minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4641 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Heldig. 😊 Nei, blir vel frokost og byen hvertfall. @minister-mio Har du lagt ut bilde av deg selv før? På kg? Nei, aldri. Jeg vil ikke at noen jeg kjenner irl skal vite om min kg-Persona, selv om jeg sikkert har delt nok til at noen kjenner meg igjen @Ladyer du glad i å bade?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4642 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Rossin skrev: @minister-mio hvem av personene på KG-treffene overraska deg mest, og hvorfor? @Yme gi eller få rim-job? @Nemigirl. Hadde trodd hun ikke skulle komme og jeg ble så glad da hun gjorde det! @Rossin skriver du nicket ditt med to s'er for å gjenspeile hvordan du uttaler rosin? 1
Yme Skrevet 5. mai 2016 #4643 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Haha, ja det er meg! @Ymehar du trent i dag? Nei, jeg har hatt pause i et par måneder, og kommer ikke til å få gjort noe på en god sund. Sparra med en fyr som ikke hadde helt greie på hva han dreiv med, så i det han skulle slenge meg i bakken, greide han på en eller annen måte å rive lårmuskelen min fra skjelettet, så jeg har vært litt på sykehus og den slags (Jeg er veldig glad i sykehus, så det har bare vært digg, også fikk jeg epidural, så nå veit jeg hvordan det er å være lam fra navlen og ned :ler:). Kan gå igjen nå, men får ikke lov til å belaste det noe mer enn å bevege meg til og fra kjøkkenet, og må vente med kampsport frem til uti oktober, fikk jeg inntrykk av.@minister-mio Er du glad i å trene du da?@Lady Har du vært på KG lenge?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4644 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: På kg? Nei, aldri. Jeg vil ikke at noen jeg kjenner irl skal vite om min kg-Persona, selv om jeg sikkert har delt nok til at noen kjenner meg igjen @Ladyer du glad i å bade? Ja, både ute og i badekar! 😊 @minister-mio Er du avhengig av sminke?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4645 Skrevet 5. mai 2016 5 minutter siden, Lady skrev: @incognita Hvilken skrekkfilm er den beste du har sett? @minister-mio Hva skal du på 17.mai? Strangers var vanvittig bra. 2 minutter siden, Yme skrev: Oj, det var jo en sånn spørretråd dette! Øhmm...@incognita Kan du noen gang se det i hjertet ditt å tilgi meg for at jeg ikke holdt meg til reglene i tråden din?@minister-mio Så du er en av disse du? Du er tilgitt @Lady har du sett den? @Yme plussa du bildet mitt i bildetråden?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4646 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Nei, jeg har hatt pause i et par måneder, og kommer ikke til å få gjort noe på en god sund. Sparra med en fyr som ikke hadde helt greie på hva han dreiv med, så i det han skulle slenge meg i bakken, greide han på en eller annen måte å rive lårmuskelen min fra skjelettet, så jeg har vært litt på sykehus og den slags (Jeg er veldig glad i sykehus, så det har bare vært digg, også fikk jeg epidural, så nå veit jeg hvordan det er å være lam fra navlen og ned :ler:). Kan gå igjen nå, men får ikke lov til å belaste det noe mer enn å bevege meg til og fra kjøkkenet, og må vente med kampsport frem til uti oktober, fikk jeg inntrykk av.@minister-mio Er du glad i å trene du da?@Lady Har du vært på KG lenge? Siden 2013. @Yme Har du vært på kg treff? Hvordan var det isåfall?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4647 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Nei, jeg har hatt pause i et par måneder, og kommer ikke til å få gjort noe på en god sund. Sparra med en fyr som ikke hadde helt greie på hva han dreiv med, så i det han skulle slenge meg i bakken, greide han på en eller annen måte å rive lårmuskelen min fra skjelettet, så jeg har vært litt på sykehus og den slags (Jeg er veldig glad i sykehus, så det har bare vært digg, også fikk jeg epidural, så nå veit jeg hvordan det er å være lam fra navlen og ned :ler:). Kan gå igjen nå, men får ikke lov til å belaste det noe mer enn å bevege meg til og fra kjøkkenet, og må vente med kampsport frem til uti oktober, fikk jeg inntrykk av.@minister-mio Er du glad i å trene du da?@Lady Har du vært på KG lenge? Så trasig, kjipt det tar tid, men viktigste er at beinet blir bra. jeg er medium glad i å trene @Yme hva slag kampsport sparret du i?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4648 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Strangers var vanvittig bra. Du er tilgitt @Lady har du sett den? @Yme plussa du bildet mitt i bildetråden? Nei, men skal få sett den 😊 @incognita Er du flink til å trene?
Gjest Rossin Skrevet 5. mai 2016 #4649 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: @Nemigirl. Hadde trodd hun ikke skulle komme og jeg ble så glad da hun gjorde det! @Rossin skriver du nicket ditt med to s'er for å gjenspeile hvordan du uttaler rosin? Selvfølgelig. Østkant hele veien. Prolletar! @minister-mio hva er den beste kuren mot kjærlighetssorg? @Lady hva synes du om at typen klasker deg på rumpa sånn helt random, f.eks. hvis du står og tar oppvaska? @incognita hvilken sang hadde du sunget på idol-audition?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4650 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Rossin skrev: Selvfølgelig. Østkant hele veien. Prolletar! @minister-mio hva er den beste kuren mot kjærlighetssorg? @Lady hva synes du om at typen klasker deg på rumpa sånn helt random, f.eks. hvis du står og tar oppvaska? @incognita hvilken sang hadde du sunget på idol-audition? Jeg liker det når det er en jeg liker @Rossin Hvordan er Incognita i virkeligheten ?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4651 Skrevet 5. mai 2016 (endret) 7 minutter siden, Lady skrev: @minister-mio Er du avhengig av sminke? Nei 4 minutter siden, Rossin skrev: @minister-mio hva er den beste kuren mot kjærlighetssorg? Å være med venner og frisk luft. Det hjelper på ganske mye tror jeg. Og kanskje powerade. @Lady har du startet isspisesesongen? @Rossin har du fri i morgen? Endret 5. mai 2016 av minister-mio
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4652 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Nei Å være med venner og frisk luft. Det hjelper på ganske mye tror jeg. Og kanskje powerade. @Lady har du startet isspisesesongen? @Rossin har du fri i morgen? Nei, prøver å bli sunnere, men unner meg litt is iblant @minister-mio Kunne du tenkt deg å være moderator på kg?
Gjest Rossin Skrevet 5. mai 2016 #4653 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Jeg liker det når det er en jeg liker @Rossin Hvordan er Incognita i virkeligheten ? Får håpe for din skyld at du ikke ersammen med folk du ikke liker, da @incognita er veldig mystisk. Et øyeblikk siden, minister-mio skrev: @Rossin har du fri i morgen? Egentlig, ja. Men jeg må likevel fikse en del ting sånn at det er klart til mandag. Jeg var på jobb i dag også. Det var egentlig ganske deilig, for jeg var uthvilt og effektiv. @LineHearty hva jobber du med? @minister-mio beskriv hvordan du danser på party, og hvilken sang du helst danser til. @Lady hvis du skulle ha prøvd ett narkotisk stoff - hva hadde det blitt? Hasj og khat teller ikke. Begrunn svaret ditt.
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4654 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei, prøver å bli sunnere, men unner meg litt is iblant @minister-mio Kunne du tenkt deg å være moderator på kg? Haha, hva var det Bridget Jones sa? "I'd rather have a job wiping Saddam Husseins ass" @Lady hva skal du i kveld?
Yme Skrevet 5. mai 2016 #4655 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Siden 2013. @Yme Har du vært på kg treff? Hvordan var det isåfall? Ja, to eller tre ganger. Syns det er hyggelig med sånne ting, men jeg er ikke flink til å snakke med sjenerte folk, så jeg får bare snakka med de som er veldig utadvendte, og det syns jeg egentlig er litt kjipt. Skulle gjerne ha snakka litt mer ordentlig med noen av de andre brukerne, men jeg får det ikke helt til, når de sitter der og føler seg ubekvem fordi de ikke kjenner noen. 1 minutt siden, minister-mio skrev: Så trasig, kjipt det tar tid, men viktigste er at beinet blir bra. jeg er medium glad i å trene @Yme hva slag kampsport sparret du i? MMA, med fokus på Thai-boksing og Brasiliansk Jiu-Jitsu (som på en måte er som bryting, hvor du også har lov til å kvele folk med deres egne klær). Det er kjedelig å måtte være borte så lenge, men jeg lærte at jeg var på vei inn i en skikkelig usunn treningsrutine, som kroppen min ikke hadde tålt over lengre tid, så hadde det ikke skjedd, hadde det gått enda verre til slutt. De fikk festa muskelen igjen, med en skrue, så det blir jo ganske bra igjen. Er en del stivere enn det var, men det funker 2 minutter siden, incognita skrev: Strangers var vanvittig bra. Du er tilgitt @Lady har du sett den? @Yme plussa du bildet mitt i bildetråden? Det husker jeg ikke, men jeg pleier ikke bruke plussene noe særlig, så jeg tviler på det... Eller, hmm... Jeg gjorde kanskje det? Jeg var jo veldig imponert over sveisen. Jeg tror jeg gjorde det. Hvis ikke får jeg gjøre det neste gang jeg er innom, for det fortjener jo et pluss. 10 minutter siden, Rossin skrev: @minister-mio hvem av personene på KG-treffene overraska deg mest, og hvorfor? @Yme gi eller få rim-job? I'm a giver Hadde en pulevenn en gang i tiden, som sverger på at hu har gitt meg rim-jobs flere ganger, men jeg husker det ikke i det hele tatt, så det er nok ikke noe jeg har noe glede av å motta, men jeg er glad i å gi.@Rossin Har du noen fantasier som tenner deg skikkelig, men som du aldri hadde giddi å prøve i virkeligheten?@Lady Har du vært på et sånt treff, eller kunne du tenke deg å være med på noe sånt?@minister-mio Hva slags trening er det du driver med, og er det noe du gjør faste dager hver uke?@incognita Hvis jeg hadde spandert en hel, alkoholfri kveld på deg, med mat og alt mulig, hadde du gått med sånn sløyfesveis ute blant folk da?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4656 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Rossin skrev: Får håpe for din skyld at du ikke ersammen med folk du ikke liker, da @incognita er veldig mystisk. Egentlig, ja. Men jeg må likevel fikse en del ting sånn at det er klart til mandag. Jeg var på jobb i dag også. Det var egentlig ganske deilig, for jeg var uthvilt og effektiv. @LineHearty hva jobber du med? @minister-mio beskriv hvordan du danser på party, og hvilken sang du helst danser til. @Lady hvis du skulle ha prøvd ett narkotisk stoff - hva hadde det blitt? Hasj og khat teller ikke. Begrunn svaret ditt. Haha jeg svarte visst mer generelt. Hmm, jeg vet ikke så mye om stoff, men tror jeg ville prøvd mdma. Fordi man blir åpen, lykkelig og glad. Har også lest de bruker de til å behandle angstlidelser i USA (eller tar jeg helt feil nå?). Da virker det ikke så "skummelt", hvis det stemmer @Rossin Har du prøvd mdma?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4657 Skrevet 5. mai 2016 8 minutter siden, minister-mio skrev: Haha, hva var det Bridget Jones sa? "I'd rather have a job wiping Saddam Husseins ass" @Lady hva skal du i kveld? Skal på tur med hunden snart 😊 @minister-mio Hva skal du?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4658 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Ja, to eller tre ganger. Syns det er hyggelig med sånne ting, men jeg er ikke flink til å snakke med sjenerte folk, så jeg får bare snakka med de som er veldig utadvendte, og det syns jeg egentlig er litt kjipt. Skulle gjerne ha snakka litt mer ordentlig med noen av de andre brukerne, men jeg får det ikke helt til, når de sitter der og føler seg ubekvem fordi de ikke kjenner noen. MMA, med fokus på Thai-boksing og Brasiliansk Jiu-Jitsu (som på en måte er som bryting, hvor du også har lov til å kvele folk med deres egne klær). Det er kjedelig å måtte være borte så lenge, men jeg lærte at jeg var på vei inn i en skikkelig usunn treningsrutine, som kroppen min ikke hadde tålt over lengre tid, så hadde det ikke skjedd, hadde det gått enda verre til slutt. De fikk festa muskelen igjen, med en skrue, så det blir jo ganske bra igjen. Er en del stivere enn det var, men det funker Det husker jeg ikke, men jeg pleier ikke bruke plussene noe særlig, så jeg tviler på det... Eller, hmm... Jeg gjorde kanskje det? Jeg var jo veldig imponert over sveisen. Jeg tror jeg gjorde det. Hvis ikke får jeg gjøre det neste gang jeg er innom, for det fortjener jo et pluss. I'm a giver Hadde en pulevenn en gang i tiden, som sverger på at hu har gitt meg rim-jobs flere ganger, men jeg husker det ikke i det hele tatt, så det er nok ikke noe jeg har noe glede av å motta, men jeg er glad i å gi.@Rossin Har du noen fantasier som tenner deg skikkelig, men som du aldri hadde giddi å prøve i virkeligheten?@Lady Har du vært på et sånt treff, eller kunne du tenke deg å være med på noe sånt?@minister-mio Hva slags trening er det du driver med, og er det noe du gjør faste dager hver uke?@incognita Hvis jeg hadde spandert en hel, alkoholfri kveld på deg, med mat og alt mulig, hadde du gått med sånn sløyfesveis ute blant folk da? Hehe kanskje. @Rossin mystisk faktisk! Tror det er første gangen jeg har blitt kalt det. Høres sexy ut. @Yme hva skal vi gjøre på vår alkoholfrie helaften?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4659 Skrevet 5. mai 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Ja, to eller tre ganger. Syns det er hyggelig med sånne ting, men jeg er ikke flink til å snakke med sjenerte folk, så jeg får bare snakka med de som er veldig utadvendte, og det syns jeg egentlig er litt kjipt. Skulle gjerne ha snakka litt mer ordentlig med noen av de andre brukerne, men jeg får det ikke helt til, når de sitter der og føler seg ubekvem fordi de ikke kjenner noen. MMA, med fokus på Thai-boksing og Brasiliansk Jiu-Jitsu (som på en måte er som bryting, hvor du også har lov til å kvele folk med deres egne klær). Det er kjedelig å måtte være borte så lenge, men jeg lærte at jeg var på vei inn i en skikkelig usunn treningsrutine, som kroppen min ikke hadde tålt over lengre tid, så hadde det ikke skjedd, hadde det gått enda verre til slutt. De fikk festa muskelen igjen, med en skrue, så det blir jo ganske bra igjen. Er en del stivere enn det var, men det funker Det husker jeg ikke, men jeg pleier ikke bruke plussene noe særlig, så jeg tviler på det... Eller, hmm... Jeg gjorde kanskje det? Jeg var jo veldig imponert over sveisen. Jeg tror jeg gjorde det. Hvis ikke får jeg gjøre det neste gang jeg er innom, for det fortjener jo et pluss. I'm a giver Hadde en pulevenn en gang i tiden, som sverger på at hu har gitt meg rim-jobs flere ganger, men jeg husker det ikke i det hele tatt, så det er nok ikke noe jeg har noe glede av å motta, men jeg er glad i å gi.@Rossin Har du noen fantasier som tenner deg skikkelig, men som du aldri hadde giddi å prøve i virkeligheten?@Lady Har du vært på et sånt treff, eller kunne du tenke deg å være med på noe sånt?@minister-mio Hva slags trening er det du driver med, og er det noe du gjør faste dager hver uke?@incognita Hvis jeg hadde spandert en hel, alkoholfri kveld på deg, med mat og alt mulig, hadde du gått med sånn sløyfesveis ute blant folk da? Jeg vet egentlig ikke om det er noe for meg. Jeg bruker litt tid på å bli trygg på andre, så hadde nok vært veldig sjenert. @Yme Er du mye i parken om sommeren?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4660 Skrevet 5. mai 2016 6 minutter siden, Yme skrev: MMA, med fokus på Thai-boksing og Brasiliansk Jiu-Jitsu (som på en måte er som bryting, hvor du også har lov til å kvele folk med deres egne klær). Det er kjedelig å måtte være borte så lenge, men jeg lærte at jeg var på vei inn i en skikkelig usunn treningsrutine, som kroppen min ikke hadde tålt over lengre tid, så hadde det ikke skjedd, hadde det gått enda verre til slutt. De fikk festa muskelen igjen, med en skrue, så det blir jo ganske bra igjen. Er en del stivere enn det var, men det funker @minister-mio Hva slags trening er det du driver med, og er det noe du gjør faste dager hver uke? Jeg trente også Thai-boksing før. Nå blir det litt forskjellig, vil prøve å få opp løpeformen. Jeg er noen ganger med en venn på en yogatime som er fast, men ellers ikke noe fast i uka. @Yme bærer du nag til sparringspartneren din? 9 minutter siden, Lady skrev: Skal på tur med hunden snart 😊 @minister-mio Hva skal du? lese gjennom en oppgave jeg har skrevet og eventuelt sende den til skolen.. Og spise pizza. @Lady Er du glad i å lære nye ting?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå