kisskissbangbang Skrevet 5. mai 2016 #4721 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @Yme Hva er viktigst, rumpe eller pupper? @kisskissbangbang Er beste sexen du noensinne har hatt med din nåværende kjæreste? @Fox Mulder hva er flaueste appen du har? Definitivt. Din?
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #4722 Skrevet 5. mai 2016 34 minutter siden, Rossin skrev: Om jeg gjør! Og jeg elsker å lage det også. Siden du er anti-jantelov, så tillater jeg meg å legge ut bilde av sushi som jeg har lagd: @LineHearty Kom med fire tips til menn på Tinder. @Rossin : Jeg har ikke tinder og vet ikke hvordan man lager en tinder, eller noe som helst om tinder. Har kun hørt at det er et sted noen søker sex, og at man kan trykke på den fra mobil som instragram osv. @Rossin Ville du anbefalt sushi til en Tinder-venn ? hahahaha
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4723 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @Fox Mulder hva er flaueste appen du har? Hadde en prompepute app en gang
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4724 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Definitivt. Din? @kisskissbangbang ser du på pærradais?
kisskissbangbang Skrevet 5. mai 2016 #4725 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @kisskissbangbang ser du på pærradais? Nai. Skulle av og til ønske jeg klarte det, men det blir faktisk for hjernedødt. @incognita Hva er din største guilty pleasure?
calavi Skrevet 5. mai 2016 #4726 Skrevet 5. mai 2016 Jeg vil være med å leke! @Rossin Jeg kunne ikke fått oppskriften på den krydderlaksen igjen? Oppskriften ble borte da jeg sletta forrige brukeren min... @incognita Hva var det som var spesielt med sveisen din på bildet du la ut i Hvordan ser en bruker ut-tråden? Nysgjerrig @kisskissbangbang Hva er katten sin dårligste side? @Yme Hvordan er det å bo med mor? Går dere hverandre på nervene?
Gjest Rossin Skrevet 5. mai 2016 #4727 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, LineHearty skrev: Har du noensinne gått med en kjole bakfrem @Rossin ? ( Det har jeg gjort ) Nei, vet du hva, det har jeg faktisk ikke gjort. Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Nei, og etter et kjapt googlesøk konkluderte jeg med at jeg gjerne vil, men ikke kan. @Rossin Har du det sånn at du plutselig kan komme på en klein ting du gjorde for en evighet siden, som det garantert bare er du som husker, og så holder skammen etter den tingen deg våken hele natta, eller gir deg lyst til å grave deg ned og aldri gå ut igjen? Fortell Jeg er sånn som kan tenke over en ting jeg sa og gå rundt og irritere meg over meg selv. F.eks. når sjefen er beskjeden og det vanlige ville vært at jeg berømmer henne, men at jeg choker og på en måte bekrefter hennes beskjedenhet. Blæ, vanskelig å forklare. Men det kan ødelegge en hel dag for min del. 1 minutt siden, LineHearty skrev: @Rossin : Jeg har ikke tinder og vet ikke hvordan man lager en tinder, eller noe som helst om tinder. Har kun hørt at det er et sted noen søker sex, og at man kan trykke på den fra mobil som instragram osv. @Rossin Ville du anbefalt sushi til en Tinder-venn ? hahahaha Hvor gammel er du? 57 "Vet ikke hvordan man lager en tinder". Det var faktisk litt søtt 6 minutter siden, incognita skrev: @Rossin egentlig burde ha æren for den, da det var han som startet den originale spørre-tråden. Jeg lagde 2.0! Husker ikke hvem som lagde den originale, men 2.0 tok KG med storm. Good times. @Yme beskriv den perfekte bæsjinga.
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #4728 Skrevet 5. mai 2016 (endret) 7 minutter siden, Rossin skrev: Nei, vet du hva, det har jeg faktisk ikke gjort. Jeg er sånn som kan tenke over en ting jeg sa og gå rundt og irritere meg over meg selv. F.eks. når sjefen er beskjeden og det vanlige ville vært at jeg berømmer henne, men at jeg choker og på en måte bekrefter hennes beskjedenhet. Blæ, vanskelig å forklare. Men det kan ødelegge en hel dag for min del. Hvor gammel er du? 57 "Vet ikke hvordan man lager en tinder". Det var faktisk litt søtt Jeg lagde 2.0! Husker ikke hvem som lagde den originale, men 2.0 tok KG med storm. Good times. @Yme beskriv den perfekte bæsjinga. @Rossin Jeg kjøpte en ny kjole på ferie og gikk med den bakfrem en hel dag. Oppdaget det i det jeg skulle legge meg om kvelden, og gjett om vi lo. Kaller kjolen for bak-frem-kjolen . Heldigvis så trodde folk i det landet at vi var fra Sverige @Rossin : Liker du å prate mye? @kisskissbangbang : Kan du le av din egen galskap av og til? Endret 5. mai 2016 av LineHearty
Gjest Rossin Skrevet 5. mai 2016 #4729 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, calavi skrev: @Rossin Jeg kunne ikke fått oppskriften på den krydderlaksen igjen? Oppskriften ble borte da jeg sletta forrige brukeren min... Lenge sida! 1 del korianderfrø, 1 del stjerneanis, 1 del kardemomme, 1 del fenikkel og 2 deler svart pepper. Ristes i tørr panne til den er kølshvart, så kjører du den i morter/krydderkvern. Rull laksen (temperert) i blandinga og steik i panne på høy temp, maks 10 sek på hver side. Server med soya og det du måtte ønske av tilbehør. Guacamole funker sykt bra. (Er forresten en oppskrift fra Gausdal og Alfsen). @Fox Mulder legg ut bilde av en kjendis du ligner på.
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4730 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Nai. Skulle av og til ønske jeg klarte det, men det blir faktisk for hjernedødt. @incognita Hva er din største guilty pleasure? Pærradais. 2 minutter siden, calavi skrev: Jeg vil være med å leke! @Rossin Jeg kunne ikke fått oppskriften på den krydderlaksen igjen? Oppskriften ble borte da jeg sletta forrige brukeren min... @incognita Hva var det som var spesielt med sveisen din på bildet du la ut i Hvordan ser en bruker ut-tråden? Nysgjerrig @kisskissbangbang Hva er katten sin dårligste side? @Yme Hvordan er det å bo med mor? Går dere hverandre på nervene? Velkommen skal du være. Haha, det var bare en litt morsom sveis. Kan legge ut bilde her i 5 min. @calavi Hva er det diggeste på en digg gutte(/manne?)kropp? @kisskissbangbang Hva jobber du med?
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4731 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, Rossin skrev: Lenge sida! 1 del korianderfrø, 1 del stjerneanis, 1 del kardemomme, 1 del fenikkel og 2 deler svart pepper. Ristes i tørr panne til den er kølshvart, så kjører du den i morter/krydderkvern. Rull laksen (temperert) i blandinga og steik i panne på høy temp, maks 10 sek på hver side. Server med soya og det du måtte ønske av tilbehør. Guacamole funker sykt bra. (Er forresten en oppskrift fra Gausdal og Alfsen). @Fox Mulder legg ut bilde av en kjendis du ligner på. Tror nok ikke jeg ligner på noen
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4732 Skrevet 5. mai 2016 18 minutter siden, Rossin skrev: @Lady Hvilken sang må man spille og synge (med selvironi som Noora i skam, for at det ikke skal bli "kleint") på nachspiel for å sjarmere deg? @minister-mio husker du verdens største fersken? @kisskissbangbang har du lest "Farvel, Rune"? Ja, Roald Dahl, den ble vi lest for i hvilestund på sfo 1 time siden, Lady skrev: "Takk 😊" @minister-mio Beste selvbruningen du har prøvd? Jeg har bare prøvd én, men husker ikke hva den heter 52 minutter siden, incognita skrev: Haha tenk at du husker at jeg sa det. Du er så søt når du følger med når jeg snakker Hahaha jeg nevnte det ikke fordi jeg trodde du prøvde å sjekke meg opp. Hmm jeg har la(aa)ngt hår, det krever mye spray osv for å holde det på plass i en "sveis". Dessuten har jeg hørt gjetord om at jeg er penest med håret ned. Men det hender jeg klinker til med en eller annen flette osv på sommeren, jeg kan mange rare og uvanlige fletter. @Yme Hvilke 3 ting har du med deg overalt? @minister-mio Rareste du har tatt bilde av noen gang? En rotte som bodde i øyehulen til et lik @incognita når du ser på paradise, tar du deg selv i å tenke at du er glad du ikke er en sigarettrøykende tatovert idiot som aldri har hørt utrykket 'valgets kvaler'? @Rossin hvor gammel er du? @Ladyhvorfor lo du av kollegaen din?
kisskissbangbang Skrevet 5. mai 2016 #4733 Skrevet 5. mai 2016 10 minutter siden, calavi skrev: Jeg vil være med å leke! @Rossin Jeg kunne ikke fått oppskriften på den krydderlaksen igjen? Oppskriften ble borte da jeg sletta forrige brukeren min... @incognita Hva var det som var spesielt med sveisen din på bildet du la ut i Hvordan ser en bruker ut-tråden? Nysgjerrig @kisskissbangbang Hva er katten sin dårligste side? @Yme Hvordan er det å bo med mor? Går dere hverandre på nervene? Hmm. Dårligste? Må jeg velga bare én? Han er jævlig dårlig på å krangle. Sånn helt eksepsjonelt. Det må være det jeg irriterer meg nest over, i hvert fall. 4 minutter siden, LineHearty skrev: @Rossin Jeg kjøpte en ny kjole på ferie og gikk med den bakfrem en hel dag. Oppdaget det i det jeg skulle legge meg om kvelden, og gjett om vi lo. Kaller kjolen for bak-frem-kjolen . @Rossin : Liker du å prate mye? @kisskissbangbang : Kan du le av din egen galskap av og til? Hele tia! @LineHearty Hvis du kunne valgt deg en egenskap som du pr nå ikke har, hvilken hadde du valgt? @minister-mio Har du et go to-antrekk, og hvilket er det?
Gjest Tasia Skrevet 5. mai 2016 #4734 Skrevet 5. mai 2016 58 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Tasia Gjør i kveld? Sett film og nå er det natta før jobb i morgen @Fox Mulder Planer for 17.mai?
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4735 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tasia skrev: Sett film og nå er det natta før jobb i morgen @Fox Mulder Planer for 17.mai? Spise MASSE kaker
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4736 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Ja, Roald Dahl, den ble vi lest for i hvilestund på sfo Jeg har bare prøvd én, men husker ikke hva den heter En rotte som bodde i øyehulen til et lik @incognita når du ser på paradise, tar du deg selv i å tenke at du er glad du ikke er en sigarettrøykende tatovert idiot som aldri har hørt utrykket 'valgets kvaler'? @Rossin hvor gammel er du? @Ladyhvorfor lo du av kollegaen din? Haha ja!! @minister-mio Hvem liker du best på PH?
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #4737 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Hmm. Dårligste? Må jeg velga bare én? Han er jævlig dårlig på å krangle. Sånn helt eksepsjonelt. Det må være det jeg irriterer meg nest over, i hvert fall. Hele tia! @LineHearty Hvis du kunne valgt deg en egenskap som du pr nå ikke har, hvilken hadde du valgt? @minister-mio Har du et go to-antrekk, og hvilket er det? Jeg hadde valgt en egenskap om at jeg var flinkere til å mestre kjærlighetsorger. @kisskissbangbang : Liker du å gå med flette?
calavi Skrevet 5. mai 2016 #4738 Skrevet 5. mai 2016 4 minutter siden, Rossin skrev: Lenge sida! 1 del korianderfrø, 1 del stjerneanis, 1 del kardemomme, 1 del fenikkel og 2 deler svart pepper. Ristes i tørr panne til den er kølshvart, så kjører du den i morter/krydderkvern. Rull laksen (temperert) i blandinga og steik i panne på høy temp, maks 10 sek på hver side. Server med soya og det du måtte ønske av tilbehør. Guacamole funker sykt bra. (Er forresten en oppskrift fra Gausdal og Alfsen). @Fox Mulder legg ut bilde av en kjendis du ligner på. Takker Jeg lagde det for en god stund siden, men tror jeg gjorde noe feil da jeg skulle riste de. Følte liksom ikke jeg fikk det helt til. Får prøve igjen! Ja, er det nå. Skulle sende deg en melding her for litt siden på denne fjesboka, men borte var du. 4 minutter siden, incognita skrev: Velkommen skal du være. Haha, det var bare en litt morsom sveis. Kan legge ut bilde her i 5 min. @calavi Hva er det diggeste på en digg gutte(/manne?)kropp? @kisskissbangbang Hva jobber du med? Danke Oi, fæncy da! Ikke dårlig... Menne, du skal jo ikke være blond? I hodet mitt er du liksom brunette... Så det her ble feil Tror det må være brystkassa! @incognita Bruker du linser, eller er du så heldig og har den farger fra naturens side? Merker jeg ble litt småforelska i øynene dine...@Fox Mulder Gleder du deg til EM i fotball?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4739 Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, calavi skrev: Takker Jeg lagde det for en god stund siden, men tror jeg gjorde noe feil da jeg skulle riste de. Følte liksom ikke jeg fikk det helt til. Får prøve igjen! Ja, er det nå. Skulle sende deg en melding her for litt siden på denne fjesboka, men borte var du. Danke Oi, fæncy da! Ikke dårlig... Menne, du skal jo ikke være blond? I hodet mitt er du liksom brunette... Så det her ble feil Tror det må være brystkassa! @incognita Bruker du linser, eller er du så heldig og har den farger fra naturens side? Merker jeg ble litt småforelska i øynene dine...@Fox Mulder Gleder du deg til EM i fotball? Haha av en eller annen grunn er det ingen som ser for seg meg som blondine Jeg har litt sterk farge på øynene, men det kan være det kom litt ekstra tydelig frem på det bildet der @calavi har du truffet noen fra kg irl?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4740 Skrevet 5. mai 2016 9 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @minister-mio Har du et go to-antrekk, og hvilket er det? Svart bukse og hvit bluse kanskje.. 8 minutter siden, incognita skrev: Haha ja!! @minister-mio Hvem liker du best på PH? Jonas: Behersker det norske språket tilfredsstillende og har lav tattis-og-sigg-faktor @kisskissbangbang hva jobber du med? @incognita hvem liker du best på PH?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå