Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4761 Skrevet 6. mai 2016 14 minutter siden, Summers skrev: Ja, synes både menn og kvinner ser utrolig flotte ut i bunad. Skulle gjerne hatt det selv, men blir for dyrt. @incognita Er du en som lett slenger med leppa? Hmm jeg er kanskje det. @Summers hvordan tror du jeg er i virkeligheten?
Summers Skrevet 6. mai 2016 #4762 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, incognita skrev: Hmm jeg er kanskje det. @Summers hvordan tror du jeg er i virkeligheten? Litt kjedelig, men jeg tror ikke man kan lese innlegg og vite hvordan personen er i virkeligheten. Jeg hadde f.eks tippet at du var innadvendt siden du bruker mye tid på KG og tv-serier, men du skrev nettopp at du er utadvendt så jeg hadde bommet der. @incognita Når var du sist i en fornøyelsespark? @Rainstorm Hva er det beste komplimentet du har fått?
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4763 Skrevet 6. mai 2016 4 minutter siden, Summers skrev: Litt kjedelig, men jeg tror ikke man kan lese innlegg og vite hvordan personen er i virkeligheten. Jeg hadde f.eks tippet at du var innadvendt siden du bruker mye tid på KG og tv-serier, men du skrev nettopp at du er utadvendt så jeg hadde bommet der. @incognita Når var du sist i en fornøyelsespark? @Rainstorm Hva er det beste komplimentet du har fått? Greia er at jeg bruker KG bare på telefonen, men jeg er helt tiden på farten mens jeg skriver her. Jeg liker ikke fornøyelsesparker noe særlig, sist var vel på en eller annen state fair i USA for et par år siden. Er ikke min greie. @Summers Hva er det dyreste plagget du har? @Lady Går du med klokke?
Summers Skrevet 6. mai 2016 #4764 Skrevet 6. mai 2016 24 minutter siden, incognita skrev: Greia er at jeg bruker KG bare på telefonen, men jeg er helt tiden på farten mens jeg skriver her. @Summers Hva er det dyreste plagget du har? Som sagt det er ikke så lett å vite hvordan folk er i virkeligheten utifra hva de skriver. Tror jeg har to jakker, en genser og to par sko som kostet rundt 1000 kroner. @incognita Er det noen kvinnesaker du er opptatt av? Da tenker jeg på kvinnesaker for kvinner i Norge.
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4765 Skrevet 6. mai 2016 18 minutter siden, Summers skrev: Som sagt det er ikke så lett å vite hvordan folk er i virkeligheten utifra hva de skriver. Tror jeg har to jakker, en genser og to par sko som kostet rundt 1000 kroner. @incognita Er det noen kvinnesaker du er opptatt av? Da tenker jeg på kvinnesaker for kvinner i Norge. Det har du rett i. Jeg er opptatt av en hel masse saker, men ingen kvinnesaker. @Summers Sånn hypotetisk, hadde du gått på en date med meg hvis jeg insisterte?
Lady Skrevet 6. mai 2016 #4766 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, incognita skrev: Greia er at jeg bruker KG bare på telefonen, men jeg er helt tiden på farten mens jeg skriver her. Jeg liker ikke fornøyelsesparker noe særlig, sist var vel på en eller annen state fair i USA for et par år siden. Er ikke min greie. @Summers Hva er det dyreste plagget du har? @Lady Går du med klokke? Ja 😊 @incognita Har du noen barndomsvenninner du fremdeles har kontakt med?
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4767 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, Lady skrev: Ja 😊 @incognita Har du noen barndomsvenninner du fremdeles har kontakt med? Ja, har kontakt med flere av de men veldig god kontakt med én. @Lady Har du førerkort?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mai 2016 #4768 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, incognita skrev: @Lady Har du førerkort? Og tiddl-tiddl-tittn-gjort og tiddl-tiddl-tittn-fort Og tiddl-tittn-tiddl-tittn-førarkort!
