utsatt andre for.

Mobbing blant voksne er jo også et utbredt fenomen.


@Lady Er du mer optimistisk enn meg når det kommer til om mobbere husker hva de har gjort?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Summers skrev:

Ja, det tror jeg.

De husker sikkert om de blir spurt, men jeg vil ikke si det er å virkelig huske om man har ødelagt barndommen eller hele livet til en person.  Det er jo også forskjell på mobbing, man husker sikkert om man har banket opp en person, men man kan jo også ødelegge en person med noen få kommentarer.  Tror ikke folk som har kommet med "morsomme" kommentarer mot andre husker  de kommentarene selv om de sikkert kan ha gjort ting til et helvete for de som fikk kommentarene.

Hadde en nabo som er 15 år eldre enn meg som ble behandlet helt jævlig av hele klassen på barne og ungdomskolen.  Ingen som sa beklager til han i ettertid og han ble banket opp jevnlig. Tenker at om ingen i klassen beklager etter å ha behandlet han så ille så tror jeg ikke mobbere pleier å virkelig huske hva de har utsatt andre for.

Mobbing blant voksne er jo også et utbredt fenomen.


@Lady Er du mer optimistisk enn meg når det kommer til om mobbere husker hva de har gjort?

Nei, jeg tenker det samme som deg.. 

@Summers Har du møtt noen fra kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...