Lady Skrevet 6. mai 2016 #4769 Skrevet 6. mai 2016 23 minutter siden, incognita skrev: Ja, har kontakt med flere av de men veldig god kontakt med én. @Lady Har du førerkort? Nei, jeg gadd ikke å fullføre. Må ta det opp igjen. Mangler bare teori og oppkjøring. @incognita Er du en god sjåfør?
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4770 Skrevet 6. mai 2016 15 minutter siden, Lady skrev: Nei, jeg gadd ikke å fullføre. Må ta det opp igjen. Mangler bare teori og oppkjøring. @incognita Er du en god sjåfør? Jeg liker å tro det. @Rossin er nok ikke enig. @Lady Hvilket guttenavn synes du er det fineste? @Fox Mulder Hva skjer i kveld?
Summers Skrevet 6. mai 2016 #4771 Skrevet 6. mai 2016 (endret) 2 timer siden, incognita skrev: Det har du rett i. Jeg er opptatt av en hel masse saker, men ingen kvinnesaker. @Summers Sånn hypotetisk, hadde du gått på en date med meg hvis jeg insisterte? Ja, har positivt inntrykk av deg, jeg blir ikke bedt på veldig mange dater og oppsiden er stor. @incognita Vil du si at du kunne velge og vrake i menn som kjæreste da du var singel? Endret 6. mai 2016 av Summers
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4772 Skrevet 6. mai 2016 4 minutter siden, Summers skrev: Ja, har positivt inntrykk av deg, jeg blir ikke bedt på veldig mange dater og oppsiden er stor. @incognita Vil du si at du kunne velge og vrake i menn som kjæreste da du var singel? Tjaaa velge og vrake..hmm.. Jeg vet ikke. Jeg har vel som jenter flest x antall beilere som stadig melder sin interesse Jeg fikk iallefall akkurat den jeg ville ha. @Summers Har du noen gang vært vanvittig forelsket i noen du ikke fikk?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mai 2016 #4773 Skrevet 6. mai 2016 16 minutter siden, incognita skrev: Jeg liker å tro det. @Rossin er nok ikke enig. @Lady Hvilket guttenavn synes du er det fineste? @Fox Mulder Hva skjer i kveld? Trening, klessvask av hvitt tøy skriverier @incognita Hva med deg? @Lady Pringles eller potetgull?
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4774 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Trening, klessvask av hvitt tøy skriverier @incognita Hva med deg? @Lady Pringles eller potetgull? Korrekturlesing, idol og taco. @Fox Mulder Har du Kjell kjellen på snap?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mai 2016 #4775 Skrevet 6. mai 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Korrekturlesing, idol og taco. @Fox Mulder Har du Kjell kjellen på snap? Nei, måtte slette snap da det ble for mange penisbilder Men følger Kendall på Instagram @Summers Har du Instagram?
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4776 Skrevet 6. mai 2016 @Fox Mulder Tilgi min nysgjerrighet, men er du homofil?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mai 2016 #4777 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @Fox Mulder Tilgi min nysgjerrighet, men er du homofil? Ingen problem. Nei
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #4778 Skrevet 6. mai 2016 7 minutter siden, Fox Mulder skrev: Ingen problem. Nei Så hva er greia med disse penisbildene?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mai 2016 #4779 Skrevet 6. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, incognita skrev: Så hva er greia med disse penisbildene? Tar homsetesten et par ganger i året for å teste meg. Neida, bare slike tulle profiler som sender bilder Endret 6. mai 2016 av Fox Mulder
Summers Skrevet 6. mai 2016 #4780 Skrevet 6. mai 2016 (endret) 30 minutter siden, incognita skrev: @Summers Har du noen gang vært vanvittig forelsket i noen du ikke fikk? Nei, ikke egentlig. Tror nærmeste var en dame jeg syntes og fortsatt synes virker som drømmedama, som ble sammen med roomien min. Ikke så gøy der og da, men gikk forbausende bra. 17 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Summers Har du Instagram? Ja, men bare for å se andres bilder. Jeg legger ikke ut noe selv. @incognita Følger du med på Skam? @Fox Mulder Tror du på noe overnaturlig? Endret 6. mai 2016 av Summers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå